Fijn dat je hebt besloten om hier weer te posten Scarface88.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
Pol v Boekel heeft deze wedstrijd duidelijk zijn best gedaan. Hoe kun je dat vasthouden van Luuk telkens over het hoofd zien? En dit gebeurde niet alleen vandaag maar bijna elke wedstrijd. De Jong krijgt nooit een penalty mee.
En dan moet je volgende week naar Vitesse waar onze vriend Gozubuyuk fluit. Dan weet je dat de VAR genegeerd zal worden evenals tijdrekken en blessuretijd. En waar mogelijkheden liggen een penalty tegen. Elk contact zal worden afgefloten enz.
Vitesse uit gaat ontzettend belangrijk worden en dan zet de KNVB deze corrupte Ajacied op die wedstrijd die ons in het verleden al regelmatig genaaid heeft... Ongelooflijk.
Dus wat is je punt precies? Dat PSV zonder strafschop niet kan winnen van Vitesse?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
Pol v Boekel heeft deze wedstrijd duidelijk zijn best gedaan. Hoe kun je dat vasthouden van Luuk telkens over het hoofd zien? En dit gebeurde niet alleen vandaag maar bijna elke wedstrijd. De Jong krijgt nooit een penalty mee.
En dan moet je volgende week naar Vitesse waar onze vriend Gozubuyuk fluit. Dan weet je dat de VAR genegeerd zal worden evenals tijdrekken en blessuretijd. En waar mogelijkheden liggen een penalty tegen. Elk contact zal worden afgefloten enz.
Vitesse uit gaat ontzettend belangrijk worden en dan zet de KNVB deze corrupte Ajacied op die wedstrijd die ons in het verleden al regelmatig genaaid heeft... Ongelooflijk.
Deze act vindt echt niemand leuk.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
Het zal een wedstrijd worden met discutabele beslissingen in ons nadeel. Gozubuyuk weet altijd zijn stempel op een wedstrijd van PSV te drukken.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dus wat is je punt precies? Dat PSV zonder strafschop niet kan winnen van Vitesse?
Fijn dat je hebt besloten om hier weer te posten Scarface88.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zal een wedstrijd worden met discutabele beslissingen in ons nadeel. Gozubuyuk weet altijd zijn stempel op een wedstrijd van PSV te drukken.
En Dumfries werd een keer afgefloten bij een corner van PSV omdat hij deed wat De Jong 12x in een wedstrijd overkomt. En dan is het ineens wel een overtreding.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
Ik pak een TR mee.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vond die van Lozano ook wel iets weghebben van een pingel. Maargoed met of zonder VAR persoonlijke voorkeuren bij de arbitrage blijf je toch houden.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Dumfries werd een keer afgefloten bij een corner van PSV omdat hij deed wat De Jong 12x in een wedstrijd overkomt. En dan is het ineens wel een overtreding.
Bedankt daarvoorquote:Op donderdag 4 april 2019 20:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik pak een TR mee.
Weet niet precies wat je doet dat niet mag, maar Klaas had hier ook een ban voor gekregen.
en 0 Penalties. Tadic 6...quote:Op donderdag 4 april 2019 21:06 schreef nickhguitar het volgende:
Overigens de Jong toch al op een keurig aantal van 24 doelpunten, niks mis meeNog 6 wedstrijden te gaan, wellicht haalt hij de 30 nog.
Oh kan best, naast het feit dat ik Tadic schromelijk overschat vind als voetballer vind ik dit ook een niet boeiende statistiek, een goal is immers een goalquote:
Nee Ok maar de essentie van topscorer is puur een statistiek. Nu is het 24-20.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oh kan best, naast het feit dat ik Tadic schromelijk overschat vind als voetballer vind ik dit ook een niet boeiende statistiek, een goal is immers een goalIk hoop van harte dat de Jong nog een stapje gaat maken naar een middenmotor/subtopper in een leuke competitie, dat gun ik hem echt. Voor PSV zou het niet slecht zijn om door te selecteren wat betreft gasten als de Jong en Zoet.
dustwitter:OptaJohan twitterde op donderdag 04-04-2019 om 19:22:1328 - @PSV became the first team this century to score in each of their first 28 games of an Eredivisie season. Consistent. reageer retweet
Eens. Gun hem een mooie transfer. Harde werker die nooit zeurt. Zou mooi zijn als Romero eindelijk eens fit is om dat stokje over te nemen van Luuk.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oh kan best, naast het feit dat ik Tadic schromelijk overschat vind als voetballer vind ik dit ook een niet boeiende statistiek, een goal is immers een goalIk hoop van harte dat de Jong nog een stapje gaat maken naar een middenmotor/subtopper in een leuke competitie, dat gun ik hem echt. Voor PSV zou het niet slecht zijn om door te selecteren wat betreft gasten als de Jong en Zoet.
Slammers en Piroe. Romero is inmiddels afgeschreven.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:19 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Eens. Gun hem een mooie transfer. Harde werker die nooit zeurt. Zou mooi zijn als Romero eindelijk eens fit is om dat stokje over te nemen van Luuk.
Ik zie eerder Lammers op die positie komen dan Romeroquote:Op donderdag 4 april 2019 21:19 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Eens. Gun hem een mooie transfer. Harde werker die nooit zeurt. Zou mooi zijn als Romero eindelijk eens fit is om dat stokje over te nemen van Luuk.
Ik ook. Hopelijk naar een competitie waar we nooit iets van zien. Ik hoop die jankkop van hem nooit meer te hoeven zien.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:19 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Eens. Gun hem een mooie transfer.
Stoerquote:Op donderdag 4 april 2019 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk naar een competitie waar we nooit iets van zien. Ik hoop die jankkop van hem nooit meer te hoeven zien.
Zo, flinke reactie dit zeg.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk naar een competitie waar we nooit iets van zien. Ik hoop die jankkop van hem nooit meer te hoeven zien.
Lenny, echt geen hond hier neemt je serieus. Ga gewoon lekker weg joh.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke Lenny.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooiste is nog dat TR maken op de post van Scarface terwijl Lenny zelf de grootste troll in deze topicreeks is.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En dan zelf voor een zielloze club als W2 zijnWaar je beste spelers huurlingen zijn
![]()
Nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 4 april 2019 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
Kk he, kan al dat kinderachtige gedoe niet een keer buiten het PSV topic?
PSV heeft echt net de optie in z'n contract gelicht, dus die ligt nog een jaartje vast.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:17 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe is 't met Dante Rigo en Romero? Ik hoor er weinig over.
Ah goed om te horen. Mocht Romero na deze blessure weer in de lappenmand belanden dan vrees ik toch wel dat het klaar is.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
PSV heeft echt net de optie in z'n contract gelicht, dus die ligt nog een jaartje vast.
Romero was laatst weer geblesseerd maar zal wel weer bijna hersteld zijn.
Eentje waar die drie er niet samen opstaan. Pereiro zou een bepalende speler kunnen zijn als je het elftal op hem afstemt. Maar dat gaat niet gebeuren bij PSV. Hendrikje en Rosiotje kunnen alleen 'schitteren' als er naast hen op het middenveld wel spelers staan die kunnen voetballen. Zet je die 2 naast elkaar dan heb je een zouteloos schoffelmiddenveld dat met de wedstrijd onzekerder wordt.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:05 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat zou jouw ideale middenveld zijn?
Romero is het grootste talent dat we ooit gehad hebben, hij moet alleen even een jaartje of 5 acclimatiseren, fit worden en van de coke afkicken, dan komt het vast goedquote:Op donderdag 4 april 2019 22:17 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe is 't met Dante Rigo en Romero? Ik hoor er weinig over.
Ziedend.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pereiro heeft aan het begin anders behoorlijk veel vertrouwen gekregen maar ging richting de winterstop weer heel wisselvallig spelen.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eentje waar die drie er niet samen opstaan. Pereiro zou een bepalende speler kunnen zijn als je het elftal op hem afstemt. Maar dat gaat niet gebeuren bij PSV. Hendrikje en Rosiotje kunnen alleen 'schitteren' als er naast hen op het middenveld wel spelers staan die kunnen voetballen. Zet je die 2 naast elkaar dan heb je een zouteloos schoffelmiddenveld dat met de wedstrijd onzekerder wordt.
Vertrouwen is wat anders dan het elftal om iemand opstellen. Dat zal je met Pereiro waarschijnlijk zien als hij naar een club gaat waar ze hem de vrijheid geven om lekker te spelen zoals hij wil en iedereen de ballen bij hem in moet leveren. Al zal hij ook dan wel een speler blijven die het vooral van momenten moet hebben maar zal hij simpelweg vaker zo'n 'moment' hebben.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Pereiro heeft aan het begin anders behoorlijk veel vertrouwen gekregen maar ging richting de winterstop weer heel wisselvallig spelen.
Die vrije rol heeft hij aan het begin echt wel gehad maar daar moet ook wel iets tegenover staan. PSV is geen NAC.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vertrouwen is wat anders dan het elftal om iemand opstellen. Dat zal je met Pereiro waarschijnlijk zien als hij naar een club gaat waar ze hem de vrijheid geven om lekker te spelen zoals hij wil en iedereen de ballen bij hem in moet leveren. Al zal hij ook dan wel een speler blijven die het vooral van momenten moet hebben maar zal hij simpelweg vaker zo'n 'moment' hebben.
Nee, maar het is niet zo dat elke bal op hem gegeven werd.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die vrije rol heeft hij aan het begin echt wel gehad maar daar moet ook wel iets tegenover staan. PSV is geen NAC.
Ik ken eigenlijk maar 1 team die een dergelijke tactiek hanteert.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet zo dat elke bal op hem gegeven werd.
Als je dat bij dit PSV zou doen zou je dat trouwens met Lozano moeten doen. Die zou volgens mij echt tot belachelijke cijfers kunnen komen als je het hele elftal op hem afstelde. Maar dat gaat niet gebeuren.
Hertha BSC?quote:Op donderdag 4 april 2019 23:39 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar 1 team die een dergelijke tactiek hanteert.
TR gemaaktquote:Op donderdag 4 april 2019 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
Kk he, kan al dat kinderachtige gedoe niet een keer buiten het PSV topic?
Die pakken gewoon de CL. Hoeven ze ook geen voorronde te spelen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:11 schreef Scarface88 het volgende:
Nog zes wedstrijden winnen en we kunnen weer een lange neus trekken richting Amsterdam jongens.
PSV kampioen en Ajax de CL, lijkt mij een goede dealquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Die pakken gewoon de CL. Hoeven ze ook geen voorronde te spelen.
Eens!quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV kampioen en Ajax de CL, lijkt mij een goede deal
Zul je weer zien, PSV haalt hem gewoon binnen en Ajax verbokt het weerquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV kampioen en Ajax de CL, lijkt mij een goede deal
Kerel. Slik antidepressiva.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax krijgt het weer eens kado door eigen goals en buitenspel. Bij ons wordt alles wat ook maar discutabel is afgekeurd. Al 10 eigen goals dit seizoen bij Ajax. Zo wil je toch geen kampioen worden? PSV doet het altijd op eigen kracht. Morgen spelen we tegen 12 man met Gozubuyuk. Ik hou mn hart vast.
Haha haha ziedendquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax krijgt het weer eens kado door eigen goals en buitenspel. Bij ons wordt alles wat ook maar discutabel is afgekeurd. Al 10 eigen goals dit seizoen bij Ajax. Zo wil je toch geen kampioen worden? PSV doet het altijd op eigen kracht. Morgen spelen we tegen 12 man met Gozubuyuk. Ik hou mn hart vast.
Fijn dat je hebt besloten om hier weer te posten Scarface88.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
U mad?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
Wie neemt deze gekkie tegen zichzelf in bescherming??quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
Nee joh zo wil je juist kampioen worden, want dan krijg je dit soort butthurt KNJB-posts cadeauquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
Glas half leeg.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef Tallie1982 het volgende:
Wij gaan Willem II uit echt niet zo makkelijk winnen. Gegarandeerd dat we het morgen al verneuken.
Eens. Sowieso goed om afscheid te nemen van een paar vaste namen waarvan Zoet er idd 1 is. de Jong idem dito, ondanks het feit dat hij gewoon nog 1 van de beteren van de ED is getuigene ook zijn moyenne.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:32 schreef jpg97 het volgende:
Blij dat we volgend jaar Unnerstal erbij hebben. Wordt een beetje moe van Zoet dit jaar. Pakt geen punten voor PSV. Sterker nog, heeft PSV punten gekost sinds de winterstop.
Je had beloofd weg te blijven. Doe dat dan ook. Een echte vent houdt zich aan zijn woord.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
Eens, ontzettend belangrijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:16 schreef Buitendam het volgende:
De Jong mag van mij rustig nog een seizoen blijven. Graag zelfs.
Ik zou er niet te veel geld op zetten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Schei uit met je doelsaldo, wij worden gewoon kampioen op punten
Why not? onze hele reeks tot dusver is prima en individueel tegen de komende tegenstanders afgezet zijn we in elke wedstrijd gewoon de favoriet. Een beetje meer vertrouwen in het team is wel op z'n plek.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou er niet te veel geld op zetten.
Spelers lezen hier mee..motiveer ze ipv dit soort negatieve teksten te uiten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef Tallie1982 het volgende:
Wij gaan Willem II uit echt niet zo makkelijk winnen. Gegarandeerd dat we het morgen al verneuken.
Volgens mij niet eens zeker of ie speelt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:53 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik hoop dat we winnen maar ben er bang voor. Die Linzen kan wel aardig ballen.
Opzich heb je wel gelijk. En als je vooraf aan begin van het seizoen invult dat je gelijkspeelt tegen Utrecht, Heerenveen en Feyenoord is dat allemaal best logisch. Vooral de eerste twee uit. Als PSV geen kampioen wordt door bijvoorbeeld van AZ uit te verliezen wat best realistisch is heb je het eigenlijk nog best goed gedaan qua puntenaantal. Waar PSV het heeft laten liggen is Emmen uit. Totaal onnodig daar 2-2 te spelen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Why not? onze hele reeks tot dusver is prima en individueel tegen de komende tegenstanders afgezet zijn we in elke wedstrijd gewoon de favoriet. Een beetje meer vertrouwen in het team is wel op z'n plek.
Dat soort onnodig puntverlies heeft iedereen altijd wel in een seizoen. Ajax tegen Heracles 5 punten verneukt bijvoorbeeld, of thuis tegen Heerenveen een dikke choke. Dat hoort er gewoon bij, zal volgend seizoen ook weer gebeuren bij beide ploegen.quote:Op zondag 7 april 2019 00:33 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Opzich heb je wel gelijk. En als je vooraf aan begin van het seizoen invult dat je gelijkspeelt tegen Utrecht, Heerenveen en Feyenoord is dat allemaal best logisch. Vooral de eerste twee uit. Als PSV geen kampioen wordt door bijvoorbeeld van AZ uit te verliezen wat best realistisch is heb je het eigenlijk nog best goed gedaan qua puntenaantal. Waar PSV het heeft laten liggen is Emmen uit. Totaal onnodig daar 2-2 te spelen.
Dit seizoen worden er wel heel veel punten behaald door beide ploegen. 88 en 86 punten hoogst haalbare voor beide, vrij hoog gemiddelde. Ik denk dat degene die nu het eerst punten laat liggen de verliezer is. Al zijn er gekkere dingen gebeurd dit seizoen. Vind het schema van PSV lastiger dan Ajax. Ik denk dat Ajax de beste papieren heeft.quote:Op zondag 7 april 2019 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort onnodig puntverlies heeft iedereen altijd wel in een seizoen. Ajax tegen Heracles 5 punten verneukt bijvoorbeeld, of thuis tegen Heerenveen een dikke choke. Dat hoort er gewoon bij, zal volgend seizoen ook weer gebeuren bij beide ploegen.
De bal is rondquote:Op zondag 7 april 2019 03:06 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dit seizoen worden er wel heel veel punten behaald door beide ploegen. 88 en 86 punten hoogst haalbare voor beide, vrij hoog gemiddelde. Ik denk dat degene die nu het eerst punten laat liggen de verliezer is. Al zijn er gekkere dingen gebeurd dit seizoen. Vind het schema van PSV lastiger dan Ajax. Ik denk dat Ajax de beste papieren heeft.
We hebben de laatste weken inderdaad laten zien dat Vitesse uit een eitje moet zijn voor ons.quote:Op zondag 7 april 2019 07:54 schreef Gutanoth het volgende:
Met de staart tussen de benen naar vitesse volgens dit topic
Het schema zegt niet zoveel. Als je ziet dat ook Ajax punten heeft laten liggen tegen ploegen waar je het niet van verwacht en PSV tegen Emmen en Utrecht dan zegt dat niets.quote:Op zondag 7 april 2019 03:06 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dit seizoen worden er wel heel veel punten behaald door beide ploegen. 88 en 86 punten hoogst haalbare voor beide, vrij hoog gemiddelde. Ik denk dat degene die nu het eerst punten laat liggen de verliezer is. Al zijn er gekkere dingen gebeurd dit seizoen. Vind het schema van PSV lastiger dan Ajax. Ik denk dat Ajax de beste papieren heeft.
Dat gevoel heb ik niet. Dat het een moeilijke pot gaat worden wel.quote:Op zondag 7 april 2019 11:44 schreef FL_Freak het volgende:
PSV gaat er vandaag zwaar af denk ik. Niet voor indekken, maar zo'n gevoel heb ik.
Je kunt het ook omdraaien en stellen dat Vitesse op basis van de laatste weken sowieso kansloos gaat zijnquote:Op zondag 7 april 2019 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben de laatste weken inderdaad laten zien dat Vitesse uit een eitje moet zijn voor ons.
Yats is het hier waarschijnlijk niet mee eens.quote:Op zondag 7 april 2019 12:00 schreef jpg97 het volgende:
Combi vitesse en Guzubuyuk was vorig jaar 100% anti PSV...
Dat soort wedstrijden zitten er elk jaar wel tussen. Puntentotaal is vrij hoog. Denk met zo'n smalle selectie als PSV heeft dat je het best zo snel mogelijk nog maar op één front strijdt.quote:Op zondag 7 april 2019 11:40 schreef Cherni het volgende:
Heb er alle vertrouwen in. Zeker als het vandaag goed afloopt. Tja het is jammer dat het tegen Emmen niet mee zat. Dat kunnen mogelijk dure verliespunten blijken.
Maar goed, het is tov van Ajax met de mogelijkheden die Ajax nu heeft dat PSV nog kampioen kan worden al een prestatie.
Alleen die KNVB beker wedstrijd tegen RKC was een blamage en PSV onwaardig.
Toch dacht ik in de eerste seizoenshelft dat ze beide nog wel eens boven de 90 punten konden zitten, dat valt wel tegen.quote:Op zondag 7 april 2019 03:06 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel. Er zit te weinig voetbal in dit elftal. Dat in combinatie met opgejaagd worden lijkt mij een tikje te veel gevraagd voor dit team.quote:Op zondag 7 april 2019 11:44 schreef FL_Freak het volgende:
PSV gaat er vandaag zwaar af denk ik. Niet voor indekken, maar zo'n gevoel heb ik.
Maar wel meer ruimte achterin dan ploegen die zich ingraven met 9 man.quote:Op zondag 7 april 2019 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel. Er zit te weinig voetbal in dit elftal. Dat in combinatie met opgejaagd worden lijkt mij een tikje te veel gevraagd voor dit team.
daarom, psv kan een grote slag slaan mbt het doelsaldo vandaagquote:Op zondag 7 april 2019 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wel meer ruimte achterin dan ploegen die zich ingraven met 9 man.
Opgejaagd worden door Ajax, bedoel ik.quote:Op zondag 7 april 2019 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wel meer ruimte achterin dan ploegen die zich ingraven met 9 man.
Hahahaha welnee joh, Vitesse kan er geen kut van. 1-6, PSV vol op de counter.quote:Op zondag 7 april 2019 11:44 schreef FL_Freak het volgende:
1-5, 1-6, 1-7. Iets in die richting.quote:Op zondag 7 april 2019 14:21 schreef Adames het volgende:
[..]
daarom, psv kan een grote slag slaan mbt het doelsaldo vandaag
Locadia met de hattrick.quote:Op zondag 7 april 2019 14:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
1-5, 1-6, 1-7. Iets in die richting.
PSV heeft nog nooit verloren bij Vitesse. Prima gastheer dus, rode loper ligt al klaar.quote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef Dejannn het volgende:
Zoiets verwacht ik ook. Schijnbaar had Linssen ook al gezegd dat die het kampioenschap wel gunt aan PSV, vind dat altijd van die onhandige uitspraken voor een wedstrijd
.
En straks winnen ze met 3-0 en dan maakt het allemaal niks meer uit.quote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef Dejannn het volgende:
Zoiets verwacht ik ook. Schijnbaar had Linssen ook al gezegd dat die het kampioenschap wel gunt aan PSV, vind dat altijd van die onhandige uitspraken voor een wedstrijd
.
Feyenoord, Utrecht en Heerenveen ook maar juist dat heeft PSV de nodige punten gekost.quote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef Dejannn het volgende:
.
Succes grote vriend!quote:Op zondag 7 april 2019 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
Goedemorgen vanuit USA. Koffie staat klaar. Slecht gevoel over maar hopelijk drie punten jongens. Na afloop mijn analyse.
Goedemorgen pik, wat fijn dat je er bent!quote:Op zondag 7 april 2019 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
Goedemorgen vanuit USA. Koffie staat klaar. Slecht gevoel over maar hopelijk drie punten jongens. Na afloop mijn analyse.
Dankjewelquote:Op zondag 7 april 2019 16:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Goedemorgen pik, wat fijn dat je er bent!
Graag wel wat extra nadruk op Gözübüyük en de VAR!quote:Op zondag 7 april 2019 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
Success pizzabakkerquote:Op zondag 7 april 2019 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
“Makkelijke overwinning”
Indekkende neusjes genot
Niet zo naar doen tegen Ronald.quote:Op zondag 7 april 2019 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
“Makkelijke overwinning”
Indekkende neusjes genot
Dit kan niemand verrassenquote:Op zondag 7 april 2019 17:10 schreef RipCity het volgende:
Kan jorrit nog verhuurd worden aan NAC? Hij en Rosario weer de zwakste schakel....
gaat bommeltje zijn kampioenschap kosten.quote:
Nee, dat was vorige week al verspeeld.quote:Op zondag 7 april 2019 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Het kampioenschap wordt in Arnhem verspeeld?
nog een uur te spelen tegen dit armzalige vitessequote:Op zondag 7 april 2019 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Het kampioenschap wordt in Arnhem verspeeld?
En straks weer met een erectie juichen hier.quote:Op zondag 7 april 2019 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
nog een uur te spelen tegen dit armzalige vitesse
niet zo paniekerig
21 graden is wel fijn ja.quote:
Toch iets waar je blij van kan wordenquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 7 april 2019 17:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Scarface mag ook echt nooit maar dan ook echt nooit meer zijn bek over de VAR open trekken
Why not? Volgens mij kwam er laatst een statistiek langs waarin Ajax significant meer baat heeft gehad bij de VAR dan PSV.quote:Op zondag 7 april 2019 17:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Scarface mag ook echt nooit maar dan ook echt nooit meer zijn bek over de VAR open trekken
Want?quote:Op zondag 7 april 2019 17:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bal wordt gespeeld Hansquote:Op zondag 7 april 2019 17:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dat wordt wel vaker bij hoog geheven been. Dat is het criterium voor een eventuele overtreding dan ook niet.quote:
En anders was het er buiten. Stop met janken.quote:Op zondag 7 april 2019 17:37 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat wordt wel vaker bij hoog geheven been. Dat is het criterium voor een eventuele overtreding dan ook niet.
Erbuiten was het sowieso niet. Indirecte vrije trap was het sowieso. Was het op het middenveld ook geweest.quote:Op zondag 7 april 2019 17:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En anders was het er buiten. Stop met janken.
Haha jaquote:Op zondag 7 april 2019 17:40 schreef LethalNinja het volgende:
Lucky fuckers, penalty + rood was terecht geweest <_<
Woestquote:Op zondag 7 april 2019 17:40 schreef LethalNinja het volgende:
De turk is duidelijk voor de brabo's, na de penalty na 't uitkomen van de keeper was 't meer dan terecht geweest als er ook "gerechtigheid" aan de andere kant was
Mad.quote:Op zondag 7 april 2019 17:40 schreef LethalNinja het volgende:
De turk is duidelijk voor de brabo's, na de penalty na 't uitkomen van de keeper was 't meer dan terecht geweest als er ook "gerechtigheid" aan de andere kant was
Ik kan mij een wedstrijd herinneren tussen een club die met 10 man kon winnen nadat een voetje ook wat hoger was. Dat was toen rood........quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 17:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik kan mij een wedstrijd herinneren tussen een club die met 10 man kon winnen nadat een voetje ook wat hoger was. Dat was toen rood........
Als jullie de titel pakken dan kan de arbitrage bedankt worden
Dit ja.quote:Op zondag 7 april 2019 17:42 schreef tompsv18 het volgende:
Maar Gozubuyuk gaat straks nog wel compenseren hoor, zo eentje is het er wel. Dus de Ajacieden kunnen weer rustig aan doen.
Wat een debiele vergelijking zegquote:Op zondag 7 april 2019 17:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik kan mij een wedstrijd herinneren tussen een club die met 10 man kon winnen nadat een voetje ook wat hoger was. Dat was toen rood........
Als jullie de titel pakken dan kan de arbitrage bedankt worden
Rosario wisselen zal wel slim zijn. Maar zal wel niet gebeuren.quote:Op zondag 7 april 2019 17:42 schreef tompsv18 het volgende:
Maar Gozubuyuk gaat straks nog wel compenseren hoor, zo eentje is het er wel. Dus de Ajacieden kunnen weer rustig aan doen.
zo reageren doe je alleen als je vind dat ik een goed punt heb, thxquote:Op zondag 7 april 2019 17:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat een debiele vergelijking zeg
Vindt*quote:Op zondag 7 april 2019 17:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
zo reageren doe je alleen als je vind dat ik een goed punt heb, thx
Zoals de eerste 10 min idd. Toen dacht ik echt dat het een eenvoudig middagje zou worden.quote:Op zondag 7 april 2019 17:45 schreef Buitendam het volgende:
Je motiveert Vitesse tot op het bot hiermee. Ga nou eens gewoon via die flanken voetballen en bedien de Jong.
geef mij wat van de drugs die jij gebruikt!quote:Op zondag 7 april 2019 17:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]Angeliño verloor bijna zijn ogen in dat duel.
Inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2019 17:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zoals de eerste 10 min idd. Toen dacht ik echt dat het een eenvoudig middagje zou worden.
Intens woest.quote:Op zondag 7 april 2019 17:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
zo reageren doe je alleen als je vind dat ik een goed punt heb, thx
Makkelijk maar terecht. Domme actie van de keeper. Vergelijkbaar met de situatie in Amsterdam met Schwaab.quote:Op zondag 7 april 2019 17:47 schreef GwaiLow het volgende:
Gods kut beslissing. Overigens hoeven dit soort situaties voor mij geen vrije trap of penalty te zijn...hij speelt de bal eerst dus ach. Aan de andere kant kan je fluiten voor gevaarlijk spel idd...
Gvd balen dat ie hem niet gewoon geeft. Alleen het zijn wel hele makkelijke penaltys anders. Die van Lozano was ook heel makkelijk trouwens.
Ajaxquote:Op zondag 7 april 2019 17:52 schreef falling_away het volgende:
slaat helemaal nergens op dit... wie was er ook weer 'lucky' in Nederland?
Ik ben niet aan het kijken.quote:Op zondag 7 april 2019 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
nog een uur te spelen tegen dit armzalige vitesse
niet zo paniekerig
Die scheids kan beter een PSV shirt aandoen.quote:Op zondag 7 april 2019 18:04 schreef falling_away het volgende:
en ja hoor, ff wachten op de var, wordt natuurlijk afgekeurd
waarom moesten ze hier in godsnaam naar kijkenquote:Op zondag 7 april 2019 18:04 schreef falling_away het volgende:
en ja hoor, ff wachten op de var, wordt natuurlijk afgekeurd
Helaas deze keer konden ze niks verzinnen om de goal af te keuren. Dan maar zometeen een penalty aan PSV geven als De Jong weer eens zijn jankkop opzet na een eerlijk duel in de 16.quote:Op zondag 7 april 2019 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die scheids kan beter een PSV shirt aandoen.²
LOL. zo zag ik het ook inderdaad. hahaaquote:Op zondag 7 april 2019 18:07 schreef falling_away het volgende:
[..]
Helaas deze keer konden ze niks verzinnen om de goal af te keuren. Dan maar zometeen een penalty aan PSV geven als De Jong weer eens zijn jankkop opzet na een eerlijk duel in de 16.
Dacht plukje haarquote:
Bommel: je er veranderd niets. We moeten nog steeds alles winnen...quote:
Leuk en aardig maar geen cl is vooral het probleem. Dan zo weinig inkomsten dat we alleen maar verder achter feiten aanlopen.quote:Op zondag 7 april 2019 18:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer. Kan gebeuren toch?
Ik kijk deze tweede seizoenshelft al met zoveel cynisme dat een kampioenschap een bijsmaak zou hebben. En dat heb ik eerder niet gehad. Verder bouwen op die "geweldige" jeugdspelers die er aan komen.
Heeft hij dat ooit gedaan dan?quote:Op zondag 7 april 2019 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
Die Zoet houdt geen gehaktbal meer tegen joh.
Trieste flut keeper. Die bal van Odegaard was houdbaar.quote:Op zondag 7 april 2019 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
Oké Bansheeboy. Nog wat open deuren of een andere act?quote:Op zondag 7 april 2019 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
PSV verliest hier vandaag het kampioenschap. Ajax heeft alles in eigen handen.²
Hij is goed de weg kwijt, ja.quote:Op zondag 7 april 2019 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
Woensdag naar een slachting kijkenquote:
Oké Bansheeboy. Nog wat open deuren of een andere act?quote:Op zondag 7 april 2019 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker. Gehaktballenkoning van Veendam.quote:
Ik kom niet verder dan wat euforisch geklets. Ik ben blij man.quote:Op zondag 7 april 2019 18:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké Bansheeboy. Nog wat open deuren of een andere act?
Waarom gebruik je zo'n autistische Tong² signature?quote:Op zondag 7 april 2019 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan wat euforisch geklets. Ik ben blij man.²
Zeker. Gehaktballenkoning van Veendam.quote:
Snap ik best wel. Maar laat in godshemelsnaam die act achterwege.quote:Op zondag 7 april 2019 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan wat euforisch geklets. Ik ben blij man.²
Dat is idd bloed irritantquote:Op zondag 7 april 2019 18:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom gebruik je zo'n autistische Tong² signature?
Wat ijl je. Ik signeer al een jaar of 15 zo. Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 7 april 2019 18:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom gebruik je zo'n autistische Tong² signature?
Oei, dat is vervelend!quote:
Qua tellen heb je je zaakjes dik op orde.quote:Op zondag 7 april 2019 18:44 schreef tompsv18 het volgende:
Het kampioenschap kun je nu wel vergeten. Enige lastige potje voor Ajax is nog Groningen-uit, maar zowel Willem II en AZ-uit zijn nog lastiger voor PSV. En dat zijn er twee.
Nee dit is overquote:Op zondag 7 april 2019 18:44 schreef Cherni het volgende:
Tja die drieluik in maart gaf al wel aan dat PSV niet in beste doen is. Wat dat betreft is het helaas niet anders. Dat Guti geen kans krijgt snap ik niets van.
Maar goed er zijn nog een aantal wedstrijden te gaan en alles is nog mogelijk.
Gefeliciteerd met het kampioenschap, Renequote:Op zondag 7 april 2019 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dat is vervelend!
[..]
Qua tellen heb je je zaakjes dik op orde.
Ziedend zijn en het Ajax topic bestormen.quote:
Tuurlijk is dit over. Dit Vitesse is een stuk minder dan AZ. Willem II speelt tegen psv ook altijd boven hun kunnen. Van wie moet ajax dan nog verliezen?quote:Op zondag 7 april 2019 18:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als supporter geef ik het niet op. Mogelijk tegen beter weten in.
Mwa, het duurt nog wel even Tom.quote:Op zondag 7 april 2019 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het kampioenschap, Rene
Als zelfs Lozano een betere wedstrijd speelt...quote:Op zondag 7 april 2019 18:45 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat had Bergwijn zich onsterfelijk kunnen maken.
quote:Op zondag 7 april 2019 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dat is vervelend!
[..]
Qua tellen heb je je zaakjes dik op orde.
Dat mag natuurlijk. Maar zou er geen geld opzettenquote:Op zondag 7 april 2019 18:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als supporter geef ik het niet op. Mogelijk tegen beter weten in.
Waarom ontwijk je mijn vraag?quote:Op zondag 7 april 2019 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat ijl je. Ik signeer al een jaar of 15 zo. Wie ben jij eigenlijk?²
Dus jij vindt dat Tom op moet donderen?quote:Op zondag 7 april 2019 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
Mensen die nu felicitaties geven aan ajacieden mogen dan wel voortaan in het ajax topic gaan posten.
Ik zeg het niet graag. Maar wat was díe slecht vandaag (!!!)quote:Op zondag 7 april 2019 18:45 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat had Bergwijn zich onsterfelijk kunnen maken.
Net alsof we dit nog gaan rechtbreienquote:Op zondag 7 april 2019 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
Mensen die nu felicitaties geven aan ajacieden mogen dan wel voortaan in het ajax topic gaan posten.
Geen idee, we spelen niet meer tegen Feyenoord.quote:Op zondag 7 april 2019 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen wie gaat PSV een 10-0 doen?
Alle kans voor, je hebt het nog gewoon in eigen handquote:Op zondag 7 april 2019 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net alsof we dit nog gaan rechtbreien
30 miljoen.quote:Op zondag 7 april 2019 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag. Maar wat was díe slecht vandaag (!!!)
Gelukkig voor hem was hij niet de enige.
Moeten die ook nog niet tegen Vitesse en Groningen. Vitesse heeft elk punt nodig om voor Europa in te gaan. Die zullen dat niet zomaar laten lopen. En Groningen is ook beter in vorm gekomen.quote:Op zondag 7 april 2019 18:46 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit over. Dit Vitesse is een stuk minder dan AZ. Willem II speelt tegen psv ook altijd boven hun kunnen. Van wie moet ajax dan nog verliezen?
Voetbal is een doldwaas spelquote:Op zondag 7 april 2019 18:53 schreef Adames het volgende:
Vorige week had je nog op 8 punten kunnen komen tegen 10 man.
Gek hoe het opeens allemaal anders kan lopen.
quote:Op zondag 7 april 2019 18:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Geen idee, we spelen niet meer tegen Feyenoord.
Welk bier hou je van? Zet ik 't Vast koudquote:
dat kan je wel een gemiste kans noemen inderdaadquote:Op zondag 7 april 2019 18:53 schreef Adames het volgende:
Als PSV geen kampioen wordt, stop ik met Hyves Adames. Ik meen het.quote:Op zondag 7 april 2019 18:53 schreef Adames het volgende:
Zou ik nooit kunnen doen makker, ben al veel te ver in Big Farmquote:Op zondag 7 april 2019 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als PSV geen kampioen wordt, stop ik met Hyves Adames. Ik meen het.
Arbitrage was niet top volgens deze manquote:
quote:Op zondag 7 april 2019 19:00 schreef falling_away het volgende:
[..]
Arbitrage was niet top volgens deze man![]()
![]()
Als er een ploeg van de arbitrale dwalingen geprofiteerd heeft is het psv wel
Sympathiek dat hij dat toegeeft dusquote:Op zondag 7 april 2019 19:00 schreef falling_away het volgende:
[..]
Arbitrage was niet top volgens deze man![]()
![]()
Als er een ploeg van de arbitrale dwalingen geprofiteerd heeft is het psv wel
Stop ook maar gewoon met deze act.quote:Op zondag 7 april 2019 19:03 schreef Scarface88 het volgende:
Wat denk je dat dit met de spelers doet van beide ploegen. Ajax spelers zullen super gemotiveerd elke wedstrijd ingaan en PSV spelers met moed in de schoenen. Ajax kampioen. 100%. Anders post ik hier nooit meer.
Beloofd is beloofd!quote:Op zondag 7 april 2019 19:03 schreef Scarface88 het volgende:
Wat denk je dat dit met de spelers doet van beide ploegen. Ajax spelers zullen super gemotiveerd elke wedstrijd ingaan en PSV spelers met moed in de schoenen. Ajax kampioen. 100%. Anders post ik hier nooit meer.
dat hebben we vaker gehoordquote:Op zondag 7 april 2019 19:03 schreef Scarface88 het volgende:
Weet je maat. Ik heb m'n nek uitgestoken om je hier terug te krijgen, omdat het hier dreigde uit te sterven. Dus dit vind ik vrij respectloks naar mij toe. Dus als je dit meent en volhoudt, post ík hier nooit meer.quote:Op zondag 7 april 2019 19:03 schreef Scarface88 het volgende:
Dan blijf ik voor jouquote:Op zondag 7 april 2019 19:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Weet je maat. Ik heb m'n nek uitgestoken om je hier terug te krijgen, omdat het hier dreigde uit te sterven. Dus dit vind ik vrij respectloks naar mij toe. Dus als je dit meent en volhoudt, post ík hier nooit meer.
Turijn is een makkie zekerquote:Op zondag 7 april 2019 19:10 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Geen paniek.
Ajax moet nog naar de Vijverberg
ahahhaquote:Op zondag 7 april 2019 19:11 schreef damsco het volgende:
Ik maak met niet zo druk om Ajax. De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.
Zijn nog 5 wedstrijdjes te spelenquote:Op zondag 7 april 2019 19:04 schreef damsco het volgende:
Gelukkig dat jullie aanvoerder (?) doelsaldo totaal niet belangrijk vond paar dagen geleden.
Deksel, neus.
https://www.nu.nl/voetbal(...)niet-van-belang.html
Dat laatste heb je al eens vaker gezegd.quote:Op zondag 7 april 2019 19:03 schreef Scarface88 het volgende:
Begrijp je de strekking van zijn verhaal niet?quote:Op zondag 7 april 2019 19:04 schreef damsco het volgende:
Gelukkig dat jullie aanvoerder (?) doelsaldo totaal niet belangrijk vond paar dagen geleden.
Deksel, neus.
https://www.nu.nl/voetbal(...)niet-van-belang.html
Zeker, maar als het zo dicht bij elkaar zit is het gewoon compleet achterlijk als je beweert dat doelsaldo niks boeit (want we moeten alles winnen aldus Luuk). Gewoon domme opmerking en beetje minachting richting Ajax. Des te mooier als het straks wel op doelsaldo beslist wordt.quote:Op zondag 7 april 2019 19:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zijn nog 5 wedstrijdjes te spelen
Precies. Ik heb een slecht jaar als PSV geen kampioen word of de Pens( Pittsburgh Penguins)de Stanley Cup niet winnen of als Max Verstappen niets presteert. En van de drie moet hoop ik wel lukken.quote:Op zondag 7 april 2019 19:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zijn nog 5 wedstrijdjes te spelen
Kwamen we dit jaar ook dus weet niet wat je lult.quote:Op zondag 7 april 2019 19:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe groot probleen hebben jullie als de CL gemist wordt? Met dit elftal kom je natuurlijk nooit door die voorrondes.
Kijk eens dom. Ja, ho maar.quote:Op zondag 7 april 2019 19:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe groot probleen hebben jullie als de CL gemist wordt? Met dit elftal kom je natuurlijk nooit door die voorrondes.
Dan moeten we weer bij de gemeente aankloplen.quote:Op zondag 7 april 2019 19:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Op doelsaldo was ons mooiste kampioenschap van de laatste 25 jaar.quote:Op zondag 7 april 2019 19:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Zeker, maar als het zo dicht bij elkaar zit is het gewoon compleet achterlijk als je beweert dat doelsaldo niks boeit (want we moeten alles winnen aldus Luuk). Gewoon domme opmerking en beetje minachting richting Ajax. Des te mooier als het straks wel op doelsaldo beslist wordt.
kampioensroute is wel wat simpelerquote:Op zondag 7 april 2019 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kwamen we dit jaar ook dus weet niet wat je lult.
Vooral Ajax-Excelsior; Als ze daar flink gaan scoren, dan begin je betreft doelsaldo aan een onmogelijke klus.quote:Op zondag 7 april 2019 19:25 schreef Moustachio het volgende:
Tien goals goedmaken op Ajax gaat niet gebeuren. Zeker niet met dit matig elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |