abonnement Unibet Coolblue
pi_186274778
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:33 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ja dat zag je wel aan de laatste race toen Alonso Petrov niet eens voorbij kwam.
Dat zijn de uitzonderingen. Net zoals dat het in Melbourne lastig inhalen is. Abu Dhabi staat er ook niet echt bekend om.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_186274945
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 16:35 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat zijn de uitzonderingen. Net zoals dat het in Melbourne lastig inhalen is. Abu Dhabi staat er ook niet echt bekend om.
2010 was het net zo lastig, maar werden een aantal races beïnvloed door de SC. Daarnaast moest je in de jaren ervoor starten met de hoeveelheid brandstof van de kwalificatie.
  woensdag 17 april 2019 @ 16:48:43 #203
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186275009
Daarnaast zijn die cijfers natuurlijk zo manipulatief als wat. Als iemand pit en iemand anders op de baan gaat er voorbij wordt dat niet meegeteld in die cijfers. Terwijl het zonder tanken natuurlijk niet anders is, alleen dan gebeurt het op de baan en wordt het wel geteld. Maar de overgrote meerderheid van die 'acties' zijn auto's op verschillende strategieën, waarbij de auto op oudere banden toch niet verdedigt en sowieso nul kans heeft om bijvoorbeeld terug te slaan na een actie. Maar het cijfertje gaat wel één omhoog en dat vinden sommige mensen belangrijker :).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186275716
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 16:44 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

2010 was het net zo lastig, maar werden een aantal races beïnvloed door de SC. Daarnaast moest je in de jaren ervoor starten met de hoeveelheid brandstof van de kwalificatie.
Daarvoor had je ook Safety Cars en dat alleen levert geen verdubbeling op van het aantal inhaalacties.
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2019 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Daarnaast zijn die cijfers natuurlijk zo manipulatief als wat. Als iemand pit en iemand anders op de baan gaat er voorbij wordt dat niet meegeteld in die cijfers. Terwijl het zonder tanken natuurlijk niet anders is, alleen dan gebeurt het op de baan en wordt het wel geteld. Maar de overgrote meerderheid van die 'acties' zijn auto's op verschillende strategieën, waarbij de auto op oudere banden toch niet verdedigt en sowieso nul kans heeft om bijvoorbeeld terug te slaan na een actie. Maar het cijfertje gaat wel één omhoog en dat vinden sommige mensen belangrijker :).
Ik heb liever meer actie op de baan dan in de pits.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 april 2019 @ 17:32:34 #205
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186275814
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 17:26 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik heb liever meer actie op de baan dan in de pits.
Dat zal, maar voor de spanning maakt het geen bal uit.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 april 2019 @ 18:24:49 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_186276642
Doet ie goed ^O^
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 17 april 2019 @ 18:38:16 #208
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_186276873
*O*
Ik vind Vettel een botte dweil in de auto normaal gesproken, maar hier is hij toch echt wel retesportief. Hij weet uit ervaring hoe kut het voor een rijder en monteurs is als je schade krijgt door zo'n stom brandje, dus hier zie je sportmannen aan het werk i.p.v. tegenstanders.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_186277642
Buiten de race is Vettel 1 van de meest sympathieke jongens op de grid.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 april 2019 @ 19:14:03 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186277759
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 17:26 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Daarvoor had je ook Safety Cars en dat alleen levert geen verdubbeling op van het aantal inhaalacties.
[..]

Ik heb liever meer actie op de baan dan in de pits.
Ik zit liever anderhalf uur op het puntje van mijn stoel om de strijd om de overwinning zonder inhaalacties, dan dat de nummer twee er met drs fluitend langs komt om vervolgens aan de horizon te verdwijnen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_186278465
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:09 schreef opreis het volgende:
Buiten de race is Vettel 1 van de meest sympathieke jongens op de grid.
Daar kun je denk ik wel gezellig een biertje mee drinken.
pi_186279165
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zit liever anderhalf uur op het puntje van mijn stoel om de strijd om de overwinning zonder inhaalacties, dan dat de nummer twee er met drs fluitend langs komt om vervolgens aan de horizon te verdwijnen.
Daar ben ik het volledig mee eens. Gimmicks als DRS vind ik helemaal niets. Zeker niet op de manier zoals het nu gebruikt wordt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 april 2019 @ 20:58:15 #213
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_186280216
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:09 schreef opreis het volgende:
Buiten de race is Vettel 1 van de meest sympathieke jongens op de grid.
Lijkt mij ook, komt ook altijd wel gemeend en echt over.
  woensdag 17 april 2019 @ 20:59:43 #214
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_186280268
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 20:14 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Daar ben ik het volledig mee eens. Gimmicks als DRS vind ik helemaal niets. Zeker niet op de manier zoals het nu gebruikt wordt.
pi_186280913
quote:
Er zijn betere oplossingen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 april 2019 @ 21:19:35 #216
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186281053
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 21:15 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Er zijn betere oplossingen.
Zoals?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186281212
quote:
5s.gif Op woensdag 17 april 2019 21:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zoals?
Ground-effect bijvoorbeeld.

Of het beperktere (zoveel keer per race) gebruik van DRS voor iedereen in plaats van alleen de auto die wil inhalen. Dan kun je het ook voor verdediging gebruiken en is het imho eerlijker.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 april 2019 @ 21:25:32 #218
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186281280
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 21:23 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ground-effect bijvoorbeeld.
Dat alleen werkt ook niet. Daar wordt het niet ineens makkelijker door.

Over de implementatie van DRS zelf kunnen we eeuwig praten, maar verder heb je geen suggesties?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186283010
Push to pass, of attack zones of hoe heet dat, zoals FE ^O^
pi_186283105
Beter fan boost dan stemmen we Max gewoon naar een overwinning.
pi_186285214
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 17:26 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Daarvoor had je ook Safety Cars en dat alleen levert geen verdubbeling op van het aantal inhaalacties.
[..]

Ik heb liever meer actie op de baan dan in de pits.
Ene jaar hebben sc situaties meer invloed dan in het andere jaar. China gebeurde er vorig jaar tot de sc bijv ook niks en was het net zo'n optocht als dit jaar geweest. Bijtanken geeft veel meer flexibiliteit en daarmee spanning.
pi_186285293
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2019 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Daarnaast zijn die cijfers natuurlijk zo manipulatief als wat. Als iemand pit en iemand anders op de baan gaat er voorbij wordt dat niet meegeteld in die cijfers. Terwijl het zonder tanken natuurlijk niet anders is, alleen dan gebeurt het op de baan en wordt het wel geteld. Maar de overgrote meerderheid van die 'acties' zijn auto's op verschillende strategieën, waarbij de auto op oudere banden toch niet verdedigt en sowieso nul kans heeft om bijvoorbeeld terug te slaan na een actie. Maar het cijfertje gaat wel één omhoog en dat vinden sommige mensen belangrijker :).
Exact 9 van de 10 inhaalacties komen voort uit het verschil in banden. En kun je niet eens een gevecht noemen bij een delta van 2sec
  donderdag 18 april 2019 @ 06:38:14 #223
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186287685
Budgetcap inclusief salaris van de coureurs. Zou Mercedes nog steeds een topauto kunnen bouwen als ze maar een paar knaken overhouden? :D

Het is dat er toch wel louche betalingsconstructies bedacht worden, maar zou wel benieuwd zijn wie er beter is. Lewis in een knakenbak of Kubica in een topauto bijvoorbeeld _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 18 april 2019 @ 10:11:54 #224
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_186289808
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2019 21:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat alleen werkt ook niet. Daar wordt het niet ineens makkelijker door.

Over de implementatie van DRS zelf kunnen we eeuwig praten, maar verder heb je geen suggesties?
Bij goed gebruik van ground effect, heb je veel minder last van "vuile" lucht van de voorganger, gezien je minder afhankelijk bent van de vleugels. Dus kun je veel dichter op elkaar rijden, wat uitremmen weer normaal mogelijk maakt.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 22:23 schreef Smacked_Actor het volgende:
Push to pass, of attack zones of hoe heet dat, zoals FE ^O^
Het is geen Mario Kart
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_186289863
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 23:16 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ene jaar hebben sc situaties meer invloed dan in het andere jaar. China gebeurde er vorig jaar tot de sc bijv ook niks en was het net zo'n optocht als dit jaar geweest. Bijtanken geeft veel meer flexibiliteit en daarmee spanning.
Elke wedstrijd een SC toevoegen op een willekeurig moment :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')