Misschien kan je een forum zoeken waar alle mensen net als jou zijn en je wel begrijpen.quote:Op zondag 7 april 2019 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had ook al niet verwacht dat iemand hier het snapt maar ja.
Ik ga wel weer.
Hoeveel k schuld heb je van die bruiloften?quote:Op zondag 7 april 2019 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak verliefd geweest, vaak samengewoond en vaak getrouwd geweest tot wederzijds plezier.
Ja het is ook een vieze oude manquote:
Heel wat Ford Mustangs '66quote:Op zondag 7 april 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoeveel k schuld heb je van die bruiloften?
En dan een beetje anderen de les lezen, maar zelf een plechtige eed zweren en die dan breken. En daar nog trots op zijn ook.quote:
Daar heb ik al jaren een ban.quote:Op zondag 7 april 2019 23:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan je een forum zoeken waar alle mensen net als jou zijn en je wel begrijpen.
Stormfront bijvoorbeeld
Incel praatquote:Op zondag 7 april 2019 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dan een beetje anderen de les lezen, maar zelf een plechtige eed zweren en die dan breken. En daar nog trots op zijn ook.
Walgelijke vent.
Trouw dan niet denk ik dan, maar ja dat is tegenwoordig blijkbaar raar en "incel". Fucking debiele wereld ik hoop dat de zeespiegel snel stijgt en iedereen naar de tyfus gaat.quote:Op zondag 7 april 2019 23:29 schreef Myrr het volgende:
Heb al wat bruiloften gehad en niet eens de helft is nog samen. Waren wel dure bruiloften.
Reden scheiding; Schoonfamilie kwam meeleven op het loon van de kerel.
Hee lul,quote:Op zondag 7 april 2019 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had ook al niet verwacht dat iemand hier het snapt maar ja.
Ik ga wel weer.
Fijn. Ik heb dat gemist dan sorry.quote:Op zondag 7 april 2019 23:32 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Hee lul, ik begrijp je wel maar je negeert me.
Liefs,
Pim.
leuke naam! (:quote:Op zondag 7 april 2019 23:32 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Hee lul,
ik begrijp je wel maar je negeert me.
Liefs,
Pim.
Keer in een heus kasteel getrouwd, troubadours op de kantelen, ska bandje op het hof, de zon scheen, voor iedereen een oldtimer als vervoer, hotelletjes voor eenieder die te bezopen was na het feestje met speedmetalband, het waren weer twee mooie jarenquote:Op zondag 7 april 2019 23:29 schreef Myrr het volgende:
Heb al wat bruiloften gehad en niet eens de helft is nog samen. Waren wel dure bruiloften.
Veel islamieten in je omgeving?quote:Op zondag 7 april 2019 23:29 schreef Myrr het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trouw dan niet denk ik dan, maar ja dat is tegenwoordig blijkbaar raar en "incel". Fucking debiele wereld ik hoop dat de zeespiegel snel stijgt en iedereen naar de tyfus gaat.
Wat heftig. Ik wil eigenlijk nog wel lang leven tbh.quote:Op zondag 7 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trouw dan niet denk ik dan, maar ja dat is tegenwoordig blijkbaar raar en "incel". Fucking debiele wereld ik hoop dat de zeespiegel snel stijgt en iedereen naar de tyfus gaat.
Jezus. Iets minder en trouwen een optie.quote:Op zondag 7 april 2019 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer in een heus kasteel getrouwd, troubadours op de kantelen, ska bandje op het hof, de zon scheen, voor iedereen een oldtimer als vervoer, hotelletjes voor eenieder die te bezopen was na het feestje met speedmetalband, het waren weer twee mooie jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |