wrom ben je hier aan het whiteknightenquote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook als ze niet veel vrienden heeft, is dit helemaal niet erg.
quote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook als ze niet veel vrienden heeft, is dit helemaal niet erg.
laat die jongen nu maar met rustquote:Op maandag 8 april 2019 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wrom ben je hier aan het whiteknighten
Ik heb ook geen vriendenquote:Op maandag 8 april 2019 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wrom ben je hier aan het whiteknighten
Roland zocht jouquote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Crack kan ik mijn lichaam aan jou verkopen
Heeft ze haar playmobil weer van zolder gehaald dan?quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heey wie ben jijquote:Op maandag 8 april 2019 13:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heeft ze haar playmobil weer van zolder gehaald dan?
jawel maar wat kan ik er meequote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ben op vakantie ahahahaquote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind haar sws wel veel online zitten
Wedden dat ze echt bijna geen vrienden heeft. Hahahaahhaahahag
SPEKKIEquote:Op maandag 8 april 2019 13:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ik daar het antwoord op wist zou een lange zoektocht volbracht zijn
had jij maar een zak om je hoofdquote:Op maandag 8 april 2019 13:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Interesseert je toch geen zak man, met je hoofd
neequote:Op maandag 8 april 2019 13:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Want? Dan was je niet meer de enige die rondloopt met een kop als een verschrompeld scrotum?
nee, als het half 6 of later was welquote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Als je om half vijf met iemand afspreekt dan verwacht je toch dat je gaat eten of hoe zit dat
Ja of je moet uitgeneukt zijn voor 5 uur. Dan ken je gewoon langs de McDrive onderweg naar huis.quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Als je om half vijf met iemand afspreekt dan verwacht je toch dat je gaat eten of hoe zit dat
Moet jij wetenquote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
hoezo blijf je maar uurtjequote:Op maandag 8 april 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, als het half 6 of later was wel
Ligt eraan wat voor afspraak. Zou zelf om die reden geen afspraak inplannen op dat tijdstip.quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |