Ja velen wel. Je moest je mond houden als je zei dat dit niet zou gebeuren.quote:Op zondag 28 april 2019 16:20 schreef Gruj0 het volgende:
Hadden jullie nou echt verwacht dat RBR met Honda na 4 races al goed op weg zou zijn naar het constructeurs en WDC? Man, zelfs na een paar jaar met McLaren ging het nog moeizaam.
Jij denkt echt dat Ferrari niet probeert te winnen met Leclerc?quote:Op zondag 28 april 2019 16:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, maar LEC lijkt beter dan VET deze races... beetje jammer dat ze dan niet met hem voor P1/2 gaan.
Schumacher de eer geven voor het werk van Brawn, Todt en Byrnequote:Op zondag 28 april 2019 16:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest lachen.
Beste auto? Hoeveel races had Benetton gewonnen voor Schumacher? Hoeveel titels? Heeft Schumacher geen invloed gehad om het ontwikkelen van de auto?
Hoe was Ferrari er aan toe in 1996? Hoe heeft Schumacher geholpen op Ferrari weer een topteam te maken?
Kom op zeg.
Volgens mij komt dat uit het perfide Albion. Er is dat merkwaardige soort Angelsaksische sense of entitlement. Die vinden dat ze om een of andere reden recht hebben om de beste te zijn. Het is altijd wanneer wint een Brit weer eens Wimbledon, wanneer worden ze weer eens WK voetbal, op welke leeftijd Wayne Rooney de beste voetballer ter wereld zal zijn etc. Na Schumacher was het weer hun beurt, dachten ze. Dus bij het eerste grote talent ging de vlag al uit en werd er op 10 titels gespeculeerd, en toen kwam een andere Duitser 4 titels binnenslepen met een minder team... Al die bitterheid en frustratie kan er nu ironisch genoeg dankzij die Duitse auto uit.quote:Op zondag 28 april 2019 16:09 schreef TAV74 het volgende:
Het is overigens wel vreemd dat Vettel onder druk van media ligt omdat een bewezen toptalent hem goed partij geeft, waar dit bij Hamilton die met regelmaat op waarde geklopt wordt door een subtopper, nauwelijks het geval is. Snap niet zo goed waar dat vandaan komt.
Op welk forum zat je afgelopen winter?quote:Op zondag 28 april 2019 16:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja velen wel. Je moest je mond houden als je zei dat dit niet zou gebeuren.
Wie dan? Ik ken echt niemand die langer dan een jaar F1 kijkt en dacht dat RBR dit jaar de snelste zou zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 16:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja velen wel. Je moest je mond houden als je zei dat dit niet zou gebeuren.
Volgens mij is er weinig verpest door het team. Door zijn crash start hij 10e op mediums.quote:Op zondag 28 april 2019 16:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Beetje open deur want Ferrari verpest over het algemeen elke race de strategie voor de tweede coureur. Maar vandaag, zeker met de kennis van nu, lijkt het mij "onverstandig" om 40 hele ronden te rijden op de rode softband ipv de medium
De Senna van toen zou in veel opzichten niet te vergelijken zijn met een "Senna" van nu.quote:Op zondag 28 april 2019 16:17 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar zou Senna tegenwoordig mee kunnen draaien? Of Lewis toen?
Senna sloeg mensen op hun bek als het moest, Lewis gaat naar een feestje. Wat maakt iets een betere persoonlijkheid?
Benetton met sjoemel software en valsspeler Flavio. Sennagod zei het dus het moet wel waar zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 16:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest lachen.
Beste auto? Hoeveel races had Benetton gewonnen voor Schumacher? Hoeveel titels? Heeft Schumacher geen invloed gehad om het ontwikkelen van de auto?
Hoe was Ferrari er aan toe in 1996? Hoe heeft Schumacher geholpen op Ferrari weer een topteam te maken?
Kom op zeg.
Schijnbaar, I meanquote:Op zondag 28 april 2019 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Ferrari niet probeert te winnen met Leclerc?
Senna hype heeft niks te maken met zijn vroege overlijden in mijn ogen. Hij was al een legende toen hij reed, net als Schumacher. Ik haal Lauda etc. er niet bij omdat ik hem nooit heb zien rijden.quote:Op zondag 28 april 2019 16:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Senna ging vroeg heen. Dit zorgt ook wel voor de hype. Ik mis Lauda altijd in het rijtje. Hamilton en Vettel zijn beide even goed. Is dat zo erg?!?!?
Hier en zeker jij reageerde geërgerd als vuurvlieg of ik zeiden dat het niks zou worden.quote:Op zondag 28 april 2019 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op welk forum zat je afgelopen winter?
Omdat Mol er niks over zei, lekker doodzwijgenquote:Op zondag 28 april 2019 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er fout was, maar het was wel een nieuwe motor. Sowieso gridstraffen voor beide Red Bulls later in het jaar.
Dat het niks zou worden =/= meestrijden om het kampioenschap.quote:Op zondag 28 april 2019 16:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier en zeker jij reageerde geërgerd als vuurvlieg of ik zeiden dat het niks zou worden.
Heb je wel gekeken?quote:Op zondag 28 april 2019 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom mocht Leclerc eigenlijk starten op mediums terwijl hij zijn snelste ronde in Q2 met de softband voltooide?
Vanwege de flat spots die Ferrari kon aantonen mocht hij wisselen.quote:Op zondag 28 april 2019 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom mocht Leclerc eigenlijk starten op mediums terwijl hij zijn snelste ronde in Q2 met de softband voltooide?
Q2 was ook op de gele band.quote:Op zondag 28 april 2019 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
Omdat de banden die in Q2 gebruikt worden, leidend zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
Das was toch de soft?quote:Op zondag 28 april 2019 16:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat de banden die in Q2 gebruikt worden, leidend zijn.
Pst, Leclerc reed zijn tijd op de mediums in Q2.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |