Stond er al in vriend.quote:Op maandag 8 april 2019 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe kom jij aan foto's van mijn weekend?
Heb jij vrienden?quote:Op maandag 8 april 2019 09:26 schreef Flamarande het volgende:
Gaat mijn vriendin godverdomme bellen om 08.00 uur
gayyyyquote:Op maandag 8 april 2019 09:26 schreef Flamarande het volgende:
Gaat mijn vriendin godverdomme bellen om 08.00 uur
quote:Op maandag 8 april 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken jou al, daar heb ik al genoeg aan 😍
quote:Op maandag 8 april 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus wat slechtquote:Op maandag 8 april 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg; naar huis!quote:Op maandag 8 april 2019 09:40 schreef Solotovski het volgende:
Pfff m'n hele systeem valt de hele ochtend al in error. In al m'n sessies
Hey dat ben ik ook geweest met Charlotte. Maar ik had meer met deze snap:quote:Op maandag 8 april 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey we zijn nu snap vriendjes.
quote:Op maandag 8 april 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey we zijn nu snap vriendjes.
Ik snap die nietquote:Op maandag 8 april 2019 09:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey dat ben ik ook geweest met Charlotte. Maar ik had meer met deze snap: [ afbeelding ]
Ja, dat snapverhaal van jou toen, met je matties in Breda, zo gelachen!quote:Op maandag 8 april 2019 09:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey dat ben ik ook geweest met Charlotte. Maar ik had meer met deze snap: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2019 09:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, dat snapverhaal van jou toen, met je matties in Breda, zo gelachen!
Hier was ik niet bij.quote:Op maandag 8 april 2019 09:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heeft tardis matties?quote:Op maandag 8 april 2019 09:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Behalve als je vrij bentquote:
Hey ik had het gisteren nog over je met Hork, over hoe we elkaar zagen in de bioscoop. Nou dat is enig he?quote:
Mooie tijd was datquote:Op maandag 8 april 2019 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ik had het gisteren nog over je met Hork, over hoe we elkaar zagen in de bioscoop. Nou dat is enig he?
Ik ben aan het werk dus ik heb geen ideequote:
Ga ff kijken danquote:Op maandag 8 april 2019 10:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk dus ik heb geen idee
BEN TOCH AAN HET WERK ZEG IK TOCHquote:
ok @TARDIS.quote:Op maandag 8 april 2019 10:15 schreef Rozevla het volgende:
Zin om met de borsten van Ama te spelen.
@:amarantha
hahaha wat voor lijst heb jij opstaan danquote:Op maandag 8 april 2019 11:17 schreef Myrr het volgende:
Jouw bil is een krokodil
Hap hap met je krokobil
Jammer van die nederlaag.quote:Op maandag 8 april 2019 11:21 schreef Pensylvania het volgende:
Bobbelen bobbelen bobbelen Mark van Bommelen Bommelen Bommelen...Popalik!
Nu even niet hoor.quote:Op maandag 8 april 2019 10:15 schreef Rozevla het volgende:
Zin om met de borsten van Ama te spelen.
@:amarantha
Vind je?quote:
Ik ook hoor. Pak die beker maar.quote:Op maandag 8 april 2019 11:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vind je?
Kan mij niet zo veel schelen eigenlijk. Gun het Ajax dit jaar wel wat meer dan PSV. Voetbalt veel aantrekkelijker. PSV te zakelijk en niet echt aantrekkelijk om te kijken imo
Is wel zo afgesproken. Ajax wat extra doelpuntjes tegen ons voor het doelsaldo. Krijgen wij de bekerquote:Op maandag 8 april 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Pak die beker maar.
Lolquote:Op maandag 8 april 2019 11:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Is wel zo afgesproken. Ajax wat extra doelpuntjes tegen ons voor het doelsaldo. Krijgen wij de beker![]()
Anders hadden we gister gewoon gewonnen hoor. Ik bedoel, wij zijn Real Madrid niet...quote:
Ik luister dit niet hoor. Noem gewoon slechte teksten.quote:Op maandag 8 april 2019 11:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahaha wat voor lijst heb jij opstaan dan
Incidentje joh.quote:Op maandag 8 april 2019 11:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Anders hadden we gister gewoon gewonnen hoor. Ik bedoel, wij zijn Real Madrid niet...
En jij onthoudt die meteen zonder ze te luisteren?quote:Op maandag 8 april 2019 11:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik luister dit niet hoor. Noem gewoon slechte teksten.
Haai myrrrquote:Op maandag 8 april 2019 11:41 schreef Myrr het volgende:
Oke heb echt geen zin om te shoppen. Zere voeten en slecht eten incoming.
Simpele teksten onthouden waarmee je bent doodgegooid is echt moeilijk ja.quote:Op maandag 8 april 2019 11:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
En jij onthoudt die meteen zonder ze te luisteren?
Teruggooienquote:Op maandag 8 april 2019 11:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Simpele teksten onthouden waarmee je bent doodgegooid is echt moeilijk ja.
Ja zou mijn brein wel willen defragmenteren soms, maar helaas. Zo werken die dingen niet.quote:
Quote gewoon al je oude postsquote:Op maandag 8 april 2019 11:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik luister dit niet hoor. Noem gewoon slechte teksten.
Mot nie gekker worden. Als zelfs de club met het op 1-na-mooiste shirt ook gaat winnen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado ook gewonnen zeg
Soooowww
Lolquote:Op maandag 8 april 2019 11:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mot nie gekker worden. Als zelfs de club met het op 1-na-mooiste shirt ook gaat winnen.
Beide!quote:Op maandag 8 april 2019 11:50 schreef Myrr het volgende:
Ik twijfel tussen Vans en Air Max voor de kleine.
Moet ook nog kleding. Heel veel kleding.quote:
Vansquote:Op maandag 8 april 2019 11:50 schreef Myrr het volgende:
Pas kinderbijslag gehad toch?quote:Op maandag 8 april 2019 11:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet ook nog kleding. Heel veel kleding.En hij heeft nog drie paar goede schoenen in deze maat voorlopig.
Echt leuk zon kind als mode-accessoire.
Ja. Als ik dan en Nikes en Vans haal dan blijft er niet heel veel over.quote:Op maandag 8 april 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pas kinderbijslag gehad toch?
Kan geen platforms vinden in zn maat.quote:
Nee das waar. Ik zet dat geld eigenlijk altijd op de rekening van die kleine neer.quote:Op maandag 8 april 2019 11:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Als ik dan en Nikes en Vans haal dan blijft er niet heel veel over.
Why?quote:Op maandag 8 april 2019 11:58 schreef Myrr het volgende:
Opvang is deze maand ook beetje hoog uitgevallen.
Nou R.I.P. aan mn spaarrekening.
Gewoon schoenenreus. Over een paar maanden past ie ze toch niet meerquote:Op maandag 8 april 2019 11:50 schreef Myrr het volgende:
Ja ach ja.quote:Op maandag 8 april 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch zonde. Had je nu mooi bij nieuwe kledij kunnen leggen.
Leuk leuk! Ga je nog op vakantie?quote:Op maandag 8 april 2019 12:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach ja.
Het is niet dat ik verder nooit kleding haalhij heeft het nu eigenlijk ook niet echt nodig maarja. Zomer komt eraan.
Haal wel Nikes en sandalen.
Thanksquote:Op maandag 8 april 2019 12:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoiets?
https://www.zalando.nl/va(...)wvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Weekje in NL. Weten nog niet waar.quote:Op maandag 8 april 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk leuk! Ga je nog op vakantie?
Ja rond deze leeftijd is dat dus niet meer zo. Zit al bijna een jaar in dezelfde maat.quote:Op maandag 8 april 2019 12:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon schoenenreus. Over een paar maanden past ie ze toch niet meer
Lastig zoeken inderdaad in kindermaatjesquote:Op maandag 8 april 2019 12:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Thanks
Ja wil eigenlijk een specifiek model maar die zijn er niet. Dan maar gewone idd.
De wilskracht was er niet echt. Voel me net een millenial.quote:
Ik ookquote:Op maandag 8 april 2019 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De wilskracht was er niet echt. Voel me net een millenial.
Oh wacht dat ben ik HAHAHAHA
Zou jij niet opdonderen van FOK!?quote:Op maandag 8 april 2019 12:25 schreef HPLC het volgende:
heb net besloten dat ik vroeg ga uitklokken en lekker een rondje ga fietsen
Lekker, hoe groot rondje? En rij je dan op een race fiets of gewoon een normale fiets?quote:Op maandag 8 april 2019 12:25 schreef HPLC het volgende:
heb net besloten dat ik vroeg ga uitklokken en lekker een rondje ga fietsen
Uurtje of 2, racefietsquote:Op maandag 8 april 2019 12:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lekker, hoe groot rondje? En rij je dan op een race fiets of gewoon een normale fiets?
Nee hij gaat op een eenwielerquote:Op maandag 8 april 2019 12:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lekker, hoe groot rondje? En rij je dan op een race fiets of gewoon een normale fiets?
ah dan maak je wel iets meer kms dan dat ik deed met dat uurtje fietsen.quote:
Lekker toch, dit is ook wel een mooi jaargetijde om lekker om je heen te kijkenquote:Op maandag 8 april 2019 12:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
ah dan maak je wel iets meer kms dan dat ik deed met dat uurtje fietsen.
Ik had er maar 15 op zitten ofzo, maar gewoon op m'n dooie gemak gefietst en vooral genoten van het weer.
Ik werd bang van een bij die zag vliegen.quote:Op maandag 8 april 2019 12:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker toch, dit is ook wel een mooi jaargetijde om lekker om je heen te kijken
Ik heb Hans gevraagd te blijven, KLB is toch anders zonder hemquote:Op maandag 8 april 2019 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ook nog eens geen man van je woord dus.
Gras is groen eigenlijk.
Was gewoon een grap, maar meneer is mentaal te beperkt om daar mee om te gaan.quote:Op maandag 8 april 2019 12:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb Hans gevraagd te blijven, KLB is toch anders zonder hem
quote:Op maandag 8 april 2019 12:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb Hans gevraagd te blijven, KLB is toch anders zonder hem
Misschien een koninginquote:Op maandag 8 april 2019 12:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik werd bang van een bij die zag vliegen.
Ding was echt gigantisch groot, leek wel een vogel
Misschien beste om zulke mensen te negeren, ik negeer mensen die mentaal niet in orde zijn ook altijd op straat.quote:Op maandag 8 april 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was gewoon een grap, maar meneer is mentaal te beperkt om daar mee om te gaan.
Ja was denk ik ook een hommel om eerlijk te zijn, echt zo'n vies groot zwart ding (ging te snel om hem goed te bekijken).quote:Op maandag 8 april 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien een koningin
Ik had gisteren ook een aanrijding met een dikke hommel, vraag me af of ie nog leeft
Weet je nog dat ik jou negeerdequote:Op maandag 8 april 2019 12:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Misschien beste om zulke mensen te negeren, ik negeer mensen die mentaal niet in orde zijn ook altijd op straat.
Wel lekker gewoon de millenialkaart kunnen trekken. Heerlijkquote:
Ik identificeer mij niet als millenialquote:Op maandag 8 april 2019 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel lekker gewoon de millenialkaart kunnen trekken. Heerlijk
Nu heb ik het idee dat de rest het bij jou doet, maar dat is hun keuzequote:Op maandag 8 april 2019 12:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben je mooi van teruggekomen he vriend
Moeten hun weten.quote:Op maandag 8 april 2019 12:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee dat de rest het bij jou doet, maar dat is hun keuze
Ik normaal gesproken ook niet.quote:Op maandag 8 april 2019 12:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik identificeer mij niet als millenial
Hoezo doe ik stom?quote:Op maandag 8 april 2019 12:36 schreef Elan het volgende:
Ik vond Driepink een aardige jongen, jammer dat hij nu zo stom doet.
Sowquote:
Ik vraag me van nature inderdaad dingen af, ben een erg nieuwsgierige jongenquote:Op maandag 8 april 2019 12:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bij jou zit het in je DNA, kun je ook niets aan doen
Dat je stom doet, leipoquote:Op maandag 8 april 2019 12:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vraag me van nature inderdaad dingen af, ben een erg nieuwsgierige jongen
Als je het aanbied, dan graag.quote:Op maandag 8 april 2019 12:45 schreef Flamarande het volgende:
Willen jullie ook een foto van mijn lunch zien
Ja wie anders mijn chef kok jesusquote:Op maandag 8 april 2019 12:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als je die foto zelf hebt genomen zou ik dat serieus overwegen inderdaad
Waarom, er is niks gekookt op die foto.quote:Op maandag 8 april 2019 12:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als je die foto zelf hebt genomen zou ik dat serieus overwegen inderdaad
quote:Op maandag 8 april 2019 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom, er is niks gekookt op die foto.
quote:Op maandag 8 april 2019 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom, er is niks gekookt op die foto.
picsquote:Op maandag 8 april 2019 12:54 schreef Solotovski het volgende:
Sooooow die turnster die haar beide benen brak
Auw
Goh lekker blaadjes kauwenquote:
Hou maar weer opquote:Op maandag 8 april 2019 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kan toch dat je gewoon van google een foto hebt gehaald :S
Die schijnt het gezegde “break a leg” iets te letterlijk te hebben genomen HAHAHAHAquote:Op maandag 8 april 2019 12:54 schreef Solotovski het volgende:
Sooooow die turnster die haar beide benen brak
Auw
Johquote:
Steek maar een cactus in je eigen reetquote:Op maandag 8 april 2019 12:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
negatief?![]()
Ik steek verdorie een pluim in je reet
Wiens kloon ben jij nou weerquote:Op maandag 8 april 2019 12:51 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Mss nog wat olijfolie om het af te maken?
Nee, ik meen dat ze een verdomd goede foto heeft genomenquote:Op maandag 8 april 2019 12:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij meent dat je moet koken om dat op de foto te maken?
OHJA WANT MENSEN DIE EEN MOOIE FOTO KUNNEN MAKEN ZIJN AUTOMATISCH GESCHIKT OM EEN KOOKBOEK SAMEN TE STELLEN HANSWORSTquote:Op maandag 8 april 2019 12:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ik meen dat ze een verdomd goede foto heeft genomen
Waar ga je heen, kom ik daar ook naartoe met niks.quote:Op maandag 8 april 2019 12:59 schreef Flamarande het volgende:
Ik neem mijn talenten wel ergens anders mee naartoe
Doe eens normaal.quote:Op maandag 8 april 2019 12:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
OHJA WANT MENSEN DIE EEN MOOIE FOTO KUNNEN MAKEN ZIJN AUTOMATISCH GESCHIKT OM EEN KOOKBOEK SAMEN TE STELLEN HANSWORST
Ik zal je nog eens steunen danquote:Op maandag 8 april 2019 12:59 schreef Flamarande het volgende:
Het helpt vooral als je goed kunt koken en/of goede recepten in huis hebt. Dergelijke foto's maken kan elk snolletje met instagram.quote:Op maandag 8 april 2019 13:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Je bent niet automatisch geschikt, maar ik zei toch: ik zou het overwegen.
Tevens hoeft de inhoud van een kookboek niet per se gekookt te worden (je hebt ook boeken voor smoothies)
Dat je mooie fotos kan nemen helpt natuurlijk wel bij het samenstellen van een kookboek
Is er een plaatsje vrij op de wallen?quote:Op maandag 8 april 2019 12:59 schreef Flamarande het volgende:
Hiermee insinueer je dat alleen vrouwen fotos kunnen nemen van eten.quote:Op maandag 8 april 2019 13:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het helpt vooral als je goed kunt koken en/of goede recepten in huis hebt. Dergelijke foto's maken kan elk snolletje met instagram.
Soooooooo ben opgesprongen met een luid EeuhhgehhdUEHSGHuhgggjfaaaakk geluid.quote:Op maandag 8 april 2019 12:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)lto-op-mat~aef62608/
krijg eens snel een ban gekquote:Op maandag 8 april 2019 13:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is er een plaatsje vrij op de wallen?
Voor een kookboek zou andersom nuttiger zijn he. Zelf koken, iemand anders de foto's makenquote:Op maandag 8 april 2019 13:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hiermee insinueer je dat alleen vrouwen fotos kunnen nemen van eten.
goede recepten ben ik met je eens, maar het koken kun je ook aan iemand anders overlaten en zelf de fotos nemen.
Dat kan, maar het hoeft nietquote:Op maandag 8 april 2019 13:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Voor een kookboek zou andersom nuttiger zijn he. Zelf koken, iemand anders de foto's maken
Log uit of ik roep de leidingquote:Op maandag 8 april 2019 13:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oke hoop Drug maar zal wel weer zo’n loser uit onz zijnquote:Op maandag 8 april 2019 12:58 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Geen idee. Heeft het gesmaakt?
Vleeschpet!quote:Op maandag 8 april 2019 13:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik ga interessante dingen doenquote:Op maandag 8 april 2019 13:19 schreef Flamarande het volgende:
Gaan jullie vanavond ook Man made kijken
Met Braddie (lol)quote:Op maandag 8 april 2019 13:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja net als de rest van de week op discord zeker
jij zat heel gisterenavond op discord, ik nietquote:Op maandag 8 april 2019 13:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja net als de rest van de week op discord zeker
Hoe weet je dan dat ik er zat gatenkopquote:Op maandag 8 april 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zat heel gisterenavond op discord, ik niet
nu jij weer hoer
ik heb net toch gekeken liefhebber van piemels groot en klein en alles er tusseninquote:Op maandag 8 april 2019 13:25 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ik er zat gatenkop
Vind haar sws wel veel online zittenquote:Op maandag 8 april 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zat heel gisterenavond op discord, ik niet
nu jij weer hoer
ghahahaquote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind haar sws wel veel online zitten
Wedden dat ze echt bijna geen vrienden heeft. Hahahaahhaahahag
Ook als ze niet veel vrienden heeft, is dit helemaal niet erg.quote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wrom ben je hier aan het whiteknightenquote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook als ze niet veel vrienden heeft, is dit helemaal niet erg.
quote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook als ze niet veel vrienden heeft, is dit helemaal niet erg.
laat die jongen nu maar met rustquote:Op maandag 8 april 2019 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wrom ben je hier aan het whiteknighten
Ik heb ook geen vriendenquote:Op maandag 8 april 2019 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wrom ben je hier aan het whiteknighten
Roland zocht jouquote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Crack kan ik mijn lichaam aan jou verkopen
Heeft ze haar playmobil weer van zolder gehaald dan?quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heey wie ben jijquote:Op maandag 8 april 2019 13:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heeft ze haar playmobil weer van zolder gehaald dan?
jawel maar wat kan ik er meequote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ben op vakantie ahahahaquote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
SPEKKIEquote:Op maandag 8 april 2019 13:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ik daar het antwoord op wist zou een lange zoektocht volbracht zijn
had jij maar een zak om je hoofdquote:Op maandag 8 april 2019 13:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Interesseert je toch geen zak man, met je hoofd
neequote:Op maandag 8 april 2019 13:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Want? Dan was je niet meer de enige die rondloopt met een kop als een verschrompeld scrotum?
nee, als het half 6 of later was welquote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Als je om half vijf met iemand afspreekt dan verwacht je toch dat je gaat eten of hoe zit dat
Ja of je moet uitgeneukt zijn voor 5 uur. Dan ken je gewoon langs de McDrive onderweg naar huis.quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Als je om half vijf met iemand afspreekt dan verwacht je toch dat je gaat eten of hoe zit dat
Moet jij wetenquote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
hoezo blijf je maar uurtjequote:Op maandag 8 april 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, als het half 6 of later was wel
Ligt eraan wat voor afspraak. Zou zelf om die reden geen afspraak inplannen op dat tijdstip.quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Is dit weer een nieuwe noel.quote:Op maandag 8 april 2019 14:13 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor afspraak. Zou zelf om die reden geen afspraak inplannen op dat tijdstip.
Kan prima, als er maar eten isquote:Op maandag 8 april 2019 14:13 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor afspraak. Zou zelf om die reden geen afspraak inplannen op dat tijdstip.
Zou dat van tevoren kortsluiten met elkaar.quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Dat was ook gedaan, dacht ikquote:Op maandag 8 april 2019 14:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou dat van tevoren kortsluiten met elkaar.
Misschien moet je toch wat minder alcohol gaan nuttigenquote:Op maandag 8 april 2019 09:08 schreef HPLC het volgende:
Had gvd gewoon de stad in moeten gaan nu ben ik helemaal opgefokt door die gare kneus. Ga wel naar bed.
Goedemorgen aan iedereen die wel normaal kan doen.
Nee dat ben ik nietquote:
Dan zeg je datquote:Op maandag 8 april 2019 14:18 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Ja maar wat als die persoon al gegeten heeft ofzo 😅?
je kunt ook afspreken op normale tijdstippenquote:Op maandag 8 april 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zeg je datik vraag mn gasten wel vaak of ze hebben gegeten, misschien beetje te vaak en ook gewoon als het eigenlijk echt al te laat is
Oh, het is een afspraak bij één van jullie thuis?quote:Op maandag 8 april 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zeg je datik vraag mn gasten wel vaak of ze hebben gegeten, misschien beetje te vaak en ook gewoon als het eigenlijk echt al te laat is
true maarja was al lang blij dat iemand met me wilde afsprekenquote:Op maandag 8 april 2019 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt ook afspreken op normale tijdstippen
jaquote:Op maandag 8 april 2019 14:20 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Oh, het is een afspraak bij één van jullie thuis?
Toch duidelijker afspreken volgende keer.quote:Op maandag 8 april 2019 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat was ook gedaan, dacht ik![]()
![]()
'Hee zullen we volgende keer samen wat eten' - ja prima
Week later 'hee zullen we zondag half vijf doen?' - ja prima
onduidelijkquote:Op maandag 8 april 2019 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
Zo stuurde mozy een boos whatsappje met 'kom vnv eten', 3 woorden en ik wist precies waar ik aan toe was.
'Nee.', zei ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |