Vooral oud.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ben ik raar als ik nogsteeds bij carlos sainz vooral aan senior denk... in zijn toyota corolla.
Leuk, een kutvlog van vorig jaar.quote:
Haal die make-up er af en schrik je kapot.quote:
Die hele reeks is een karikatuur van de F1. Yanks snappen er geen snars van.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:56 schreef VacaLoca het volgende:
Zit Drive to Survive te kijken.. Lekker op de hand van Ricciardo en Max slecht afschilderen zeg.
GP Oostenrijk niks over de oranje gekte ook, niks over dat ie überhaupt won.. Deden alsof Ricciardo uitviel vanaf p1..
Wacht maar tot Vertelde auto weer naar z'n hand heeft gezet dan heeft ie structureel 3 tienden op z'n teammaat.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:42 schreef Smacked_Actor het volgende:
https://www.auto-motor-un(...)ettel-problem-setup/
Dus Vettel kan zich niet aanpassen zoals Leclerc dat wel kan. Wat een geweldenaar is het toch..
Princess op de erwt hè...quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Wacht maar tot Vertelde auto weer naar z'n hand heeft gezet dan heeft ie structureel 3 tienden op z'n teammaat.
In de categorie zo lust ik er nog wel 10.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Wacht maar tot Vertelde auto weer naar z'n hand heeft gezet dan heeft ie structureel 3 tienden op z'n teammaat.
Woah, die heb ik net onder mijn ctrl v zitten.. je was me voorquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:00 schreef opreis het volgende:
Zal Ocon wel leuk vinden dat Toto zo naar zijn beste vriend loopt te hengelen. Ik denk dat het lastig gaat worden voor Ocon. Misschien dat nog naar Haas, Williams of Alfa kan maar zijn toekomst ziet er steeds lastiger uit
https://www.gpupdate.net/(...)e-halen-aldus-marko/
Waarom niet? Hamilton is momenteel de grote man bij mercedes en die nadert het einde van zijn carriere. Bottas heeft tot nog toe niet echt kunnen overtuigen. Als ze Max binnen kunnen halen zullen ze dat niet laten lijkt me.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Woah, die heb ik net onder mijn ctrl v zitten.. je was me voor
Gaat niet gebeuren hoor, niet op korte termijn, maar ik geloof wel dat Max op een gegeven moment een Mercedes pakkie aan krijgt.. Dat klinkt aannemelijker als een rood pak.
Maar dat gaat ie niet doen, contracten enzo.. geloof ik helemaal niks van.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Waarom niet? Hamilton is momenteel de grote man bij mercedes en die nadert het einde van zijn carriere. Bottas heeft tot nog toe niet echt kunnen overtuigen. Als ze Max binnen kunnen halen zullen ze dat niet laten lijkt me.
Kans dat Ocon in een Mercedes rijdt lijkt mij bijzonder klein. Zeker als Hamilton nog een jaar doorgaat. Russell en Noris staan toch onder contract van Mercedes en die doen het mij bijzonder goedquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:00 schreef opreis het volgende:
Zal Ocon wel leuk vinden dat Toto zo naar zijn beste vriend loopt te hengelen. Ik denk dat het lastig gaat worden voor Ocon. Misschien dat nog naar Haas, Williams of Alfa kan maar zijn toekomst ziet er steeds lastiger uit
https://www.gpupdate.net/(...)e-halen-aldus-marko/
Er zit een prestatie clausule in zijn contract, verder is er natuurlijk niets bekend over de voorwaarden hierover, maar ik vermoed zo dat het contract nog weleens 'open gebroken' kan worden, als RB dit hele seizoen matig blijft presteren (=in het nadeel van VER).quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar dat gaat ie niet doen, contracten enzo.. geloof ik helemaal niks van.
Norris bij Mclaren. Russell is lastig beoordelen maar die kan zich nu iig laten zien tov Kubica terwijl Ocon in 2.5 jaar niet genoeg heeft laten zien om een matig presterende Bottas te vervangen en nu een jaar aan de zijkant staat.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kans dat Ocon in een Mercedes rijdt lijkt mij bijzonder klein. Zeker als Hamilton nog een jaar doorgaat. Russell en Noris staan toch onder contract van Mercedes en die doen het mij bijzonder goed
Volgend jaar waarschijnlijk niet, maar 2021 zou kunnen aangezien zijn contract tot 2021 loopt in plaats van tot en met.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar dat gaat ie niet doen, contracten enzo.. geloof ik helemaal niks van.
Maar prestatieclausule?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar dat gaat ie niet doen, contracten enzo.. geloof ik helemaal niks van.
die prestatieclausule is een way out als ze er met de pet naar gooien, en dat doen ze niet.quote:
Las ergens dat als Max niet 3de werd ofzo. Dus de lat ligt best hoog.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
die prestatieclausule is een way out als ze er met de pet naar gooien, en dat doen ze niet.
Dat klinkt als een uiterst betrouwbare bronquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Las ergens dat als Max niet 3de werd ofzo. Dus de lat ligt best hoog.
Dus? Je vindt dat die prestaties uitblinken representatief zijn tegen iemand met anderhalve arm en vrijwel geen race ervaringen in eenzitters sinds het ongeluk?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Russell is lastig beoordelen maar die kan zich nu iig laten zien tov Kubica
https://www.autobild.de/a(...)tappen-14748683.htmlquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uiterst betrouwbare bron
Nee, maar hij rijdt iig in de F1. En als hij consequent Kubica verslaat is dat positiever dan wanneer hij van hem verliest. Hij kan zich iig profilerenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dus? Je vindt dat die prestaties uitblinken representatief zijn tegen iemand met anderhalve arm en vrijwel geen race ervaringen in eenzitters sinds het ongeluk?
Nog erger, EN niet genoeg laten zien EN te vaak domme acties van hem en Perez over en weer waarbij ze meer dan eens een auto hebben afgeschreven. Zo'n ego wilt niemand, dat kan je pas doen als je WK bent.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Norris bij Mclaren. Russell is lastig beoordelen maar die kan zich nu iig laten zien tov Kubica terwijl Ocon in 2.5 jaar niet genoeg heeft laten zien om een matig presterende Bottas te vervangen en nu een jaar aan de zijkant staat.
Kwam er na een paar minuten achter dat het nep isquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:40 schreef MaGNeT het volgende:
Max ligt op kop
https://nl.motorsport.com/esports/news/live-livestream-8-hours-silverstone-max-verstappen-rudy-van-buren/4365202/
Leuke gast die Renger, jammer dat ze hem zo weinig laten praten.quote:
Af en toe schiet dit programma te ver door met hun gebash. Eerst de Italiaanse pers een sneer geven omdat ze wel erg hard zijn, en vervolgens 10 minuten lang het zelf ook doen. Het is natuurlijk niet zo dat Vettel ineens een eerste klas prutser is....quote:
Er zijn van de nieuwe lichting m.i. maar 2 of 3 buitencategorie, Max en Leclerc en misschien Norris.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:46 schreef TAV74 het volgende:
Als Mercedes een echte opvolger voor Hamilton zoekt is Verstappen altijd een interessante optie. Rijden genoeg jonge talentvolle coureurs, maar Verstappen is een van de weinigen uit de echte buitencategorie. Kleurloze Ocon is er daar niet een van iig.
Zeker niet ineens, dit is echter wél het zoveelste incident dat hij bezwijkt onder drukt op een moment waar het ertoe doet om je hoofd erbij te houden en het vaak ook om een belangrijke positie gaat. Dat zijn gewoon onnodige rookie fouten, die je als 4-voudig wereldkampioen niet hoort te maken. Nogmaals, we hebben het hier niet over een eenmalig foutje (moet ook kunnen!), daarom wordt hij wel steeds méér een prutser imho (of laat ik het wat milder zeggen: hij is geen buitencategorie materiaal meer).quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat Vettel ineens een eerste klas prutser is....
het was gewoon een fout, of het bezwijken onder druk was is maar de vraag, misschien was hij te nonchalant.quote:Op zondag 7 april 2019 05:52 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Zeker niet ineens, dit is echter wél het zoveelste incident dat hij bezwijkt onder drukt op een moment waar het ertoe doet om je hoofd erbij te houden en het vaak ook om een belangrijke positie gaat. Dat zijn gewoon onnodige rookie fouten, die je als 4-voudig wereldkampioen niet hoort te maken. Nogmaals, we hebben het hier niet over een eenmalig foutje (moet ook kunnen!), daarom wordt hij wel steeds méér een prutser imho (of laat ik het wat milder zeggen: hij is geen buitencategorie materiaal meer).
Het is wel vaak keer Vettel die de fout in gaat of slecht uit een situatie komt.quote:Op zondag 7 april 2019 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was gewoon een fout, of het bezwijken onder druk was is maar de vraag, misschien was hij te nonchalant.
Hij wordt wat te snel afgeschreven heb ik het idee
Ow dat was dit weekend, vergeten te kijkenquote:Op zondag 7 april 2019 10:38 schreef MaGNeT het volgende:
Toch knap, met een wildcard aan de 8 uur durende endurancerace beginnen en 'm dan winnen
Rudy en Max
ik zou het leuker vinden als Max een WK met Red Bull paktquote:Op zondag 7 april 2019 10:49 schreef Fer het volgende:
Die Toto is niet dom, die heeft altijd een sluw plannetje.Wellicht broeit hij op een nieuw idee, Max en Hamilton naast elkaar in 2021. Dat is gegarandeerd vuurwerk en megaveel aandacht voor Mercedes.
Grote kans dat een nummer 1 in een Ferrari de titel wegkaapt, maar wellicht is de aandacht voor Mercedes en de WCC punten wel net zoveel waard. Verslagen of niet, daarna kan Hamilton waardig met pensioen en Mercedes weer verder met titels binnenharken.
Denk ook persoonlijk, dat in 2021 de auto’s wat gelijkwaardiger worden en motorvermogen iets minder belangrijk. Redbull heeft dan een serieuze kans.quote:Op zondag 7 april 2019 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou het leuker vinden als Max een WK met Red Bull pakt
Is het ook, met een optie voor 2020.quote:Op zondag 7 april 2019 10:56 schreef potjecreme het volgende:
Dacht dat het contract van Bottas maar met 1 jaar is verlengd.
Is er al wat bekend dan over 2021?quote:Op zondag 7 april 2019 11:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk ook persoonlijk, dat in 2021 de auto’s wat gelijkwaardiger worden en motorvermogen iets minder belangrijk. Redbull heeft dan een serieuze kans.
Maar wie weet, China is meer georienteerd op de voorwielen, wellicht maken ze nu al een kans.
Max gaat in de tweede helft van het seizoen gewoon meedoen. De bedoeling van dit jaar is om in de eerste helft van het seizoen niet teveel punten te laten liggen.quote:Op zondag 7 april 2019 11:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk ook persoonlijk, dat in 2021 de auto’s wat gelijkwaardiger worden en motorvermogen iets minder belangrijk. Redbull heeft dan een serieuze kans.
Maar wie weet, China is meer georienteerd op de voorwielen, wellicht maken ze nu al een kans.
een tijd niet hier gezienquote:Op zondag 7 april 2019 12:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Max gaat in de tweede helft van het seizoen gewoon meedoen. De bedoeling van dit jaar is om in de eerste helft van het seizoen niet teveel punten te laten liggen.
Red Bull & Honda weten dondersgoed dat dit een leer-jaar is.
En ALS Max voor de zomerstop niet te ver achter ligt dan zijn WK-aspiraties nog haalbaar, imo.
Go Newey!!!
De top zal altijd weer sneller ontwikkelen dan de middenmoot, die die komen wel weer los tijdens het seizoen en volgend jaar. Ik hoop dat McLaren dan een beetje kan bijblijven met de top.quote:Op zondag 7 april 2019 12:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Is er al wat bekend dan over 2021?
En voorlopig lijkt het nu al gelijkwaardiger te zijn geworden. Als het zo door gaat kan je in 2020 ook eens andere podiums dan de top 3 verwachten
De motoren blijven waarschijnlijk hetzelfde tot 2025 en de huidige aero wordt aangepast om het inhalen op de baan te verbeteren.quote:Op zondag 7 april 2019 13:16 schreef Kickinalfa het volgende:
De jaarlijkse regelwijzigingen zorgen ook voor een grote uitgave post.
Zo mogen best tot 2023 met de huidige motoren/vleugels rijden wat mij betreft.
Ik vermoed dat het veld dan wel dichter bij elkaar komt.
quote:Op zondag 7 april 2019 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dat was dit weekend, vergeten te kijken
Dit is het Voetbal Inside van de F1 dus niet teveel waarde aan hechten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Af en toe schiet dit programma te ver door met hun gebash. Eerst de Italiaanse pers een sneer geven omdat ze wel erg hard zijn, en vervolgens 10 minuten lang het zelf ook doen. Het is natuurlijk niet zo dat Vettel ineens een eerste klas prutser is....
Heeft die man eigenlijk een lintje en waarom niet?quote:
De huidige auto is eigenlijk een echt mengelmoesje van snelle wisselingen geworden. Die nieuwe voorvleugel werkt maar tijdelijk. Waarschijnlijk hebben tegen het einde van het seizoen de top 3 alweer een versie, waarmee ze net zoveel vuile lucht genereren als in 2018.quote:Op zondag 7 april 2019 13:16 schreef Kickinalfa het volgende:
De jaarlijkse regelwijzigingen zorgen ook voor een grote uitgave post.
Zo mogen best tot 2023 met de huidige motoren/vleugels rijden wat mij betreft.
Ik vermoed dat het veld dan wel dichter bij elkaar komt.
quote:
Da's toch Jur Raatjes?quote:
Wayne Bradyquote:
Die presenteerde ook F1 in de jaren 90quote:
quote:Op maandag 8 april 2019 14:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die presenteerde ook F1 in de jaren 90
Precies! Altijd het ondergeschoven F1 presentator kindje geweest Altijd maar over RuudGod, Kamplul, Jack hou je bek Plooy en wie is de Mol. Maar de éckte F1 presentator held is natuurlijk Jur Raatjesquote:
4 jaar ofzo Langer denk ik zelfsquote:
Ik begreep niet zo goed waarom hij er zat. Had eigenlijk niks te vertellen.quote:Op maandag 8 april 2019 21:24 schreef TAV74 het volgende:
Lammers was ook bij Peptalk, met veel ontwijkende antwoorden maar hij leek me positief gestemd.
Hij zat er omdat er iedere week een oud coureur of kenner zit om iets over de afgelopen of aankomende GP te zeggen, veel spannender is het niet volgens mij. Doornbos en vd Garde hadden iets beters doen waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 april 2019 21:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begreep niet zo goed waarom hij er zat.
Hij zal ook echt wel kijk op racen en talent hebben, maar hij volgt de huidige F1 gewoon niet goed genoeg om als expert op te draven. Dat is me al vaker opgevallen.quote:Op maandag 8 april 2019 21:54 schreef MaGNeT het volgende:
Lammers had op zich heel vroeg door dat Max van wereldklasse is, ook toen ik nog twijfelde. Maar hij slaat wel eens door
Het is meer dat hij altijd de neiging heeft om het zo uit te willen leggen dat mevrouw van Zetten uit Tiel het ook snapt. Maar daar zit de huidige F1 volger niet op te wachten.quote:Op maandag 8 april 2019 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij zal ook echt wel kijk op racen en talent hebben, maar hij volgt de huidige F1 gewoon niet goed genoeg om als expert op te draven. Dat is me al vaker opgevallen.
Je kan het ook omkeren..quote:Op maandag 8 april 2019 22:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is meer dat hij altijd de neiging heeft om het zo uit te willen leggen dat mevrouw van Zetten uit Tiel het ook snapt. Maar daar zit de huidige F1 volger niet op te wachten.
Zolang er geen bevestiging is, hebben we helemaal niks.quote:Op maandag 8 april 2019 22:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nederland heeft weer een Formule 1 GP.
Na de GP van China las ik.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:36 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Zolang er geen bevestiging is, hebben we helemaal niks.
Dat zat het om 12:00u alquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
En als het nou niet doorgaat, kan iedereen z'n reserving weer gaan annuleren. als ik de internets mag geloven zit alles wat ook maar overnachtingen verkoopt nu vol.
bron: https://www.nh-hotels.com/contact/faqquote:Is it possible to modify or cancel a prepaid rate?
We have a strict policy on non-refundable prepayment rates, which does not allow for any sort of modification or cancellation. In case of a “force majeure” please contact the hotel.
Inderdaad goed mogelijk dat dit gedaan wordt. Blijf wakker en alert..quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:36 schreef potjecreme het volgende:
Ik zou als accomodatie alles annuleren als het doorgaat en de prijzen verhogen.
Bob jij?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:50 schreef vosss het volgende:
In nederland is er toch geen enkele noodzaak om een hotel te boeken? Waar je ook woont, met een paar uur ben je weer thuis. Ik niet snap.
Voor mensen die meerdere dagen willen en zich ook flink lam willen zuipen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:50 schreef vosss het volgende:
In nederland is er toch geen enkele noodzaak om een hotel te boeken? Waar je ook woont, met een paar uur ben je weer thuis. Ik niet snap.
Ik niet in ieder geval. .quote:
Mja dat was min of meer doelbewust. . Sorry.quote:
X tijd (uren?) heenreis, daarna weer de terugreis. Dag er na nog een keer hetzelfde rondje.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:50 schreef vosss het volgende:
In nederland is er toch geen enkele noodzaak om een hotel te boeken? Waar je ook woont, met een paar uur ben je weer thuis. Ik niet snap.
Denk dat de mensen met campertjes ook wel inventief gaan worden dat weekendquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
X tijd (uren?) heenreis, daarna weer de terugreis. Dag er na nog een keer hetzelfde rondje.
Waarom zou je daarvoor kiezen als een weekendje weg ook gewoon leuk en ontspannen is?
Absolute noodzaak is er inderdaad niet. Maar voor die paar uurtjes kijken naar snel rijdende autootjes is het erg prettig
Haha inderdaad dat gaat leuke toestanden opleveren.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Denk dat de mensen met campertjes ook wel inventief gaan worden dat weekend
Ben jij retorische vragen aan het stellen?quote:
Zo is dat. Hoe ik thuis kom zie ik wel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:04 schreef F1gamer het volgende:
Voss, heeft geen bob nodig. Alleen genoeg bier en nootjes
Voor zover ik weet doet Apple niet aan dat soort apps.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:20 schreef vosss het volgende:
Iemand ervaring met IOS telefoon of tablet en acestreams kijken?
Vriendin van mij zit in Sri Lanka en wil kijken aankomend weekend.
Welke app heeft ze nodig en kan ze dan uit de voeten als ik haar een acestream link stuur? Ik heb alleen android in huis, vandaar mijn vraag
Klinkt vrij bazig.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:54 schreef Kreator het volgende:
Weekendjes formule 1 zijn niet te vergelijken met op tv kijken. Met een paar vrienden in een ranzige camper naar Italië is gewoon vakantie. Elke dag BBQ, bier drinken, ouwehoeren, pokeren en tussendoor een beetje racen kijken.
Ben ondertussen paar keer in Duitsland geweest, Spa, Monza, red bull ring, hungaroring En Monaco. Stuk voor stuk geweldige ervaringen.
Eerste keer met een verhuisbus met vier matrassen erin, -5 's nachts. Laatste keer met een Alpine naar Monaco, tegenover het zwembad gezeten.
Ook al krijg je dan iets minder vd wedstrijd mee en kost het wat knaken, het zijn geen weekenden om 's avonds weer voor naar huis te rijden.
Volgens haar werkt dat niet buiten de EU.quote:
Niet? Met VLC kan je toch ook acestreams kijken; is die er niet op IOS??quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Voor zover ik weet doet Apple niet aan dat soort apps.
Wel met vpn aan, heb anderhalf jaar geleden op het vliegveld van maleisie nog een gp gekeken op de ipad via ziggo goquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens haar werkt dat niet buiten de EU.
Welke vpn is snel genoeg om te streamen en zijn er op ios die simpel genoeg zijn voor een leek?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Wel met vpn aan, heb anderhalf jaar geleden op het vliegveld van maleisie nog een gp gekeken op de ipad via ziggo go
Ja, VLC is er voor iOS. Maar ik weet niet of-ie ook alle features van de desktopversie heeft.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet? Met VLC kan je toch ook acestreams kijken; is die er niet op IOS??
Ik heb vorig jaar in Italie ook via VPN naar KPN gekeken waarbij mijn ipad met VPN via een lokale sim in mijn mifi verbonden was. Geen centje pijn.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:20 schreef vosss het volgende:
Iemand ervaring met IOS telefoon of tablet en acestreams kijken?
Vriendin van mij zit in Sri Lanka en wil kijken aankomend weekend.
Welke app heeft ze nodig en kan ze dan uit de voeten als ik haar een acestream link stuur? Ik heb alleen android in huis, vandaar mijn vraag
De meeste routers hebben wel een VPN mogelijkheid. Gewoon een VPN opzetten naar jezelf thuis en je kijkt via je thuis IP waar ook ter wereld.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Welke vpn is snel genoeg om te streamen en zijn er op ios die simpel genoeg zijn voor een leek?
Top ! Die ga ik zo luisteren bij maken van kwarktaartjequote:
En patserig. Zo was het dan weer niet bedoeld.quote:
Ik heb al op diverse campings F1 en voetbal gekeken, maar wel op de ziggo app met een vpn. Snel genoeg. Volgens mij is een ipad te langzaam om die acestreams te decoderen en weer door te sturen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Welke vpn is snel genoeg om te streamen en zijn er op ios die simpel genoeg zijn voor een leek?
Mja ach, ik vind hem nog best spontaan voor een Fransman. Al zegt dat alsnog weinigquote:Op donderdag 11 april 2019 15:15 schreef Donderkonijn het volgende:
beetje laat maar :
RACEWEEK! morgen mogen we weer, begon al ontwennings verschijnselen te krijgen.
Vond het duo Ricciardo/Verstappen toch wel leuker dan VER/GAS in die reclames van RB als ik heel eerlijk ben. De charmes ontbreekt bij Gasly, komt zo geforceerd over.
Ricciardo is/was daar ook heel goed in, is ook makkelijker als het in je moerstaal isquote:Op donderdag 11 april 2019 15:15 schreef Donderkonijn het volgende:
beetje laat maar :
RACEWEEK! morgen mogen we weer, begon al ontwennings verschijnselen te krijgen.
Vond het duo Ricciardo/Verstappen toch wel leuker dan VER/GAS in die reclames van RB als ik heel eerlijk ben. De charmes ontbreekt bij Gasly, komt zo geforceerd over.
Het was sowieso Ricciardo waardoor die reclames leuk waren voor mensen. Bij Max vond ik het ook overkomen alsof hij 'geforceerd leuk' aan het doen was. Het zit niet in zijn karakter, dus doe het ook niet. Neem een voorbeeld aan Kimi.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:15 schreef Donderkonijn het volgende:
beetje laat maar :
RACEWEEK! morgen mogen we weer, begon al ontwennings verschijnselen te krijgen.
Vond het duo Ricciardo/Verstappen toch wel leuker dan VER/GAS in die reclames van RB als ik heel eerlijk ben. De charmes ontbreekt bij Gasly, komt zo geforceerd over.
Geen app of VPN nodig, gewoon op Reddit Motorsportstreams zoeken naar een goeie stream. Kunt kiezen uit 1 van de tientallen die er vlak voor de race gepost worden. Gewoon afspelen in je browser na een zooi popups weggeklikt te hebben. Zo doe ik het al jaren. Ook op de iPhone als ik een keer niet thuis ben.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:20 schreef vosss het volgende:
Iemand ervaring met IOS telefoon of tablet en acestreams kijken?
Vriendin van mij zit in Sri Lanka en wil kijken aankomend weekend.
Welke app heeft ze nodig en kan ze dan uit de voeten als ik haar een acestream link stuur? Ik heb alleen android in huis, vandaar mijn vraag
hij moet dat salaris ook bij elkaar lullenquote:Op donderdag 11 april 2019 16:17 schreef opreis het volgende:
Ricciardo doet ook veel meer aan promo materiaal bij renault nu dan dat Hulk dat doet.
Nee klopt, maar bij Max kon er nog een beetje om lachen omdat hij zelf ook wat humor heeft ( zoals die rb fles doorgeven aan Vettel in de briefing bv) maar Gasly ziet eruit alsof hij stokstijf staat van de zenuwen de hele tijd.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:46 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Het was sowieso Ricciardo waardoor die reclames leuk waren voor mensen. Bij Max vond ik het ook overkomen alsof hij 'geforceerd leuk' aan het doen was. Het zit niet in zijn karakter, dus doe het ook niet. Neem een voorbeeld aan Kimi.
Kan me trouwens niet voorstellen dat ze met Max/Gasly hiermee doorgaan.
Eindelijk heeft Hamilton dan gelijk met zijn best crowd!quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef Gezicht het volgende:
RBR hint er wel naar op instagram
https://www.instagram.com(...)igshid=11g5g1eyiynuu
Haha moest ik ook aan denken.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:17 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eindelijk heeft Hamilton dan gelijk met zijn best crowd!
https://jalopnik.com/what(...)the-myste-1833303620quote:But heralding the arrival of Rich Energy Haas F1, UK financial documents popped up online showing Rich Energy as having 581 pounds (about $770 U.S., at current exchange rates but without accounting for inflation) in the bank in 2017, up from all of 103 pounds ($134 U.S.) the year before.
Hé Sjek, wat doe je liever? Een gaatje vullen of Max een kritische vraag stellen?quote:Op donderdag 11 april 2019 19:34 schreef THEFXR het volgende:
plooi moet gewoon weg, arrogante vent is het
Ze schijnen Haas in ieder geval al (een deel) van het sponsorgeld betaald te hebben.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:10 schreef Googolplexian het volgende:
Niet miljoenen dollars, maar gewoon dollars!
Ik twijfel al sinds ze Red Bull uitdaagden met "we gaan Red Bull 'on track & off track' verslaan!"
[..]
https://jalopnik.com/what(...)the-myste-1833303620
Tedgenotquote:Op donderdag 11 april 2019 21:34 schreef sasquatsch het volgende:
Ted is back!
Met een interview met Max.
https://streamable.com/3t78t
1 aprilquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:49 schreef Gehrman het volgende:
Ziggo mag geen 1-op-1 interviews meer afnemen met Ricciardo en Hulkenberg omdat ze te negatief over Renault zijn geweest.
Clio-cup?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:44 schreef MaGNeT het volgende:
Ik verslikte me bijna in een nootje
https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/371127/bij-renault-eerder-succes-dan-bij-red-bull-verwacht-ricciardo/
Zou wel een idee zou om voor de komende 1000 races een parallel kanaal in te richten waarop je de race van 1000 GP's geleden kunt zien.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:09 schreef JayHovah het volgende:
Op het FIA Formula 1 YouTube kanaal zenden ze rondom de 1000ste races een hoop leuke specials uit. Vanmiddag hadden ze de extended highlights van de GP van Brazilië 1991 (eerst als live uitzending) losgelaten op het kanaal. Ik heb wel ff zitten genieten van toen Formuke 1 nog puur was...
Goed plan. Had bijna naar een Monaco 1996 gezocht bijvoorbeeldquote:Op zondag 14 april 2019 11:00 schreef quo_ het volgende:
[..]
Zou wel een idee zou om voor de komende 1000 races een parallel kanaal in te richten waarop je de race van 1000 GP's geleden kunt zien.
Dan heb je in elk geval de keuze om te schakelen als het weer eens zo'n slaapverwekkende optocht is.
Je had Engeland 1950 gekregen vandaag.quote:Op zondag 14 april 2019 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goed plan. Had bijna naar een Monaco 1996 gezocht bijvoorbeeld
Ge-Wel-Dig hoe Mol daar deze race mee omging toen de Hulk moest stoppen!quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:49 schreef Gehrman het volgende:
Ziggo mag geen 1-op-1 interviews meer afnemen met Ricciardo en Hulkenberg omdat ze te negatief over Renault zijn geweest.
Ik moest even in m'n wang knijpen of ik wel wakker was. .quote:Op zondag 14 april 2019 12:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ge-Wel-Dig hoe Mol daar deze race mee omging toen de Hulk moest stoppen!
Denk dat we nog veel lol gaan beleven aan de gekke fratsen van Abiteboul en Olav's reactie daar op
quote:Op zondag 14 april 2019 12:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ge-Wel-Dig hoe Mol daar deze race mee omging toen de Hulk moest stoppen!
Denk dat we nog veel lol gaan beleven aan de gekke fratsen van Abiteboul en Olav's reactie daar op
"Bent u wel eens bij een GP geweest' 'Nee daar hebben we het geld niet voor'. Maar ondertussen wel voor een ton aan Max merchandise in huisquote:Op zondag 14 april 2019 19:54 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Willem (48) is grootste Max Verstappen-fan
Waarschijnlijk veel gekregen.quote:Op zondag 14 april 2019 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Bent u wel eens bij een GP geweest' 'Nee daar hebben we het geld niet voor'. Maar ondertussen wel voor een ton aan Max merchandise in huis
Allemaal even die video doortweeten naar het PR team van Red Bull dus. Misschien zit er nog een tripje Spa voor hem inquote:
Wow in een woord: wowquote:Op zondag 14 april 2019 19:54 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Willem (48) is grootste Max Verstappen-fan
Hoop goedkoop en zelf gemaakt spul ja.quote:Op zondag 14 april 2019 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Bent u wel eens bij een GP geweest' 'Nee daar hebben we het geld niet voor'. Maar ondertussen wel voor een ton aan Max merchandise in huis
Dat hebben ze al een keer gedaan (begin 2000) en zijn ze snel van teruggekomen.quote:Op maandag 15 april 2019 12:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een, euh, bijzonder ideetje van Jan Lammers:
https://racingnews365.nl/(...)ning-in-de-formule-1
Van die mensen die het grootste deel van hun uitkering uitgeven aan allemaal van dit soort troep en maar klagen dat ze het niet breed hebben.quote:Op zondag 14 april 2019 19:54 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Willem (48) is grootste Max Verstappen-fan
Dit jaquote:Op maandag 15 april 2019 12:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Van die mensen die het grootste deel van hun uitkering uitgeven aan allemaal van dit soort troep en maar klagen dat ze het niet breed hebben.
De reden is intens dom, maar het idee is prima. Werkt al jaren prima in MotoGP en Pirelli kan prima banden maken die de hele race mee gaan.quote:Op maandag 15 april 2019 12:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een, euh, bijzonder ideetje van Jan Lammers:
https://racingnews365.nl/(...)ning-in-de-formule-1
Maar dan wel met benzinestops. En dus een bandenoorlog.quote:
Ja alleen tanken en Raikkonen die er 1 verloor, door een enkele lockup. Plat kantje op de band en wielhanging die het begaf door de trillingen vlak voor het einde.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dan wel met benzinestops. En dus een bandenoorlog.
Je moet je leven ergens mee vullen.quote:Op maandag 15 april 2019 12:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Van die mensen die het grootste deel van hun uitkering uitgeven aan allemaal van dit soort troep en maar klagen dat ze het niet breed hebben.
Ik heb liever het tanken terug en géén verplichte stops.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De reden is intens dom, maar het idee is prima. Werkt al jaren prima in MotoGP en Pirelli kan prima banden maken die de hele race mee gaan.
Boeit niet zo heel veel eigenlijk. Volgens mij hebben ze op zondag bijna altijd dezelfde banden over (als ze dezelfde kwalificatie deden)quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:40 schreef sasquatsch het volgende:
Ferrari heeft de minste zachte banden in Bakoe.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je moet je leven ergens mee vullen.
[..]
Ik heb liever het tanken terug en géén verplichte stops.
Het verschil is wel of geen nieuwe softs over in de race.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:20 schreef opreis het volgende:
[..]
Boeit niet zo heel veel eigenlijk. Volgens mij hebben ze op zondag bijna altijd dezelfde banden over (als ze dezelfde kwalificatie deden)
Sowieso maak je mij nog steeds niet wijs dat Kubica optimaal kan functioneren met zijn handicap..quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:12 schreef Gezicht het volgende:
Check 00:55
Ik schrik er best wel van om te zien dat Kubica in deze situatie z'n rechterarm niet kan gebruiken om tegen te sturen. Doet me afvragen wat dat voor gevolgen zou kunnen hebben bij een crash.
Denk dat hij loslaat om niet de klap op te vangen met die rechterhand.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:12 schreef Gezicht het volgende:
Check 00:55
Ik schrik er best wel van om te zien dat Kubica in deze situatie z'n rechterarm niet kan gebruiken om tegen te sturen. Doet me afvragen wat dat voor gevolgen zou kunnen hebben bij een crash.
De DTM heeft ook al een gelimiteerd aantal DRS-momenten die ze op 3 gedeeltes pe ronde kunnen gebruiken. Is het een hele verbetering tegenover het ongelimiteerde F1-concept? Ik denk dat het niet het grote verschil maakt... Maar de gaten tussen de coureurs zijn in de DTM ook lang niet zo groot als in de F1.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:48 schreef Meike26 het volgende:
Een jaar of 2 geleden op het idee gekomen om DRS tijd-gelimiteerd te maken.
Zoals ik laatst ook weer begrepen heb is dit ook wat de Indycars heeft met de 'push to pass' functie, welke je strategisch gedurende je een x aantal seconden tijdens race kan gebruiken om in te halen en te verdedigen.
DRS zones? Weg er mee, je bent coureur en zolang je de drs op een recht stuk gebruikt, prima, maar op eigen risico, net zoals in de trainingen. Deze heb je gedurende de race slechts x aantal seconden tot je beschikking.
Laat dit dan bijvoorbeeld 60% van de gemiddelde tijd zijn dat er nu DRS wordt gebruikt, het gemiddelde is dan gemeten over alle 20 coureurs van de voorgaande GrandPrix op het zelfde circuit.
Maar stel, je mag tanken. Aan de start kun je dan met heel weinig brandstof verschijnen, een super start maken en de boel dan met een goede strategie achteraf compenseren.quote:
Doe je een Barichello, kwalificeren op pole en dan na ronden naar binnen en tanken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar stel, je mag tanken. Aan de start kun je dan met heel weinig brandstof verschijnen, een super start maken en de boel dan met een goede strategie achteraf compenseren.
En wordt er weer meer in de pits ingehaald dan op de baan, zoals de statistieken tussen 1994 en 2009 (toen er gemiddeld 10 per race waren) uitwijzen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar stel, je mag tanken. Aan de start kun je dan met heel weinig brandstof verschijnen, een super start maken en de boel dan met een goede strategie achteraf compenseren.
Met DRS jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En wordt er weer meer in de pits ingehaald dan op de baan, zoals de statistieken tussen 1994 en 2009 (toen er gemiddeld 10 per race waren) uitwijzen.
Sinds het verbod op bijtanken is het aantal inhaalacties op de baan een stuk groter geworden.
Er was al een verdubbeling in 2010 toen de regels ten opzichte van 2009 verder niet veranderd waren. Door DRS en de Pirelli banden is het nog eens verdubbeld.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met DRS ja
Die 10 inhaalacties waren van auto's die op een andere strategie stonden en dus knokten om een positie. Je hebt ook een hoop gefaalde inhaalacties die je in statistieken niet terug vind. Ook dat zijn leuke gevechten!
Dat ze nu er op een rechte stuk met DRS voorbij gaan is nauwelijks inhalen/gevechten op de baan te noemen. Het is meer voorbij rijden.
Ja dat zag je wel aan de laatste race toen Alonso Petrov niet eens voorbij kwam.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er was al een verdubbeling in 2010 toen de regels ten opzichte van 2009 verder niet veranderd waren. Door DRS en de Pirelli banden is het nog eens verdubbeld.
Maar in 2010 was het racen imho al beter dan de jaren ervoor.
Het verschilt een beetje imo. Op sommige circuits kan je nog steeds niet inhalen en op andere circuits is het weer te makkelijk met DRS. DRS zou je in een positie moeten brengen dat je het gevecht aan kan gaan en niet het gevecht voor je moeten winnen. Als het zo werkt dat vind ik het prima. Misschien een idee voor de FIA om in samenwerking met enkele teams een soort test op te zetten met een simulator om zo de zone's beter af te kunnen stemmen. Al weet ik niet of het makkelijk is om die zones op de circuits ook aan te passen.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met DRS ja
Die 10 inhaalacties waren van auto's die op een andere strategie stonden en dus knokten om een positie. Je hebt ook een hoop gefaalde inhaalacties die je in statistieken niet terug vind. Ook dat zijn leuke gevechten!
Dat ze nu er op een rechte stuk met DRS voorbij gaan is nauwelijks inhalen/gevechten op de baan te noemen. Het is meer voorbij rijden.
Dat zijn de uitzonderingen. Net zoals dat het in Melbourne lastig inhalen is. Abu Dhabi staat er ook niet echt bekend om.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja dat zag je wel aan de laatste race toen Alonso Petrov niet eens voorbij kwam.
2010 was het net zo lastig, maar werden een aantal races beïnvloed door de SC. Daarnaast moest je in de jaren ervoor starten met de hoeveelheid brandstof van de kwalificatie.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat zijn de uitzonderingen. Net zoals dat het in Melbourne lastig inhalen is. Abu Dhabi staat er ook niet echt bekend om.
Daarvoor had je ook Safety Cars en dat alleen levert geen verdubbeling op van het aantal inhaalacties.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
2010 was het net zo lastig, maar werden een aantal races beïnvloed door de SC. Daarnaast moest je in de jaren ervoor starten met de hoeveelheid brandstof van de kwalificatie.
Ik heb liever meer actie op de baan dan in de pits.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Daarnaast zijn die cijfers natuurlijk zo manipulatief als wat. Als iemand pit en iemand anders op de baan gaat er voorbij wordt dat niet meegeteld in die cijfers. Terwijl het zonder tanken natuurlijk niet anders is, alleen dan gebeurt het op de baan en wordt het wel geteld. Maar de overgrote meerderheid van die 'acties' zijn auto's op verschillende strategieën, waarbij de auto op oudere banden toch niet verdedigt en sowieso nul kans heeft om bijvoorbeeld terug te slaan na een actie. Maar het cijfertje gaat wel één omhoog en dat vinden sommige mensen belangrijker .
Dat zal, maar voor de spanning maakt het geen bal uit.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb liever meer actie op de baan dan in de pits.
Ik zit liever anderhalf uur op het puntje van mijn stoel om de strijd om de overwinning zonder inhaalacties, dan dat de nummer twee er met drs fluitend langs komt om vervolgens aan de horizon te verdwijnen.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarvoor had je ook Safety Cars en dat alleen levert geen verdubbeling op van het aantal inhaalacties.
[..]
Ik heb liever meer actie op de baan dan in de pits.
Daar kun je denk ik wel gezellig een biertje mee drinken.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:09 schreef opreis het volgende:
Buiten de race is Vettel 1 van de meest sympathieke jongens op de grid.
Daar ben ik het volledig mee eens. Gimmicks als DRS vind ik helemaal niets. Zeker niet op de manier zoals het nu gebruikt wordt.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit liever anderhalf uur op het puntje van mijn stoel om de strijd om de overwinning zonder inhaalacties, dan dat de nummer twee er met drs fluitend langs komt om vervolgens aan de horizon te verdwijnen.
Lijkt mij ook, komt ook altijd wel gemeend en echt over.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:09 schreef opreis het volgende:
Buiten de race is Vettel 1 van de meest sympathieke jongens op de grid.
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens. Gimmicks als DRS vind ik helemaal niets. Zeker niet op de manier zoals het nu gebruikt wordt.
Er zijn betere oplossingen.quote:
Zoals?quote:
Ground-effect bijvoorbeeld.quote:
Dat alleen werkt ook niet. Daar wordt het niet ineens makkelijker door.quote:
Ene jaar hebben sc situaties meer invloed dan in het andere jaar. China gebeurde er vorig jaar tot de sc bijv ook niks en was het net zo'n optocht als dit jaar geweest. Bijtanken geeft veel meer flexibiliteit en daarmee spanning.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarvoor had je ook Safety Cars en dat alleen levert geen verdubbeling op van het aantal inhaalacties.
[..]
Ik heb liever meer actie op de baan dan in de pits.
Exact 9 van de 10 inhaalacties komen voort uit het verschil in banden. En kun je niet eens een gevecht noemen bij een delta van 2secquote:Op woensdag 17 april 2019 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Daarnaast zijn die cijfers natuurlijk zo manipulatief als wat. Als iemand pit en iemand anders op de baan gaat er voorbij wordt dat niet meegeteld in die cijfers. Terwijl het zonder tanken natuurlijk niet anders is, alleen dan gebeurt het op de baan en wordt het wel geteld. Maar de overgrote meerderheid van die 'acties' zijn auto's op verschillende strategieën, waarbij de auto op oudere banden toch niet verdedigt en sowieso nul kans heeft om bijvoorbeeld terug te slaan na een actie. Maar het cijfertje gaat wel één omhoog en dat vinden sommige mensen belangrijker .
Bij goed gebruik van ground effect, heb je veel minder last van "vuile" lucht van de voorganger, gezien je minder afhankelijk bent van de vleugels. Dus kun je veel dichter op elkaar rijden, wat uitremmen weer normaal mogelijk maakt.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat alleen werkt ook niet. Daar wordt het niet ineens makkelijker door.
Over de implementatie van DRS zelf kunnen we eeuwig praten, maar verder heb je geen suggesties?
Het is geen Mario Kartquote:Op woensdag 17 april 2019 22:23 schreef Smacked_Actor het volgende:
Push to pass, of attack zones of hoe heet dat, zoals FE
Elke wedstrijd een SC toevoegen op een willekeurig momentquote:Op woensdag 17 april 2019 23:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ene jaar hebben sc situaties meer invloed dan in het andere jaar. China gebeurde er vorig jaar tot de sc bijv ook niks en was het net zo'n optocht als dit jaar geweest. Bijtanken geeft veel meer flexibiliteit en daarmee spanning.
Attack zones leveren interessante battles op in FE.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Bij goed gebruik van ground effect, heb je veel minder last van "vuile" lucht van de voorganger, gezien je minder afhankelijk bent van de vleugels. Dus kun je veel dichter op elkaar rijden, wat uitremmen weer normaal mogelijk maakt.
[..]
Het is geen Mario Kart
Sprinklerinstallatie naast de baan met een totaal willekeurig algoritme.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Elke wedstrijd een SC toevoegen op een willekeurig moment
Kun je erop wachten dat die SC net naar buiten komt als het gunstig is voor Hamilton en ongunstig voor Vettel.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Elke wedstrijd een SC toevoegen op een willekeurig moment
Bernie wou dat idee toch invoeren?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sprinklerinstallatie naast de baan met een totaal willekeurig algoritme.
Misschien werkt dat op die veredelde kartbanen, maar op de echte circuits werkt dat niet. Daarbij geeft het echt zo'n goedkoop arcadegevoel.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Attack zones leveren interessante battles op in FE.
Klopt jaquote:Op donderdag 18 april 2019 11:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bernie wou dat idee toch invoeren?
Dan moeten we elke F1 race op een andere configuratie van Paul Ricard gaan houden. Die heeft een sprinklerinstallatiequote:Op donderdag 18 april 2019 10:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sprinklerinstallatie naast de baan met een totaal willekeurig algoritme.
En dan kunnen de vleugels ook wat eenvoudiger zonder al die flapjes die nu die vuile lucht veroorzaken zonder verlies van downforce ten opzichte van nu.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Bij goed gebruik van ground effect, heb je veel minder last van "vuile" lucht van de voorganger, gezien je minder afhankelijk bent van de vleugels. Dus kun je veel dichter op elkaar rijden, wat uitremmen weer normaal mogelijk maakt.
[..]
Het is geen Mario Kart
Op 1 race in het seizoen is het wel grappig.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sprinklerinstallatie naast de baan met een totaal willekeurig algoritme.
Dat is een leuk theorietje voor achterop een servetje maar met realiteit heeft het niets te maken.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Bij goed gebruik van ground effect, heb je veel minder last van "vuile" lucht van de voorganger, gezien je minder afhankelijk bent van de vleugels. Dus kun je veel dichter op elkaar rijden, wat uitremmen weer normaal mogelijk maakt.
De 2021 auto’s zullen ook meer gebruik maken van de ondervloer en minder van de vleugels. Daarnaast regels die ervoor zorgen dat vuile lucht wordt weggeblazen naar boven of opzij, ipv naar achteren zoals nu.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Bij goed gebruik van ground effect, heb je veel minder last van "vuile" lucht van de voorganger, gezien je minder afhankelijk bent van de vleugels. Dus kun je veel dichter op elkaar rijden, wat uitremmen weer normaal mogelijk maakt.
[..]
Het is geen Mario Kart
Moet ie wel dat rare snorretje afscheren anders is het rare duitse oom gehalte te hoogquote:Op woensdag 17 april 2019 19:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Daar kun je denk ik wel gezellig een biertje mee drinken.
Het snorretje is wegquote:Op donderdag 18 april 2019 18:30 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Moet ie wel dat rare snorretje afscheren anders is het rare duitse oom gehalte te hoog
Dude, jij komt ook niet verder dan een servetje, en weet dat te brengen als DE waarheid.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is een leuk theorietje voor achterop een servetje maar met realiteit heeft het niets te maken.
Piemelneuzen en taartscheppen op de voorbandjesquote:Op donderdag 18 april 2019 22:51 schreef sasquatsch het volgende:
Hier een overzicht van de voorgestelde nieuwe regels voor 2021 op het gebied van aero, zoals ground effect en simpelere vleugels die wat verder gaan dan een servetje en worden onderbouwd door CFD en simulaties, en de uitbreiding van de spec parts.
https://motorsport.tech/f(...)by-craig-scarborough
En het gaat wederom helemaal niets veranderen .quote:Op donderdag 18 april 2019 22:51 schreef sasquatsch het volgende:
Hier een overzicht van de voorgestelde nieuwe regels voor 2021 op het gebied van aero, zoals ground effect en simpelere vleugels die wat verder gaan dan een servetje en worden onderbouwd door CFD en simulaties, en de uitbreiding van de spec parts.
https://motorsport.tech/f(...)by-craig-scarborough
Ipv elke keer dit soort reacties te geven, kun je dat ook eens onderbouwen op een normale niet-arrogante manier.....quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En het gaat wederom helemaal niets veranderen .
Is dit nu voor het eerst dat een technische buitenstaander (Ross Brawn) de regels opstelt? De vorige keren was het altijd weer een compromis van de strategygroup, die alleen uit teamleden bestond.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:51 schreef sasquatsch het volgende:
Hier een overzicht van de voorgestelde nieuwe regels voor 2021 op het gebied van aero, zoals ground effect en simpelere vleugels die wat verder gaan dan een servetje en worden onderbouwd door CFD en simulaties, en de uitbreiding van de spec parts.
https://motorsport.tech/f(...)by-craig-scarborough
De onderbouwing is elke grote regelwijziging sinds de jaren 50. Elke keer als men weer denkt 'ja dit gaat het inhalen echt verbeteren' blijkt dat weer flink tegen te vallen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ipv elke keer dit soort reacties te geven, kun je dat ook eens onderbouwen op een normale niet-arrogante manier.....
A. Verkeerd topicquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:53 schreef trein2000 het volgende:
Corosnel die ff zegt waar het op staat
Goed argument :’)quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De onderbouwing is elke grote regelwijziging sinds de jaren 50. Elke keer als men weer denkt 'ja dit gaat het inhalen echt verbeteren' blijkt dat weer flink tegen te vallen.
Dat is het zeker. Hoe vaak is het nou al geprobeerd? Hoe vaak was het succesvol?quote:
Ligt eraan wat je definitie is van “verbeterd”. Niet meer tanken en drs heeft iig voor “meer” inhalen gezorgd. Maar dat het het wel of niet succesvol was is natuurlijk evident. En de autos veranderen ieder jaar. De ene keer zal dat het inhalen bevoorderen. De andere keer juist niet. Maar om te stellen dat het niets veranderd slaat nergens op.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Hoe vaak is het nou al geprobeerd? Hoe vaak was het succesvol?
Dat klopt, maar dat waren ingrijpen in de sportregels, niet in de technische regels van het auto-ontwerp. Dat is waar we het hier over hebben. De enorme wijzigingen van 2009 ten opzichte van 2008 zouden het ook allemaal beter moeten maken en daar kwam helemaal niets van terecht. Het werd zelfs erger. De stap van 2013 naar 2014 met nóg minder downforce maakte het nog weer een stapje slechter.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je definitie is van “verbeterd”. Niet meer tanken en drs heeft iig voor “meer” inhalen gezorgd.
Waaruit blijkt dat het erger werd tussen bv 2013 en 2014?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat waren ingrijpen in de sportregels, niet in de technische regels van het auto-ontwerp. Dat is waar we het hier over hebben. De enorme wijzigingen van 2009 ten opzichte van 2008 zouden het ook allemaal beter moeten maken en daar kwam helemaal niets van terecht. Het werd zelfs erger. De stap van 2013 naar 2014 met nóg minder downforce maakte het nog weer een stapje slechter.
De geschiedenis bewijst dat ingrijpen op de spelregels duidelijk de meeste invloed heeft.
Aantal gevechten op de baan werden sowieso veel minder. De dominantie van de Mercedes-motoren zal daarbij ook een rol gespeeld hebben. Minder downforce maakt het nog minder makkelijk om te volgen en dus branden de banden nog sneller op dan ze al deden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat het erger werd tussen bv 2013 en 2014?
Regels tussen 2018 en 2019 zouden voor verminderde downforce hebben moeten zorgen. Maar de grote teams vonden dat weer op andere plekkenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Aantal gevechten op de baan werden sowieso veel minder. De dominantie van de Mercedes-motoren zal daarbij ook een rol gespeeld hebben. Minder downforce maakt het nog minder makkelijk om te volgen en dus branden de banden nog sneller op dan ze al deden.
Maar is er iemand die, buiten Verstappen om, de jaren van 2014 tot en met 2016 de moeite waard vond? Vergeleken met wat daarvoor kwam en daarna?
Ik was dan ook geen voorstander van die verandering. Alleen maar weer een extra kostenpost zonder dat het nou echt verschil maakt. En daar bovenop weer een hoop gezeik over 'illegale' voorvleugels.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:50 schreef opreis het volgende:
[..]
Regels tussen 2018 en 2019 zouden voor verminderde downforce hebben moeten zorgen. Maar de grote teams vonden dat weer op andere plekken
Vooral minder vuile lucht, wat het grootste probleem is, niet de downforce. En voor 2021 zou er door de nieuwe regels nog minder vuile lucht zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:50 schreef opreis het volgende:
[..]
Regels tussen 2018 en 2019 zouden voor verminderde downforce hebben moeten zorgen. Maar de grote teams vonden dat weer op andere plekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ze maar een red bulletje doenquote:Op maandag 22 april 2019 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
De Benzen winnen helaas weer, tenzij er onderdelen van af gaan vliegen
Nog steeds boos dat hij geen zwarte vlag heeft gekregen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:04 schreef Sjemmert het volgende:
Misschien kan Vettel weer een paar beuken uitdelen
Op het rechte stuk wel ja, op het bochtige middengedeelte verliezen ze het alleen weer.quote:Op maandag 22 april 2019 23:00 schreef sasquatsch het volgende:
Ik hoop dat de power van Ferrari hier wat meer tot zijn recht komt dan in China.
Stout geweest?quote:Op maandag 22 april 2019 22:04 schreef Sjemmert het volgende:
Misschien kan Vettel weer een paar beuken uitdelen
Nouja, beetje stop and go baantje in het eerste gedeelte. De Ferrari lijkt wel extra snelheid te pakken bocht uit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:29 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Op het rechte stuk wel ja, op het bochtige middengedeelte verliezen ze het alleen weer.
Lijkt me gewoon software. De motor wat heter laten draaien om meer gebakken lucht te maken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:00 schreef ShaoliN het volgende:
Die 20pk van Honda, is dat software of gaat er gewisseld worden?
Wie weet reden ze geknepen en durven ze hem wat ruimer af te stellen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon software. De motor wat heter laten draaien om meer gebakken lucht te maken.
Volgens mij gewisseld.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:00 schreef ShaoliN het volgende:
Die 20pk van Honda, is dat software of gaat er gewisseld worden?
Een keer waardeloos, twee keer spektakel. Voordeel van de twijfel wat mij betreft.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:19 schreef twiFight het volgende:
Ben ik de enige die Baku wel tof vindt? Ik heb mij prima vermaakt met de races. Alleen de F1 race het eerste jaar was waardeloos. De F2 races zijn elke keer genieten #crash #yolo
Vettel knalde op Hamilton, ging dan naast 'm rijden en gaf 'm een beuk.quote:
Ik doe met je mee met dat het echt een tof stratencircuit is. Van lekker snel doortuffen naar hele krappe bochten waarin je lekker kan divebomben.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:19 schreef twiFight het volgende:
Ben ik de enige die Baku wel tof vindt? Ik heb mij prima vermaakt met de races. Alleen de F1 race het eerste jaar was waardeloos. De F2 races zijn elke keer genieten #crash #yolo
Op de playstation vind het een best tof circuit, kun je best lekker in een ritme komen. Qua races zijn het vooral de crashes die het leuk maken.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:19 schreef twiFight het volgende:
Ben ik de enige die Baku wel tof vindt? Ik heb mij prima vermaakt met de races. Alleen de F1 race het eerste jaar was waardeloos. De F2 races zijn elke keer genieten #crash #yolo
Baku is een heel leuk circuit voor de F2. Antonio Giovinazzi vergeleek het toen hij nog bij Prema reed met een omgekeerde versie van Macau. Als ik naar de eerste haakse bocht linksaf kijk, begrijp ik dat wel, het is zuiver Lisboa, die bocht waar ze in de F3 altijd op elkaar reden, maar dan in spiegelbeeld.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:19 schreef twiFight het volgende:
Ben ik de enige die Baku wel tof vindt? Ik heb mij prima vermaakt met de races. Alleen de F1 race het eerste jaar was waardeloos. De F2 races zijn elke keer genieten #crash #yolo
True, afgelopen weekend flink wat rondes gemaakt daar, lekkere flow.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op de playstation vind het een best tof circuit, kun je best lekker in een ritme komen. Qua races zijn het vooral de crashes die het leuk maken.
Lisboa is wel een heel stuk krapper hoor. Dat geld eigenlijk wel voor het hele circuit in vergelijking met Baku dat op het stukje langs het kasteel na nog best breed is.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Baku is een heel leuk circuit voor de F2. Antonio Giovinazzi vergeleek het toen hij nog bij Prema reed met een omgekeerde versie van Macau. Als ik naar de eerste haakse bocht linksaf kijk, begrijp ik dat wel, het is zuiver Lisboa, die bocht waar ze in de F3 altijd op elkaar reden, maar dan in spiegelbeeld.
Voor de F1 waren vooral de laatste twee edities goed, bij de eerste was Pirelli bang dat de banden te snel zouden slijten, dus koos men voor hardere compounds
Eerste keer in slaap gevallenquote:Op woensdag 24 april 2019 15:19 schreef twiFight het volgende:
Ben ik de enige die Baku wel tof vindt? Ik heb mij prima vermaakt met de races. Alleen de F1 race het eerste jaar was waardeloos. De F2 races zijn elke keer genieten #crash #yolo
Ik ga er straks nog even rijden op de playseat nu ik toch bij mijn ouders ben.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
True, afgelopen weekend flink wat rondes gemaakt daar, lekkere flow.
Superlang recht stuk, zodat ze verplicht worden low downforce te rijden. En dan bochten en betonnen muren, perfect recept toch?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:19 schreef twiFight het volgende:
Ben ik de enige die Baku wel tof vindt? Ik heb mij prima vermaakt met de races. Alleen de F1 race het eerste jaar was waardeloos. De F2 races zijn elke keer genieten #crash #yolo
Ik heb er van de week even gereden in Assetto Corsa voor een TT competitie op Tweakers.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga er straks nog even rijden op de playseat nu ik toch bij mijn ouders ben.
Ik snap toch niet hoe dat kan. Jouw post is mij totaaaaaaaal onduidelijk. Hoe zou dat nu toch kunnen? Waar zou dat topic te vinden moeten zijn?? Raaarrrr...quote:Op donderdag 25 april 2019 08:42 schreef Zorro het volgende:
Verdorie, Fok! heeft toch een paar dingen die ik nog niet snap.
Op Tweakers heb ik het wedstrijdtopic zo gevonden, en hier lukt me dat toch niet he!
Klopt, hij degradeerde ze meteen tot tweede rijder door een stuk harder te gaan.quote:Op zondag 28 april 2019 16:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Schumacher had duidelijk tweede rijders naast zich. Zeker in zijn Ferrari tijd.
Jaquote:Op zondag 28 april 2019 19:03 schreef Montelly het volgende:
Krijgen wij nou elke wedstrijd “..dit was het maximaal haalbare voor RedBull..” van Max te horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |