Dus op je 40e ben jij een compleet afgeragd oud lijk en broedkip rijp voor de slacht?quote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
24 is toch wel het naderende einde hoor van hoeveel je lichaam nog mee wil doen met je geest.
Ja dat gaat er niet minder op worden. Je bent ook gewoon langer moe erna en merkt dat je dan ook minder gaat functioneren.quote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mwah, ik ben gezond en sport enzo. Wel soms katers dat ik echt denk van wow.
Nou slacht niet. Ik ben straks nog nuttig voor het oppassen op mijn kleinkinderen zodat mijn kinderen gewoon kunnen werken enzo.quote:Op zondag 7 april 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus op je 40e ben jij een compleet afgeragd oud lijk en broedkip rijp voor de slacht?
Ik heb ook een druk leven, maar als ik thuis ben lig ik of in bed of hang ik sloom achter de laptop.quote:Op zondag 7 april 2019 21:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat gaat er niet minder op worden. Je bent ook gewoon langer moe erna en merkt dat je dan ook minder gaat functioneren.
#keepingitreal
Jouw leven verloopt in uren in plaats van dagen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou slacht niet. Ik ben straks nog nuttig voor het oppassen op mijn kleinkinderen zodat mijn kinderen gewoon kunnen werken enzo.
Uitgaan als in clubben? Afzeggenquote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
Heb afgesproken om vanavond uit te gaan maar ik zit lekker en moet er morgen ook weer vroeg uit. Zal ik gaan of afzeggen?
Jullie mogen bepalen.
Oh das ook saai.quote:Op zondag 7 april 2019 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook een druk leven, maar als ik thuis ben lig ik of in bed of hang ik sloom achter de laptop.
Oh ik ga ofwel naar van die juppententen, ofwel salsa bar.quote:Op zondag 7 april 2019 21:57 schreef Myrr het volgende:
Mja nu zuip ik gewoon thuis ipv in een tent tussen irritante mensen die in elkaars oren staan te schreeuwen.
Ga aankomende twee weekenden wel uit. Omdat het moet.
Doe mij maar gewoon eens in de zoveel tijd een goed technofeest. Ben met regulier stappen echt wel een beetje klaar hoor. Het is allemaal hetzelfde en mijn geld niet waard.
stappen is sws kutquote:Op zondag 7 april 2019 21:57 schreef Myrr het volgende:
Mja nu zuip ik gewoon thuis ipv in een tent tussen irritante mensen die in elkaars oren staan te schreeuwen.
Ga aankomende twee weekenden wel uit. Omdat het moet.
Doe mij maar gewoon eens in de zoveel tijd een goed technofeest. Ben met regulier stappen echt wel een beetje klaar hoor. Het is allemaal hetzelfde en mijn geld niet waard.
Weken. De ene na de andere is voorbij voor ik er erg in heb.quote:Op zondag 7 april 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw leven verloopt in uren in plaats van dagen.
Ik ben niet veel thuis though, maar vroeger las ik bijvoorbeeld veel daar heb ik nu als ik thuis kom helemaal geen zin meer in.quote:
Wat is de relevantie van leeftijd hierin? Fysieke gesteldheid of maatschappelijke normen?quote:Op zondag 7 april 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt aan hoe oud je bent. Zou zelf niet gaan.
Zelf ook nog een beetje leven joh.quote:Op zondag 7 april 2019 21:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weken. De ene na de andere is voorbij voor ik er erg in heb.
Dat is wel kutquote:Op zondag 7 april 2019 21:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weken. De ene na de andere is voorbij voor ik er erg in heb.
Echt? Deze juffrouw is hier 43.quote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
24 is toch wel het naderende einde hoor van hoeveel je lichaam nog mee wil doen met je geest.
Het is leuk. Twee a drie keer per jaar.quote:
Ja. Prachtig, maar die gaat dus echt geen drie dagen na elkaar stappen.quote:Op zondag 7 april 2019 22:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Echt? Deze juffrouw is hier 43.
[ afbeelding ]
Ziet er ook gewoon uit als 43. Mooie vrouw verder wel hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 22:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is er waarschijnlijk wel fit genoeg voor.quote:Op zondag 7 april 2019 22:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Prachtig, maar die gaat dus echt geen drie dagen na elkaar stappen.
Ja hoor. Prachtig, maar de overgang komt er al aan dus dat betwijfel ik.quote:Op zondag 7 april 2019 22:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom ben je zo zuur gossiequote:Op zondag 7 april 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja hoor. Prachtig, maar de overgang komt er al aan dus dat betwijfel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |