Helaas deze keer konden ze niks verzinnen om de goal af te keuren. Dan maar zometeen een penalty aan PSV geven als De Jong weer eens zijn jankkop opzet na een eerlijk duel in de 16.quote:Op zondag 7 april 2019 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die scheids kan beter een PSV shirt aandoen.²
LOL. zo zag ik het ook inderdaad. hahaaquote:Op zondag 7 april 2019 18:07 schreef falling_away het volgende:
[..]
Helaas deze keer konden ze niks verzinnen om de goal af te keuren. Dan maar zometeen een penalty aan PSV geven als De Jong weer eens zijn jankkop opzet na een eerlijk duel in de 16.
Dacht plukje haarquote:
Bommel: je er veranderd niets. We moeten nog steeds alles winnen...quote:
Leuk en aardig maar geen cl is vooral het probleem. Dan zo weinig inkomsten dat we alleen maar verder achter feiten aanlopen.quote:Op zondag 7 april 2019 18:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer. Kan gebeuren toch?
Ik kijk deze tweede seizoenshelft al met zoveel cynisme dat een kampioenschap een bijsmaak zou hebben. En dat heb ik eerder niet gehad. Verder bouwen op die "geweldige" jeugdspelers die er aan komen.
Heeft hij dat ooit gedaan dan?quote:Op zondag 7 april 2019 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
Die Zoet houdt geen gehaktbal meer tegen joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |