Oké Bansheeboy. Nog wat open deuren of een andere act?quote:Op zondag 7 april 2019 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
PSV verliest hier vandaag het kampioenschap. Ajax heeft alles in eigen handen.˛
Zeker. Gehaktballenkoning van Veendam.quote:
Ik kom niet verder dan wat euforisch geklets. Ik ben blij man.quote:Op zondag 7 april 2019 18:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké Bansheeboy. Nog wat open deuren of een andere act?
Waarom gebruik je zo'n autistische Tong˛ signature?quote:Op zondag 7 april 2019 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan wat euforisch geklets. Ik ben blij man.˛
Oké Bansheeboy. Nog wat open deuren of een andere act?quote:Op zondag 7 april 2019 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
PSV verliest hier vandaag het kampioenschap. Ajax heeft alles in eigen handen.˛
Zeker. Gehaktballenkoning van Veendam.quote:
Snap ik best wel. Maar laat in godshemelsnaam die act achterwege.quote:Op zondag 7 april 2019 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan wat euforisch geklets. Ik ben blij man.˛
Dat is idd bloed irritantquote:Op zondag 7 april 2019 18:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom gebruik je zo'n autistische Tong˛ signature?
Wat ijl je. Ik signeer al een jaar of 15 zo. Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 7 april 2019 18:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom gebruik je zo'n autistische Tong˛ signature?
Oei, dat is vervelend!quote:
Qua tellen heb je je zaakjes dik op orde.quote:Op zondag 7 april 2019 18:44 schreef tompsv18 het volgende:
Het kampioenschap kun je nu wel vergeten. Enige lastige potje voor Ajax is nog Groningen-uit, maar zowel Willem II en AZ-uit zijn nog lastiger voor PSV. En dat zijn er twee.
Nee dit is overquote:Op zondag 7 april 2019 18:44 schreef Cherni het volgende:
Tja die drieluik in maart gaf al wel aan dat PSV niet in beste doen is. Wat dat betreft is het helaas niet anders. Dat Guti geen kans krijgt snap ik niets van.
Maar goed er zijn nog een aantal wedstrijden te gaan en alles is nog mogelijk.
Gefeliciteerd met het kampioenschap, Renequote:Op zondag 7 april 2019 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dat is vervelend!
[..]
Qua tellen heb je je zaakjes dik op orde.
Ziedend zijn en het Ajax topic bestormen.quote:
Tuurlijk is dit over. Dit Vitesse is een stuk minder dan AZ. Willem II speelt tegen psv ook altijd boven hun kunnen. Van wie moet ajax dan nog verliezen?quote:Op zondag 7 april 2019 18:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als supporter geef ik het niet op. Mogelijk tegen beter weten in.
Mwa, het duurt nog wel even Tom.quote:Op zondag 7 april 2019 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het kampioenschap, Rene
Als zelfs Lozano een betere wedstrijd speelt...quote:Op zondag 7 april 2019 18:45 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat had Bergwijn zich onsterfelijk kunnen maken.
quote:Op zondag 7 april 2019 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dat is vervelend!
[..]
Qua tellen heb je je zaakjes dik op orde.
Dat mag natuurlijk. Maar zou er geen geld opzettenquote:Op zondag 7 april 2019 18:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als supporter geef ik het niet op. Mogelijk tegen beter weten in.
Waarom ontwijk je mijn vraag?quote:Op zondag 7 april 2019 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat ijl je. Ik signeer al een jaar of 15 zo. Wie ben jij eigenlijk?˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |