Lolquote:Op maandag 8 april 2019 11:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Is wel zo afgesproken. Ajax wat extra doelpuntjes tegen ons voor het doelsaldo. Krijgen wij de beker![]()
Anders hadden we gister gewoon gewonnen hoor. Ik bedoel, wij zijn Real Madrid niet...quote:
Ik luister dit niet hoor. Noem gewoon slechte teksten.quote:Op maandag 8 april 2019 11:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahaha wat voor lijst heb jij opstaan dan
Incidentje joh.quote:Op maandag 8 april 2019 11:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Anders hadden we gister gewoon gewonnen hoor. Ik bedoel, wij zijn Real Madrid niet...
En jij onthoudt die meteen zonder ze te luisteren?quote:Op maandag 8 april 2019 11:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik luister dit niet hoor. Noem gewoon slechte teksten.
Haai myrrrquote:Op maandag 8 april 2019 11:41 schreef Myrr het volgende:
Oke heb echt geen zin om te shoppen. Zere voeten en slecht eten incoming.
Simpele teksten onthouden waarmee je bent doodgegooid is echt moeilijk ja.quote:Op maandag 8 april 2019 11:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
En jij onthoudt die meteen zonder ze te luisteren?
Teruggooienquote:Op maandag 8 april 2019 11:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Simpele teksten onthouden waarmee je bent doodgegooid is echt moeilijk ja.
Ja zou mijn brein wel willen defragmenteren soms, maar helaas. Zo werken die dingen niet.quote:
Quote gewoon al je oude postsquote:Op maandag 8 april 2019 11:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik luister dit niet hoor. Noem gewoon slechte teksten.
Mot nie gekker worden. Als zelfs de club met het op 1-na-mooiste shirt ook gaat winnen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado ook gewonnen zeg
Soooowww
Lolquote:Op maandag 8 april 2019 11:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mot nie gekker worden. Als zelfs de club met het op 1-na-mooiste shirt ook gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |