SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
De geruchten dat ik een voorbinddildo heb zijn pertinent niet waar.
Vort is wel duidelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wens ze succes.
Maar het was vort (oh, dat is geen Nederlands woord) irritant dat iedereen op onze router zat en wij niet meer op internet konden...
hmmm kan me er jou toch wel mee voorstellenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
Sorry, ik zal het voortaan voor me houden, get it, voor mequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Zonder hoesje ga ik niet in jou poesje!
Zonder rubber kom ik niet in haar flubber?
Zonder kapotje geraak ik niet in het grotje?
Schatje, ik wil je memmen temmen.
Ik wil je muffin glaceren.
maar je brownie wou nie...
Ik zag net hoe je cup keek?
Zolang ik maar je mergpijp.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:50 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het voortaan voor me houden, get it, voor me
Hij is goooooed.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:50 schreef STING het volgende:
[..]
Zet dat in een spoiler.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:50 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:50 schreef STING het volgende:
[..]
Meer iets voor samzz dusquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Niets mis met strapons hoor, ik vergelijk het altijd een beetje met een vegaburger.
RockNijntje.... wat doe je nu? Wat moeten ze daar nu niet van me denken ghehequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Ik voel een topic aankomen over condoom slagzinnen.
Oh wacht het is er al.
De beste condoom slagzinnen
Ja, haar zie ik er wel mee rondlopen.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat wil je er aan doen dan he? he?
quote:
Inwendige stokslagen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat wil je er aan doen dan he? he?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, haar zie ik er wel mee rondlopen.
Met haar hobbelpaard.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, haar zie ik er wel mee rondlopen.
Nee, geen idee, ken haar niet echt, dit zijn louter vermoedens.quote:
Inwendige stokslagen bij VH betekent niet gelijk dat ik homo benquote:
Ja maar toch is het homo'achtig als jij met je stok in VH zit...quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Inwendige stokslagen bij VH betekent niet gelijk dat ik homo ben
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar toch is het homo'achtig als jij met je stok in VH zit...
Ik ben tweeslachtig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar toch is het homo'achtig als jij met je stok in VH zit...
Sorry, maar te makkelijkquote:
Ditquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef WickedTunes het volgende:
Wat vliegt de tijd met deze waaaaaaanzinnige dj's en super lekkere muziek!!!
Mr. Green, straks ff tracklist posten aub![]()
![]()
Maar je krijgt dus nooit kinderen?quote:
klonk lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:58 schreef mr-green het volgende:
Lees mee met telefoon
Dank voor iedereen die de muziek goed vond
Ik hoop het voor hem.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar je krijgt dus nooit kinderen?.
Zit niet in de planning voorlopig iigquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar je krijgt dus nooit kinderen?.
Oh nee?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
Het was helemaal geweldig Mr. Green. Een goed begin van een weekendquote:
Als ik ouder was had je je slag geslagen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zit niet in de planning voorlopig iig
En jij bent en blijft te jong
Baby baby noooooquote:
Wellicht als je in het echt ook tof was.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik ouder was had je je slag geslagen?.
Hehehe, jammer danquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wellicht als je in het echt ook tof was.
Je bent niet tof?quote:
Ook niet, maar te jong bedoelde ikquote:
Heheh.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook niet, maar te jong bedoelde ik.
Quitterquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik luister 10 minuutjes, dan ga ik naar bed
FayeFayeFaye Venlo!quote:
De bejaarde versie van de woordenboekfunctie op je telefoon?quote:
Nog veel ouder, dit is pre-mobieltijdperkquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De bejaarde versie van de woordenboekfunctie op je telefoon?
ik kan me dit allemaal veel te goed herinneren van toenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:05 schreef WickedTunes het volgende:
Jaaaa.... T99...
VH, ik ben 2 jaar terug bij Oud & Nieuw van Extrema geweest ... daar was een oldskool zaal met de echte artiesten van toen, incl. DJ Jean en zijn tijdgenoten...
Allleen maar dit soort muziek, maar dan live!!![]()
![]()
Ik ga nu al uit mijn plaat, maar om deze tijd weer eens op de dansvloer mee te maken is helemaalquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:05 schreef WickedTunes het volgende:
Jaaaa.... T99...
VH, ik ben 2 jaar terug bij Oud & Nieuw van Extrema geweest ... daar was een oldskool zaal met de echte artiesten van toen, incl. DJ Jean en zijn tijdgenoten...
Allleen maar dit soort muziek, maar dan live!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan me dit allemaal veel te goed herinneren van toen
lijkt gisteren...
De oude opatjes vertellen over vroegah.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ga nu al uit mijn plaat, maar om deze tijd weer eens op de dansvloer mee te maken is helemaal
Groei je?quote:
Shut up kidquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
De oude opatjes vertellen over vroegah.
Arm meisje toch.quote:
ik groei hooguit in de breedtequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Groei je?.
Noes, dat klinkt fout.
Ja idd... enig id waar t aan kan liggen?quote:
Jij Christenjong!quote:
Whehe.quote:
Werkelijk geen idee. All lijkt hij nu iets beterquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:09 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja idd... enig id waar t aan kan liggen?
Hadden we laatst ook al, toen moesten we er gewoon mee kappen
iets stabieler iddquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. All lijkt hij nu iets beter
kan je latency instellen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. All lijkt hij nu iets beter
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:10 schreef gewoonfaye het volgende:
GrafVH, nu moet ik blijven luisteren. Ik ben keiemooeee
Naat draait niet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
Gelukkig draait na VH niemand meer dan kan ik om 2:00 uur gaan pitten.
Of je herkende het paard van The Avalanches - Frontier Psychiatrist.quote:
Ik bedacht me net dat Naat nog draait en Ekdom op TV is.quote:
Dan kan ik net een uurtje slapen en moet ik de wekker om 4 uur zetten.quote:
quote:
de highlights uit je DnB show!?quote:
Hoop ander spul ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
de highlights uit je DnB show!?
geen id, is TC niet in de lucht?quote:
jah maar er is niemandquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
geen id, is TC niet in de lucht?
Ik móet echt gaan slapen, dus nu lig ik iig in bedquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is een goedmakertje voor vorige week
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik móet echt gaan slapen, dus nu lig ik iig in bed
Picsquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Slaap lekker Faye.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
zijn er ook wel eens die melden als 1e post dat ze gaanquote:
Nee ik ben een nachtbraker, alleen vanavond film zitten kijken en nu is mijn vriend naar bed en ik ben nog klaarwakkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er ook wel eens die melden als 1e post dat ze gaan
mijn vrouw ligt alweer een uur te pitten, da's ook geen nachtbrakerquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee ik ben een nachtbraker, alleen vanavond film zitten kijken en nu is mijn vriend naar bed en ik ben nog klaarwakker
Ik zei het alleen in de hoop dat je zou reageren en dan kon ik zoiets zeggen wat jij nu zegt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof je dat niet eerder hebt gezien
Mijn vriend normaal wel, maar hij heeft het nu zo druk op zijn werk dat ie een beetje afgedraaid is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw ligt alweer een uur te pitten, da's ook geen nachtbraker
ik ben als nachtmens met een ochtenmens getrouwdquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn vriend normaal wel, maar hij heeft het nu zo druk op zijn werk dat ie een beetje afgedraaid is.
Wehehe, sukkoooolquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zei het alleen in de hoop dat je zou reageren en dan kon ik zoiets zeggen wat jij nu zegt.
Slimme vent.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben als nachtmens met een ochtenmens getrouwd
scheelt wel wat ruziegelegenheden
Naatje blabla en de 40 negerpiemels, kom er maar inquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:30 schreef ValHallen het volgende:
Zo wil ik mijn piemel trouwens het liefst: Hard en donker.
gewoonfaye.rar?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dimmen ja? Of ik gooi die naaktfoto's in het forum
Voor jou altijd schat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naatje blabla en de 40 negerpiemels, kom er maar in
Wie was hier degene met een trainingsbroek aan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dimmen ja? Of ik gooi die naaktfoto's in het forum
Neequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat een prachtige fotoquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor jou altijd schat.
[ afbeelding ]
Zit in de familie hequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's een snelle reactie
je lijkt MPG wel
Too late.quote:
En die kunnen niet uit wil je zeggen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wie was hier degene met een trainingsbroek aan?
Niet haten op mijn PS skillz.quote:
Die verdomde ghb ook altijdquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En die kunnen niet uit wil je zeggen?
Ruzie nou dat heb ik nooit hooguit even een paar woorden en dan is het weer klaar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben als nachtmens met een ochtenmens getrouwd
scheelt wel wat ruziegelegenheden
Stingquote:
Trouwens was het weer mevrouwtje oversekst die hier mee kwam.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja hallo, dat staat zo sletterigquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet doen alsof je het niet vrijwillig deed
Koenquote:
Steek een pen in je poepertquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens was het weer mevrouwtje oversekst die hier mee kwam.
Klopt. en daarom hou ik zo van jequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja hallo, dat staat zo sletterig
Dankjequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. en daarom hou ik zo van je
Ik steek liever wat anders in de jouwe.quote:
Lekker hequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:37 schreef WickedTunes het volgende:
VH, dit mag de hele nacht wel aanstaan
Als de techniek eens zou meewerken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:37 schreef WickedTunes het volgende:
VH, dit mag de hele nacht wel aanstaan
Ja inderdaadquote:
tc ook erg rustigquote:
Toch nog een tc geweest? jammer dat ik die weer gemist hebquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tc ook erg rustig
gisteren was het aardig druk zowel hier als daar
Vandaag niet echt volgens mij.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Toch nog een tc geweest? jammer dat ik die weer gemist heb
gisteren weer met Erik en Knetterquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Toch nog een tc geweest? jammer dat ik die weer gemist heb
Aaahquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren weer met Erik en Knetter
en insom en ikquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren weer met Erik en Knetter
Nee gisteravondquote:
Apollo 440?quote:
5? Je ziet vast dubbel, er staan er maar 2,5quote:
ik hoor niks, al 2 minutenquote:
Club Bizarrequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:50 schreef MsMessy het volgende:
Heb U96 Das Boot op mijn mp3 speler staansamen met Club Bizarre.
Maar het is nu inderdaad wel heel stil
Stifflerquote:
Proostquote:
Nein, go your gangquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
VH, heb je iets van het nieuwe dEUS album gedraaid? (ik wil dat album integraal laten horen, maar als jij al iets daarvan hebt gedraaid, skip ik dat)
Proostquote:
RN heeft de KSC vaarwel gezegd?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:57 schreef RockNijntje het volgende:
Hé, daar heb je die jongen van de prachtige negerfoto.
Als het net zo erg is als de wasabi-nori nootjes die ik laatst had dan mag je er wel bier of melk bij hebben om te blussen. Nondeju met een nootje waren al mijn holtes schoongebrandquote:
wasabi chips van de Lidlquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als het net zo erg is als de wasabi-nori nootjes die ik laatst had dan mag je er wel bier of melk bij hebben om te blussen. Nondeju met een nootje waren al mijn holtes schoongebrand
Maar ik post daar zelfs gewoon mee nu...quote:
Kom nooit bij de Lidl (Aldi zit dichterbij) maar echte wasabi is een uitstekend middel om alle holtes weer open te krijgen als je verkouden bent weet ik uit ervaringquote:
Die zijn lekkerquote:
owja half uur terugquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik post daar zelfs gewoon mee nu...
Kwartierquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kwartier.
Maar ik lurk er wel bijna altijd als ik achter (voor) de pc zit
.
heeeeeeeequote:Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jow ik ga niet zeggen dat ik meeluister.. want dat vind vh niet leuk
dus ik zeg gewoon hallow dannnnnnnnn
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
That's my girlquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb smileys op mijn boobiesquote:
Pics. Oh wacht, laat maarquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb smileys op mijn boobies
En een dronken fanta die binnenkomt. Oh wacht, die is altijd dronken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
Ik zit nu te wachten op een dronken Insomnium die het topic binnenkomt.
Oh god.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
picsquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik.. op mijn phone.. ga nu niet uploaden enzowquote:
Hehehequote:Op zaterdag 3 september 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik.. op mijn phone.. ga nu niet uploaden enzow
En je tepel is zeker de neus?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Whehequote:Op zaterdag 3 september 2011 01:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En een dronken fanta die binnenkomt. Oh wacht, die is altijd dronken.
neeheee.. tis wel netjes geblevenquote:
quote:
Godallejezus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neeheee.. tis wel netjes gebleven
vriendin vroeg of ze mocht tekenen
dan moet ik uploaden en stuf..quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:10 schreef RockNijntje het volgende:
Knetter, post ze hier maar. [Paint] Maak hier FOK!smiley's na #2
.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:10 schreef RockNijntje het volgende:
Knetter, post ze hier maar. [Paint] Maak hier FOK!smiley's na #2
.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik uploaden en stuf..
heb de pic al wel naar carool ge whatsappt.. en per ongeluk naar mijn tante
Mijn meest succesvolle topic ooitquote:
Helemaal loesoe.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik uploaden en stuf..
heb de pic al wel naar carool ge whatsappt.. en per ongeluk naar mijn tante
En toen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en per ongeluk naar mijn tante
ze heeft nog niet gereageerdquote:
Hehehehehe.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze heeft nog niet gereageerd
slaapt denk ik.. dus uhm... tja.. kweenie
daar hoor je meer vanquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze heeft nog niet gereageerd
slaapt denk ik.. dus uhm... tja.. kweenie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |