Ik heb Hans gevraagd te blijven, KLB is toch anders zonder hemquote:Op maandag 8 april 2019 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ook nog eens geen man van je woord dus.
Gras is groen eigenlijk.
Was gewoon een grap, maar meneer is mentaal te beperkt om daar mee om te gaan.quote:Op maandag 8 april 2019 12:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb Hans gevraagd te blijven, KLB is toch anders zonder hem
quote:Op maandag 8 april 2019 12:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb Hans gevraagd te blijven, KLB is toch anders zonder hem
Misschien een koninginquote:Op maandag 8 april 2019 12:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik werd bang van een bij die zag vliegen.
Ding was echt gigantisch groot, leek wel een vogel
Misschien beste om zulke mensen te negeren, ik negeer mensen die mentaal niet in orde zijn ook altijd op straat.quote:Op maandag 8 april 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was gewoon een grap, maar meneer is mentaal te beperkt om daar mee om te gaan.
Ja was denk ik ook een hommel om eerlijk te zijn, echt zo'n vies groot zwart ding (ging te snel om hem goed te bekijken).quote:Op maandag 8 april 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien een koningin
Ik had gisteren ook een aanrijding met een dikke hommel, vraag me af of ie nog leeft
Weet je nog dat ik jou negeerdequote:Op maandag 8 april 2019 12:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Misschien beste om zulke mensen te negeren, ik negeer mensen die mentaal niet in orde zijn ook altijd op straat.
Wel lekker gewoon de millenialkaart kunnen trekken. Heerlijkquote:
Ik identificeer mij niet als millenialquote:Op maandag 8 april 2019 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel lekker gewoon de millenialkaart kunnen trekken. Heerlijk
Nu heb ik het idee dat de rest het bij jou doet, maar dat is hun keuzequote:Op maandag 8 april 2019 12:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben je mooi van teruggekomen he vriend
Moeten hun weten.quote:Op maandag 8 april 2019 12:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee dat de rest het bij jou doet, maar dat is hun keuze
Ik normaal gesproken ook niet.quote:Op maandag 8 april 2019 12:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik identificeer mij niet als millenial
Hoezo doe ik stom?quote:Op maandag 8 april 2019 12:36 schreef Elan het volgende:
Ik vond Driepink een aardige jongen, jammer dat hij nu zo stom doet.
Sowquote:
Ik vraag me van nature inderdaad dingen af, ben een erg nieuwsgierige jongenquote:Op maandag 8 april 2019 12:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bij jou zit het in je DNA, kun je ook niets aan doen
Dat je stom doet, leipoquote:Op maandag 8 april 2019 12:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vraag me van nature inderdaad dingen af, ben een erg nieuwsgierige jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |