Ik zei het alleen in de hoop dat je zou reageren en dan kon ik zoiets zeggen wat jij nu zegt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof je dat niet eerder hebt gezien
Mijn vriend normaal wel, maar hij heeft het nu zo druk op zijn werk dat ie een beetje afgedraaid is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw ligt alweer een uur te pitten, da's ook geen nachtbraker
ik ben als nachtmens met een ochtenmens getrouwdquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn vriend normaal wel, maar hij heeft het nu zo druk op zijn werk dat ie een beetje afgedraaid is.
Wehehe, sukkoooolquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zei het alleen in de hoop dat je zou reageren en dan kon ik zoiets zeggen wat jij nu zegt.
Slimme vent.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben als nachtmens met een ochtenmens getrouwd
scheelt wel wat ruziegelegenheden
Naatje blabla en de 40 negerpiemels, kom er maar inquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:30 schreef ValHallen het volgende:
Zo wil ik mijn piemel trouwens het liefst: Hard en donker.
gewoonfaye.rar?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dimmen ja? Of ik gooi die naaktfoto's in het forum
Voor jou altijd schat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naatje blabla en de 40 negerpiemels, kom er maar in
Wie was hier degene met een trainingsbroek aan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dimmen ja? Of ik gooi die naaktfoto's in het forum
Neequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naatje blabla en de 40 negerpiemels, kom er maar in
Wat een prachtige fotoquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor jou altijd schat.
[ afbeelding ]
Zit in de familie hequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's een snelle reactie
je lijkt MPG wel
Too late.quote:
En die kunnen niet uit wil je zeggen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wie was hier degene met een trainingsbroek aan?
Niet haten op mijn PS skillz.quote:
Die verdomde ghb ook altijdquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En die kunnen niet uit wil je zeggen?
Ruzie nou dat heb ik nooit hooguit even een paar woorden en dan is het weer klaar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben als nachtmens met een ochtenmens getrouwd
scheelt wel wat ruziegelegenheden
Stingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |