1-5, 1-6, 1-7. Iets in die richting.quote:Op zondag 7 april 2019 14:21 schreef Adames het volgende:
[..]
daarom, psv kan een grote slag slaan mbt het doelsaldo vandaag
Locadia met de hattrick.quote:Op zondag 7 april 2019 14:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
1-5, 1-6, 1-7. Iets in die richting.
PSV heeft nog nooit verloren bij Vitesse. Prima gastheer dus, rode loper ligt al klaar.quote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef Dejannn het volgende:
Zoiets verwacht ik ook. Schijnbaar had Linssen ook al gezegd dat die het kampioenschap wel gunt aan PSV, vind dat altijd van die onhandige uitspraken voor een wedstrijd
.
En straks winnen ze met 3-0 en dan maakt het allemaal niks meer uit.quote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef Dejannn het volgende:
Zoiets verwacht ik ook. Schijnbaar had Linssen ook al gezegd dat die het kampioenschap wel gunt aan PSV, vind dat altijd van die onhandige uitspraken voor een wedstrijd
.
Feyenoord, Utrecht en Heerenveen ook maar juist dat heeft PSV de nodige punten gekost.quote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef Dejannn het volgende:
.
Succes grote vriend!quote:Op zondag 7 april 2019 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
Goedemorgen vanuit USA. Koffie staat klaar. Slecht gevoel over maar hopelijk drie punten jongens. Na afloop mijn analyse.
Goedemorgen pik, wat fijn dat je er bent!quote:Op zondag 7 april 2019 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
Goedemorgen vanuit USA. Koffie staat klaar. Slecht gevoel over maar hopelijk drie punten jongens. Na afloop mijn analyse.
Dankjewelquote:Op zondag 7 april 2019 16:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Goedemorgen pik, wat fijn dat je er bent!
Graag wel wat extra nadruk op Gözübüyük en de VAR!quote:Op zondag 7 april 2019 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
Success pizzabakkerquote:Op zondag 7 april 2019 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
“Makkelijke overwinning”
Indekkende neusjes genot
Niet zo naar doen tegen Ronald.quote:Op zondag 7 april 2019 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
“Makkelijke overwinning”
Indekkende neusjes genot
Dit kan niemand verrassenquote:Op zondag 7 april 2019 17:10 schreef RipCity het volgende:
Kan jorrit nog verhuurd worden aan NAC? Hij en Rosario weer de zwakste schakel....
gaat bommeltje zijn kampioenschap kosten.quote:
Nee, dat was vorige week al verspeeld.quote:Op zondag 7 april 2019 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Het kampioenschap wordt in Arnhem verspeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |