Ik ben erbij hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Is er trouwens nog een app bbq dit jaar?
#DTV

Daar begin ik al niet eens overquote:Op woensdag 17 april 2019 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Die mensen zullen ook wel nooit van Saison ofzo gehoord hebben denk ik?

Waarom heb je mooi weer nodig bij het prikken van een datum?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice
Moeten maar eens een datum prikken als het goed weer is.

Dat prikt makkelijkerquote:Op woensdag 17 april 2019 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom heb je mooi weer nodig bij het prikken van een datum?

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van dik houdtquote:

quote:Op woensdag 17 april 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Van dik houdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

BLIJF GODVERDOMME VAN ZIJN POST AF!quote:Op woensdag 17 april 2019 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De mods van deze sc zijn echt lief

Als ik jouw hulp nodig heb laat ik dat wel even wetenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BLIJF GODVERDOMME VAN ZIJN POST AF!
@:GGMM

Lees de policyquote:Op woensdag 17 april 2019 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wist niet dat kancer een scheldwoord was.

TR meegepaktquote:Op woensdag 17 april 2019 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet wel meer niet, dom varken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |