Schijnt wel een hoop pijn te schelen.quote:Op zondag 7 april 2019 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tenzij je uitscheurt valt al die schade wel mee en dan nog liever een litteken bij mn kut dan een op mn buik.
Hehe ja dat geloof ik ook echt wel maar ik bedoel ook niet nu, jij vind het leven snel oud en versleten en saai.quote:
Totaalruptuurquote:Op zondag 7 april 2019 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tenzij je uitscheurt valt al die schade wel mee en dan nog liever een litteken bij mn kut dan een op mn buik.
Ligt aan jezelf, niet aan hullie.quote:Op zondag 7 april 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
Echt, ben nu 24, heb zat vrouwen gedate etc, maar wat een bout is het allemaal. Mag echt hopen dat ik nog eens mazzel heb hoor want zo ver heb ik de moeder van mijn kinderen nog bij lange na niet tegengekomen.
Nee nee dat heb ik nergens gezegd. Alleen de reguliere stap avonden met altijd dezelfde muziek en type mensen ben ik klaar mee. Dat hoeft voor mij niet zoveel meer nee. Koop liever een ticket voor een goed feest waarbij de ene na de andere set alleen maar beter en beter wordt en je niet om de oren wordt geslagen met Suavemente, Spice Girls, Destinys Child andere kuthitjes.quote:Op zondag 7 april 2019 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe ja dat geloof ik ook echt wel maar ik bedoel ook niet nu, jij vind het leven snel oud en versleten en saai.
Waarom ligt het aan mijzelf? Hoog IQ, prima houding, aardig, open, mannelijk. Zou niet weten wat er mankeert aan mij.quote:
Maar jij zoekt een bepaalde klasse tochquote:Op zondag 7 april 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
Echt, ben nu 24, heb zat vrouwen gedate etc, maar wat een bout is het allemaal. Mag echt hopen dat ik nog eens mazzel heb hoor want zo ver heb ik de moeder van mijn kinderen nog bij lange na niet tegengekomen.
Ehehehe rlyquote:Op zondag 7 april 2019 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom ligt het aan mijzelf? Hoog IQ, prima houding, aardig, open, mannelijk. Zou niet weten wat er mankeert aan mij.
Volwassen aan het wordenquote:Op zondag 7 april 2019 22:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee nee dat heb ik nergens gezegd. Alleen de reguliere stap avonden met altijd dezelfde muziek en type mensen ben ik klaar mee. Dat hoeft voor mij niet zoveel meer nee. Koop liever een ticket voor een goed feest waarbij de ene na de andere set alleen maar beter en beter wordt en je niet om de oren wordt geslagen met Suavemente, Spice Girls, Destinys Child andere kuthitjes.
Kwaliteit boven kwantiteit.
Ja ik val op onbereikbare vrouwen. Pijnlijk is dat wel.quote:Op zondag 7 april 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij zoekt een bepaalde klasse toch
Wat lul je over je hoofd, je hebt gewoon een gods kutkarakterquote:Op zondag 7 april 2019 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat dan? Als het mijn hoofd is waarom vallen er dan wel andere vrouwen op mij?
Die bestaan helemaal niet koekwous, dat is gelijk je probleemquote:Op zondag 7 april 2019 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja ik val op onbereikbare vrouwen. Pijnlijk is dat wel.
Jij kent mij helemaal niet.quote:Op zondag 7 april 2019 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lul je over je hoofd, je hebt gewoon een gods kutkarakter
Nee hoor, het staat je mooi en sierlijk.quote:Op zondag 7 april 2019 22:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Je reageert alsof dat een misdaad is.
quote:Op zondag 7 april 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
Volgens mij heb ik een prima karakter. FOK! is niet echt representatief voor hoe ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |