Whehe.quote:
Werkelijk geen idee. All lijkt hij nu iets beterquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:09 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja idd... enig id waar t aan kan liggen?
Hadden we laatst ook al, toen moesten we er gewoon mee kappen
iets stabieler iddquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. All lijkt hij nu iets beter
kan je latency instellen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. All lijkt hij nu iets beter
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:10 schreef gewoonfaye het volgende:
GrafVH, nu moet ik blijven luisteren. Ik ben keiemooeee
Naat draait niet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
Gelukkig draait na VH niemand meer dan kan ik om 2:00 uur gaan pitten.
Of je herkende het paard van The Avalanches - Frontier Psychiatrist.quote:
Ik bedacht me net dat Naat nog draait en Ekdom op TV is.quote:
Dan kan ik net een uurtje slapen en moet ik de wekker om 4 uur zetten.quote:
quote:
de highlights uit je DnB show!?quote:
Hoop ander spul ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
de highlights uit je DnB show!?
geen id, is TC niet in de lucht?quote:
jah maar er is niemandquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
geen id, is TC niet in de lucht?
Ik móet echt gaan slapen, dus nu lig ik iig in bedquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is een goedmakertje voor vorige week
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik móet echt gaan slapen, dus nu lig ik iig in bed
Picsquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Slaap lekker Faye.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
zijn er ook wel eens die melden als 1e post dat ze gaanquote:
Nee ik ben een nachtbraker, alleen vanavond film zitten kijken en nu is mijn vriend naar bed en ik ben nog klaarwakkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er ook wel eens die melden als 1e post dat ze gaan
mijn vrouw ligt alweer een uur te pitten, da's ook geen nachtbrakerquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee ik ben een nachtbraker, alleen vanavond film zitten kijken en nu is mijn vriend naar bed en ik ben nog klaarwakker
Ik zei het alleen in de hoop dat je zou reageren en dan kon ik zoiets zeggen wat jij nu zegt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof je dat niet eerder hebt gezien
Mijn vriend normaal wel, maar hij heeft het nu zo druk op zijn werk dat ie een beetje afgedraaid is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw ligt alweer een uur te pitten, da's ook geen nachtbraker
ik ben als nachtmens met een ochtenmens getrouwdquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn vriend normaal wel, maar hij heeft het nu zo druk op zijn werk dat ie een beetje afgedraaid is.
Wehehe, sukkoooolquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zei het alleen in de hoop dat je zou reageren en dan kon ik zoiets zeggen wat jij nu zegt.
Slimme vent.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben als nachtmens met een ochtenmens getrouwd
scheelt wel wat ruziegelegenheden
Naatje blabla en de 40 negerpiemels, kom er maar inquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:30 schreef ValHallen het volgende:
Zo wil ik mijn piemel trouwens het liefst: Hard en donker.
gewoonfaye.rar?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dimmen ja? Of ik gooi die naaktfoto's in het forum
Voor jou altijd schat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naatje blabla en de 40 negerpiemels, kom er maar in
Wie was hier degene met een trainingsbroek aan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dimmen ja? Of ik gooi die naaktfoto's in het forum
Neequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat een prachtige fotoquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor jou altijd schat.
[ afbeelding ]
Zit in de familie hequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's een snelle reactie
je lijkt MPG wel
Too late.quote:
En die kunnen niet uit wil je zeggen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wie was hier degene met een trainingsbroek aan?
Niet haten op mijn PS skillz.quote:
Die verdomde ghb ook altijdquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En die kunnen niet uit wil je zeggen?
Ruzie nou dat heb ik nooit hooguit even een paar woorden en dan is het weer klaar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben als nachtmens met een ochtenmens getrouwd
scheelt wel wat ruziegelegenheden
Stingquote:
Trouwens was het weer mevrouwtje oversekst die hier mee kwam.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja hallo, dat staat zo sletterigquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet doen alsof je het niet vrijwillig deed
Koenquote:
Steek een pen in je poepertquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens was het weer mevrouwtje oversekst die hier mee kwam.
Klopt. en daarom hou ik zo van jequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja hallo, dat staat zo sletterig
Dankjequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. en daarom hou ik zo van je
Ik steek liever wat anders in de jouwe.quote:
Lekker hequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:37 schreef WickedTunes het volgende:
VH, dit mag de hele nacht wel aanstaan
Als de techniek eens zou meewerken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:37 schreef WickedTunes het volgende:
VH, dit mag de hele nacht wel aanstaan
Ja inderdaadquote:
tc ook erg rustigquote:
Toch nog een tc geweest? jammer dat ik die weer gemist hebquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tc ook erg rustig
gisteren was het aardig druk zowel hier als daar
Vandaag niet echt volgens mij.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Toch nog een tc geweest? jammer dat ik die weer gemist heb
gisteren weer met Erik en Knetterquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Toch nog een tc geweest? jammer dat ik die weer gemist heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |