quote:Op zondag 7 april 2019 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
Strontziek word ik van die tinder hoeren
Word je genegeerdquote:Op zondag 7 april 2019 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom jongenquote:Op zondag 7 april 2019 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
Ja man want als je geen zin hebt om doelloos te stappen heb je ook geen seksuele verlangens meer.quote:Op zondag 7 april 2019 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spreek je nog wel als je je kont krols de lucht in gooit als je 37 bent
Eerst helemaal van haha leuk gesprek en alles, en stel ik voor een avond bij mij en dan is het uitvluchten en geen reactie meer. Ja wat wil je dan bitch?quote:
Ja seks kun je ook in een parenclub hebben met Henk en Ingrid, ik heb het over levensvreugde.quote:Op zondag 7 april 2019 22:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja man want als je geen zin hebt om doelloos te stappen heb je ook geen seksuele verlangens meer.
Ja spreek jou nog wel als je gebroed hebt.quote:Op zondag 7 april 2019 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Tragisch wel die vroeg oude meisjes, hebben ze toch schoonheid, ook al is het Aziatisch en dan zijn ze al negentig jaar oud voor hun dertigste
Voor de vrouw wel, aanslag op het mooie ranke lijfquote:Op zondag 7 april 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja spreek jou nog wel als je gebroed hebt.![]()
Slopend zeg ik je.
Op de vagina vooral. Daarom keizersnede.quote:Op zondag 7 april 2019 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de vrouw wel, aanslag op het mooie ranke lijf
Ehquote:Op zondag 7 april 2019 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Droomde je over hoe UitStraling je een lange kus van vagina naar mond gaf?
De ene levensvreugde is de andere niet. Heb een geweldige dag gehad.quote:Op zondag 7 april 2019 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja seks kun je ook in een parenclub hebben met Henk en Ingrid, ik heb het over levensvreugde.
Ja lekker belangrijk ook. Mooi zijn voor mensen die me toch nooit aan mogen raken.quote:Op zondag 7 april 2019 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de vrouw wel, aanslag op het mooie ranke lijf
Blij om, serieusquote:Op zondag 7 april 2019 22:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
De ene levensvreugde is de andere niet. Heb een geweldige dag gehad.
Een leuk gesprek ;pquote:Op zondag 7 april 2019 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerst helemaal van haha leuk gesprek en alles, en stel ik voor een avond bij mij en dan is het uitvluchten en geen reactie meer. Ja wat wil je dan bitch?
Wat een onzin zeg, iedereen wil zich graag knap en geil voelen, en dan nog als is het alleen maar om je eigen mannetje zijn zaad tot achter je oogleden te voelen spuiten omdat hij je zo mooi en opwindend vind.quote:Op zondag 7 april 2019 22:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk ook. Mooi zijn voor mensen die me toch nooit aan mogen raken.
Pls. Geen uitspraken doen die niet stroken met je intelligentie.quote:Op zondag 7 april 2019 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op de vagina vooral. Daarom keizersnede.
Heb je goedquote:Op zondag 7 april 2019 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Interesse van haar kant iig.
Heb die hele zooi maar verwijderd.
Ik krijg nog zat aandacht hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, iedereen wil zich graag knap en geil voelen, en dan nog als is het alleen maar om je eigen mannetje zijn zaad tot achter je oogleden te voelen spuiten omdat hij je zo mooi en opwindend vind.
Ik heb dit ook maar gehoord hè, geen ervaring met zwangerschap hier.quote:Op zondag 7 april 2019 22:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls. Geen uitspraken doen die niet stroken met je intelligentie.
Tenzij je uitscheurt valt al die schade wel mee en dan nog liever een litteken bij mn kut dan een op mn buik.quote:Op zondag 7 april 2019 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb dit ook maar gehoord hè, geen ervaring met zwangerschap hier.
Schijnt wel een hoop pijn te schelen.quote:Op zondag 7 april 2019 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tenzij je uitscheurt valt al die schade wel mee en dan nog liever een litteken bij mn kut dan een op mn buik.
Hehe ja dat geloof ik ook echt wel maar ik bedoel ook niet nu, jij vind het leven snel oud en versleten en saai.quote:
Totaalruptuurquote:Op zondag 7 april 2019 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tenzij je uitscheurt valt al die schade wel mee en dan nog liever een litteken bij mn kut dan een op mn buik.
Ligt aan jezelf, niet aan hullie.quote:Op zondag 7 april 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
Echt, ben nu 24, heb zat vrouwen gedate etc, maar wat een bout is het allemaal. Mag echt hopen dat ik nog eens mazzel heb hoor want zo ver heb ik de moeder van mijn kinderen nog bij lange na niet tegengekomen.
Nee nee dat heb ik nergens gezegd. Alleen de reguliere stap avonden met altijd dezelfde muziek en type mensen ben ik klaar mee. Dat hoeft voor mij niet zoveel meer nee. Koop liever een ticket voor een goed feest waarbij de ene na de andere set alleen maar beter en beter wordt en je niet om de oren wordt geslagen met Suavemente, Spice Girls, Destinys Child andere kuthitjes.quote:Op zondag 7 april 2019 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe ja dat geloof ik ook echt wel maar ik bedoel ook niet nu, jij vind het leven snel oud en versleten en saai.
Waarom ligt het aan mijzelf? Hoog IQ, prima houding, aardig, open, mannelijk. Zou niet weten wat er mankeert aan mij.quote:
Maar jij zoekt een bepaalde klasse tochquote:Op zondag 7 april 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
Echt, ben nu 24, heb zat vrouwen gedate etc, maar wat een bout is het allemaal. Mag echt hopen dat ik nog eens mazzel heb hoor want zo ver heb ik de moeder van mijn kinderen nog bij lange na niet tegengekomen.
Ehehehe rlyquote:Op zondag 7 april 2019 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom ligt het aan mijzelf? Hoog IQ, prima houding, aardig, open, mannelijk. Zou niet weten wat er mankeert aan mij.
Volwassen aan het wordenquote:Op zondag 7 april 2019 22:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee nee dat heb ik nergens gezegd. Alleen de reguliere stap avonden met altijd dezelfde muziek en type mensen ben ik klaar mee. Dat hoeft voor mij niet zoveel meer nee. Koop liever een ticket voor een goed feest waarbij de ene na de andere set alleen maar beter en beter wordt en je niet om de oren wordt geslagen met Suavemente, Spice Girls, Destinys Child andere kuthitjes.
Kwaliteit boven kwantiteit.
Ja ik val op onbereikbare vrouwen. Pijnlijk is dat wel.quote:Op zondag 7 april 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij zoekt een bepaalde klasse toch
Wat lul je over je hoofd, je hebt gewoon een gods kutkarakterquote:Op zondag 7 april 2019 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat dan? Als het mijn hoofd is waarom vallen er dan wel andere vrouwen op mij?
Die bestaan helemaal niet koekwous, dat is gelijk je probleemquote:Op zondag 7 april 2019 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja ik val op onbereikbare vrouwen. Pijnlijk is dat wel.
Jij kent mij helemaal niet.quote:Op zondag 7 april 2019 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lul je over je hoofd, je hebt gewoon een gods kutkarakter
Nee hoor, het staat je mooi en sierlijk.quote:Op zondag 7 april 2019 22:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Je reageert alsof dat een misdaad is.
quote:Op zondag 7 april 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
Volgens mij heb ik een prima karakter. FOK! is niet echt representatief voor hoe ik ben.
Nee maar wel grappig dat degene die met stim heeft gedate mannen die op mij vallen wanhopig noemt.quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoog IQ, prima houding, aardig, open, mannelijk. Zou niet weten wat er mankeert aan mij.
Ahuh ahuhquote:
Waarom? Had ie geen tijd?quote:Op zondag 7 april 2019 22:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb nog nooit een film met hem gezien.
Neequote:Op zondag 7 april 2019 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leg eens uit dan.
[..]
Leer lezen paddo
Pardon? Heb niemand van fok gedatequote:Op zondag 7 april 2019 22:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maar wel grappig dat degene die met stim heeft gedate mannen die op mij vallen wanhopig noemt.![]()
No offence.
Eerste date altijd op een openbare locatie.quote:Op zondag 7 april 2019 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerst helemaal van haha leuk gesprek en alles, en stel ik voor een avond bij mij en dan is het uitvluchten en geen reactie meer. Ja wat wil je dan bitch?
Ok. Had meer begrip van jou verwacht, aangezien jouw liefdesleven nog wel triester is dan dat van mij.quote:
Hahahaquote:Op zondag 7 april 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Boehoe, waarom willen die knappe vrouwen waar ik me op aftrek op internet in het echt niet met me neuken?
Heeeeeeeeyyyyyquote:
Wat een onzin, zo is het meteen duidelijk waar het heen gaat, dit was ook gewoon tindermeisje en geen relatiemateriaal ofzo.quote:Op zondag 7 april 2019 22:59 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Eerste date altijd op een openbare locatie.
Haha ben je weer op je kleine pik getrapt, wat is dit voor kleuterreactiequote:Op zondag 7 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ok. Had meer begrip van jou verwacht, aangezien jouw liefdesleven nog wel triester is dan dat van mij.
Jij begint meteen te haten met je "kutkarakter"quote:Op zondag 7 april 2019 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ben je weer op je kleine pik getrapt, wat is dit voor kleuterreactie
Zozo, heel je game op pauze gezet hiervoorquote:
Hey tatlimquote:
Jazekers hahaatjesquote:
"ik ben toch vrij normaal"quote:Op zondag 7 april 2019 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaecht hoor
Boehoe er is niks mis net mij boehoe why am I single boehoe
Ik ken jou toch niet, waarom trek je je zo veel aan van wat ik zegquote:Op zondag 7 april 2019 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij begint meteen te haten met je "kutkarakter"
Moest hier toch wel om lachenquote:Op zondag 7 april 2019 23:02 schreef Che_ het volgende:
Myrr je denkt trouwens echt topmodel ofzo![]()
Average vrouw van loempia kraampje
Ja hou jij je er maar buiten rare gekquote:
Anders kan ik net zo goed niets posten en alles negeren, zou een beetje het idee van dit forum verneuken.quote:Op zondag 7 april 2019 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ken jou toch niet, waarom trek je je zo veel aan van wat ik zeg
Hoe ruikt hij gemiddeld, doordeweeks zeg maar?quote:Op zondag 7 april 2019 23:03 schreef JimmyDean het volgende:
Kleine pik valt ook nog wel mee, gewoon average lengte
Zullen we dat eens proberenquote:Op zondag 7 april 2019 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja hou jij je er maar buiten rare gek
[..]
Anders kan ik net zo goed niets posten en alles negeren, zou een beetje het idee van dit forum verneuken.
Ze liggen op bedquote:
Reageren is iets anders dan het je persoonlijk aantrekken en jij trekt het je persoonlijk aanquote:Op zondag 7 april 2019 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snap weinig van jou. Godse kutkarakter zeggen en dan janken dat ik daarop reageer.
Ja ging 3 keer doodquote:Op zondag 7 april 2019 23:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zozo, heel je game op pauze gezet hiervoor
Kan wel, heb gedronken, maar dus?quote:Op zondag 7 april 2019 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Reageren is iets anders dan het je persoonlijk aantrekken en jij trekt het je persoonlijk aan
Oh jesus fuckquote:
romantische frustratie*quote:Op zondag 7 april 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
De echte gekken komen vanzelf bovendrijven en het gaat altijd om seksuele frustratie.
Is hetzelfde.quote:Op zondag 7 april 2019 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
romantische frustratie*
Heeft met seks weinig te maken, raar dat je daar meteen aan denkt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |