Ja of je moet uitgeneukt zijn voor 5 uur. Dan ken je gewoon langs de McDrive onderweg naar huis.quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Als je om half vijf met iemand afspreekt dan verwacht je toch dat je gaat eten of hoe zit dat
Moet jij wetenquote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Als je om half vijf met iemand afspreekt dan verwacht je toch dat je gaat eten of hoe zit dat
hoezo blijf je maar uurtjequote:Op maandag 8 april 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, als het half 6 of later was wel
Ligt eraan wat voor afspraak. Zou zelf om die reden geen afspraak inplannen op dat tijdstip.quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Is dit weer een nieuwe noel.quote:Op maandag 8 april 2019 14:13 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor afspraak. Zou zelf om die reden geen afspraak inplannen op dat tijdstip.
Kan prima, als er maar eten isquote:Op maandag 8 april 2019 14:13 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor afspraak. Zou zelf om die reden geen afspraak inplannen op dat tijdstip.
Zou dat van tevoren kortsluiten met elkaar.quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Dat was ook gedaan, dacht ikquote:Op maandag 8 april 2019 14:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou dat van tevoren kortsluiten met elkaar.
Misschien moet je toch wat minder alcohol gaan nuttigenquote:Op maandag 8 april 2019 09:08 schreef HPLC het volgende:
Had gvd gewoon de stad in moeten gaan nu ben ik helemaal opgefokt door die gare kneus. Ga wel naar bed.
Goedemorgen aan iedereen die wel normaal kan doen.
Nee dat ben ik nietquote:
Dan zeg je datquote:Op maandag 8 april 2019 14:18 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Ja maar wat als die persoon al gegeten heeft ofzo 😅?
je kunt ook afspreken op normale tijdstippenquote:Op maandag 8 april 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zeg je datik vraag mn gasten wel vaak of ze hebben gegeten, misschien beetje te vaak en ook gewoon als het eigenlijk echt al te laat is
Oh, het is een afspraak bij één van jullie thuis?quote:Op maandag 8 april 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zeg je datik vraag mn gasten wel vaak of ze hebben gegeten, misschien beetje te vaak en ook gewoon als het eigenlijk echt al te laat is
true maarja was al lang blij dat iemand met me wilde afsprekenquote:Op maandag 8 april 2019 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt ook afspreken op normale tijdstippen
jaquote:Op maandag 8 april 2019 14:20 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Oh, het is een afspraak bij één van jullie thuis?
Toch duidelijker afspreken volgende keer.quote:Op maandag 8 april 2019 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat was ook gedaan, dacht ik![]()
![]()
'Hee zullen we volgende keer samen wat eten' - ja prima
Week later 'hee zullen we zondag half vijf doen?' - ja prima
onduidelijkquote:Op maandag 8 april 2019 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
Zo stuurde mozy een boos whatsappje met 'kom vnv eten', 3 woorden en ik wist precies waar ik aan toe was.
'Nee.', zei ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |