Hahaha so accuratequote:Op zondag 7 april 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende: [..] Mooi denk ik, ergens verborgen, dikke haren, olijfkleurige huid, grote ogen maar ook wel beginnende tekenen van saaiheid, vermoeidheid, prille ouderdom en verzuring
![]()
Oké thnxquote:Op zondag 7 april 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende: [..] Mooi denk ik, ergens verborgen, dikke haren, olijfkleurige huid, grote ogen maar ook wel beginnende tekenen van saaiheid, vermoeidheid, prille ouderdom en verzuring
![]()
Bedankt hansquote:Op zondag 7 april 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik veel he, zo kom je over
Eerste stuk klopt niet, de rest welquote:Op zondag 7 april 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik veel he, zo kom je over
Het is je gegund hoorquote:Op zondag 7 april 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerste stuk klopt niet, de rest wel
spatie gebruikquote:Op zondag 7 april 2019 21:31 schreef Braavosi het volgende:
Een lege OP en een topic dat voor de rest op geen enkele manier verband houd met de TT?
Click bait.
Ja sorry, Engelstaligen hebben er nogal een handje van om overal spaties tussen te voegen maar dat blijkt nu niet zo te zijn.quote:
Been there done thatquote:Op zondag 7 april 2019 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen voor je.
Opgeslagen voor toekomstig gebruikquote:
fijn dat ik iemand er iemand een plezier mee kon doen (:quote:
wat staat hierquote:Op zondag 7 april 2019 21:42 schreef Trollscience het volgende:
huh dr zit n vlieg op mn scherm xD ram bezeikt
"huh dr zit n vlieg op mn scherm xD ram bezeikt"quote:
Ga maar vriendquote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
Heb afgesproken om vanavond uit te gaan maar ik zit lekker en moet er morgen ook weer vroeg uit. Zal ik gaan of afzeggen?
Jullie mogen bepalen.
Ligt aan hoe oud je bent. Zou zelf niet gaan.quote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
Heb afgesproken om vanavond uit te gaan maar ik zit lekker en moet er morgen ook weer vroeg uit. Zal ik gaan of afzeggen?
Jullie mogen bepalen.
24quote:Op zondag 7 april 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt aan hoe oud je bent. Zou zelf niet gaan.
Vrijdag en gisteren ook al uitgeweest though.quote:Op zondag 7 april 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is een grensgebied. Kan nog, geniet ervan.
Ja dan afhankelijk van hoe je je voelt. Goed voor je lichaam is het niet, maar dat boeit niemand van 24.quote:Op zondag 7 april 2019 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrijdag en gisteren ook al uitgeweest though.
Ik ga maar verstandig zijn. Drukke week voor de boegquote:Op zondag 7 april 2019 21:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dan afhankelijk van hoe je je voelt. Goed voor je lichaam is het niet, maar dat boeit niemand van 24.
Je bent zelf een jong ingezakte moeder, hoe kun je zo'n advies geven aan de jeugd?quote:Op zondag 7 april 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is een grensgebied. Kan nog, geniet ervan.
Zou persoonlijk liever thuis blijven en de hele avond fokkenquote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
Jullie mogen bepalen.
Uhuquote:Op zondag 7 april 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je echt zo teleurgesteld in de liefde?
Ja dat weet ik dat jij dat zou doen, maar voor jou is het ook geen keuze.quote:Op zondag 7 april 2019 21:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zou persoonlijk liever thuis blijven en de hele avond fokken
24 is toch wel het naderende einde hoor van hoeveel je lichaam nog mee wil doen met je geest.quote:Op zondag 7 april 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zelf een jong ingezakte moeder, hoe kun je zo'n advies geven aan de jeugd?
Mwah, ik ben gezond en sport enzo. Wel soms katers dat ik echt denk van wow.quote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
24 is toch wel het naderende einde hoor van hoeveel je lichaam nog mee wil doen met je geest.
Dus op je 40e ben jij een compleet afgeragd oud lijk en broedkip rijp voor de slacht?quote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
24 is toch wel het naderende einde hoor van hoeveel je lichaam nog mee wil doen met je geest.
Ja dat gaat er niet minder op worden. Je bent ook gewoon langer moe erna en merkt dat je dan ook minder gaat functioneren.quote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mwah, ik ben gezond en sport enzo. Wel soms katers dat ik echt denk van wow.
Nou slacht niet. Ik ben straks nog nuttig voor het oppassen op mijn kleinkinderen zodat mijn kinderen gewoon kunnen werken enzo.quote:Op zondag 7 april 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus op je 40e ben jij een compleet afgeragd oud lijk en broedkip rijp voor de slacht?
Ik heb ook een druk leven, maar als ik thuis ben lig ik of in bed of hang ik sloom achter de laptop.quote:Op zondag 7 april 2019 21:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat gaat er niet minder op worden. Je bent ook gewoon langer moe erna en merkt dat je dan ook minder gaat functioneren.
#keepingitreal
Jouw leven verloopt in uren in plaats van dagen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou slacht niet. Ik ben straks nog nuttig voor het oppassen op mijn kleinkinderen zodat mijn kinderen gewoon kunnen werken enzo.
Uitgaan als in clubben? Afzeggenquote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
Jullie mogen bepalen.
Oh das ook saai.quote:Op zondag 7 april 2019 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook een druk leven, maar als ik thuis ben lig ik of in bed of hang ik sloom achter de laptop.
Oh ik ga ofwel naar van die juppententen, ofwel salsa bar.quote:Op zondag 7 april 2019 21:57 schreef Myrr het volgende:
Mja nu zuip ik gewoon thuis ipv in een tent tussen irritante mensen die in elkaars oren staan te schreeuwen.
Ga aankomende twee weekenden wel uit. Omdat het moet.
Doe mij maar gewoon eens in de zoveel tijd een goed technofeest. Ben met regulier stappen echt wel een beetje klaar hoor. Het is allemaal hetzelfde en mijn geld niet waard.
stappen is sws kutquote:Op zondag 7 april 2019 21:57 schreef Myrr het volgende:
Mja nu zuip ik gewoon thuis ipv in een tent tussen irritante mensen die in elkaars oren staan te schreeuwen.
Ga aankomende twee weekenden wel uit. Omdat het moet.
Doe mij maar gewoon eens in de zoveel tijd een goed technofeest. Ben met regulier stappen echt wel een beetje klaar hoor. Het is allemaal hetzelfde en mijn geld niet waard.
Weken. De ene na de andere is voorbij voor ik er erg in heb.quote:Op zondag 7 april 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw leven verloopt in uren in plaats van dagen.
Ik ben niet veel thuis though, maar vroeger las ik bijvoorbeeld veel daar heb ik nu als ik thuis kom helemaal geen zin meer in.quote:
Wat is de relevantie van leeftijd hierin? Fysieke gesteldheid of maatschappelijke normen?quote:Op zondag 7 april 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt aan hoe oud je bent. Zou zelf niet gaan.
Zelf ook nog een beetje leven joh.quote:Op zondag 7 april 2019 21:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weken. De ene na de andere is voorbij voor ik er erg in heb.
Dat is wel kutquote:Op zondag 7 april 2019 21:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weken. De ene na de andere is voorbij voor ik er erg in heb.
Echt? Deze juffrouw is hier 43.quote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is leuk. Twee a drie keer per jaar.quote:
Ja. Prachtig, maar die gaat dus echt geen drie dagen na elkaar stappen.quote:Op zondag 7 april 2019 22:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Echt? Deze juffrouw is hier 43.
[ afbeelding ]
Ziet er ook gewoon uit als 43. Mooie vrouw verder wel hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 22:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is er waarschijnlijk wel fit genoeg voor.quote:Op zondag 7 april 2019 22:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Prachtig, maar die gaat dus echt geen drie dagen na elkaar stappen.
Ja hoor. Prachtig, maar de overgang komt er al aan dus dat betwijfel ik.quote:Op zondag 7 april 2019 22:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom ben je zo zuur gossiequote:Op zondag 7 april 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja hoor. Prachtig, maar de overgang komt er al aan dus dat betwijfel ik.
Ik verdeel mijn energie gewoon voor wanneer ik het waard vind. Een kind heeft verder ook niet zoveel aan een moeder die het hele weekend aan het stappen is?quote:
Echt raar meisje jij als je daar al voor je dertigste mee bezig bentquote:Op zondag 7 april 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja hoor. Prachtig, maar de overgang komt er al aan dus dat betwijfel ik.
Precies.quote:Op zondag 7 april 2019 22:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik verdeel mijn energie gewoon voor wanneer ik het waard vind. Een kind heeft verder ook niet zoveel aan een moeder die het hele weekend aan het stappen is?
Preachquote:Op zondag 7 april 2019 22:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik verdeel mijn energie gewoon voor wanneer ik het waard vind. Een kind heeft verder ook niet zoveel aan een moeder die het hele weekend aan het stappen is?
In september word ik 29.quote:
laat mensen gwn genieten, ze merken zelf wel als ze aftakelen lolquote:Op zondag 7 april 2019 22:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid. Ik spreek graag waarheden.
Is ook een goede leeftijd om gewoon volwassen te doen. Denk niet dat ik op mijn 29e nog echt uitga.quote:Op zondag 7 april 2019 22:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
In september word ik 29.
Kijk, het is niet dat ik het niet wil. Maar ik ga vaker niet mee dan wel, omdat ik andere zaken heb en daarin is geen ruimte voor egoïsme.
Zou je er anders instaan als je nog geen moeder zou zijn?quote:Op zondag 7 april 2019 22:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
In september word ik 29.
Kijk, het is niet dat ik het niet wil. Maar ik ga vaker niet mee dan wel, omdat ik andere zaken heb en daarin is geen ruimte voor egoïsme.
Zou dan ook niet drie dagen achter elkaar stappen. Deed ik wel voor ik moeder werd maar toen begon ik het ook al zat te worden om continu kapot te zijn.quote:Op zondag 7 april 2019 22:14 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Zou je er anders instaan als je nog geen moeder zou zijn?
Ja enquote:
Wil juist slapen eigenlijkquote:Op zondag 7 april 2019 22:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kan je wel ff goed wakker maken
drankorgel :Squote:Op zondag 7 april 2019 22:24 schreef Myrr het volgende:
Hij heeft een lachkick omdat hij zn grote teen in mn neus deed.
Ik ga wijn drinken.
Euhquote:Op zondag 7 april 2019 22:24 schreef Myrr het volgende:
Ik ga wijn drinken.
quote:Op zondag 7 april 2019 22:24 schreef Myrr het volgende:
Ik ga wijn drinken.
Spreek je nog wel als je je kont krols de lucht in gooit als je 37 bentquote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is fucking lekker altijd, ben ook ook lekker moe dus dat gaat een heerlijke diepe nachtrust worden 👌quote:Op zondag 7 april 2019 22:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hmm is ook wel een goed idee heb ook verschoond vanmiddag.
quote:Op zondag 7 april 2019 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
Strontziek word ik van die tinder hoeren
Word je genegeerdquote:Op zondag 7 april 2019 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom jongenquote:Op zondag 7 april 2019 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
Ja man want als je geen zin hebt om doelloos te stappen heb je ook geen seksuele verlangens meer.quote:Op zondag 7 april 2019 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spreek je nog wel als je je kont krols de lucht in gooit als je 37 bent
Eerst helemaal van haha leuk gesprek en alles, en stel ik voor een avond bij mij en dan is het uitvluchten en geen reactie meer. Ja wat wil je dan bitch?quote:
Ja seks kun je ook in een parenclub hebben met Henk en Ingrid, ik heb het over levensvreugde.quote:Op zondag 7 april 2019 22:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja man want als je geen zin hebt om doelloos te stappen heb je ook geen seksuele verlangens meer.
Ja spreek jou nog wel als je gebroed hebt.quote:Op zondag 7 april 2019 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Tragisch wel die vroeg oude meisjes, hebben ze toch schoonheid, ook al is het Aziatisch en dan zijn ze al negentig jaar oud voor hun dertigste
Voor de vrouw wel, aanslag op het mooie ranke lijfquote:Op zondag 7 april 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja spreek jou nog wel als je gebroed hebt.![]()
Slopend zeg ik je.
Op de vagina vooral. Daarom keizersnede.quote:Op zondag 7 april 2019 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de vrouw wel, aanslag op het mooie ranke lijf
Ehquote:Op zondag 7 april 2019 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Droomde je over hoe UitStraling je een lange kus van vagina naar mond gaf?
De ene levensvreugde is de andere niet. Heb een geweldige dag gehad.quote:Op zondag 7 april 2019 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja seks kun je ook in een parenclub hebben met Henk en Ingrid, ik heb het over levensvreugde.
Ja lekker belangrijk ook. Mooi zijn voor mensen die me toch nooit aan mogen raken.quote:Op zondag 7 april 2019 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de vrouw wel, aanslag op het mooie ranke lijf
Blij om, serieusquote:Op zondag 7 april 2019 22:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
De ene levensvreugde is de andere niet. Heb een geweldige dag gehad.
Een leuk gesprek ;pquote:Op zondag 7 april 2019 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerst helemaal van haha leuk gesprek en alles, en stel ik voor een avond bij mij en dan is het uitvluchten en geen reactie meer. Ja wat wil je dan bitch?
Wat een onzin zeg, iedereen wil zich graag knap en geil voelen, en dan nog als is het alleen maar om je eigen mannetje zijn zaad tot achter je oogleden te voelen spuiten omdat hij je zo mooi en opwindend vind.quote:Op zondag 7 april 2019 22:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk ook. Mooi zijn voor mensen die me toch nooit aan mogen raken.
Pls. Geen uitspraken doen die niet stroken met je intelligentie.quote:Op zondag 7 april 2019 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op de vagina vooral. Daarom keizersnede.
Heb je goedquote:Op zondag 7 april 2019 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Interesse van haar kant iig.
Heb die hele zooi maar verwijderd.
Ik krijg nog zat aandacht hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, iedereen wil zich graag knap en geil voelen, en dan nog als is het alleen maar om je eigen mannetje zijn zaad tot achter je oogleden te voelen spuiten omdat hij je zo mooi en opwindend vind.
Ik heb dit ook maar gehoord hè, geen ervaring met zwangerschap hier.quote:Op zondag 7 april 2019 22:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls. Geen uitspraken doen die niet stroken met je intelligentie.
Tenzij je uitscheurt valt al die schade wel mee en dan nog liever een litteken bij mn kut dan een op mn buik.quote:Op zondag 7 april 2019 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb dit ook maar gehoord hè, geen ervaring met zwangerschap hier.
Schijnt wel een hoop pijn te schelen.quote:Op zondag 7 april 2019 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tenzij je uitscheurt valt al die schade wel mee en dan nog liever een litteken bij mn kut dan een op mn buik.
Hehe ja dat geloof ik ook echt wel maar ik bedoel ook niet nu, jij vind het leven snel oud en versleten en saai.quote:
Totaalruptuurquote:Op zondag 7 april 2019 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tenzij je uitscheurt valt al die schade wel mee en dan nog liever een litteken bij mn kut dan een op mn buik.
Ligt aan jezelf, niet aan hullie.quote:Op zondag 7 april 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
Echt, ben nu 24, heb zat vrouwen gedate etc, maar wat een bout is het allemaal. Mag echt hopen dat ik nog eens mazzel heb hoor want zo ver heb ik de moeder van mijn kinderen nog bij lange na niet tegengekomen.
Nee nee dat heb ik nergens gezegd. Alleen de reguliere stap avonden met altijd dezelfde muziek en type mensen ben ik klaar mee. Dat hoeft voor mij niet zoveel meer nee. Koop liever een ticket voor een goed feest waarbij de ene na de andere set alleen maar beter en beter wordt en je niet om de oren wordt geslagen met Suavemente, Spice Girls, Destinys Child andere kuthitjes.quote:Op zondag 7 april 2019 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe ja dat geloof ik ook echt wel maar ik bedoel ook niet nu, jij vind het leven snel oud en versleten en saai.
Waarom ligt het aan mijzelf? Hoog IQ, prima houding, aardig, open, mannelijk. Zou niet weten wat er mankeert aan mij.quote:
Maar jij zoekt een bepaalde klasse tochquote:Op zondag 7 april 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
Echt, ben nu 24, heb zat vrouwen gedate etc, maar wat een bout is het allemaal. Mag echt hopen dat ik nog eens mazzel heb hoor want zo ver heb ik de moeder van mijn kinderen nog bij lange na niet tegengekomen.
Ehehehe rlyquote:Op zondag 7 april 2019 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom ligt het aan mijzelf? Hoog IQ, prima houding, aardig, open, mannelijk. Zou niet weten wat er mankeert aan mij.
Volwassen aan het wordenquote:Op zondag 7 april 2019 22:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee nee dat heb ik nergens gezegd. Alleen de reguliere stap avonden met altijd dezelfde muziek en type mensen ben ik klaar mee. Dat hoeft voor mij niet zoveel meer nee. Koop liever een ticket voor een goed feest waarbij de ene na de andere set alleen maar beter en beter wordt en je niet om de oren wordt geslagen met Suavemente, Spice Girls, Destinys Child andere kuthitjes.
Kwaliteit boven kwantiteit.
Ja ik val op onbereikbare vrouwen. Pijnlijk is dat wel.quote:Op zondag 7 april 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij zoekt een bepaalde klasse toch
Wat lul je over je hoofd, je hebt gewoon een gods kutkarakterquote:Op zondag 7 april 2019 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat dan? Als het mijn hoofd is waarom vallen er dan wel andere vrouwen op mij?
Die bestaan helemaal niet koekwous, dat is gelijk je probleemquote:Op zondag 7 april 2019 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja ik val op onbereikbare vrouwen. Pijnlijk is dat wel.
Jij kent mij helemaal niet.quote:Op zondag 7 april 2019 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lul je over je hoofd, je hebt gewoon een gods kutkarakter
Nee hoor, het staat je mooi en sierlijk.quote:Op zondag 7 april 2019 22:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Je reageert alsof dat een misdaad is.
quote:Op zondag 7 april 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
Volgens mij heb ik een prima karakter. FOK! is niet echt representatief voor hoe ik ben.
Nee maar wel grappig dat degene die met stim heeft gedate mannen die op mij vallen wanhopig noemt.quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoog IQ, prima houding, aardig, open, mannelijk. Zou niet weten wat er mankeert aan mij.
Ahuh ahuhquote:
Waarom? Had ie geen tijd?quote:Op zondag 7 april 2019 22:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb nog nooit een film met hem gezien.
Neequote:Op zondag 7 april 2019 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leg eens uit dan.
[..]
Leer lezen paddo
Pardon? Heb niemand van fok gedatequote:Op zondag 7 april 2019 22:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maar wel grappig dat degene die met stim heeft gedate mannen die op mij vallen wanhopig noemt.![]()
No offence.
Eerste date altijd op een openbare locatie.quote:Op zondag 7 april 2019 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerst helemaal van haha leuk gesprek en alles, en stel ik voor een avond bij mij en dan is het uitvluchten en geen reactie meer. Ja wat wil je dan bitch?
Ok. Had meer begrip van jou verwacht, aangezien jouw liefdesleven nog wel triester is dan dat van mij.quote:
Hahahaquote:Op zondag 7 april 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Boehoe, waarom willen die knappe vrouwen waar ik me op aftrek op internet in het echt niet met me neuken?
Heeeeeeeeyyyyyquote:
Wat een onzin, zo is het meteen duidelijk waar het heen gaat, dit was ook gewoon tindermeisje en geen relatiemateriaal ofzo.quote:Op zondag 7 april 2019 22:59 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Eerste date altijd op een openbare locatie.
Haha ben je weer op je kleine pik getrapt, wat is dit voor kleuterreactiequote:Op zondag 7 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ok. Had meer begrip van jou verwacht, aangezien jouw liefdesleven nog wel triester is dan dat van mij.
Jij begint meteen te haten met je "kutkarakter"quote:Op zondag 7 april 2019 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ben je weer op je kleine pik getrapt, wat is dit voor kleuterreactie
Zozo, heel je game op pauze gezet hiervoorquote:
Hey tatlimquote:
Jazekers hahaatjesquote:
"ik ben toch vrij normaal"quote:Op zondag 7 april 2019 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaecht hoor
Boehoe er is niks mis net mij boehoe why am I single boehoe
Ik ken jou toch niet, waarom trek je je zo veel aan van wat ik zegquote:Op zondag 7 april 2019 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij begint meteen te haten met je "kutkarakter"
Moest hier toch wel om lachenquote:Op zondag 7 april 2019 23:02 schreef Che_ het volgende:
Myrr je denkt trouwens echt topmodel ofzo![]()
Average vrouw van loempia kraampje
Ja hou jij je er maar buiten rare gekquote:
Anders kan ik net zo goed niets posten en alles negeren, zou een beetje het idee van dit forum verneuken.quote:Op zondag 7 april 2019 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ken jou toch niet, waarom trek je je zo veel aan van wat ik zeg
Hoe ruikt hij gemiddeld, doordeweeks zeg maar?quote:Op zondag 7 april 2019 23:03 schreef JimmyDean het volgende:
Kleine pik valt ook nog wel mee, gewoon average lengte
Zullen we dat eens proberenquote:Op zondag 7 april 2019 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja hou jij je er maar buiten rare gek
[..]
Anders kan ik net zo goed niets posten en alles negeren, zou een beetje het idee van dit forum verneuken.
Ze liggen op bedquote:
Reageren is iets anders dan het je persoonlijk aantrekken en jij trekt het je persoonlijk aanquote:Op zondag 7 april 2019 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snap weinig van jou. Godse kutkarakter zeggen en dan janken dat ik daarop reageer.
Ja ging 3 keer doodquote:Op zondag 7 april 2019 23:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zozo, heel je game op pauze gezet hiervoor
Kan wel, heb gedronken, maar dus?quote:Op zondag 7 april 2019 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Reageren is iets anders dan het je persoonlijk aantrekken en jij trekt het je persoonlijk aan
Oh jesus fuckquote:
romantische frustratie*quote:Op zondag 7 april 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
De echte gekken komen vanzelf bovendrijven en het gaat altijd om seksuele frustratie.
Is hetzelfde.quote:Op zondag 7 april 2019 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
romantische frustratie*
Heeft met seks weinig te maken, raar dat je daar meteen aan denkt ook.
Che plsquote:
Directheid word niet door iedereen geapprecieerd, vooral niet door vrouwen en al helemaal niet als 't gaat om sex.quote:Op zondag 7 april 2019 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een onzin, zo is het meteen duidelijk waar het heen gaat, dit was ook gewoon tindermeisje en geen relatiemateriaal ofzo.
Wat doe je dan op tinder?quote:Op zondag 7 april 2019 23:09 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Directheid word niet door iedereen geapprecieerd, vooral niet door vrouwen en al helemaal niet als 't gaat om sex.
Let's talk about sex babyquote:Op zondag 7 april 2019 23:11 schreef Trollscience het volgende:
mensen die "seks" met een 'x' schrijven wil ik echt helemaal niks mee te maken hebben
Sorry, mn baarmoeder doet pijnquote:
Als jij lange tijd de liefde van je leven niet gaat tegenkomen ga je op een gegeven moment iedereen de schuld geven behalve jezelf, misschien kun je het een tijdje blussen met wat seksuele avontuurtjes zolang je uiterlijk dat toestaat maar er komt een punt dat je een hekel een de vrouwen gaat krijgen die je denkt niet te kunnen krijgenquote:
Maar dat is Ash en die gebruikt Engelse woordenquote:Op zondag 7 april 2019 23:11 schreef Trollscience het volgende:
mensen die "seks" met een 'x' schrijven wil ik echt helemaal niks mee te maken hebben
Word niet ongesteld want heb spiraal maar heb wel pijnquote:Op zondag 7 april 2019 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
That's what she said
Maarre..bijna ongesteld?
Seksiequote:Op zondag 7 april 2019 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word niet ongesteld want heb spiraal maar heb wel pijn
Je redeneert nu vanuit het perspectief van een rationale man, vrouwen zijn doorgaans meer van de emotie.quote:
Vrouwen hoeven ook niet continu sexy te zijn en ik al helemaal nietquote:
Goede beschrijving, heb je ook een oplossing dan?quote:Op zondag 7 april 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij lange tijd de liefde van je leven niet gaat tegenkomen ga je op een gegeven moment iedereen de schuld geven behalve jezelf, misschien kun je het een tijdje blussen met wat seksuele avontuurtjes zolang je uiterlijk dat toestaat maar er komt een punt dat je een hekel een de vrouwen gaat krijgen die je denkt niet te kunnen krijgen
Ben toevallig heel goed in inwendige massagesquote:Op zondag 7 april 2019 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word niet ongesteld want heb spiraal maar heb wel pijn
Sex zonder x schrijven is als rijden aan de linkerkant van de weg. Onnodig recalcitrant gedrag.quote:Op zondag 7 april 2019 23:11 schreef Trollscience het volgende:
Is toch een zwakte, schoonheidquote:Op zondag 7 april 2019 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven ook niet continu sexy te zijn en ik al helemaal niet
Vet toevalligquote:Op zondag 7 april 2019 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben toevallig heel goed in inwendige massages
Ja gewoon plezier maken in het leven, vroeg of laat danst er vanzelf een grietje mee als je dat een beetje leuk kunt.quote:Op zondag 7 april 2019 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goede beschrijving, heb je ook een oplossing dan?
Heb echt geen zak hieraan.quote:Op zondag 7 april 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gewoon plezier maken in het leven, vroeg of laat danst er vanzelf een grietje mee als je dat een beetje leuk kunt.
Vaak verliefd geweest, vaak samengewoond en vaak getrouwd geweest tot wederzijds plezier.quote:Op zondag 7 april 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb echt geen zak hieraan.
Heb jij een meisje of zit je gewoon dom te lullen?
Misschien kan je een forum zoeken waar alle mensen net als jou zijn en je wel begrijpen.quote:Op zondag 7 april 2019 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had ook al niet verwacht dat iemand hier het snapt maar ja.
Ik ga wel weer.
Hoeveel k schuld heb je van die bruiloften?quote:Op zondag 7 april 2019 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak verliefd geweest, vaak samengewoond en vaak getrouwd geweest tot wederzijds plezier.
Ja het is ook een vieze oude manquote:
Heel wat Ford Mustangs '66quote:Op zondag 7 april 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoeveel k schuld heb je van die bruiloften?
En dan een beetje anderen de les lezen, maar zelf een plechtige eed zweren en die dan breken. En daar nog trots op zijn ook.quote:
Daar heb ik al jaren een ban.quote:Op zondag 7 april 2019 23:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan je een forum zoeken waar alle mensen net als jou zijn en je wel begrijpen.
Stormfront bijvoorbeeld
Incel praatquote:Op zondag 7 april 2019 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dan een beetje anderen de les lezen, maar zelf een plechtige eed zweren en die dan breken. En daar nog trots op zijn ook.
Walgelijke vent.
Trouw dan niet denk ik dan, maar ja dat is tegenwoordig blijkbaar raar en "incel". Fucking debiele wereld ik hoop dat de zeespiegel snel stijgt en iedereen naar de tyfus gaat.quote:Op zondag 7 april 2019 23:29 schreef Myrr het volgende:
Heb al wat bruiloften gehad en niet eens de helft is nog samen. Waren wel dure bruiloften.
Reden scheiding; Schoonfamilie kwam meeleven op het loon van de kerel.
Hee lul,quote:Op zondag 7 april 2019 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had ook al niet verwacht dat iemand hier het snapt maar ja.
Ik ga wel weer.
Fijn. Ik heb dat gemist dan sorry.quote:Op zondag 7 april 2019 23:32 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Hee lul, ik begrijp je wel maar je negeert me.
Liefs,
Pim.
leuke naam! (:quote:Op zondag 7 april 2019 23:32 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Hee lul,
ik begrijp je wel maar je negeert me.
Liefs,
Pim.
Keer in een heus kasteel getrouwd, troubadours op de kantelen, ska bandje op het hof, de zon scheen, voor iedereen een oldtimer als vervoer, hotelletjes voor eenieder die te bezopen was na het feestje met speedmetalband, het waren weer twee mooie jarenquote:Op zondag 7 april 2019 23:29 schreef Myrr het volgende:
Heb al wat bruiloften gehad en niet eens de helft is nog samen. Waren wel dure bruiloften.
Veel islamieten in je omgeving?quote:Op zondag 7 april 2019 23:29 schreef Myrr het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trouw dan niet denk ik dan, maar ja dat is tegenwoordig blijkbaar raar en "incel". Fucking debiele wereld ik hoop dat de zeespiegel snel stijgt en iedereen naar de tyfus gaat.
Wat heftig. Ik wil eigenlijk nog wel lang leven tbh.quote:Op zondag 7 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trouw dan niet denk ik dan, maar ja dat is tegenwoordig blijkbaar raar en "incel". Fucking debiele wereld ik hoop dat de zeespiegel snel stijgt en iedereen naar de tyfus gaat.
Jezus. Iets minder en trouwen een optie.quote:Op zondag 7 april 2019 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer in een heus kasteel getrouwd, troubadours op de kantelen, ska bandje op het hof, de zon scheen, voor iedereen een oldtimer als vervoer, hotelletjes voor eenieder die te bezopen was na het feestje met speedmetalband, het waren weer twee mooie jaren
Oude schoolgenoten, collega's, vrienden van vriend van vroeger.quote:
Oh hoi Ashquote:Op zondag 7 april 2019 23:35 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Vergeef je schatje. Vertel, wat begrijpt de rest niet precies en wat wil je eraan doen?
Vergeef je schatjequote:
Pim? Is niet m'n naam maar Pim Fortuijn schreef vroeger op die manier brieven als ie de aandacht van z'n vrienden wilde trekken.quote:
Wat jij hebt is wat veel terroristen ook hebben, ik ben zo'n goede catch en een werkelijke prins en ik deug tenminste maar niemand ziet me staan zowel qua werk als qua neuken niet, ik haat iedereen.quote:Op zondag 7 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat jij hebt is wat veel terroristen ook hebben, ik ben zo'n goede catch en een werkelijke prins en ik deug tenminste maar niemand ziet me staan zowel qua werk als qua neuken niet, ik haat iedereen.quote:Op zondag 7 april 2019 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
Zo'n figuur als Uitstraling loopt een snol tegen het lijf, het is even leuk. Kneus is gelijk verliefd en trouwen natuurlijk waarom niet. En als het dan even niet meer leuk is gewoon scheiden jatoch? Niks mis mee hoezo belofte om altijd bij elkaar te blijven? Boeiend want meneer's woord is toch geen kut waard.
Die mentaliteit is echt om van te kotsen.
Ik had deze bagger de eerste keer ook al gezien hoor. Je hebt het ook gewoon nog steeds niet door want je denkt nog steeds dat het om neuken gaat. De kortzichtigheidquote:Op zondag 7 april 2019 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat jij hebt is wat veel terroristen ook hebben, ik ben zo'n goede catch en een werkelijke prins en ik deug tenminste maar niemand ziet me staan zowel qua werk als qua neuken niet, ik haat iedereen.
"Romantiek"dan.quote:Op zondag 7 april 2019 23:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had deze bagger de eerste keer ook al gezien hoor. Je hebt het ook gewoon nog steeds niet door want je denkt nog steeds dat het om neuken gaat. De kortzichtigheid
De sociale druk die gepaard gaat met bruiloften in die culturen is absurd, grote bedragen uitgeven aan een bruiloft waarbij je ruim de helft amper kent of nog gaat zien.quote:Op zondag 7 april 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oude schoolgenoten, collega's, vrienden van vriend van vroeger.
Niet heel dichtbij verder maar idd islamieten.
quote:Op zondag 7 april 2019 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
Had gvd gewoon de stad in moeten gaan nu ben ik helemaal opgefokt door die gare kneus. Ga wel naar bed.
Goede nacht aan iedereen die wel normaal kan doen.
Slaap lekker jongenquote:Op zondag 7 april 2019 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
Had gvd gewoon de stad in moeten gaan nu ben ik helemaal opgefokt door die gare kneus. Ga wel naar bed.
Was mooiquote:Op maandag 8 april 2019 00:06 schreef HPLC het volgende:
heb hem al een tijd niet meer zo mad gezien, toch weer een alcoholprobleem
quote:Op zondag 7 april 2019 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
😋quote:Op maandag 8 april 2019 00:51 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben Nutella direct uit de pot aan het eten met een lepel.
Dikke BIEM !!!!
Zeker wetenquote:Op maandag 8 april 2019 07:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, goed weekend gehad?
Me2 👊quote:Op maandag 8 april 2019 07:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja erg leuk weekend gehad, lekker actief
Goedemorgen,quote:Op maandag 8 april 2019 09:03 schreef Solotovski het volgende:
Ik zat gisteren in het stadion en moest me hele tijd inhouden
Hahahahahaha snap jequote:Op maandag 8 april 2019 09:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goedemorgen,
moest je zo nodig poepen dan?
Goedemorgenquote:Op maandag 8 april 2019 09:08 schreef HPLC het volgende:
Goedemorgen aan iedereen die wel normaal kan doen.
Goedemorgen Hans, wat is er aan de hand?quote:Op maandag 8 april 2019 09:08 schreef HPLC het volgende:
KLB / [KLB SC] Beginnend hangende borstenquote:Op maandag 8 april 2019 09:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goedemorgen Hans, wat is er aan de hand?
quote:Op maandag 8 april 2019 09:08 schreef HPLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |