Bij mij op de hoek van de straat woont ook zo'n gek. Iedere ochtend om 07:00 uur als ik naar mijn werk ga staat hij al buiten met zijn heggenschaartje en andere tuinattributen.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zagen jullie die helikopterbeelden was net een man die had in zn grasveldtuin precies een vierkantje getegeld voor zn caravan daar heb ik wel respect voor dat soort commitment.
Nouja ik heb er altijd wel respect voor als werklozen toch gewoon een normaal ritme aanhoudenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij mij op de hoek van de straat woont ook zo'n gek. Iedere ochtend om 07:00 uur als ik naar mijn werk ga staat hij al buiten met zijn heggenschaartje en andere tuinattributen.
* Dourdenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik heb er altijd wel respect voor als werklozen toch gewoon een normaal ritme aanhouden
@:drizzt_duorden
5 minutenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
5 minuten nadat ik jou uitlach
Hardop gelachen.
Nou, er klopt geen zak van.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets toch
Ik lach jou zo vaak uit dat het ongetwijfeld zal kloppen.
Jammer dat ik je zo vaak moet corrigeren.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij dat zegt geloof ik het.
Bedankt voor het uitzoeken.
Klopt.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gesprek van de dag bij de koffieautomaat.
Bij Ajax gaat het over de halve finale CL, kampioenstrijd en de bekerfinale en bij Feyenoord zijn ze blij dat Martina weer fit is.quote:
Thuiskomen, beentjes omhoog en koers kijken.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel genot zo even doordeweekse woensdag overdag
Je had v-v-v-v-vier op een rij kunnen hebben stakker.quote:
Knut vindt dat nogal kinderachtig. (Zei hij eerder vandaag.)quote:Op woensdag 17 april 2019 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je had v-v-v-v-vier op een rij kunnen hebben stakker.
Ja dit.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knut vindt dat voor domme mensen. (Zei hij vanmorgen.)
oh ik had geen idee joh!quote:Op woensdag 17 april 2019 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, laatste 3km nu op Sporza. (Brabantse pijl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |