nee ik ga interessante dingen doenquote:Op maandag 8 april 2019 13:19 schreef Flamarande het volgende:
Gaan jullie vanavond ook Man made kijken
Met Braddie (lol)quote:Op maandag 8 april 2019 13:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja net als de rest van de week op discord zeker
jij zat heel gisterenavond op discord, ik nietquote:Op maandag 8 april 2019 13:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja net als de rest van de week op discord zeker
Hoe weet je dan dat ik er zat gatenkopquote:Op maandag 8 april 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zat heel gisterenavond op discord, ik niet
nu jij weer hoer
ik heb net toch gekeken liefhebber van piemels groot en klein en alles er tusseninquote:Op maandag 8 april 2019 13:25 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ik er zat gatenkop
Vind haar sws wel veel online zittenquote:Op maandag 8 april 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zat heel gisterenavond op discord, ik niet
nu jij weer hoer
ghahahaquote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind haar sws wel veel online zitten
Wedden dat ze echt bijna geen vrienden heeft. Hahahaahhaahahag
Ook als ze niet veel vrienden heeft, is dit helemaal niet erg.quote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind haar sws wel veel online zitten
Wedden dat ze echt bijna geen vrienden heeft. Hahahaahhaahahag
wrom ben je hier aan het whiteknightenquote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook als ze niet veel vrienden heeft, is dit helemaal niet erg.
quote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook als ze niet veel vrienden heeft, is dit helemaal niet erg.
laat die jongen nu maar met rustquote:Op maandag 8 april 2019 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wrom ben je hier aan het whiteknighten
Ik heb ook geen vriendenquote:Op maandag 8 april 2019 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wrom ben je hier aan het whiteknighten
Roland zocht jouquote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Crack kan ik mijn lichaam aan jou verkopen
Heeft ze haar playmobil weer van zolder gehaald dan?quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Crack kan ik mijn lichaam aan jou verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |