Als je het aanbied, dan graag.quote:Op maandag 8 april 2019 12:45 schreef Flamarande het volgende:
Willen jullie ook een foto van mijn lunch zien
Ja wie anders mijn chef kok jesusquote:Op maandag 8 april 2019 12:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als je die foto zelf hebt genomen zou ik dat serieus overwegen inderdaad
Waarom, er is niks gekookt op die foto.quote:Op maandag 8 april 2019 12:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als je die foto zelf hebt genomen zou ik dat serieus overwegen inderdaad
quote:Op maandag 8 april 2019 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom, er is niks gekookt op die foto.
quote:Op maandag 8 april 2019 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom, er is niks gekookt op die foto.
picsquote:Op maandag 8 april 2019 12:54 schreef Solotovski het volgende:
Sooooow die turnster die haar beide benen brak
Auw
Goh lekker blaadjes kauwenquote:
Hou maar weer opquote:Op maandag 8 april 2019 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kan toch dat je gewoon van google een foto hebt gehaald :S
Die schijnt het gezegde “break a leg” iets te letterlijk te hebben genomen HAHAHAHAquote:Op maandag 8 april 2019 12:54 schreef Solotovski het volgende:
Sooooow die turnster die haar beide benen brak
Auw
Johquote:
Steek maar een cactus in je eigen reetquote:Op maandag 8 april 2019 12:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
negatief?![]()
Ik steek verdorie een pluim in je reet
Wiens kloon ben jij nou weerquote:Op maandag 8 april 2019 12:51 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Mss nog wat olijfolie om het af te maken?
Nee, ik meen dat ze een verdomd goede foto heeft genomenquote:Op maandag 8 april 2019 12:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij meent dat je moet koken om dat op de foto te maken?
OHJA WANT MENSEN DIE EEN MOOIE FOTO KUNNEN MAKEN ZIJN AUTOMATISCH GESCHIKT OM EEN KOOKBOEK SAMEN TE STELLEN HANSWORSTquote:Op maandag 8 april 2019 12:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ik meen dat ze een verdomd goede foto heeft genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |