Waarom zou ik een melding krijgen als iemand jou quote?quote:Op maandag 1 april 2019 18:22 schreef Em31 het volgende:
Ik krijg geen meldingen meer als iemand me quote etc. Jullie wel?
Ik heb het uit staanquote:Op maandag 1 april 2019 18:22 schreef Em31 het volgende:
Ik krijg geen meldingen meer als iemand me quote etc. Jullie wel?
Grapjasquote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:dunclaurence twitterde op maandag 01-04-2019 om 14:46:39Did a bit too much singing lately, sounding like a sick crow, completely lost my voice. No more appearances for the next 2 weeks. Thanks @:everyone for the support and the lovely comments! See you soon💪🏻 https://t.co/0r2Hn1nyhv #disappointed #novoice reageer retweet
Jaa ik ook, heel graag zelfs!quote:Op maandag 1 april 2019 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ik durf het eigenlijk al niet meer. En ik heb geen idee waarom niet.Maar ik wil zo graag dat het ooit géén fake nieuws meer is.
Je kunt wat Em al zei wel gewoon over de 1 aprilgrap Tweeten zonder Ilse en Waylon erbij te raggen.quote:Op maandag 1 april 2019 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ik durf het eigenlijk al niet meer. En ik heb geen idee waarom niet.Maar ik wil zo graag dat het ooit géén fake nieuws meer is.
Goed nieuwsquote:Op maandag 1 april 2019 17:41 schreef Greys het volgende:
Even afkloppen maar dit is DAG 4 VAN NIET-MANKE-GRIEK. Ondanks dat ik hem sinds de CT scan dus af en toe even in de tuin laat denderen.
Ik begin echt weer te geloven in #TEAMKOMTGOED
Komend weekend mag ie het vijf minuten proberen op Hét Veld.
Wat een goed nieuws!quote:Op maandag 1 april 2019 17:41 schreef Greys het volgende:
Even afkloppen maar dit is DAG 4 VAN NIET-MANKE-GRIEK. Ondanks dat ik hem sinds de CT scan dus af en toe even in de tuin laat denderen.
Ik begin echt weer te geloven in #TEAMKOMTGOED
Komend weekend mag ie het vijf minuten proberen op Hét Veld.
Gieren om raggen.quote:Op maandag 1 april 2019 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kunt wat Em al zei wel gewoon over de 1 aprilgrap Tweeten zonder Ilse en Waylon erbij te raggen.
Ja, Nederland is onderhand echt wel een belangrijk land op het ESF. Wie had daar 10 jaar geleden nog van durven dromenquote:Op maandag 1 april 2019 18:32 schreef ijs_beer het volgende:
Ik kwam een posting tegen waarin iemand vroeg om de vijf laatste inzendingen te ranken van je land. Eerste lijstjes waren van UK en Spanje, toen ik die NL invulde realiseerde ik me aan wat voor goede streak we bezig zijn.![]()
Oh!quote:
Even mah dm's raggen.quote:Op maandag 1 april 2019 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh!Dat moest taggen zijn, maar mijn autocorrect besliste anders
![]()
quote:
Wat proberen ze hier überhaupt te zeggen joh?quote:Op maandag 1 april 2019 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
"a noledsjed and famous philosopher"
wat is les hebben in slecht Engels toch kut
knowledged, ofzoquote:Op maandag 1 april 2019 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat proberen ze hier überhaupt te zeggen joh?
twitter:JanSmit twitterde op maandag 01-04-2019 om 17:07:21Ook deze 1 april weer in de paling genomen. reageer retweet
@murpquote:Op maandag 1 april 2019 18:45 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:JanSmit twitterde op maandag 01-04-2019 om 17:07:21Ook deze 1 april weer in de paling genomen. reageer retweet
Ik heb ooit iemand dit horen uitspreken als knolletsjt.quote:
Misschien zei die persoon 'acknowledged'?quote:Op maandag 1 april 2019 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand dit horen uitspreken als knolletsjt.Kwam niet meer bij.
Denk het jaquote:Op maandag 1 april 2019 18:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien zei die persoon 'acknowledged'?
ik heb "knowledge" op de middelbare ooit uitgesproken als knoowledsj (dus met harde k)quote:Op maandag 1 april 2019 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand dit horen uitspreken als knolletsjt.Kwam niet meer bij.
Ik had tijdens mijn studie 'gnome' uitgesproken met de g erbij, tot een Engelse student me er in mijn laatste jaar op attendeerde dat je die g niet uit hoorde te sprekenquote:Op maandag 1 april 2019 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb "knowledge" op de middelbare ooit uitgesproken als knoowledsj (dus met harde k)
ik zeg het nog steeds met gquote:Op maandag 1 april 2019 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn studie 'gnome' uitgesproken met de g erbij, tot een Engelse student me er in mijn laatste jaar op attendeerde dat je die g niet uit hoorde te spreken
quote:Op maandag 1 april 2019 19:38 schreef Dave het volgende:
Vroeger, toen je nog single'tjes ging kopen in de platenzaak, had ik als klein Dave-je een plaatje van UB40 op m'n verlanglijstje gezet.
Mama-Dave is toen naar de platenzaak gegaan en heeft gevraagd om het plaatje van "up veertig".![]()
Maar ze kreeg wel wat ze wilde.
Daarom was ik zooo blij dat mijn dochter fan was van Doe Maarquote:Op maandag 1 april 2019 19:38 schreef Dave het volgende:
Vroeger, toen je nog single'tjes ging kopen in de platenzaak, had ik als klein Dave-je een plaatje van UB40 op m'n verlanglijstje gezet.
Mama-Dave is toen naar de platenzaak gegaan en heeft gevraagd om het plaatje van "up veertig".![]()
Kan weinig aan mis gaan inderdaad!quote:Op maandag 1 april 2019 19:40 schreef summer52 het volgende:
[..]
Daarom was ik zooo blij dat mijn dochter fan was van Doe Maar
Wie is dat Doris Day?quote:Op maandag 1 april 2019 19:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tot je “Doris Day” als single moet halen...
Hij is veranderd in een charmeleonquote:Op maandag 1 april 2019 19:43 schreef Dave het volgende:
Jake’s Face Reacts is al een week stil trouwens.
Bløfquote:Op maandag 1 april 2019 19:40 schreef summer52 het volgende:
[..]
Daarom was ik zooo blij dat mijn dochter fan was van Doe Maar
Oké, waarom kom jij op bing.com ?quote:Op maandag 1 april 2019 19:46 schreef Dave het volgende:
Die wallpaper op bing.com![]()
[ afbeelding ]
Ik zag twee beren, hem met een bootje smeren.
Sinds die aanslag in NZ werken de youtube-filters niet meer, dus kijk ik af en toe op bing.com als ik zoek naar 'duncan laurence reaction'.quote:
Niet helemaal stil, drie dagen terug:quote:Op maandag 1 april 2019 19:43 schreef Dave het volgende:
Jake’s Face Reacts is al een week stil trouwens.
quote:I honestly don’t think I can describe to you what this past week has been like for me. I’m very open about my struggles with anxiety and depression. I’m also open about how this channel and the family we’ve created together have helped me and hopefully some of you to try to see the light at the end of the tunnel in the darkest of moments. This has taken a toll on me in almost every conceivable way, and I have pages of journals from each day that I won’t make y’all read. I think the most hurtful part of me deciding to go public is the fact that I don’t feel like we can celebrate all of the incredible things we’ve accomplished together through this channel. We got to 22,000 subscribers (in just one year), making this the most subscribed to American-based Eurovision Reaction channel ever, but it didn’t even feel like something to celebrate after a week of people attacking me in every possible way. Please know I love and appreciate every single one of you. I’m going to need all of your support and encouragement to get back in front of the cameras again. The pic is what ended up happening yesterday when I tried to sit down and react. No matter how much hate exists in this world, I believe that love will always win.💚✌️
https://www.youtube.com/c(...)ed3A3XAwvA/community
Oh, dat had ik nog niet gelezen, zat steeds bij z'n video's te kijken.quote:Op maandag 1 april 2019 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet helemaal stil, drie dagen terug:
[..]
Maar @ijs_beer zei juist vanochtend dat het moet met iets wat men graag wilt, zoals dat bijleggen van die ruzie van Wehlun en Ielze.quote:Op maandag 1 april 2019 19:49 schreef Greys het volgende:
@:Dave 1 april hoort anders!
Niet dat je eerst iemand blij maakt en dat het dan tegenvalt. Dat moet andersom.
Wat hebben YT filters met bing te makenquote:Op maandag 1 april 2019 19:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Sinds die aanslag in NZ werken de youtube-filters niet meer, dus kijk ik af en toe op bing.com als ik zoek naar 'duncan laurence reaction'.
was een geintje, dat nummer van Doe Maar kan ik niet meer horen, zo vaak tegen mijn wil naar moeten luisteren. Ach ja en dan net doen of het zoooooooo'n goed nummer is.quote:Op maandag 1 april 2019 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze denkt dat je weg bent...
Niets, maar op bing werken de periode filters beter.quote:Op maandag 1 april 2019 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat hebben YT filters met bing te maken
STOM!quote:Op maandag 1 april 2019 19:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar @:ijs_beer zei juist vanochtend dat het moet met iets wat men graag wilt, zoals dat bijleggen van die ruzie van Wehlun en Ielze.
Doet me denken aan die reclame van 'ik zoek de nieuwe cd van de podcasts'quote:Op maandag 1 april 2019 19:38 schreef Dave het volgende:
Zeg dat ook maar tegen Emquote:Op maandag 1 april 2019 19:49 schreef Greys het volgende:
@:Dave 1 april hoort anders!
Niet dat je eerst iemand blij maakt en dat het dan tegenvalt. Dat moet andersom.
Ja. Potver. Er worden even wat ESF hartjes gebroken en vertrapt zeg vandaag.quote:
Oh Jakequote:Op maandag 1 april 2019 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet helemaal stil, drie dagen terug:
[..]
Ja, dacht ik ook al aan!quote:Op maandag 1 april 2019 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh JakeHoop dat alles snel beter gaat. Heeft hij Twitter? Hij verdient wel een lief berichtje van ons.
Oeh...Adelequote:
Ik in Ziggo dome.quote:Op maandag 1 april 2019 20:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oeh...Adele![]()
Ben naar haar laatste concert in London geweest![]()
Je posts per pagina op 999 hebben staan, maar wel voor de 3e of 4e keer naar een college moeten.quote:Op maandag 1 april 2019 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien ga ik wel even die Google Calendar game spelen, dit college is nog saaier nu ik m voor de 3e/4e keer hoor
Twitter: @JakesFaceReactsquote:Op maandag 1 april 2019 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh JakeHoop dat alles snel beter gaat. Heeft hij Twitter? Hij verdient wel een lief berichtje van ons.
Nouja, eerste keer: maagdenhuis, tweede keer: ik volg de colleges die ik het jaar daarvoor niet heb gevolgd, derde keer: psychosegenot, vierde keer: nog niet op volle kracht en totaal geen creativiteit, dus nu de vijfde keerquote:Op maandag 1 april 2019 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Je posts per pagina op 999 hebben staan, maar wel voor de 3e of 4e keer naar een college moeten.
Wat was het geweldig hè?quote:
Gaaf! Gelukkig naar één van de eersten dan, echt balen als je voor de laatste concerten kaarten hadquote:Op maandag 1 april 2019 20:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oeh...Adele![]()
Ben naar haar laatste concert in London geweest![]()
Ik zat je te stangen schat.quote:Op maandag 1 april 2019 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, eerste keer: maagdenhuis, tweede keer: ik volg de colleges die ik het jaar daarvoor niet heb gevolgd, derde keer: psychosegenot, vierde keer: nog niet op volle kracht en totaal geen creativiteit, dus nu de vijfde keer
(en bij keer nummer 4 ben ik naar geen enkel college geweest volgens mij, maar zeker weten doe ik het niet)
Je kunt reageren op dat youtube bericht van hem.quote:Op maandag 1 april 2019 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wij kwamen een ander Nederlands stel tegen in het hotel, die kaarten hadden voor het concert van vrijdag dat dus afgelast was (wij waren die avond ervoor geweest). Dan baal je wel jaquote:Op maandag 1 april 2019 20:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gaaf! Gelukkig naar één van de eersten dan, echt balen als je voor de laatste concerten kaarten had![]()
Ik was erbij in Amsterdam, was echt geweldig
Dit lijkt me dan weer wel normaal nieuws, oh, post ge-editquote:Op maandag 1 april 2019 20:16 schreef MaGNeT het volgende:
https://www.telegraaf.nl/entertainment/3378686/songfestival-uit-zorgen-over-veiligheid-in-israel
Deze keer geen 1 april grap.
Oh zo! Nee, dan snap ik het.quote:Op maandag 1 april 2019 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt reageren op dat youtube bericht van hem.
Hij heeft het niet op Twitter gezet dus mss heeft ie daar z'n redenen voor. Geen idee. Dan weet ik niet of het handig is als ik daar een tweet over ga sturen.
Ja sorry, had het niet meteen doorquote:Op maandag 1 april 2019 20:25 schreef Dave het volgende:
Volgens
[..]
Volgens mij wordt er op je gewacht
ESF / Eurovision in Concert 2019 #2
Maar nu heb ik geen inspiratiequote:
L’Institute de Eurovision Song - LIESquote:The Paris-based L’Institute de Eurovision Song - the pan-European body governing the continent’s pop output....chief executive of LIES, said: “It has with a heavy heart that we have decided Britain should no longer compete in Eurovision.
quote:Op maandag 1 april 2019 20:38 schreef Dave het volgende:
Nog een 1 april-grap. UK doet na Brexit niet meer mee.
https://www.express.co.uk(...)test-news-eurovision
[..]
L’Institute de Eurovision Song - LIES
• Isra-Relquote:
Ik weet het serieus echt niet meerquote:Op maandag 1 april 2019 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, dus ik ga nooit te weten komen welk een complimenteuze TT er in dat brein schuilging
Die is wel leuk gevondenquote:Op maandag 1 april 2019 20:38 schreef Dave het volgende:
Nog een 1 april-grap. UK doet na Brexit niet meer mee.
https://www.express.co.uk(...)test-news-eurovision
[..]
L’Institute de Eurovision Song - LIES
Nachtmerrie.......quote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Dave het volgende:
Zul je zien dat net nu Nederland het goed doet, het hele ESF wordt afgeblazen.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er geen plan B is?
Dat moeten wij dan net weer hebben hequote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Dave het volgende:
Eurovision is a losing gamequote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Dave het volgende:
Het is natuurlijk wel 1 aprilquote:Op maandag 1 april 2019 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet het serieus echt niet meerIk verzin wel een nieuw compliment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |