Eens!quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV kampioen en Ajax de CL, lijkt mij een goede deal
Zul je weer zien, PSV haalt hem gewoon binnen en Ajax verbokt het weerquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV kampioen en Ajax de CL, lijkt mij een goede deal
Kerel. Slik antidepressiva.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax krijgt het weer eens kado door eigen goals en buitenspel. Bij ons wordt alles wat ook maar discutabel is afgekeurd. Al 10 eigen goals dit seizoen bij Ajax. Zo wil je toch geen kampioen worden? PSV doet het altijd op eigen kracht. Morgen spelen we tegen 12 man met Gozubuyuk. Ik hou mn hart vast.
Haha haha ziedendquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax krijgt het weer eens kado door eigen goals en buitenspel. Bij ons wordt alles wat ook maar discutabel is afgekeurd. Al 10 eigen goals dit seizoen bij Ajax. Zo wil je toch geen kampioen worden? PSV doet het altijd op eigen kracht. Morgen spelen we tegen 12 man met Gozubuyuk. Ik hou mn hart vast.
Fijn dat je hebt besloten om hier weer te posten Scarface88.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
U mad?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
Wie neemt deze gekkie tegen zichzelf in bescherming??quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
Nee joh zo wil je juist kampioen worden, want dan krijg je dit soort butthurt KNJB-posts cadeauquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
Glas half leeg.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef Tallie1982 het volgende:
Wij gaan Willem II uit echt niet zo makkelijk winnen. Gegarandeerd dat we het morgen al verneuken.
Eens. Sowieso goed om afscheid te nemen van een paar vaste namen waarvan Zoet er idd 1 is. de Jong idem dito, ondanks het feit dat hij gewoon nog 1 van de beteren van de ED is getuigene ook zijn moyenne.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:32 schreef jpg97 het volgende:
Blij dat we volgend jaar Unnerstal erbij hebben. Wordt een beetje moe van Zoet dit jaar. Pakt geen punten voor PSV. Sterker nog, heeft PSV punten gekost sinds de winterstop.
Je had beloofd weg te blijven. Doe dat dan ook. Een echte vent houdt zich aan zijn woord.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
Eens, ontzettend belangrijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:16 schreef Buitendam het volgende:
De Jong mag van mij rustig nog een seizoen blijven. Graag zelfs.
Ik zou er niet te veel geld op zetten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Schei uit met je doelsaldo, wij worden gewoon kampioen op punten
Why not? onze hele reeks tot dusver is prima en individueel tegen de komende tegenstanders afgezet zijn we in elke wedstrijd gewoon de favoriet. Een beetje meer vertrouwen in het team is wel op z'n plek.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou er niet te veel geld op zetten.
Spelers lezen hier mee..motiveer ze ipv dit soort negatieve teksten te uiten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef Tallie1982 het volgende:
Wij gaan Willem II uit echt niet zo makkelijk winnen. Gegarandeerd dat we het morgen al verneuken.
Volgens mij niet eens zeker of ie speelt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:53 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik hoop dat we winnen maar ben er bang voor. Die Linzen kan wel aardig ballen.
Opzich heb je wel gelijk. En als je vooraf aan begin van het seizoen invult dat je gelijkspeelt tegen Utrecht, Heerenveen en Feyenoord is dat allemaal best logisch. Vooral de eerste twee uit. Als PSV geen kampioen wordt door bijvoorbeeld van AZ uit te verliezen wat best realistisch is heb je het eigenlijk nog best goed gedaan qua puntenaantal. Waar PSV het heeft laten liggen is Emmen uit. Totaal onnodig daar 2-2 te spelen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Why not? onze hele reeks tot dusver is prima en individueel tegen de komende tegenstanders afgezet zijn we in elke wedstrijd gewoon de favoriet. Een beetje meer vertrouwen in het team is wel op z'n plek.
Dat soort onnodig puntverlies heeft iedereen altijd wel in een seizoen. Ajax tegen Heracles 5 punten verneukt bijvoorbeeld, of thuis tegen Heerenveen een dikke choke. Dat hoort er gewoon bij, zal volgend seizoen ook weer gebeuren bij beide ploegen.quote:Op zondag 7 april 2019 00:33 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Opzich heb je wel gelijk. En als je vooraf aan begin van het seizoen invult dat je gelijkspeelt tegen Utrecht, Heerenveen en Feyenoord is dat allemaal best logisch. Vooral de eerste twee uit. Als PSV geen kampioen wordt door bijvoorbeeld van AZ uit te verliezen wat best realistisch is heb je het eigenlijk nog best goed gedaan qua puntenaantal. Waar PSV het heeft laten liggen is Emmen uit. Totaal onnodig daar 2-2 te spelen.
Dit seizoen worden er wel heel veel punten behaald door beide ploegen. 88 en 86 punten hoogst haalbare voor beide, vrij hoog gemiddelde. Ik denk dat degene die nu het eerst punten laat liggen de verliezer is. Al zijn er gekkere dingen gebeurd dit seizoen. Vind het schema van PSV lastiger dan Ajax. Ik denk dat Ajax de beste papieren heeft.quote:Op zondag 7 april 2019 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort onnodig puntverlies heeft iedereen altijd wel in een seizoen. Ajax tegen Heracles 5 punten verneukt bijvoorbeeld, of thuis tegen Heerenveen een dikke choke. Dat hoort er gewoon bij, zal volgend seizoen ook weer gebeuren bij beide ploegen.
De bal is rondquote:Op zondag 7 april 2019 03:06 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dit seizoen worden er wel heel veel punten behaald door beide ploegen. 88 en 86 punten hoogst haalbare voor beide, vrij hoog gemiddelde. Ik denk dat degene die nu het eerst punten laat liggen de verliezer is. Al zijn er gekkere dingen gebeurd dit seizoen. Vind het schema van PSV lastiger dan Ajax. Ik denk dat Ajax de beste papieren heeft.
We hebben de laatste weken inderdaad laten zien dat Vitesse uit een eitje moet zijn voor ons.quote:Op zondag 7 april 2019 07:54 schreef Gutanoth het volgende:
Met de staart tussen de benen naar vitesse volgens dit topic
Het schema zegt niet zoveel. Als je ziet dat ook Ajax punten heeft laten liggen tegen ploegen waar je het niet van verwacht en PSV tegen Emmen en Utrecht dan zegt dat niets.quote:Op zondag 7 april 2019 03:06 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dit seizoen worden er wel heel veel punten behaald door beide ploegen. 88 en 86 punten hoogst haalbare voor beide, vrij hoog gemiddelde. Ik denk dat degene die nu het eerst punten laat liggen de verliezer is. Al zijn er gekkere dingen gebeurd dit seizoen. Vind het schema van PSV lastiger dan Ajax. Ik denk dat Ajax de beste papieren heeft.
Dat gevoel heb ik niet. Dat het een moeilijke pot gaat worden wel.quote:Op zondag 7 april 2019 11:44 schreef FL_Freak het volgende:
PSV gaat er vandaag zwaar af denk ik. Niet voor indekken, maar zo'n gevoel heb ik.
Je kunt het ook omdraaien en stellen dat Vitesse op basis van de laatste weken sowieso kansloos gaat zijnquote:Op zondag 7 april 2019 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben de laatste weken inderdaad laten zien dat Vitesse uit een eitje moet zijn voor ons.
Yats is het hier waarschijnlijk niet mee eens.quote:Op zondag 7 april 2019 12:00 schreef jpg97 het volgende:
Combi vitesse en Guzubuyuk was vorig jaar 100% anti PSV...
Dat soort wedstrijden zitten er elk jaar wel tussen. Puntentotaal is vrij hoog. Denk met zo'n smalle selectie als PSV heeft dat je het best zo snel mogelijk nog maar op één front strijdt.quote:Op zondag 7 april 2019 11:40 schreef Cherni het volgende:
Heb er alle vertrouwen in. Zeker als het vandaag goed afloopt. Tja het is jammer dat het tegen Emmen niet mee zat. Dat kunnen mogelijk dure verliespunten blijken.
Maar goed, het is tov van Ajax met de mogelijkheden die Ajax nu heeft dat PSV nog kampioen kan worden al een prestatie.
Alleen die KNVB beker wedstrijd tegen RKC was een blamage en PSV onwaardig.
Toch dacht ik in de eerste seizoenshelft dat ze beide nog wel eens boven de 90 punten konden zitten, dat valt wel tegen.quote:Op zondag 7 april 2019 03:06 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel. Er zit te weinig voetbal in dit elftal. Dat in combinatie met opgejaagd worden lijkt mij een tikje te veel gevraagd voor dit team.quote:Op zondag 7 april 2019 11:44 schreef FL_Freak het volgende:
PSV gaat er vandaag zwaar af denk ik. Niet voor indekken, maar zo'n gevoel heb ik.
Maar wel meer ruimte achterin dan ploegen die zich ingraven met 9 man.quote:Op zondag 7 april 2019 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel. Er zit te weinig voetbal in dit elftal. Dat in combinatie met opgejaagd worden lijkt mij een tikje te veel gevraagd voor dit team.
daarom, psv kan een grote slag slaan mbt het doelsaldo vandaagquote:Op zondag 7 april 2019 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wel meer ruimte achterin dan ploegen die zich ingraven met 9 man.
Opgejaagd worden door Ajax, bedoel ik.quote:Op zondag 7 april 2019 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wel meer ruimte achterin dan ploegen die zich ingraven met 9 man.
Hahahaha welnee joh, Vitesse kan er geen kut van. 1-6, PSV vol op de counter.quote:Op zondag 7 april 2019 11:44 schreef FL_Freak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |