quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt Sieneke de EU uit gezet
GTMAquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou me kapot lachen als er bij de volgende stemming een MP zou opstaan en zou roepen: Doe dan maar Sieneke!
Restecpquote:
You begrijpen my all the wee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel humor zijn jaquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou me kapot lachen als er bij de volgende stemming een MP zou opstaan en zou roepen: Doe dan maar Sieneke!
quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:14 schreef MaGNeT het volgende:
Naatje ging condooms kopen bij de Kruidvat want hij had eindelijk een date!
Vraagt de kassamedewerkster “had u er een tasje bij gewild?”
Met zweet op z’n voorhoofd zegt Naatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Met zweet op z’n voorhoofd zegt Naatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Best waar ook nog eigenlijkquote:
Ja mamquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:18 schreef Greys het volgende:
Aan alle EIC-gangers, we motte slapen. We motte wakker en beeldig zijn zaterdag. Einde huishoudelijke mededeling.
Ze hadden gewoon die hele Brexit vote op 1 april moeten houden.quote:
Jawel, u zeer weledelgestrenge dame.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:18 schreef Greys het volgende:
Aan alle EIC-gangers, we motte slapen. We motte wakker en beeldig zijn zaterdag. Einde huishoudelijke mededeling.
Zaterdag is nog eons van ons af.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:18 schreef Greys het volgende:
Misschien kwam je Marty McFly daarbij nog tegen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Daarbij ben ik er niet bij, dus hoef ik ook niet beeldig te zijn.![]()
Maar goed ook, want een beeldige Roger_Epiales had best wel een allesvernietigende paradox in ons universum kunnen zijn.![]()
Dat zit er dik in.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien kwam je Marty McFly daarbij nog tegen.
Maar dan leg ik mijn foon gewoon weer weg zoals ik net een lange tijd heb gedaan. Waarschijnlijk goedemorgen als je dit leest trouwens!quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oninteressante gesprekken kunnen uiteindelijk vaak in de praktijk toch nog interessant worden. Geef de mensen om je heen eens aandacht![]()
Wij lopen toch niet weg. Hooguit vallen we een keer in slaap, maar we worden wel weer wakker.
Ja, ok, maar je kan het ook niet echt overslaan en een ritme is wel handigquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Te veel slapen is juist erg ongezond.
Daarom is het ook onverstandig om per se vast te houden aan die 8 uur per nacht die mensen nodig zouden hebben. (of 7 uur, of 9 uur of whatever er nu ķn is)
Blijkt dat mensen in de hoeveelheid slaap die ze nodig hebben (net als in alle andere dingen) allemaal net een beetje anders zijn. Who could have guessed?
Suggereert dat het überhaupt nodig is en daar leg ik mijn twijfels al.quote:
@naatje_1 Ik moet zeggen, best knap dat je dit alles weet te typen terwijl het licht toch al een tijdje uit is.quote:
Wat zeg je, ik kan het niet lezenquote:Op dinsdag 2 april 2019 02:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Btw
[..]
@:naatje_1 Ik moet zeggen, best knap dat je dit alles weet te typen terwijl het licht toch al een tijdje uit is.
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die eerste week weken van zomertijd vind ik altijd maar stom
Goedemorgen!quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die eerste week maanden van zomertijd vind ik altijd maar stom
Ik ben het eens met dit statementquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die eerste week van zomertijd vind ik altijd maar stom
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben blij dat 1 april voorbij is. Ik kan jullie eindelijk - soort van - weer een beetje vertrouwen
[SC] #210 ESF-SC: Nachtbaggeren met Naatje is a gamequote:Op dinsdag 2 april 2019 08:03 schreef Dave het volgende:
Nog steeds niet terug naar de originele TT?
Tevens goedemorgen.
Ja, maar het was winning. Toch..? Anyway, never mind.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[SC] #210 ESF-SC: Nachtbaggeren met Naatje is a game
Het is in ieder geval niet meer losing...
Het was winning jaquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar het was winning. Toch..? Anyway, never mind.
[SC] #210 ESF-SC: Ochtendbaggeren met Naatje is a winning gamequote:Op dinsdag 2 april 2019 10:33 schreef Aoibhin het volgende:
Woehooee de TT verandert weerGaan jullie lekker blauw tuig?
Jaaaaquote:
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[SC] #210 ESF-SC: Ochtendbaggeren met Naatje is a winning game
Ze zijn nog lang niet klaar, nog lang niet
De lapo neem je echter meestal niet, die overkomt je... Zeker als je m niet wiltquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf![]()
Ik neem nooit meer de lapo
Truequote:Op dinsdag 2 april 2019 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De lapo neem je echter meestal niet, die overkomt je... Zeker als je m niet wilt
Kom maar op met die bloemenquote:
Goed bezig Summerquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:00 schreef summer52 het volgende:
Trots op mijzelf (euhhhhhh ja mag toch?) eerst de tuin omgespit, daarna boven de afvalcontainers een afdakje gemaakt van bamboe en ja dat scherm stak te ver over de schutting heen. En om gezeik van buren te voorkomen want het is een gemeenschappelijk achterpad moest ik dat scherm inkorten. Nou zaag erbij, toen kleine snoeischaar, toen grote takkenschaar....uiteindelijk met veel gedoe is het mij wel gelukt. Nu met een bak koffie en een stroopwafel genieten en luisteren naar 192TV en dan komt dit nummer voorbij, toepasselijker kan het niet.
Nee!quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:05 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn hier mensen met een gedachte over gele vs rode hesjes? Ben gevraagd daar een stukje over te schrijven, maar weet even geen aanvliegroute
In de buurt zeggen ze al dat ik een klusbedrijf moet opstarten want oh ik vind klussen zo leuk. Nooit gedacht hoor want toen ik nog getrouwd was kwam het niet in mij op om ook maar een hamer te pakken. Maar sinds ik alleen ben, man man man ik wist niet dat ik zo handig wasquote:
Omdat ik blij ben dat ik daar heeeeel weinig van weet, wat ik wel weet dat het een heel gedoe isquote:
Nee dat moét zelfsquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:00 schreef summer52 het volgende:
Trots op mijzelf (euhhhhhh ja mag toch?) eerst de tuin omgespit, daarna boven de afvalcontainers een afdakje gemaakt van bamboe en ja dat scherm stak te ver over de schutting heen. En om gezeik van buren te voorkomen want het is een gemeenschappelijk achterpad moest ik dat scherm inkorten. Nou zaag erbij, toen kleine snoeischaar, toen grote takkenschaar....uiteindelijk met veel gedoe is het mij wel gelukt. Nu met een bak koffie en een stroopwafel genieten en luisteren naar 192TV en dan komt dit nummer voorbij, toepasselijker kan het niet.
Ja vanmorgen allemaal gedaan, maar ik was al om half 7 wakker, dus ja dan kun je heel wat klussen doen. Ik ben dan ook een type als ik eenmaal begin dan stoom ik ook door.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee dat moét zelfs
Enne, vandaag dat alles gedaan, nee toch?
Ah, ok, dat magquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:14 schreef murp het volgende:
[..]
Omdat ik blij ben dat ik daar heeeeel weinig van weet, wat ik wel weet dat het een heel gedoe is
Trollenlegerquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:24 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn huisgenoot zou overgestapt zijn op vapen, maar het lukt hem nog niet echt. Heb hem afgelopen weekend vriendelijk gevraagd of ie de deur wel open zet, maar ik ruik nu alweer rook in het huis. Ik heb echt niets tegen rokers, zeker niet feestrokers, maar ik word echt niet vrolijk van
Nu weten we ook wie voor welke TT verantwoordelijk isquote:
Die eerste was gewoon op verzoek he! Tweede ook trouwens.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu weten we ook wie voor welke TT verantwoordelijk isThanks Benny
Ja geef mij maar de schuldquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eerste was gewoon op verzoek he! Tweede ook trouwens.
En daarna brak er TT-diarree uit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eerste was gewoon op verzoek he! Tweede ook trouwens.
Dumboquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:39 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben mensen nog biostips voor vanavond?
Ja je wist gister al niet meer dat je het gevraagd had dus ik dacht ik herinner je nog even.quote:
Da's niet lief!quote:
Ik word dementquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je wist gister al niet meer dat je het gevraagd had dus ik dacht ik herinner je nog even.
Gr gr
Je secretaresse
Gaat het wel goed?quote:
OEH! OEH!quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Hoorde net onze inzending voor het eerst op de radio. Twijfelde of het onze inzending was, dus geheel neutraal verder, en vind het een sterk nummer. Ervaring leert dat ESF liedjes die ik sterk vind hoog eindigen.
Einde boodschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |