SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dit overkomt ook echt mij weer he?quote:Op maandag 1 april 2019 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
He schiet eens op, ik wil de lapo niet
Edit: Kut
Sorry, ik dacht, ik post expres zodat je de lapo kan krijgen, blijkt ineens dat je de lapo niet wilde hebbenquote:Op maandag 1 april 2019 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit overkomt ook echt mij weer he?![]()
Minutenlang stil, zit ik te wachten tot iemand de lapo neemt, wil ik toch even roeptoeteren dat er gepost moet worden, krijg ik hem toch![]()
Natenaaierquote:Op maandag 1 april 2019 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht, ik post expres zodat je de lapo kan krijgen, blijkt ineens dat je de lapo niet wilde hebben
Oh! Dat had ik vanmiddag gedaan. Hij was weer leukquote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef Greys het volgende:
Ik was ff de Luizenmoeder aan het terugkijken.
Ik ben een beetje druk met dingen atm, zo druk dat ik zelfs in de sociale ruimte hier niet sociaal aan het doen benquote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is het stil ineensIs iedereen eindelijk eens aan het slapen?
Succes ermee dan! Je hebt in ieder geval een levenquote:Op maandag 1 april 2019 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje druk met dingen atm, zo druk dat ik zelfs in de sociale ruimte hier niet sociaal aan het doen ben
Ik keek een programma over de spoedeisende hulp....fascinerend sinds ik zelf in het ziekenhuis ben geweest.....quote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, dat is echt frustrerend; nu wil ik ook weten hoe het afloopt.quote:Op maandag 1 april 2019 21:32 schreef MaGNeT het volgende:
Hele week wachten om te zien hoe het afloopt![]()
Dat snap ik ja! Hoe gaat het nu met je?quote:Op maandag 1 april 2019 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik keek een programma over de spoedeisende hulp....fascinerend sinds ik zelf in het ziekenhuis ben geweest.....
Wel goed maar te langzaamquote:Op maandag 1 april 2019 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat snap ik ja! Hoe gaat het nu met je?
Dat vraag ik me af hoor, vandaag slechts 2 boterhammen en een frietje op. Nu maar een wrap besteld. Ik ben nog op de VU.quote:Op maandag 1 april 2019 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes ermee dan! Je hebt in ieder geval een leven
Ik las weer "fretje".quote:Op maandag 1 april 2019 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af hoor, vandaag slechts 2 boterhammen en een frietje op. Nu maar een wrap besteld. Ik ben nog op de VU.
Ik kijk iets antieksquote:Op maandag 1 april 2019 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik keek een programma over de spoedeisende hulp....fascinerend sinds ik zelf in het ziekenhuis ben geweest.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zo word je nooit groot hequote:Op maandag 1 april 2019 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af hoor, vandaag slechts 2 boterhammen en een frietje op. Nu maar een wrap besteld. Ik ben nog op de VU.
Ik ben inmiddels wel een in rellerige bui. Maarja. Blauw he.quote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
Was denk ik de beste aflevering in de hele serie.quote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef Greys het volgende:
Ik was ff de Luizenmoeder aan het terugkijken.
Alles wel goed hoop ik?quote:Op maandag 1 april 2019 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel een in rellerige bui. Maarja. Blauw he.
Het bouwt wel echt naar een einde op nu. Kijk echt wel uit naar hoe ze volgende week alle eindjes aan elkaar gaan knopenquote:Op maandag 1 april 2019 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was denk ik de beste aflevering in de hele serie.
dus? je bent hier blauw, niet in ONZ/KLBquote:Op maandag 1 april 2019 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel een in rellerige bui. Maarja. Blauw he.
quote:Op maandag 1 april 2019 21:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kijk iets antieksThe Addams FamilySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wel hoor.quote:
Neh.quote:Op maandag 1 april 2019 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus? je bent hier blauw, niet in ONZ/KLB
Oh gelukkigquote:
je had die kaartjes, maar wanneer is dat?quote:Op maandag 1 april 2019 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Even hotel in Londen zoeken. Nog steeds geen slaapplek![]()
Al komen er met een beetje geluk straks wat kamers vrij als Bilal ineens weer afzegt
Ik vond het ook indrukwekkend.quote:Op maandag 1 april 2019 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was denk ik de beste aflevering in de hele serie.
Jij hebt het geluk Bilal de koning te ontmoetenquote:Op maandag 1 april 2019 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Even hotel in Londen zoeken. Nog steeds geen slaapplek![]()
Al komen er met een beetje geluk straks wat kamers vrij als Bilal ineens weer afzegt
Het acteerwerk was ook echt goed. Jennifer Hoffman.quote:
Heerlijk ongemakkelijk, deze afleveringquote:Op maandag 1 april 2019 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het acteerwerk was ook echt goed. Jennifer Hoffman.
Zondag 14 april, precies 1 week en 1 dag na EIC.quote:Op maandag 1 april 2019 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je had die kaartjes, maar wanneer is dat?
Ja dan zie je wat een goede actrice het is. Net zei een vriendin van mij (zelf moeder van 2 kinderen) Luizenmoeder is echt net een afspiegeling van de maatschappij. Ik herken de moeders.quote:Op maandag 1 april 2019 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het acteerwerk was ook echt goed. Jennifer Hoffman.
Wat een gelukquote:Op maandag 1 april 2019 22:04 schreef ato het volgende:
[..]
Jij hebt het geluk Bilal de koning te ontmoeten
Torrent downloadquote:Op maandag 1 april 2019 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leukleuk....waar kijk je dat?
Mijn zusje heeft een half jaar in Londen gezeten, en toen zijn we op bezoek geweest, dus weet wel beetje hoe groot Londen is ja. Ik zit dan trouwens in Sloveniëquote:Op maandag 1 april 2019 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zondag 14 april, precies 1 week en 1 dag na EIC.
Er zijn op zich nog een heleboel hotels in Londen met plek (het is een enorm grote stad, dus er is altijd wel wat), maar ben bang dat ik nu in een hogere prijsklasse moet zoeken en dan een dag korter moet.
Vooral die op-de-brandstapel-voordat-ie-veroordeeld-is-cultuur werd er even goed ingewreven.quote:Op maandag 1 april 2019 22:07 schreef ato het volgende:
[..]
Ja dan zie je wat een goede actrice het is. Net zei een vriendin van mij (zelf moeder van 2 kinderen) Luizenmoeder is echt net een afspiegeling van de maatschappij. Ik herken de moeders.
Ja begrijp ik.quote:Op maandag 1 april 2019 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een geluk![]()
Had liever Seemone gezien.
Ja was wel herkenbaar maar ook triest om te zien, ook wat je ziet op de media tegenwoordig.quote:Op maandag 1 april 2019 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vooral die op-de-brandstapel-voordat-ie-veroordeeld-is-cultuur werd er even goed ingewreven.
We mogen echt heel dankbaar zijn dat die Fransozen geen smaak hebben, want Seemone had maar zo kunnen winnenquote:Op maandag 1 april 2019 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een geluk![]()
Had liever Seemone gezien.
Ja, het is echt zo'n stad waar altijd wel een kamer vrij is ergens. Vandaar dus ook niet echt de haast gehad om snel te boeken, maar nu gaat het toch een beetje dringen met zo'n ticket op zak.quote:Op maandag 1 april 2019 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een half jaar in Londen gezeten, en toen zijn we op bezoek geweest, dus weet wel beetje hoe groot Londen is ja. Ik zit dan trouwens in Slovenië
Couchsurfing een optie, of airbnb ofzo?quote:Op maandag 1 april 2019 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, het is echt zo'n stad waar altijd wel een kamer vrij is ergens. Vandaar dus ook niet echt de haast gehad om snel te boeken, maar nu gaat het toch een beetje dringen met zo'n ticket op zak.
Oh ja, jij ging naar Slovenië!Veel plezier daar! Je ging met studievereniging toch? Inmiddels alweer bijna 9 jaar geleden dat ik daar was; alleen in Ljubljana geweest en kon daar ook niet al te lang blijven.
1 april grapquote:
Dat is inderdaad ook nog een optie! Keuze genoeg dus. Ik zal niet op straat hoeven te slapen.quote:Op maandag 1 april 2019 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Couchsurfing een optie, of airbnb ofzo?
Bedankt alvast, ben nog niet wegEn ja, met studievereniging inderdaad. Aantal dagen vlakbij meer van bohinj en dan aantal dagen in Ljubljana.
Ga je trouwens niet last hebben van de brexit?quote:Op maandag 1 april 2019 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook nog een optie! Keuze genoeg dus. Ik zal niet op straat hoeven te slapen.
Daar heb ik nog even aan gedacht ja; dat er nog relletjes kunnen komen ofzo. Maar laat ik me niet door tegenhouden verder.quote:Op maandag 1 april 2019 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je trouwens niet last hebben van de brexit?
Nja, dat niet, ik bedoel meer met de grens doorkomen ofzoquote:Op maandag 1 april 2019 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb ik nog even aan gedacht ja; dat er nog relletjes kunnen komen ofzo. Maar laat ik me niet door tegenhouden verder.
Nou, ik denk dat @Greys gewoon aan het baggeren is. Of anders @murp ofzo. Ik heb nergens aangezeten (dit keer)quote:Op maandag 1 april 2019 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, @:ijs_beer is z'n knopjes weer aan het gebruiken dus
Ik denk niet dat Aoibhin in het plaatselijke asielzoekerscentrum wordt gezet als ze het land in wil komen.quote:Op maandag 1 april 2019 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, dat niet, ik bedoel meer met de grens doorkomen ofzo
Je weet het niet hoor, gekke jongens, die Engelsen.quote:Op maandag 1 april 2019 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aoibhin in het plaatselijke asielzoekerscentrum wordt gezet als ze het land in wil komen.
Jij weet niet wat ik allemaal uitgevreten hebquote:Op maandag 1 april 2019 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aoibhin in het plaatselijke asielzoekerscentrum wordt gezet als ze het land in wil komen.
quote:Op maandag 1 april 2019 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 april 2019 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je weet het niet hoor, gekke jongens, die Engelsen.
quote:Op maandag 1 april 2019 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
Hé wat is dit met het aanpassen van mijn TT de hele tijd?![]()
Graag gedaan hoor!quote:Op maandag 1 april 2019 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Natenaaier![]()
Kan een mod de TT aanpassen naar 'losing'?
Je kan beter niets uit sluiten inderdaadquote:Op maandag 1 april 2019 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je weet het niet hoor, gekke jongens, die Engelsen.
Joe!quote:Op maandag 1 april 2019 22:18 schreef Dave het volgende:
Kom een mod in de TT Nachtbaggeren even vervangen door Daggeren?
Thanks.
Oh ja dat had ik gezegdquote:
He he he, maar míjn TT! En wilde niet eens de TO zijn. Wel even met mij overleggen he?quote:
Ik heb het niet gedaan!quote:Op maandag 1 april 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had echt een printscreen moeten maken, want nu is mijn naam gewoon helemaal uit de TT
Geloof het of niet maar hierin ben ik onschuldig.quote:Op maandag 1 april 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had echt een printscreen moeten maken, want nu is mijn naam gewoon helemaal uit de TT
Het kutte is dat de TO op mijn naam staat, maar de TT heeft niets meer met mijn inbreng te makenquote:
https://bakkerennl.nl/quote:
Wat ben ik blij als deze dag voorbij isquote:Op maandag 1 april 2019 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jaja... Ondertussen heeft @:murp je gewoon modrechten gegeven want 1 april...
Mysteriequote:Op maandag 1 april 2019 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar hierin ben ik onschuldig.
Trust nobody!quote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ben ik blij als deze dag voorbij isLijkt WIDM wel, niemand te vertrouwen
En dat is een losing game met jou? Of is de TT nu weer veranderd?quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor jou altijd schat.never forget...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja geef mij maar de schuldquote:Op maandag 1 april 2019 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gaat wel helemaal los nu.![]()
@:Aoibhin kijk wat je allemaal aanricht.
Crewbash dit dat.quote:
Bing is ook zeer geschikt als je bij Google weer je voorkeuren moet doorgeven en daar even geen zin in hebt, of als je een filmpje met leeftijdsbescherming op Youtube wilt kijken zonder in te loggenquote:
Ben jij dat?quote:
Goed idee, probeer vooral TT van dit topic te onthouden.quote:
Best oud zag je er daar uit voor iemand van 6quote:
Enige wat zeker is, is dat Anton niet terug komt toch? Verder loop ik nog achter dus kan ik er weinig zinnigs over zeggenquote:Op maandag 1 april 2019 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat is echt frustrerend; nu wil ik ook weten hoe het afloopt.Maar is ook het laatste seizoen, heb ik begrepen, dus aan de andere kant wil ik niet dat het eindigt.
quote:Op maandag 1 april 2019 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Best oud zag je er daar uit voor iemand van 6
nouhouquote:Op maandag 1 april 2019 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Best oud zag je er daar uit voor iemand van 6
quote:Op maandag 1 april 2019 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[SC] #210 ESF-SC: Nachtkriebelen met Naatje is a losing gamewie komt me kriebelen?
Ik ben bang dat ik die taak krijg.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kriebelvingers mogen Naat wel op zijn pubervingertjes tikken dat hij niet zo gemeen moet zijn
Volgens mij zou er geen 3e seizoen komen, omdat het anders uitmelken zou worden. Maar dat bericht kwam sowieso van Diederik Ebbinge (Anton) volgens mij en die komt inderdaad zelf sowieso niet terug, dus wie weet toch nog een doorstart, maar verwacht het niet. Het moet ook geen uitmelkerij worden.quote:Op maandag 1 april 2019 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Enige wat zeker is, is dat Anton niet terug komt toch? Verder loop ik nog achter dus kan ik er weinig zinnigs over zeggen
@Brighteyes?quote:
waarbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing I can say, total eclipse of the heart.quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nothing I can say, total eclipse of the hearth.
Het was eerst winning trouwens, maar dit mag ook welquote:Op maandag 1 april 2019 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
[SC] #210 ESF-SC: Nachtbaggeren met Naatje is a losing game
HIJ IS WEER NORMAAL
quote:
Nachtbaggeren met blauwtjes is dat.quote:Op maandag 1 april 2019 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
De blauwen hebben ook weer een trollfeestje gehad
quote:
"Een blauwtje lopen" krijgt zo een heel andere betekenis.quote:Op maandag 1 april 2019 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nachtbaggeren met blauwtjes is dat.
En onze Naat loopt elke dag weer een nieuw blauwtje op, dus zo is de cirkel weer rondquote:Op maandag 1 april 2019 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nachtbaggeren met blauwtjes is dat.
Wow, precies tegelijk ookquote:Op maandag 1 april 2019 22:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Een blauwtje lopen" krijgt zo een heel andere betekenis.
Dezelfde secondequote:Op maandag 1 april 2019 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En onze Naat loopt elke dag weer een nieuw blauwtje op, dus zo is de cirkel weer rond
quote:
Mijn grootste guilty pleasure.quote:Op maandag 1 april 2019 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Total Eclipse of the Heart vind ik best een tof nummer overigens
Cinnamon Spice volgens het zakje. Ik ken alleen maar Baby, Posh, Ginger, Scary en Sportyquote:
Kan dat?quote:Op maandag 1 april 2019 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga sociaal doen zonder internet, tot later vanavond
quote:Op maandag 1 april 2019 23:05 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vind het origineel toch beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Lagerhuis wijst opnieuw alle brexit-varianten af
In het Lagerhuis was er vanavond opnieuw geen meerderheid voor varianten op de brexit-deal van premier May. Alle vier voorstellen, waarvan die voor een 'zachte' brexit de meeste kans leken te maken, werden afgewezen.
Later meer
https://nos.nl/artikel/22(...)it-varianten-af.html
quote:
Nacht en Dave in 1 zin is een moeilijke combinatie.quote:Op maandag 1 april 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[SC] #210 ESF-SC: Nachtkribbe met Dave is a losing game
Wat is nachtkribbe?
quote:
Al weer terug, beviel het sociaal doen zonder internet niet?quote:
Ik wacht nu op een alcoholvrij biertje in de lobby van een hotel om zometeen weer gezellig te doen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Al weer terug, beviel het sociaal doen zonder internet niet?
Zo breng ik zelden mijn maandagavond doorquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wacht nu op een alcoholvrij biertje in de lobby van een hotel om zometeen weer gezellig te doen.
Veel plezier met de gezelligheid! Ik ga zo pittenquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wacht nu op een alcoholvrij biertje in de lobby van een hotel om zometeen weer gezellig te doen.
Heb je recent nog geoefend?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik, als ik nog weet hoe het moet
Kan ik me niet herinneren; is waarschijnlijk uit mijn geheugen gewist door de vermoeidheidquote:
Klinkt als een hoop gedoe, dat sociaal doen zonder internet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen! Dan kan je maar beter proberen er wat aan te doen!quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren; is waarschijnlijk uit mijn geheugen gewist door de vermoeidheid
Ik meen me te herinneren dat je dan eerst ergens moet gaan liggen, geen idee waarom maar het zal wel belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik, als ik nog weet hoe het moet
Zittend slapen is mij ook wel eens geluktquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat je dan eerst ergens moet gaan liggen, geen idee waarom maar het zal wel belangrijk zijn.
Ah, dat zou wel wat variatie brengen. Altijd liggen is ook maar saai.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zittend slapen is mij ook wel eens gelukt
Trusten!quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen! Dan kan je maar beter proberen er wat aan te doen!
Trusten
Ga dan slapenquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten!Blijf nog wel héél even, maar wil morgen wel fris en fruitig de dag door kunnen komen
Kan ik nog even nietquote:
Ik ben er nog hoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten!Blijf nog wel héél even, maar wil morgen wel fris en fruitig de dag door kunnen komen
Nee, nog suggesties?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoorHeb je al een keuze gemaakt als wat voor soort fruit je morgen de dag door wil komen?
Oninteressant gesprek en ik heb internetquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan ik nog even nietGa denk ik over een kwartiertje ofzo.
En moet jij niet sociaal doen?
Nee nee nee Naat, jij moest zonodig sociaal doen zonder internet en daarover pochen! Je zal voor je sociale houding boeten!quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oninteressant gesprek en ik heb internet
Ik dacht dat we naar een plek zonder wifi zouden gaanquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee nee nee Naat, jij moest zonodig sociaal doen zonder internet en daarover pochen! Je zal voor je sociale houding boeten!
Sociaal doen is voor naatje blijkbaar tegen mensen zeggen dat ze moeten gaan slapen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan ik nog even nietGa denk ik over een kwartiertje ofzo.
En moet jij niet sociaal doen?
Ach, dat leert hij wel in de bovenbouwquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sociaal doen is voor naatje blijkbaar tegen mensen zeggen dat ze moeten gaan slapen.
Ik had er zelf ook een ander beeld bij, maar 't is what it is.
Ik wéét dat ik klant ben van de Rabo, maar ik heb geen Rabobankpas.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hot damn, ik krijg zomaar een mail dat mijn Rabobankpas bijna verlopen isIk wist niet eens dat ik daar klant was
Het is allemaal de schuld van... eh...quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hot damn, ik krijg zomaar een mail dat mijn Rabobankpas bijna verlopen isIk wist niet eens dat ik daar klant was
Een beetje letten op de gezondheid van anderen, noem ik vrij sociaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sociaal doen is voor naatje blijkbaar tegen mensen zeggen dat ze moeten gaan slapen.
Ik had er zelf ook een ander beeld bij, maar 't is what it is.
Ja, komt waarschijnlijk wel aan bod in de tweede fase.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, dat leert hij wel in de bovenbouw
Oninteressante gesprekken kunnen uiteindelijk vaak in de praktijk toch nog interessant worden. Geef de mensen om je heen eens aandachtquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oninteressant gesprek en ik heb internet
quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, dat leert hij wel in de bovenbouw
Te veel slapen is juist erg ongezond.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een beetje letten op de gezondheid van anderen, noem ik vrij sociaal
Precies! We never walk along!quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oninteressante gesprekken kunnen uiteindelijk vaak in de praktijk toch nog interessant worden. Geef de mensen om je heen eens aandacht![]()
Wij lopen toch niet weg. Hooguit vallen we een keer in slaap, maar we worden wel weer wakker.
Ja, dat vind ik nog best wel een treffende vergelijking.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:57 schreef MaGNeT het volgende:
Niemand wil de Brexit, behalve een niet meer bestaande meerderheid.
Het is alsof je gelukkig getrouwd bent en kop-of-munt gedaan hebt en daardoor moet gaan scheiden.
Misschien hopen ze dat van uitstel afstel komtquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:57 schreef MaGNeT het volgende:
Het is alsof je gelukkig getrouwd bent en kop-of-munt gedaan hebt en daardoor moet gaan scheiden.
En dan uitstellen...
Ze hadden de uitslag kunnen negeren. Ze hoeven niet uit te treden, dat maakt het extra stomquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nog best wel een treffende vergelijking.
Ik heb ook nooit begrepen waarom er bij zo'n groot besluit niet een grotere meerderheid nodig was.
Zoals je hier bijv ook een twee derde meerderheid moet hebben om iets in de grondwet te wijzigen. Sommige dingen moet je gewoon niet van een veranderlijke 50/50 af laten hangen.
Klinkt alsof Vader Abraham erachter zitquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:57 schreef MaGNeT het volgende:
En dan uitstellen...
Ja, dat had ik idd nog ff buiten beschouwing gelaten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hadden de uitslag kunnen negeren. Ze hoeven niet uit te treden, dat maakt het extra stom
Eens. Referenda over zulke grote ingrijpende beslissingen vind ik sowieso geen goed idee. En als je het dan hebt, moet er wel echt een heel grote meerderheid zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nog best wel een treffende vergelijking.
Ik heb ook nooit begrepen waarom er bij zo'n groot besluit niet een grotere meerderheid nodig was.
Zoals je hier bijv ook een twee derde meerderheid moet hebben om iets in de grondwet te wijzigen. Sommige dingen moet je gewoon niet van een veranderlijke 50/50 af laten hangen.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt alsof Vader Abraham erachter zit
Voor je het weet wordt Sieneke de EU uit gezetquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou me kapot lachen als er bij de volgende stemming een MP zou opstaan en zou roepen: Doe dan maar Sieneke!quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt Sieneke de EU uit gezet
GTMAquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou me kapot lachen als er bij de volgende stemming een MP zou opstaan en zou roepen: Doe dan maar Sieneke!
Restecpquote:
You begrijpen my all the wee.quote:
Zou wel humor zijn jaquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou me kapot lachen als er bij de volgende stemming een MP zou opstaan en zou roepen: Doe dan maar Sieneke!
quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:14 schreef MaGNeT het volgende:
Naatje ging condooms kopen bij de Kruidvat want hij had eindelijk een date!
Vraagt de kassamedewerkster “had u er een tasje bij gewild?”
Met zweet op z’n voorhoofd zegt Naatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Met zweet op z’n voorhoofd zegt Naatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Best waar ook nog eigenlijkquote:
Ja mamquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:18 schreef Greys het volgende:
Aan alle EIC-gangers, we motte slapen. We motte wakker en beeldig zijn zaterdag. Einde huishoudelijke mededeling.
Ze hadden gewoon die hele Brexit vote op 1 april moeten houden.quote:
Jawel, u zeer weledelgestrenge dame.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:18 schreef Greys het volgende:
Aan alle EIC-gangers, we motte slapen. We motte wakker en beeldig zijn zaterdag. Einde huishoudelijke mededeling.
Zaterdag is nog eons van ons af.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:18 schreef Greys het volgende:
Misschien kwam je Marty McFly daarbij nog tegen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Daarbij ben ik er niet bij, dus hoef ik ook niet beeldig te zijn.![]()
Maar goed ook, want een beeldige Roger_Epiales had best wel een allesvernietigende paradox in ons universum kunnen zijn.![]()
Dat zit er dik in.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien kwam je Marty McFly daarbij nog tegen.
Maar dan leg ik mijn foon gewoon weer weg zoals ik net een lange tijd heb gedaan. Waarschijnlijk goedemorgen als je dit leest trouwens!quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oninteressante gesprekken kunnen uiteindelijk vaak in de praktijk toch nog interessant worden. Geef de mensen om je heen eens aandacht![]()
Wij lopen toch niet weg. Hooguit vallen we een keer in slaap, maar we worden wel weer wakker.
Ja, ok, maar je kan het ook niet echt overslaan en een ritme is wel handigquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Te veel slapen is juist erg ongezond.
Daarom is het ook onverstandig om per se vast te houden aan die 8 uur per nacht die mensen nodig zouden hebben. (of 7 uur, of 9 uur of whatever er nu ín is)
Blijkt dat mensen in de hoeveelheid slaap die ze nodig hebben (net als in alle andere dingen) allemaal net een beetje anders zijn. Who could have guessed?
Suggereert dat het überhaupt nodig is en daar leg ik mijn twijfels al.quote:
@naatje_1 Ik moet zeggen, best knap dat je dit alles weet te typen terwijl het licht toch al een tijdje uit is.quote:
Wat zeg je, ik kan het niet lezenquote:Op dinsdag 2 april 2019 02:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Btw
[..]
@:naatje_1 Ik moet zeggen, best knap dat je dit alles weet te typen terwijl het licht toch al een tijdje uit is.
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die eerste week weken van zomertijd vind ik altijd maar stom
Goedemorgen!quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die eerste week maanden van zomertijd vind ik altijd maar stom
Ik ben het eens met dit statementquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die eerste week van zomertijd vind ik altijd maar stom
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben blij dat 1 april voorbij is. Ik kan jullie eindelijk - soort van - weer een beetje vertrouwen
[SC] #210 ESF-SC: Nachtbaggeren met Naatje is a gamequote:Op dinsdag 2 april 2019 08:03 schreef Dave het volgende:
Nog steeds niet terug naar de originele TT?
Tevens goedemorgen.
Ja, maar het was winning. Toch..? Anyway, never mind.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[SC] #210 ESF-SC: Nachtbaggeren met Naatje is a game
Het is in ieder geval niet meer losing...
Het was winning jaquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar het was winning. Toch..? Anyway, never mind.
[SC] #210 ESF-SC: Ochtendbaggeren met Naatje is a winning gamequote:Op dinsdag 2 april 2019 10:33 schreef Aoibhin het volgende:
Woehooee de TT verandert weerGaan jullie lekker blauw tuig?
Jaaaaquote:
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[SC] #210 ESF-SC: Ochtendbaggeren met Naatje is a winning game
Ze zijn nog lang niet klaar, nog lang niet
De lapo neem je echter meestal niet, die overkomt je... Zeker als je m niet wiltquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf![]()
Ik neem nooit meer de lapo
Truequote:Op dinsdag 2 april 2019 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De lapo neem je echter meestal niet, die overkomt je... Zeker als je m niet wilt
Kom maar op met die bloemenquote:
Goed bezig Summerquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:00 schreef summer52 het volgende:
Trots op mijzelf (euhhhhhh ja mag toch?) eerst de tuin omgespit, daarna boven de afvalcontainers een afdakje gemaakt van bamboe en ja dat scherm stak te ver over de schutting heen. En om gezeik van buren te voorkomen want het is een gemeenschappelijk achterpad moest ik dat scherm inkorten. Nou zaag erbij, toen kleine snoeischaar, toen grote takkenschaar....uiteindelijk met veel gedoe is het mij wel gelukt. Nu met een bak koffie en een stroopwafel genieten en luisteren naar 192TV en dan komt dit nummer voorbij, toepasselijker kan het niet.
Nee!quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:05 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn hier mensen met een gedachte over gele vs rode hesjes? Ben gevraagd daar een stukje over te schrijven, maar weet even geen aanvliegroute
In de buurt zeggen ze al dat ik een klusbedrijf moet opstarten want oh ik vind klussen zo leuk. Nooit gedacht hoor want toen ik nog getrouwd was kwam het niet in mij op om ook maar een hamer te pakken. Maar sinds ik alleen ben, man man man ik wist niet dat ik zo handig wasquote:
Omdat ik blij ben dat ik daar heeeeel weinig van weet, wat ik wel weet dat het een heel gedoe isquote:
Nee dat moét zelfsquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:00 schreef summer52 het volgende:
Trots op mijzelf (euhhhhhh ja mag toch?) eerst de tuin omgespit, daarna boven de afvalcontainers een afdakje gemaakt van bamboe en ja dat scherm stak te ver over de schutting heen. En om gezeik van buren te voorkomen want het is een gemeenschappelijk achterpad moest ik dat scherm inkorten. Nou zaag erbij, toen kleine snoeischaar, toen grote takkenschaar....uiteindelijk met veel gedoe is het mij wel gelukt. Nu met een bak koffie en een stroopwafel genieten en luisteren naar 192TV en dan komt dit nummer voorbij, toepasselijker kan het niet.
Ja vanmorgen allemaal gedaan, maar ik was al om half 7 wakker, dus ja dan kun je heel wat klussen doen. Ik ben dan ook een type als ik eenmaal begin dan stoom ik ook door.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee dat moét zelfs
Enne, vandaag dat alles gedaan, nee toch?
Ah, ok, dat magquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:14 schreef murp het volgende:
[..]
Omdat ik blij ben dat ik daar heeeeel weinig van weet, wat ik wel weet dat het een heel gedoe is
Trollenlegerquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:24 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn huisgenoot zou overgestapt zijn op vapen, maar het lukt hem nog niet echt. Heb hem afgelopen weekend vriendelijk gevraagd of ie de deur wel open zet, maar ik ruik nu alweer rook in het huis. Ik heb echt niets tegen rokers, zeker niet feestrokers, maar ik word echt niet vrolijk van
Nu weten we ook wie voor welke TT verantwoordelijk isquote:
Die eerste was gewoon op verzoek he! Tweede ook trouwens.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu weten we ook wie voor welke TT verantwoordelijk isThanks Benny
Ja geef mij maar de schuldquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eerste was gewoon op verzoek he! Tweede ook trouwens.
En daarna brak er TT-diarree uit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eerste was gewoon op verzoek he! Tweede ook trouwens.
Dumboquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:39 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben mensen nog biostips voor vanavond?
Ja je wist gister al niet meer dat je het gevraagd had dus ik dacht ik herinner je nog even.quote:
Da's niet lief!quote:
Ik word dementquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je wist gister al niet meer dat je het gevraagd had dus ik dacht ik herinner je nog even.
Gr gr
Je secretaresse
Gaat het wel goed?quote:
OEH! OEH!quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Hoorde net onze inzending voor het eerst op de radio. Twijfelde of het onze inzending was, dus geheel neutraal verder, en vind het een sterk nummer. Ervaring leert dat ESF liedjes die ik sterk vind hoog eindigen.
Einde boodschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |