Waar ga je heen, kom ik daar ook naartoe met niks.quote:Op maandag 8 april 2019 12:59 schreef Flamarande het volgende:
Ik neem mijn talenten wel ergens anders mee naartoe
Doe eens normaal.quote:Op maandag 8 april 2019 12:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
OHJA WANT MENSEN DIE EEN MOOIE FOTO KUNNEN MAKEN ZIJN AUTOMATISCH GESCHIKT OM EEN KOOKBOEK SAMEN TE STELLEN HANSWORST
Ik zal je nog eens steunen danquote:Op maandag 8 april 2019 12:59 schreef Flamarande het volgende:
Het helpt vooral als je goed kunt koken en/of goede recepten in huis hebt. Dergelijke foto's maken kan elk snolletje met instagram.quote:Op maandag 8 april 2019 13:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Je bent niet automatisch geschikt, maar ik zei toch: ik zou het overwegen.
Tevens hoeft de inhoud van een kookboek niet per se gekookt te worden (je hebt ook boeken voor smoothies)
Dat je mooie fotos kan nemen helpt natuurlijk wel bij het samenstellen van een kookboek
Is er een plaatsje vrij op de wallen?quote:Op maandag 8 april 2019 12:59 schreef Flamarande het volgende:
Hiermee insinueer je dat alleen vrouwen fotos kunnen nemen van eten.quote:Op maandag 8 april 2019 13:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het helpt vooral als je goed kunt koken en/of goede recepten in huis hebt. Dergelijke foto's maken kan elk snolletje met instagram.
Soooooooo ben opgesprongen met een luid EeuhhgehhdUEHSGHuhgggjfaaaakk geluid.quote:Op maandag 8 april 2019 12:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)lto-op-mat~aef62608/
krijg eens snel een ban gekquote:Op maandag 8 april 2019 13:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is er een plaatsje vrij op de wallen?
Voor een kookboek zou andersom nuttiger zijn he. Zelf koken, iemand anders de foto's makenquote:Op maandag 8 april 2019 13:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hiermee insinueer je dat alleen vrouwen fotos kunnen nemen van eten.
goede recepten ben ik met je eens, maar het koken kun je ook aan iemand anders overlaten en zelf de fotos nemen.
Dat kan, maar het hoeft nietquote:Op maandag 8 april 2019 13:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Voor een kookboek zou andersom nuttiger zijn he. Zelf koken, iemand anders de foto's maken
Log uit of ik roep de leidingquote:Op maandag 8 april 2019 13:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oke hoop Drug maar zal wel weer zo’n loser uit onz zijnquote:Op maandag 8 april 2019 12:58 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Geen idee. Heeft het gesmaakt?
Vleeschpet!quote:Op maandag 8 april 2019 13:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik ga interessante dingen doenquote:Op maandag 8 april 2019 13:19 schreef Flamarande het volgende:
Gaan jullie vanavond ook Man made kijken
Met Braddie (lol)quote:Op maandag 8 april 2019 13:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja net als de rest van de week op discord zeker
jij zat heel gisterenavond op discord, ik nietquote:Op maandag 8 april 2019 13:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja net als de rest van de week op discord zeker
Hoe weet je dan dat ik er zat gatenkopquote:Op maandag 8 april 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zat heel gisterenavond op discord, ik niet
nu jij weer hoer
ik heb net toch gekeken liefhebber van piemels groot en klein en alles er tusseninquote:Op maandag 8 april 2019 13:25 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ik er zat gatenkop
Vind haar sws wel veel online zittenquote:Op maandag 8 april 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zat heel gisterenavond op discord, ik niet
nu jij weer hoer
ghahahaquote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind haar sws wel veel online zitten
Wedden dat ze echt bijna geen vrienden heeft. Hahahaahhaahahag
Ook als ze niet veel vrienden heeft, is dit helemaal niet erg.quote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wrom ben je hier aan het whiteknightenquote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook als ze niet veel vrienden heeft, is dit helemaal niet erg.
quote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook als ze niet veel vrienden heeft, is dit helemaal niet erg.
laat die jongen nu maar met rustquote:Op maandag 8 april 2019 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wrom ben je hier aan het whiteknighten
Ik heb ook geen vriendenquote:Op maandag 8 april 2019 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wrom ben je hier aan het whiteknighten
Roland zocht jouquote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Crack kan ik mijn lichaam aan jou verkopen
Heeft ze haar playmobil weer van zolder gehaald dan?quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heey wie ben jijquote:Op maandag 8 april 2019 13:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heeft ze haar playmobil weer van zolder gehaald dan?
jawel maar wat kan ik er meequote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ben op vakantie ahahahaquote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
SPEKKIEquote:Op maandag 8 april 2019 13:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ik daar het antwoord op wist zou een lange zoektocht volbracht zijn
had jij maar een zak om je hoofdquote:Op maandag 8 april 2019 13:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Interesseert je toch geen zak man, met je hoofd
neequote:Op maandag 8 april 2019 13:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Want? Dan was je niet meer de enige die rondloopt met een kop als een verschrompeld scrotum?
nee, als het half 6 of later was welquote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Als je om half vijf met iemand afspreekt dan verwacht je toch dat je gaat eten of hoe zit dat
Ja of je moet uitgeneukt zijn voor 5 uur. Dan ken je gewoon langs de McDrive onderweg naar huis.quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Als je om half vijf met iemand afspreekt dan verwacht je toch dat je gaat eten of hoe zit dat
Moet jij wetenquote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
hoezo blijf je maar uurtjequote:Op maandag 8 april 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, als het half 6 of later was wel
Ligt eraan wat voor afspraak. Zou zelf om die reden geen afspraak inplannen op dat tijdstip.quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Is dit weer een nieuwe noel.quote:Op maandag 8 april 2019 14:13 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor afspraak. Zou zelf om die reden geen afspraak inplannen op dat tijdstip.
Kan prima, als er maar eten isquote:Op maandag 8 april 2019 14:13 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor afspraak. Zou zelf om die reden geen afspraak inplannen op dat tijdstip.
Zou dat van tevoren kortsluiten met elkaar.quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Dat was ook gedaan, dacht ikquote:Op maandag 8 april 2019 14:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou dat van tevoren kortsluiten met elkaar.
Misschien moet je toch wat minder alcohol gaan nuttigenquote:Op maandag 8 april 2019 09:08 schreef HPLC het volgende:
Had gvd gewoon de stad in moeten gaan nu ben ik helemaal opgefokt door die gare kneus. Ga wel naar bed.
Goedemorgen aan iedereen die wel normaal kan doen.
Nee dat ben ik nietquote:
Dan zeg je datquote:Op maandag 8 april 2019 14:18 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Ja maar wat als die persoon al gegeten heeft ofzo 😅?
je kunt ook afspreken op normale tijdstippenquote:Op maandag 8 april 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zeg je datik vraag mn gasten wel vaak of ze hebben gegeten, misschien beetje te vaak en ook gewoon als het eigenlijk echt al te laat is
Oh, het is een afspraak bij één van jullie thuis?quote:Op maandag 8 april 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zeg je datik vraag mn gasten wel vaak of ze hebben gegeten, misschien beetje te vaak en ook gewoon als het eigenlijk echt al te laat is
true maarja was al lang blij dat iemand met me wilde afsprekenquote:Op maandag 8 april 2019 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt ook afspreken op normale tijdstippen
jaquote:Op maandag 8 april 2019 14:20 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Oh, het is een afspraak bij één van jullie thuis?
Toch duidelijker afspreken volgende keer.quote:Op maandag 8 april 2019 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat was ook gedaan, dacht ik![]()
![]()
'Hee zullen we volgende keer samen wat eten' - ja prima
Week later 'hee zullen we zondag half vijf doen?' - ja prima
onduidelijkquote:Op maandag 8 april 2019 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
Zo stuurde mozy een boos whatsappje met 'kom vnv eten', 3 woorden en ik wist precies waar ik aan toe was.
'Nee.', zei ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |