Ja daar zat een lekkere dynamiek inquote:
STR doet het niet eens zo slecht. Maar wat vuurvlieg soms zegt over de Honda engine is gewoon te laag. Zo slecht is dat ding ook weer niet, dus enige credits mogen echt wel naar de Japs.quote:Op zondag 28 april 2019 16:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier en zeker jij reageerde geërgerd als vuurvlieg of ik zeiden dat het niks zou worden.
Ik geef toe dat ze het beter doen dan verwacht.quote:Op zondag 28 april 2019 16:27 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
STR doet het niet eens zo slecht. Maar wat vuurvlieg soms zegt over de Honda engine is gewoon te laag. Zo slecht is dat ding ook weer niet, dus enige credits mogen echt wel naar de Japs.
Echter, constructor/WDC worden zo snel al na een engine switch, nee dat had ik ook niet verwacht.
Ik weet niet wat ze wel aan het doen zijn, maar in ieder geval zijn ze niet bezig met winnen.quote:Op zondag 28 april 2019 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Ferrari niet probeert te winnen met Leclerc?
Da's sportief van je!quote:Op zondag 28 april 2019 16:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ze het beter doen dan verwacht.
Omdat Mercedes meedoet ja.quote:Op zondag 28 april 2019 16:29 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze wel aan het doen zijn, maar in ieder geval zijn ze niet bezig met winnen.
Zijn crash had ook voor vandaag consequenties. Hij moest op geel starten omdat geen ronde op de rode band kon doen. Ze moesten het hiermee doen.quote:Op zondag 28 april 2019 16:29 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze wel aan het doen zijn, maar in ieder geval zijn ze niet bezig met winnen.
Volgens gpupdate is het vermoedelijk de aandrijfas die kapot was bij Gasly.quote:Op zondag 28 april 2019 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Omdat Mol er niks over zei, lekker doodzwijgen
Vind het wat zorgwekkend dat die jongen prima volzinnen kan maken maar nog nooit een wc gezien heeft...quote:Op zondag 28 april 2019 16:30 schreef shiznuts het volgende:
Wow, dat is gaaf... Zegt men over een toiletblokje....sure
Ik denk dat de beslissing van RB om Max zijn tweede rondje in Q3 er gelijk achteraan te doen nog wel een paar tienden heeft gekost dus qua Q pace is het al best aardig en vandaag ziet de race pace er ook prima uit.quote:Op zondag 28 april 2019 16:27 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
STR doet het niet eens zo slecht. Maar wat vuurvlieg soms zegt over de Honda engine is gewoon te laag. Zo slecht is dat ding ook weer niet, dus enige credits mogen echt wel naar de Japs.
Echter, constructor/WDC worden zo snel al na een engine switch, nee dat had ik ook niet verwacht.
Als ze bij F1 tegenwoordig ook al zo druk zijn met bandenmanagement, dan kunnen ze misschien ook gelijk doorpakken met een budgetplafond voor teams.quote:Op zondag 28 april 2019 16:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zijn crash had ook voor vandaag consequenties. Hij moest op geel starten omdat geen ronde op de rode band kon doen. Ze moesten het hiermee doen.
Yeah right, die teamgenoten golden vaak als het grote talent dat Schumacher het wél eventjes moeilijk zou maken, om dan gewoon weer een stukje langzamer te zijn. Zonder Schumacher waren de Williamsen en McLarens naar vele titels gecruised. De grootsheid van Schumacher zit hem misschien nog wel meer in de jaren dat hij geen kampioen werd.quote:Op zondag 28 april 2019 16:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ophemelen van Schumacher is ook overdreven. Niet zo erg als Hamilton maar toch.
Ook beste auto, ook een gemiddelde teamgenoot die toch keer op keer minimaal tweede wordt, teamorders om hem voor te laten, rangorde binnen het team nog veel meer in zijn voordeel dan bij Mercedes nu het geval is. Schumacher is wat mij betreft gelijk aan Hamilton.
Net als Raikkonen er ook niet veel van kan?quote:Op zondag 28 april 2019 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Webber er misschien gewoon niet zo heel veel van kan.
Er zit een bepaald patroon in. Zijn debuutjaar was indrukwekkend, maar Button zou geen kans tegen hem maken, en versloeg hem op punten. Daarna zou Rosberg geen kans tegen hem maken, en legde hem het vuur aan de schenen en versloeg hem. Bottas was er ook niet uitgepikt als het nieuwe grote talent, maar moest maar komen omdat er geen betere beschikbaar was na het vertrek van Rosberg. En ook die blijkt hem weer het vuur aan de schenen kunnen leggen. Dan heb je het over een coureur die weliswaar net wat beter is maar die niet wat extra's tov de auto brengt.quote:Hamilton heeft ook mindere seizoenen gehad ja (2011![]()
![]()
en in 2014 en 2016 heeft ie Rosberg ook te dichtbij laten komen), en daarom is het raar om hem met Senna of Schumacher (tot 2006) te vergelijken, die waren gewoon jaar in jaar uit op de afspraak om hun teamgenoot ruim te verslaan, behalve in het geval Senna vs Prost, waarbij ik Prost ook in het rijtje absolute topcoureurs reken (al had die in 1984 ook wel een minder seizoen)
Schumacher had duidelijk tweede rijders naast zich. Zeker in zijn Ferrari tijd.quote:Op zondag 28 april 2019 16:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Yeah right, die teamgenoten golden vaak als het grote talent dat Schumacher het wél eventjes moeilijk zou maken, om dan gewoon weer een stukje langzamer te zijn. Zonder Schumacher waren de Williamsen en McLarens naar vele titels gecruised. De grootsheid van Schumacher zit hem misschien nog wel meer in de jaren dat hij geen kampioen werd.
[..]
Net als Raikkonen er ook niet veel van kan?
[..]
Er zit een bepaald patroon in. Zijn debuutjaar was indrukwekkend, maar Button zou geen kans tegen hem maken, en versloeg hem op punten. Daarna zou Rosberg geen kans tegen hem maken, en legde hem het vuur aan de schenen en versloeg hem. Bottas was er ook niet uitgepikt als het nieuwe grote talent, maar moest maar komen omdat er geen betere beschikbaar was na het vertrek van Rosberg. En ook die blijkt hem weer het vuur aan de schenen kunnen leggen. Dan heb je het over een coureur die weliswaar net wat beter is maar die niet wat extra's tov de auto brengt.
geloof ik niks van, ik hoorde "no power" ipv "no drive" (aandrijfas)quote:Op zondag 28 april 2019 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Aandrijfas was de reden dat Gasly uit viel.
Geen aandrijving is ook no power hequote:Op zondag 28 april 2019 16:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geloof ik niks van, ik hoorde "no power" ipv "no drive" (aandrijfas)
Motor liep nog gewoon. En als ie de wielen niet kan bereiken, dan heb je ook geen power.quote:Op zondag 28 april 2019 16:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geloof ik niks van, ik hoorde "no power" ipv "no drive" (aandrijfas)
dat is "no drive" en de laatste keer dat een aandrijfas kapot was 12 jaar geleden ofzo, of Honda heeft echt teveel powerrrrquote:
Snelle bochten hebben ze moeite mee. Australië en Bahrein dus.quote:Op zondag 28 april 2019 16:39 schreef potjecreme het volgende:
Maar vorige race was het chassis matig van RBR. Ik niet snap.
de motor liep op 3 cilinders ofzo, erg verrot, kwam ook rook vanafquote:Op zondag 28 april 2019 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Motor liep nog gewoon. En als ie de wielen niet kan bereiken, dan heb je ook geen power.
Denk niet dat Gasly al even onder de auto had gekeken toen 'ie dat riep. Een uitspraak van het team is wat dat betreft natuurlijk veel meer waard.quote:Op zondag 28 april 2019 16:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is "no drive" en de laatste keer dat een aandrijfas kapot was 12 jaar geleden ofzo, of Honda heeft echt teveel powerrrr
De enige rook die ik zag kwam van de remmen.quote:Op zondag 28 april 2019 16:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de motor liep op 3 cilinders ofzo, erg verrot, kwam ook rook vanaf
Ah oke.quote:Op zondag 28 april 2019 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Snelle bochten hebben ze moeite mee. Australië en Bahrein dus.
VTEC kicked in.quote:Op zondag 28 april 2019 16:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is "no drive" en de laatste keer dat een aandrijfas kapot was 12 jaar geleden ofzo, of Honda heeft echt teveel powerrrr
Kwam rook van de remmen, rechts-achter.quote:Op zondag 28 april 2019 16:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Inderdaad, stelletje bekrompen schijtlollige figuren daar.quote:Op zondag 28 april 2019 16:41 schreef potjecreme het volgende:
Zo ziet "zwart" haar eruit. Grappig hoor...
das dan er zwak van RB, kan ook zijn dat ze de motoren leverancier beschermen, zou de 1ste keer niet zijn van een team.quote:Op zondag 28 april 2019 16:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Denk niet dat Gasly al even onder de auto had gekeken toen 'ie dat riep. Een uitspraak van het team is wat dat betreft natuurlijk veel meer waard.
Die motoren lopen altijd op 3 pitten als ze niet aan het gassen zijn. Zie je ook in de pitstraat bijvoorbeeld. Rook kwam van de remmen.quote:Op zondag 28 april 2019 16:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ach ja, er was gewoon geen materiaal moet je maar denken.quote:Op zondag 28 april 2019 16:41 schreef potjecreme het volgende:
Zo ziet "zwart" haar eruit. Grappig hoor...
was wel voorspeld aan het begin van het seizoen, dat het nooit aan de motor zou liggen, maar aan de RB, door welterschmerz ofzoquote:Op zondag 28 april 2019 16:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die motoren lopen altijd op 3 pitten als ze niet aan het gassen zijn. Zie je ook in de pitstraat bijvoorbeeld. Rook kwam van de remmen.
Ja normaal grijpen ze elk excuus aan om Renault belachelijk te maken.quote:Op zondag 28 april 2019 16:43 schreef shiznuts het volgende:
Geen RIC achteruit-garpje, beetje teleurstellend.
Jij bent echt stronteigenwijsquote:Op zondag 28 april 2019 16:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was wel voorspeld aan het begin van het seizoen, dat het nooit aan de motor zou liggen, maar aan de RB, door welterschmerz ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |