Ik vind Grosjean niet spectaculair snel, zet de auto (met Ferrari motor) niet op hogere plaatsen neer dan verwacht. Hij kan wel rijden hoor maar imo achtervolgen zijn crashes hem omdat het de resultaten zijn van domme keuzes/acties. Zoals spinnen en dan vol gas -maar onbestuurbaar- terug de baan op maaien na bocht 1, waar iedereen dus rijdt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:56 schreef IxCalypso het volgende:
Grosjean zou eens met Jos moeten praten, beetje hetzelfde.
Allebei erg snel, maar de crashes achtervolgen hun.
Oh dat ben ik wel met je eens hoor, hij crasht gewoon net iets te vaak maar snel issie (wassie zeker) wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind Grosjean niet spectaculair snel, zet de auto (met Mercedes motor) niet op hogere plaatsen neer dan verwacht. Hij kan wel rijden hoor maar imo achtervolgen zijn crashes hem omdat het de resultaten zijn van domme keuzes/acties. Zoals spinnen en dan vol gas -maar onbestuurbaar- terug de baan op maaien na bocht 1, waar iedereen dus rijdt.
Grosjean een talent?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh dat ben ik wel met je eens hoor, hij crasht gewoon net iets te vaak maar snel issie (wassie zeker) wel.
Wat ik bedoel is dat zoiets je dan zo blijft achtervolgen. En dat mensen dan een mening vormen door dit soort dingen en door dit soort dingen alleen, alsof mensen niet uit meerdere kanten bestaan.
Jos Grindbak.. dat soort spul.
Terwijl aan de echte talenten voorbij wordt gegaan soms (niet in alle gevallen).
Vroeger wel jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou ja, vergeleken met bijna iedereen die F1 niet haalt wel ja. En vergeleken met een stel paydrivers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |