Als het net zo erg is als de wasabi-nori nootjes die ik laatst had dan mag je er wel bier of melk bij hebben om te blussen. Nondeju met een nootje waren al mijn holtes schoongebrandquote:
wasabi chips van de Lidlquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als het net zo erg is als de wasabi-nori nootjes die ik laatst had dan mag je er wel bier of melk bij hebben om te blussen. Nondeju met een nootje waren al mijn holtes schoongebrand
Maar ik post daar zelfs gewoon mee nu...quote:
Kom nooit bij de Lidl (Aldi zit dichterbij) maar echte wasabi is een uitstekend middel om alle holtes weer open te krijgen als je verkouden bent weet ik uit ervaringquote:
Die zijn lekkerquote:
owja half uur terugquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik post daar zelfs gewoon mee nu...
Kwartierquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kwartier.
Maar ik lurk er wel bijna altijd als ik achter (voor) de pc zit
.
heeeeeeeequote:Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jow ik ga niet zeggen dat ik meeluister.. want dat vind vh niet leuk
dus ik zeg gewoon hallow dannnnnnnnn
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
That's my girlquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb smileys op mijn boobiesquote:
Pics. Oh wacht, laat maarquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb smileys op mijn boobies
En een dronken fanta die binnenkomt. Oh wacht, die is altijd dronken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
Ik zit nu te wachten op een dronken Insomnium die het topic binnenkomt.
Oh god.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb smileys op mijn boobies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |