Hahaha so accuratequote:Op zondag 7 april 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende: [..] Mooi denk ik, ergens verborgen, dikke haren, olijfkleurige huid, grote ogen maar ook wel beginnende tekenen van saaiheid, vermoeidheid, prille ouderdom en verzuring
![]()
Oké thnxquote:Op zondag 7 april 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende: [..] Mooi denk ik, ergens verborgen, dikke haren, olijfkleurige huid, grote ogen maar ook wel beginnende tekenen van saaiheid, vermoeidheid, prille ouderdom en verzuring
![]()
Bedankt hansquote:Op zondag 7 april 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik veel he, zo kom je over
Eerste stuk klopt niet, de rest welquote:Op zondag 7 april 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik veel he, zo kom je over
Het is je gegund hoorquote:Op zondag 7 april 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerste stuk klopt niet, de rest wel
spatie gebruikquote:Op zondag 7 april 2019 21:31 schreef Braavosi het volgende:
Een lege OP en een topic dat voor de rest op geen enkele manier verband houd met de TT?
Click bait.
Ja sorry, Engelstaligen hebben er nogal een handje van om overal spaties tussen te voegen maar dat blijkt nu niet zo te zijn.quote:
Been there done thatquote:Op zondag 7 april 2019 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen voor je.
Opgeslagen voor toekomstig gebruikquote:
fijn dat ik iemand er iemand een plezier mee kon doen (:quote:
wat staat hierquote:Op zondag 7 april 2019 21:42 schreef Trollscience het volgende:
huh dr zit n vlieg op mn scherm xD ram bezeikt
"huh dr zit n vlieg op mn scherm xD ram bezeikt"quote:
Ga maar vriendquote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
Heb afgesproken om vanavond uit te gaan maar ik zit lekker en moet er morgen ook weer vroeg uit. Zal ik gaan of afzeggen?
Jullie mogen bepalen.
Ligt aan hoe oud je bent. Zou zelf niet gaan.quote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
Heb afgesproken om vanavond uit te gaan maar ik zit lekker en moet er morgen ook weer vroeg uit. Zal ik gaan of afzeggen?
Jullie mogen bepalen.
24quote:Op zondag 7 april 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt aan hoe oud je bent. Zou zelf niet gaan.
Vrijdag en gisteren ook al uitgeweest though.quote:Op zondag 7 april 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is een grensgebied. Kan nog, geniet ervan.
Ja dan afhankelijk van hoe je je voelt. Goed voor je lichaam is het niet, maar dat boeit niemand van 24.quote:Op zondag 7 april 2019 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrijdag en gisteren ook al uitgeweest though.
Ik ga maar verstandig zijn. Drukke week voor de boegquote:Op zondag 7 april 2019 21:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dan afhankelijk van hoe je je voelt. Goed voor je lichaam is het niet, maar dat boeit niemand van 24.
Je bent zelf een jong ingezakte moeder, hoe kun je zo'n advies geven aan de jeugd?quote:Op zondag 7 april 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is een grensgebied. Kan nog, geniet ervan.
Zou persoonlijk liever thuis blijven en de hele avond fokkenquote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
Jullie mogen bepalen.
Uhuquote:Op zondag 7 april 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je echt zo teleurgesteld in de liefde?
Ja dat weet ik dat jij dat zou doen, maar voor jou is het ook geen keuze.quote:Op zondag 7 april 2019 21:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zou persoonlijk liever thuis blijven en de hele avond fokken
24 is toch wel het naderende einde hoor van hoeveel je lichaam nog mee wil doen met je geest.quote:Op zondag 7 april 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zelf een jong ingezakte moeder, hoe kun je zo'n advies geven aan de jeugd?
Mwah, ik ben gezond en sport enzo. Wel soms katers dat ik echt denk van wow.quote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
24 is toch wel het naderende einde hoor van hoeveel je lichaam nog mee wil doen met je geest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |