Ligt aan hoe oud je bent. Zou zelf niet gaan.quote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
Heb afgesproken om vanavond uit te gaan maar ik zit lekker en moet er morgen ook weer vroeg uit. Zal ik gaan of afzeggen?
Jullie mogen bepalen.
24quote:Op zondag 7 april 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt aan hoe oud je bent. Zou zelf niet gaan.
Vrijdag en gisteren ook al uitgeweest though.quote:Op zondag 7 april 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is een grensgebied. Kan nog, geniet ervan.
Ja dan afhankelijk van hoe je je voelt. Goed voor je lichaam is het niet, maar dat boeit niemand van 24.quote:Op zondag 7 april 2019 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrijdag en gisteren ook al uitgeweest though.
Ik ga maar verstandig zijn. Drukke week voor de boegquote:Op zondag 7 april 2019 21:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dan afhankelijk van hoe je je voelt. Goed voor je lichaam is het niet, maar dat boeit niemand van 24.
Je bent zelf een jong ingezakte moeder, hoe kun je zo'n advies geven aan de jeugd?quote:Op zondag 7 april 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is een grensgebied. Kan nog, geniet ervan.
Zou persoonlijk liever thuis blijven en de hele avond fokkenquote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
Heb afgesproken om vanavond uit te gaan maar ik zit lekker en moet er morgen ook weer vroeg uit. Zal ik gaan of afzeggen?
Jullie mogen bepalen.
Uhuquote:Op zondag 7 april 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je echt zo teleurgesteld in de liefde?
Ja dat weet ik dat jij dat zou doen, maar voor jou is het ook geen keuze.quote:Op zondag 7 april 2019 21:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zou persoonlijk liever thuis blijven en de hele avond fokken
24 is toch wel het naderende einde hoor van hoeveel je lichaam nog mee wil doen met je geest.quote:Op zondag 7 april 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zelf een jong ingezakte moeder, hoe kun je zo'n advies geven aan de jeugd?
Mwah, ik ben gezond en sport enzo. Wel soms katers dat ik echt denk van wow.quote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
24 is toch wel het naderende einde hoor van hoeveel je lichaam nog mee wil doen met je geest.
Dus op je 40e ben jij een compleet afgeragd oud lijk en broedkip rijp voor de slacht?quote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
24 is toch wel het naderende einde hoor van hoeveel je lichaam nog mee wil doen met je geest.
Ja dat gaat er niet minder op worden. Je bent ook gewoon langer moe erna en merkt dat je dan ook minder gaat functioneren.quote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mwah, ik ben gezond en sport enzo. Wel soms katers dat ik echt denk van wow.
Nou slacht niet. Ik ben straks nog nuttig voor het oppassen op mijn kleinkinderen zodat mijn kinderen gewoon kunnen werken enzo.quote:Op zondag 7 april 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus op je 40e ben jij een compleet afgeragd oud lijk en broedkip rijp voor de slacht?
Ik heb ook een druk leven, maar als ik thuis ben lig ik of in bed of hang ik sloom achter de laptop.quote:Op zondag 7 april 2019 21:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat gaat er niet minder op worden. Je bent ook gewoon langer moe erna en merkt dat je dan ook minder gaat functioneren.
#keepingitreal
Jouw leven verloopt in uren in plaats van dagen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou slacht niet. Ik ben straks nog nuttig voor het oppassen op mijn kleinkinderen zodat mijn kinderen gewoon kunnen werken enzo.
Uitgaan als in clubben? Afzeggenquote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
Jullie mogen bepalen.
Oh das ook saai.quote:Op zondag 7 april 2019 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook een druk leven, maar als ik thuis ben lig ik of in bed of hang ik sloom achter de laptop.
Oh ik ga ofwel naar van die juppententen, ofwel salsa bar.quote:Op zondag 7 april 2019 21:57 schreef Myrr het volgende:
Mja nu zuip ik gewoon thuis ipv in een tent tussen irritante mensen die in elkaars oren staan te schreeuwen.
Ga aankomende twee weekenden wel uit. Omdat het moet.
Doe mij maar gewoon eens in de zoveel tijd een goed technofeest. Ben met regulier stappen echt wel een beetje klaar hoor. Het is allemaal hetzelfde en mijn geld niet waard.
stappen is sws kutquote:Op zondag 7 april 2019 21:57 schreef Myrr het volgende:
Mja nu zuip ik gewoon thuis ipv in een tent tussen irritante mensen die in elkaars oren staan te schreeuwen.
Ga aankomende twee weekenden wel uit. Omdat het moet.
Doe mij maar gewoon eens in de zoveel tijd een goed technofeest. Ben met regulier stappen echt wel een beetje klaar hoor. Het is allemaal hetzelfde en mijn geld niet waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |