Ja ach ja.quote:Op maandag 8 april 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch zonde. Had je nu mooi bij nieuwe kledij kunnen leggen.
Leuk leuk! Ga je nog op vakantie?quote:Op maandag 8 april 2019 12:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach ja.
Het is niet dat ik verder nooit kleding haalhij heeft het nu eigenlijk ook niet echt nodig maarja. Zomer komt eraan.
Haal wel Nikes en sandalen.
Thanksquote:Op maandag 8 april 2019 12:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoiets?
https://www.zalando.nl/va(...)wvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Weekje in NL. Weten nog niet waar.quote:Op maandag 8 april 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk leuk! Ga je nog op vakantie?
Ja rond deze leeftijd is dat dus niet meer zo. Zit al bijna een jaar in dezelfde maat.quote:Op maandag 8 april 2019 12:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon schoenenreus. Over een paar maanden past ie ze toch niet meer
Lastig zoeken inderdaad in kindermaatjesquote:Op maandag 8 april 2019 12:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Thanks
Ja wil eigenlijk een specifiek model maar die zijn er niet. Dan maar gewone idd.
De wilskracht was er niet echt. Voel me net een millenial.quote:
Ik ookquote:Op maandag 8 april 2019 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De wilskracht was er niet echt. Voel me net een millenial.
Oh wacht dat ben ik HAHAHAHA
Zou jij niet opdonderen van FOK!?quote:Op maandag 8 april 2019 12:25 schreef HPLC het volgende:
heb net besloten dat ik vroeg ga uitklokken en lekker een rondje ga fietsen
Lekker, hoe groot rondje? En rij je dan op een race fiets of gewoon een normale fiets?quote:Op maandag 8 april 2019 12:25 schreef HPLC het volgende:
heb net besloten dat ik vroeg ga uitklokken en lekker een rondje ga fietsen
Uurtje of 2, racefietsquote:Op maandag 8 april 2019 12:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lekker, hoe groot rondje? En rij je dan op een race fiets of gewoon een normale fiets?
Nee hij gaat op een eenwielerquote:Op maandag 8 april 2019 12:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lekker, hoe groot rondje? En rij je dan op een race fiets of gewoon een normale fiets?
ah dan maak je wel iets meer kms dan dat ik deed met dat uurtje fietsen.quote:
Lekker toch, dit is ook wel een mooi jaargetijde om lekker om je heen te kijkenquote:Op maandag 8 april 2019 12:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
ah dan maak je wel iets meer kms dan dat ik deed met dat uurtje fietsen.
Ik had er maar 15 op zitten ofzo, maar gewoon op m'n dooie gemak gefietst en vooral genoten van het weer.
Ik werd bang van een bij die zag vliegen.quote:Op maandag 8 april 2019 12:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker toch, dit is ook wel een mooi jaargetijde om lekker om je heen te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |