Beloofd is beloofd!quote:Op zondag 7 april 2019 19:03 schreef Scarface88 het volgende:
Wat denk je dat dit met de spelers doet van beide ploegen. Ajax spelers zullen super gemotiveerd elke wedstrijd ingaan en PSV spelers met moed in de schoenen. Ajax kampioen. 100%. Anders post ik hier nooit meer.
dat hebben we vaker gehoordquote:Op zondag 7 april 2019 19:03 schreef Scarface88 het volgende:
Wat denk je dat dit met de spelers doet van beide ploegen. Ajax spelers zullen super gemotiveerd elke wedstrijd ingaan en PSV spelers met moed in de schoenen. Ajax kampioen. 100%. Anders post ik hier nooit meer.
Weet je maat. Ik heb m'n nek uitgestoken om je hier terug te krijgen, omdat het hier dreigde uit te sterven. Dus dit vind ik vrij respectloks naar mij toe. Dus als je dit meent en volhoudt, post ík hier nooit meer.quote:Op zondag 7 april 2019 19:03 schreef Scarface88 het volgende:
Dan blijf ik voor jouquote:Op zondag 7 april 2019 19:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Weet je maat. Ik heb m'n nek uitgestoken om je hier terug te krijgen, omdat het hier dreigde uit te sterven. Dus dit vind ik vrij respectloks naar mij toe. Dus als je dit meent en volhoudt, post ík hier nooit meer.
Turijn is een makkie zekerquote:Op zondag 7 april 2019 19:10 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Geen paniek.
Ajax moet nog naar de Vijverberg
ahahhaquote:Op zondag 7 april 2019 19:11 schreef damsco het volgende:
Ik maak met niet zo druk om Ajax. De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.
Zijn nog 5 wedstrijdjes te spelenquote:Op zondag 7 april 2019 19:04 schreef damsco het volgende:
Gelukkig dat jullie aanvoerder (?) doelsaldo totaal niet belangrijk vond paar dagen geleden.
Deksel, neus.
https://www.nu.nl/voetbal(...)niet-van-belang.html
Dat laatste heb je al eens vaker gezegd.quote:Op zondag 7 april 2019 19:03 schreef Scarface88 het volgende:
Begrijp je de strekking van zijn verhaal niet?quote:Op zondag 7 april 2019 19:04 schreef damsco het volgende:
Gelukkig dat jullie aanvoerder (?) doelsaldo totaal niet belangrijk vond paar dagen geleden.
Deksel, neus.
https://www.nu.nl/voetbal(...)niet-van-belang.html
Zeker, maar als het zo dicht bij elkaar zit is het gewoon compleet achterlijk als je beweert dat doelsaldo niks boeit (want we moeten alles winnen aldus Luuk). Gewoon domme opmerking en beetje minachting richting Ajax. Des te mooier als het straks wel op doelsaldo beslist wordt.quote:Op zondag 7 april 2019 19:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zijn nog 5 wedstrijdjes te spelen
Precies. Ik heb een slecht jaar als PSV geen kampioen word of de Pens( Pittsburgh Penguins)de Stanley Cup niet winnen of als Max Verstappen niets presteert. En van de drie moet hoop ik wel lukken.quote:Op zondag 7 april 2019 19:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zijn nog 5 wedstrijdjes te spelen
Kwamen we dit jaar ook dus weet niet wat je lult.quote:Op zondag 7 april 2019 19:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe groot probleen hebben jullie als de CL gemist wordt? Met dit elftal kom je natuurlijk nooit door die voorrondes.
Kijk eens dom. Ja, ho maar.quote:Op zondag 7 april 2019 19:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe groot probleen hebben jullie als de CL gemist wordt? Met dit elftal kom je natuurlijk nooit door die voorrondes.
Dan moeten we weer bij de gemeente aankloplen.quote:Op zondag 7 april 2019 19:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Op doelsaldo was ons mooiste kampioenschap van de laatste 25 jaar.quote:Op zondag 7 april 2019 19:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Zeker, maar als het zo dicht bij elkaar zit is het gewoon compleet achterlijk als je beweert dat doelsaldo niks boeit (want we moeten alles winnen aldus Luuk). Gewoon domme opmerking en beetje minachting richting Ajax. Des te mooier als het straks wel op doelsaldo beslist wordt.
kampioensroute is wel wat simpelerquote:Op zondag 7 april 2019 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kwamen we dit jaar ook dus weet niet wat je lult.
Vooral Ajax-Excelsior; Als ze daar flink gaan scoren, dan begin je betreft doelsaldo aan een onmogelijke klus.quote:Op zondag 7 april 2019 19:25 schreef Moustachio het volgende:
Tien goals goedmaken op Ajax gaat niet gebeuren. Zeker niet met dit matig elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |