Haha jaquote:Op zondag 7 april 2019 17:40 schreef LethalNinja het volgende:
Lucky fuckers, penalty + rood was terecht geweest <_<
Woestquote:Op zondag 7 april 2019 17:40 schreef LethalNinja het volgende:
De turk is duidelijk voor de brabo's, na de penalty na 't uitkomen van de keeper was 't meer dan terecht geweest als er ook "gerechtigheid" aan de andere kant was
Mad.quote:Op zondag 7 april 2019 17:40 schreef LethalNinja het volgende:
De turk is duidelijk voor de brabo's, na de penalty na 't uitkomen van de keeper was 't meer dan terecht geweest als er ook "gerechtigheid" aan de andere kant was
Ik kan mij een wedstrijd herinneren tussen een club die met 10 man kon winnen nadat een voetje ook wat hoger was. Dat was toen rood........quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 17:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik kan mij een wedstrijd herinneren tussen een club die met 10 man kon winnen nadat een voetje ook wat hoger was. Dat was toen rood........
Als jullie de titel pakken dan kan de arbitrage bedankt worden
Dit ja.quote:Op zondag 7 april 2019 17:42 schreef tompsv18 het volgende:
Maar Gozubuyuk gaat straks nog wel compenseren hoor, zo eentje is het er wel. Dus de Ajacieden kunnen weer rustig aan doen.
Wat een debiele vergelijking zegquote:Op zondag 7 april 2019 17:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik kan mij een wedstrijd herinneren tussen een club die met 10 man kon winnen nadat een voetje ook wat hoger was. Dat was toen rood........
Als jullie de titel pakken dan kan de arbitrage bedankt worden
Rosario wisselen zal wel slim zijn. Maar zal wel niet gebeuren.quote:Op zondag 7 april 2019 17:42 schreef tompsv18 het volgende:
Maar Gozubuyuk gaat straks nog wel compenseren hoor, zo eentje is het er wel. Dus de Ajacieden kunnen weer rustig aan doen.
zo reageren doe je alleen als je vind dat ik een goed punt heb, thxquote:Op zondag 7 april 2019 17:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat een debiele vergelijking zeg
Vindt*quote:Op zondag 7 april 2019 17:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
zo reageren doe je alleen als je vind dat ik een goed punt heb, thx
Zoals de eerste 10 min idd. Toen dacht ik echt dat het een eenvoudig middagje zou worden.quote:Op zondag 7 april 2019 17:45 schreef Buitendam het volgende:
Je motiveert Vitesse tot op het bot hiermee. Ga nou eens gewoon via die flanken voetballen en bedien de Jong.
geef mij wat van de drugs die jij gebruikt!quote:Op zondag 7 april 2019 17:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]Angeliņo verloor bijna zijn ogen in dat duel.
Inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2019 17:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zoals de eerste 10 min idd. Toen dacht ik echt dat het een eenvoudig middagje zou worden.
Intens woest.quote:Op zondag 7 april 2019 17:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
zo reageren doe je alleen als je vind dat ik een goed punt heb, thx
Makkelijk maar terecht. Domme actie van de keeper. Vergelijkbaar met de situatie in Amsterdam met Schwaab.quote:Op zondag 7 april 2019 17:47 schreef GwaiLow het volgende:
Gods kut beslissing. Overigens hoeven dit soort situaties voor mij geen vrije trap of penalty te zijn...hij speelt de bal eerst dus ach. Aan de andere kant kan je fluiten voor gevaarlijk spel idd...
Gvd balen dat ie hem niet gewoon geeft. Alleen het zijn wel hele makkelijke penaltys anders. Die van Lozano was ook heel makkelijk trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |