Ja was wel herkenbaar maar ook triest om te zien, ook wat je ziet op de media tegenwoordig.quote:Op maandag 1 april 2019 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vooral die op-de-brandstapel-voordat-ie-veroordeeld-is-cultuur werd er even goed ingewreven.
We mogen echt heel dankbaar zijn dat die Fransozen geen smaak hebben, want Seemone had maar zo kunnen winnenquote:Op maandag 1 april 2019 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een geluk![]()
Had liever Seemone gezien.
Ja, het is echt zo'n stad waar altijd wel een kamer vrij is ergens. Vandaar dus ook niet echt de haast gehad om snel te boeken, maar nu gaat het toch een beetje dringen met zo'n ticket op zak.quote:Op maandag 1 april 2019 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een half jaar in Londen gezeten, en toen zijn we op bezoek geweest, dus weet wel beetje hoe groot Londen is ja. Ik zit dan trouwens in Slovenië
Couchsurfing een optie, of airbnb ofzo?quote:Op maandag 1 april 2019 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, het is echt zo'n stad waar altijd wel een kamer vrij is ergens. Vandaar dus ook niet echt de haast gehad om snel te boeken, maar nu gaat het toch een beetje dringen met zo'n ticket op zak.
Oh ja, jij ging naar Slovenië!Veel plezier daar! Je ging met studievereniging toch? Inmiddels alweer bijna 9 jaar geleden dat ik daar was; alleen in Ljubljana geweest en kon daar ook niet al te lang blijven.
1 april grapquote:
Dat is inderdaad ook nog een optie! Keuze genoeg dus. Ik zal niet op straat hoeven te slapen.quote:Op maandag 1 april 2019 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Couchsurfing een optie, of airbnb ofzo?
Bedankt alvast, ben nog niet wegEn ja, met studievereniging inderdaad. Aantal dagen vlakbij meer van bohinj en dan aantal dagen in Ljubljana.
Ga je trouwens niet last hebben van de brexit?quote:Op maandag 1 april 2019 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook nog een optie! Keuze genoeg dus. Ik zal niet op straat hoeven te slapen.
Daar heb ik nog even aan gedacht ja; dat er nog relletjes kunnen komen ofzo. Maar laat ik me niet door tegenhouden verder.quote:Op maandag 1 april 2019 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je trouwens niet last hebben van de brexit?
Nja, dat niet, ik bedoel meer met de grens doorkomen ofzoquote:Op maandag 1 april 2019 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb ik nog even aan gedacht ja; dat er nog relletjes kunnen komen ofzo. Maar laat ik me niet door tegenhouden verder.
Nou, ik denk dat @Greys gewoon aan het baggeren is. Of anders @murp ofzo. Ik heb nergens aangezeten (dit keer)quote:Op maandag 1 april 2019 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, @:ijs_beer is z'n knopjes weer aan het gebruiken dus
Ik denk niet dat Aoibhin in het plaatselijke asielzoekerscentrum wordt gezet als ze het land in wil komen.quote:Op maandag 1 april 2019 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, dat niet, ik bedoel meer met de grens doorkomen ofzo
Je weet het niet hoor, gekke jongens, die Engelsen.quote:Op maandag 1 april 2019 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aoibhin in het plaatselijke asielzoekerscentrum wordt gezet als ze het land in wil komen.
Jij weet niet wat ik allemaal uitgevreten hebquote:Op maandag 1 april 2019 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aoibhin in het plaatselijke asielzoekerscentrum wordt gezet als ze het land in wil komen.
quote:Op maandag 1 april 2019 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 april 2019 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je weet het niet hoor, gekke jongens, die Engelsen.
quote:Op maandag 1 april 2019 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
Hé wat is dit met het aanpassen van mijn TT de hele tijd?![]()
Graag gedaan hoor!quote:Op maandag 1 april 2019 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Natenaaier![]()
Kan een mod de TT aanpassen naar 'losing'?
Je kan beter niets uit sluiten inderdaadquote:Op maandag 1 april 2019 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je weet het niet hoor, gekke jongens, die Engelsen.
Joe!quote:Op maandag 1 april 2019 22:18 schreef Dave het volgende:
Kom een mod in de TT Nachtbaggeren even vervangen door Daggeren?
Thanks.
Oh ja dat had ik gezegdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |