Stond er al in vriend.quote:Op maandag 8 april 2019 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe kom jij aan foto's van mijn weekend?
Heb jij vrienden?quote:Op maandag 8 april 2019 09:26 schreef Flamarande het volgende:
Gaat mijn vriendin godverdomme bellen om 08.00 uur
gayyyyquote:Op maandag 8 april 2019 09:26 schreef Flamarande het volgende:
Gaat mijn vriendin godverdomme bellen om 08.00 uur
quote:Op maandag 8 april 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken jou al, daar heb ik al genoeg aan 😍
quote:Op maandag 8 april 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus wat slechtquote:Op maandag 8 april 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg; naar huis!quote:Op maandag 8 april 2019 09:40 schreef Solotovski het volgende:
Pfff m'n hele systeem valt de hele ochtend al in error. In al m'n sessies
Hey dat ben ik ook geweest met Charlotte. Maar ik had meer met deze snap:quote:Op maandag 8 april 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey we zijn nu snap vriendjes.
quote:Op maandag 8 april 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey we zijn nu snap vriendjes.
Ik snap die nietquote:Op maandag 8 april 2019 09:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey dat ben ik ook geweest met Charlotte. Maar ik had meer met deze snap: [ afbeelding ]
Ja, dat snapverhaal van jou toen, met je matties in Breda, zo gelachen!quote:Op maandag 8 april 2019 09:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey dat ben ik ook geweest met Charlotte. Maar ik had meer met deze snap: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2019 09:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, dat snapverhaal van jou toen, met je matties in Breda, zo gelachen!
Hier was ik niet bij.quote:Op maandag 8 april 2019 09:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heeft tardis matties?quote:Op maandag 8 april 2019 09:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Behalve als je vrij bentquote:
Hey ik had het gisteren nog over je met Hork, over hoe we elkaar zagen in de bioscoop. Nou dat is enig he?quote:
Mooie tijd was datquote:Op maandag 8 april 2019 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ik had het gisteren nog over je met Hork, over hoe we elkaar zagen in de bioscoop. Nou dat is enig he?
Ik ben aan het werk dus ik heb geen ideequote:
Ga ff kijken danquote:Op maandag 8 april 2019 10:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk dus ik heb geen idee
BEN TOCH AAN HET WERK ZEG IK TOCHquote:
ok @TARDIS.quote:Op maandag 8 april 2019 10:15 schreef Rozevla het volgende:
Zin om met de borsten van Ama te spelen.
@:amarantha
hahaha wat voor lijst heb jij opstaan danquote:Op maandag 8 april 2019 11:17 schreef Myrr het volgende:
Jouw bil is een krokodil
Hap hap met je krokobil
Jammer van die nederlaag.quote:Op maandag 8 april 2019 11:21 schreef Pensylvania het volgende:
Bobbelen bobbelen bobbelen Mark van Bommelen Bommelen Bommelen...Popalik!
Nu even niet hoor.quote:Op maandag 8 april 2019 10:15 schreef Rozevla het volgende:
Zin om met de borsten van Ama te spelen.
@:amarantha
Vind je?quote:
Ik ook hoor. Pak die beker maar.quote:Op maandag 8 april 2019 11:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vind je?
Kan mij niet zo veel schelen eigenlijk. Gun het Ajax dit jaar wel wat meer dan PSV. Voetbalt veel aantrekkelijker. PSV te zakelijk en niet echt aantrekkelijk om te kijken imo
Is wel zo afgesproken. Ajax wat extra doelpuntjes tegen ons voor het doelsaldo. Krijgen wij de bekerquote:Op maandag 8 april 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Pak die beker maar.
Lolquote:Op maandag 8 april 2019 11:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Is wel zo afgesproken. Ajax wat extra doelpuntjes tegen ons voor het doelsaldo. Krijgen wij de beker![]()
Anders hadden we gister gewoon gewonnen hoor. Ik bedoel, wij zijn Real Madrid niet...quote:
Ik luister dit niet hoor. Noem gewoon slechte teksten.quote:Op maandag 8 april 2019 11:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahaha wat voor lijst heb jij opstaan dan
Incidentje joh.quote:Op maandag 8 april 2019 11:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Anders hadden we gister gewoon gewonnen hoor. Ik bedoel, wij zijn Real Madrid niet...
En jij onthoudt die meteen zonder ze te luisteren?quote:Op maandag 8 april 2019 11:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik luister dit niet hoor. Noem gewoon slechte teksten.
Haai myrrrquote:Op maandag 8 april 2019 11:41 schreef Myrr het volgende:
Oke heb echt geen zin om te shoppen. Zere voeten en slecht eten incoming.
Simpele teksten onthouden waarmee je bent doodgegooid is echt moeilijk ja.quote:Op maandag 8 april 2019 11:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
En jij onthoudt die meteen zonder ze te luisteren?
Teruggooienquote:Op maandag 8 april 2019 11:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Simpele teksten onthouden waarmee je bent doodgegooid is echt moeilijk ja.
Ja zou mijn brein wel willen defragmenteren soms, maar helaas. Zo werken die dingen niet.quote:
Quote gewoon al je oude postsquote:Op maandag 8 april 2019 11:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik luister dit niet hoor. Noem gewoon slechte teksten.
Mot nie gekker worden. Als zelfs de club met het op 1-na-mooiste shirt ook gaat winnen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado ook gewonnen zeg
Soooowww
Lolquote:Op maandag 8 april 2019 11:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mot nie gekker worden. Als zelfs de club met het op 1-na-mooiste shirt ook gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |