Hahaha so accuratequote:Op zondag 7 april 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende: [..] Mooi denk ik, ergens verborgen, dikke haren, olijfkleurige huid, grote ogen maar ook wel beginnende tekenen van saaiheid, vermoeidheid, prille ouderdom en verzuring
![]()
Oké thnxquote:Op zondag 7 april 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende: [..] Mooi denk ik, ergens verborgen, dikke haren, olijfkleurige huid, grote ogen maar ook wel beginnende tekenen van saaiheid, vermoeidheid, prille ouderdom en verzuring
![]()
Bedankt hansquote:Op zondag 7 april 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik veel he, zo kom je over
Eerste stuk klopt niet, de rest welquote:Op zondag 7 april 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik veel he, zo kom je over
Het is je gegund hoorquote:Op zondag 7 april 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerste stuk klopt niet, de rest wel
spatie gebruikquote:Op zondag 7 april 2019 21:31 schreef Braavosi het volgende:
Een lege OP en een topic dat voor de rest op geen enkele manier verband houd met de TT?
Click bait.
Ja sorry, Engelstaligen hebben er nogal een handje van om overal spaties tussen te voegen maar dat blijkt nu niet zo te zijn.quote:
Been there done thatquote:Op zondag 7 april 2019 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen voor je.
Opgeslagen voor toekomstig gebruikquote:
fijn dat ik iemand er iemand een plezier mee kon doen (:quote:
wat staat hierquote:Op zondag 7 april 2019 21:42 schreef Trollscience het volgende:
huh dr zit n vlieg op mn scherm xD ram bezeikt
"huh dr zit n vlieg op mn scherm xD ram bezeikt"quote:
Ga maar vriendquote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
Heb afgesproken om vanavond uit te gaan maar ik zit lekker en moet er morgen ook weer vroeg uit. Zal ik gaan of afzeggen?
Jullie mogen bepalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |