1-5, 1-6, 1-7. Iets in die richting.quote:Op zondag 7 april 2019 14:21 schreef Adames het volgende:
[..]
daarom, psv kan een grote slag slaan mbt het doelsaldo vandaag
Locadia met de hattrick.quote:Op zondag 7 april 2019 14:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
1-5, 1-6, 1-7. Iets in die richting.
PSV heeft nog nooit verloren bij Vitesse. Prima gastheer dus, rode loper ligt al klaar.quote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef Dejannn het volgende:
Zoiets verwacht ik ook. Schijnbaar had Linssen ook al gezegd dat die het kampioenschap wel gunt aan PSV, vind dat altijd van die onhandige uitspraken voor een wedstrijd
.
En straks winnen ze met 3-0 en dan maakt het allemaal niks meer uit.quote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef Dejannn het volgende:
Zoiets verwacht ik ook. Schijnbaar had Linssen ook al gezegd dat die het kampioenschap wel gunt aan PSV, vind dat altijd van die onhandige uitspraken voor een wedstrijd
.
Feyenoord, Utrecht en Heerenveen ook maar juist dat heeft PSV de nodige punten gekost.quote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef Dejannn het volgende:
.
Succes grote vriend!quote:Op zondag 7 april 2019 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
Goedemorgen vanuit USA. Koffie staat klaar. Slecht gevoel over maar hopelijk drie punten jongens. Na afloop mijn analyse.
Goedemorgen pik, wat fijn dat je er bent!quote:Op zondag 7 april 2019 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
Goedemorgen vanuit USA. Koffie staat klaar. Slecht gevoel over maar hopelijk drie punten jongens. Na afloop mijn analyse.
Dankjewelquote:Op zondag 7 april 2019 16:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Goedemorgen pik, wat fijn dat je er bent!
Graag wel wat extra nadruk op Gözübüyük en de VAR!quote:Op zondag 7 april 2019 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
Success pizzabakkerquote:Op zondag 7 april 2019 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
“Makkelijke overwinning”
Indekkende neusjes genot
Niet zo naar doen tegen Ronald.quote:Op zondag 7 april 2019 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
“Makkelijke overwinning”
Indekkende neusjes genot
Dit kan niemand verrassenquote:Op zondag 7 april 2019 17:10 schreef RipCity het volgende:
Kan jorrit nog verhuurd worden aan NAC? Hij en Rosario weer de zwakste schakel....
gaat bommeltje zijn kampioenschap kosten.quote:
Nee, dat was vorige week al verspeeld.quote:Op zondag 7 april 2019 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Het kampioenschap wordt in Arnhem verspeeld?
nog een uur te spelen tegen dit armzalige vitessequote:Op zondag 7 april 2019 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Het kampioenschap wordt in Arnhem verspeeld?
En straks weer met een erectie juichen hier.quote:Op zondag 7 april 2019 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
nog een uur te spelen tegen dit armzalige vitesse
niet zo paniekerig
21 graden is wel fijn ja.quote:
Toch iets waar je blij van kan wordenquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 7 april 2019 17:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Scarface mag ook echt nooit maar dan ook echt nooit meer zijn bek over de VAR open trekken
Why not? Volgens mij kwam er laatst een statistiek langs waarin Ajax significant meer baat heeft gehad bij de VAR dan PSV.quote:Op zondag 7 april 2019 17:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Scarface mag ook echt nooit maar dan ook echt nooit meer zijn bek over de VAR open trekken
Want?quote:Op zondag 7 april 2019 17:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bal wordt gespeeld Hansquote:Op zondag 7 april 2019 17:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dat wordt wel vaker bij hoog geheven been. Dat is het criterium voor een eventuele overtreding dan ook niet.quote:
En anders was het er buiten. Stop met janken.quote:Op zondag 7 april 2019 17:37 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat wordt wel vaker bij hoog geheven been. Dat is het criterium voor een eventuele overtreding dan ook niet.
Erbuiten was het sowieso niet. Indirecte vrije trap was het sowieso. Was het op het middenveld ook geweest.quote:Op zondag 7 april 2019 17:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En anders was het er buiten. Stop met janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |