SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Wegens bezuinigingen met een kazookje.quote:
Ik ben nu aan het luisteren en als ik het al voor elkaar krijg, dan is het dus makkelijkquote:Op zondag 31 maart 2019 22:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was iets moeilijks met Discord en zo toch?
Check post 302, 303 en 304 in het vorige topic maar.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Check post 302, 303 en 304 in het vorige topic maar.
Laat dat net niet zo mijn ding zijnquote:Op zondag 31 maart 2019 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Je kan nog net Rammstein meepikken
Dat nummerquote:Op zondag 31 maart 2019 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Je kan nog net Rammstein meepikken
Er komen ook andere dingen voorbij hoor. Er wordt nu over ijsberen gezongenquote:
Ja, het gaat lekker met je.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
Mijn faam is groots. Fanclubs. Nummers op de radio.
Wij wel, ik kan niet spreken voor andere users.quote:
Ja, onze Kazookjeskoningquote:
Leuk jochie ookquote:
Vroeger vond ik dat geweldig! Toen ze hun halve cast vervingen, ben ik wel gestopt met kijken.quote:
Ik moet ook nog 2 seizoenen kijken totdat ik hoorde dat puckerman niet helemaal zuivere koffie wasquote:Op zondag 31 maart 2019 22:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat geweldig! Toen ze hun halve cast vervingen, ben ik wel gestopt met kijken.
Volgens mij keek ik toen al niet meerquote:Op zondag 31 maart 2019 22:47 schreef murp het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 2 seizoenen kijken totdat ik hoorde dat puckerman niet helemaal zuivere koffie was
quote:Op zondag 31 maart 2019 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij keek ik toen al niet meer![]()
Dankzij Glee ben ik Fleetwood Mac wel meer gaan waarderen. Landslide is prachtig.
Het is zo verdomd oneerlijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:04 schreef MaGNeT het volgende:
Het zat er al een tijdje aan te komen, onze geliefde crypto mod is niet meer...
FB / Rust in vrede Zith
Ja, juist op de leeftijd dat alles eigenlijk nog zou moet beginnen, net een klein gezinnetje, huisje, boompje, beestje...quote:
Nee, ik heb NUHR aan staanquote:
Doet mij echt wat ditquote:Op zondag 31 maart 2019 23:04 schreef MaGNeT het volgende:
FB / Rust in vrede Zith
quote:Op zondag 31 maart 2019 23:04 schreef MaGNeT het volgende:
FB / Rust in vrede Zith
Godver.. zo oneerlijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:04 schreef MaGNeT het volgende:
FB / Rust in vrede Zith
Hm, ik ken hem niet echt (kom ook nooit in crypto) maar dit klinkt wel heftig.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:32 schreef Greys het volgende:
Vreselijk snel gegaan.
Hoop zó dat hij toch nog iets heeft kunnen maken voor z'n zoontje voor later, waar hij zo kort geleden nog tips voor vroeg.
quote:Op zondag 31 maart 2019 23:04 schreef MaGNeT het volgende:
FB / Rust in vrede Zith
OUD / Brieven aan mijn zoon die opgroeit zonder vaderquote:Op zondag 31 maart 2019 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik ken hem niet echt (kom ook nooit in crypto) maar dit klinkt wel heftig.
Dat jaquote:Op zondag 31 maart 2019 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
OUD / Brieven aan mijn zoon die opgroeit zonder vader
Zo kort geleden gepost.
Zo jong.
De foto's in de OP doen gewoon pijn aan je hart..
Ik kende hem niet, maarquote:Op zondag 31 maart 2019 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo kort geleden gepost.
Zo jong.
Shit. Toen ik begon te lezen wist ik al dat ik het niet droog ging houden.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo kort geleden gepost.
Zo jong.
Deed me wel een beetje denken aan Boney M eigenlijk, die plaat die je qua 'raar' had aangevraagdquote:Op maandag 1 april 2019 02:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik gaf @:naatje_1 in zijn eigen show de keuze tussen een "normaal" nummer en een ESF klassieker en hij koos uit zichzelf voor de ESFer.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk omdat het gewoon kut is.quote:Op maandag 1 april 2019 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
Heel, héél slecht bruggetje: ook kut, hiphop, waarom is dat zo kut...
Dat zal het zijn ja. Overigens vind ik niet alle hiphop kut (ik noem een eminem), maar het is gewoon best wel opvallendquote:Op maandag 1 april 2019 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk omdat het gewoon kut is.
Iets met fundamentele waardes van het universum en de dichtheid van een neutrino onder invloed van het higgsboson maakt het gewoon onweerlegbaar kut, denk ik.
Het is ook best wel een hit geweest, maar met de "bril van nu" op zouden veel mensen het waarschijnlijk als onvoorstelbaar fout aanmerken.quote:Op maandag 1 april 2019 02:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deed me wel een beetje denken aan Boney M eigenlijk, die plaat die je qua 'raar' had aangevraagd
Boney M is toch ook onvoorstelbaar foutquote:Op maandag 1 april 2019 02:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is ook best wel een hit geweest, maar met de "bril van nu" op zouden veel mensen het waarschijnlijk als onvoorstelbaar fout aanmerken.![]()
PC culture gone made, i tells ya.
Om de een of andere reden zie ik Eminem niet als hiphop. (nee, niet omdat hij blank is)quote:Op maandag 1 april 2019 02:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Overigens vind ik niet alle hiphop kut (ik noem een eminem), maar het is gewoon best wel opvallend
Ja, maar op een andere manier.quote:Op maandag 1 april 2019 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Boney M is toch ook onvoorstelbaar fout
OVer Kwijt gesproken, dat vind ik dus ook een lekker nummer weer van Donny. Ook soortvan rap ofzoquote:Op maandag 1 april 2019 02:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om de een of andere reden zie ik Eminem niet als hiphop. (nee, niet omdat hij blank is)
Het is rap, maar rap is imo niet per se hipop.
(ik kan dit helemaal verkeerd hebben hoor, maar dit is hoe het in mijn hoofd in elkaar zit)
Ik zet voor mezelf de grens ook meer bij de "gangster rap". Als jij moet rappen over bitches en hoeren en guns prima, maar dan ben je mij kwijt.
En ja, ook Eminem heeft een paar nummers waar ik mijn vraagtekens bij zet, maar het is niet zijn hele oeuvre.![]()
FF tussendoor. Draait er nu ook iemand, of zit ik nu naar een voorgeprogrammeerde playlist te luisteren?quote:Op maandag 1 april 2019 02:26 schreef naatje_1 het volgende:
@:I. ik kan vandaag maar een reactie geven in de ONZ SC
lokkwotes werken niet bij mij, als dit de bedoeling wasquote:Op maandag 1 april 2019 02:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
FF tussendoor. Draait er nu ook iemand, of zit ik nu naar een voorgeprogrammeerde playlist te luisteren?
Is hetzelfde als Kraantje Pappie, die je eerder nog draaide.quote:Op maandag 1 april 2019 02:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OVer Kwijt gesproken, dat vind ik dus ook een lekker nummer weer van Donny. Ook soortvan rap ofzo
heerlijke clip ook
Klopt, als heeft Kraantje Pappie ook weer echt matige dingen gemaakt recentelijk. Anyway, ik zit te gapen, volgens mij doe ik er goed aan als ik de nachtrust opzoek.quote:Op maandag 1 april 2019 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is hetzelfde als Kraantje Pappie, die je eerder nog draaide.
Is officieel geloof ik ook hiphop, maar niet het soort waar ik me aan stoor. Hij heeft best een paar mooie tracks gemaakt.
Net als social media kan hiphop wel een dosis nuance gebruiken, zodat mensen als ik ook nog begrijpen waar we nu precies naar zitten te luisteren.
Nee, ik weet dat je Quote alerts uit hebt staan, zei je laatst.quote:Op maandag 1 april 2019 02:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lokkwotes werken niet bij mij, als dit de bedoeling was
Maarr: als je nog naar Radio 49 luistert, dan luister je naar Guppie, de verzoekjesmachine
http://radio49.nl/playlist.php?limit=25&letter=A
hier kan je verzoekjes plaatsen, duurt meestal 3 nrs voordat je je verzoekje hoort
Ja, zou ik ook moeten doen. Ben daar echter niet zo goed in.quote:Op maandag 1 april 2019 02:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, als heeft Kraantje Pappie ook weer echt matige dingen gemaakt recentelijk. Anyway, ik zit te gapen, volgens mij doe ik er goed aan als ik de nachtrust opzoek.
Dschingis Khan?quote:Op maandag 1 april 2019 02:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is ook best wel een hit geweest, maar met de "bril van nu" op zouden veel mensen het waarschijnlijk als onvoorstelbaar fout aanmerken.![]()
PC culture gone made, i tells ya.
Naat die gewoon Dschinghis Khan draaitquote:Op maandag 1 april 2019 02:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik gaf @:naatje_1 in zijn eigen show de keuze tussen een "normaal" nummer en een ESF klassieker en hij koos uit zichzelf voor de ESFer.![]()
![]()
[ afbeelding ]
?quote:Op maandag 1 april 2019 02:26 schreef naatje_1 het volgende:
@:I. ik kan vandaag maar een reactie geven in de ONZ SC
Oh dat wil ik echtquote:
quote:Op maandag 1 april 2019 09:38 schreef Em31 het volgende:
Ik kom net via het officiële songfestivalaccount bij Waylon terecht, zie ik ineens dit??
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:
Komt niet voor niks weleens voorbij in het foute uur van Qmusicquote:Op maandag 1 april 2019 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb cd ESF 2016 erin geknald. Dat Fairytale was ook een gezapig nummer zeg...
De Albanese Fairytale?quote:Op maandag 1 april 2019 10:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Komt niet voor niks weleens voorbij in het foute uur van Qmusic
Haha, nee, vind die wel leuk juistquote:Op maandag 1 april 2019 10:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat je Alexander Rybak bedoelde![]()
Mwah, zouden ze echt als het nog zo slecht zit tussen die twee daar zelf een 1 aprilgrap over maken?quote:
Vast niet.quote:Op maandag 1 april 2019 10:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah, zouden ze echt als het nog zo slecht zit tussen die twee daar zelf een 1 aprilgrap over maken?
Ik denk niet dat ze dat zelf deden.quote:Op maandag 1 april 2019 10:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah, zouden ze echt als het nog zo slecht zit tussen die twee daar zelf een 1 aprilgrap over maken?
Toch een grap?quote:Op maandag 1 april 2019 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat zelf deden.
Mijn hart trapte er vol in.
Potver.
Maar oké. Ik geef toe. Het was een (heel) goeie.
Ja ik ook.quote:Op maandag 1 april 2019 10:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch een grap?![]()
He fuck, had echt gehoopt dat dit echt was
quote:
Van die dingen die graag wilt.quote:
Voelde me serieus al meteen schuldig na de reactiesquote:Op maandag 1 april 2019 10:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Hij was wel geslaagd in ieder geval!
Zelfs het AD heeft het overgenomen!quote:Op maandag 1 april 2019 10:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voelde me serieus al meteen schuldig na de reacties
Het was een héél goede!quote:Op maandag 1 april 2019 10:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voelde me serieus al meteen schuldig na de reacties
Hopelijk komt er ooit nog een moment dat het geen grapje isquote:Op maandag 1 april 2019 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een héél goede!
Maar wel een heel erge![]()
Uh huh, uh huh. Denk je dat we daar nu nog intrappen?quote:Op maandag 1 april 2019 11:07 schreef Greys het volgende:
ESF / [WINACTIE] Win het Eurovision bordspel!
Ik lees altijd terug en wil altijd alles snappen dus ik dacht dat je dit mss in een verkeerde SC had geplaatst.quote:Op maandag 1 april 2019 11:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kon alleen nog maar met ja reageren, totaal niet relevant voor hier
Dat is toch al een reden om die baan niet te willen.quote:Op maandag 1 april 2019 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ze vragen om een zeer snelle reactie van maximaal vijf regels.
Kan je enige reden bedenken waarom het een zeer snelle reactie van maximaal vijf regels zou moeten zijn? Is het een baan waarvoor je kort en bondig duidelijk moet kunnen zijn of slaat het nergens op?quote:Op maandag 1 april 2019 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zag net ook een vacature die me op zich interessant lijkt en dan ook nog eens met een prettig salaris. Ze vragen om een zeer snelle reactie van maximaal vijf regels. Oh ja, en de vacature is vandaag geplaatst
Site en genoemde werkgever zijn op zich respectabel.quote:Op maandag 1 april 2019 11:33 schreef Dave het volgende:
Of moeten we denken aan een waterglijbaan-tester-in-tropische-oorden achtig iets?
Dat past niet heel specifiek bij de baan. Ook vreemd is dat er niet bij staat voor hoe lang het contract is. Wel krijg je twee weken meer betaalde vakantie, mag je belachelijk flexibel je eigen werktijden indelen en horen buitenlandreizen uit het persoonlijke budget tot de mogelijkheden. De claim is dat ze dat doen omdat het lastig is een goede kandidaat te vinden, maar gezien de datum geloof ik er weinig van.quote:Op maandag 1 april 2019 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je enige reden bedenken waarom het een zeer snelle reactie van maximaal vijf regels zou moeten zijn? Is het een baan waarvoor je kort en bondig duidelijk moet kunnen zijn of slaat het nergens op?Want dan zou ik ff op de datum letten.
Je zal vast iets werkgerelateerds moeten doen om het te verantwoordenquote:Op maandag 1 april 2019 12:13 schreef Dave het volgende:
Buitenlandreizen als in vakanties? Of trainingen in het buitenland?
En dan...?quote:Op maandag 1 april 2019 12:21 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben jullie google calendar al geopend vandaag? Even doen!
Bij mij niet, maar als dat de grap was, ben ik er in getrapt.quote:Op maandag 1 april 2019 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een game optie, wel de desktopversie dan heh
Ik heb verdacht veel last van het feit dat mijn lichaam om 03:50 opstond, maar de klok 04:50 zei.quote:Op maandag 1 april 2019 11:45 schreef Dave het volgende:
Ik heb dit jaar verdacht veel last van het uurtje korter.
Och, schatzilein tochquote:Op maandag 1 april 2019 12:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb verdacht veel last van het feit dat mijn lichaam om 03:50 opstond, maar de klok 04:50 zei.
Waarna ik om 05:30 in de auto zat om lekker voor de files uit te rijden, maar gelukkig stond ik bij Duisburg een uurtje stil om 06:45
Ik heb te weinig afspraken, en nu heb ik afspraken als 'slapen' (quote:Op maandag 1 april 2019 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een game optie, wel de desktopversie dan heh
Was dat waar die video van Matt over ging (die ik nog niet bekeken heb)?quote:Er gaan geruchten, dat de puntentelling opnieuw deels gaat veranderen. De EBU heeft het nieuws nog niet bevestigd, maar een lid van de Tsjechische delegatie en diverse songfestival sites laten weten dat er een wijziging zit aan te komen rondom de televoting.
Wat zou dat gaan betekenen? Nadat de vakjury alle punten heeft uitgedeeld zou het land met de minst aantal punten van de vakjury als eerste zijn televote punten geven. Zo zal het winnende land van de vakjury`s als laatste de televote punten bekend maken.
Klinkt wel als een wijziging die het ietsje leuker maakt weer. Eigk.quote:Op maandag 1 april 2019 12:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Was dat waar die video van Matt over ging (die ik nog niet bekeken heb)?
ING?quote:
Oh wauwquote:Op maandag 1 april 2019 13:00 schreef Dave het volgende:
Het Haga Lyceum heeft een 1 april grap gemaakt.![]()
![]()
![]()
Hoe grappig kun je zijn.![]()
Aanstelling Van Doorn als directeur Haga Lyceum blijkt 1 april-grap
quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 13:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Staat ie al, en is Freddy al losgegaan?![]()
[ afbeelding ]
Dat hoorde ik ook altijd van collega's die net vader werden en dan als een zombie op het werk verschenen.quote:
Grappigquote:Op maandag 1 april 2019 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
F&L / Universiteiten gaan geen westerse wijsbegeerte meer doceren
Slow down brother.quote:Op maandag 1 april 2019 14:07 schreef MaGNeT het volgende:
https://www.tbsdaily.com/105/confused-a-police-car-with-a-taxi.html
Da's een grapje, toch?quote:Op maandag 1 april 2019 14:07 schreef MaGNeT het volgende:
Er zijn van die dingen waar je gewoon beter géén grappen over kunt maken idd.quote:Op maandag 1 april 2019 13:00 schreef Dave het volgende:
Het Haga Lyceum heeft een 1 april grap gemaakt.![]()
![]()
![]()
Hoe grappig kun je zijn.![]()
Aanstelling Van Doorn als directeur Haga Lyceum blijkt 1 april-grap
quote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het wordt nog erger...
quote:
[..]
Het wordt nog erger...
[..]
Het wordt nog erger...
[..]
Het wordt nog erger...
[..]
Het wordt nog erger...
Altijd al geweten dat er iets niet deugde aan die vent.quote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het wordt nog erger...
Veeg me opquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het wordt nog erger...
Goffer..quote:
[..]
Het wordt nog erger...
quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inmiddels bevestigd: de verdacht aantrekkelijke vacature was inderdaad nep. Maar goed dat ik niet gereageerd heb
Later reactie, maar:quote:
Oh YESYESYESSSS wat fijn voor je!quote:Op maandag 1 april 2019 17:41 schreef Greys het volgende:
Even afkloppen maar dit is DAG 4 VAN NIET-MANKE-GRIEK. Ondanks dat ik hem sinds de CT scan dus af en toe even in de tuin laat denderen.
Ik begin echt weer te geloven in #TEAMKOMTGOED
Komend weekend mag ie het vijf minuten proberen op Hét Veld.
Ben echt heel blij! Twee maanden was zó lang!quote:Op maandag 1 april 2019 17:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh YESYESYESSSS wat fijn voor je!
It’s A siiiiiiiign
Fijn, hoop dat het goed blijft gaan!quote:Op maandag 1 april 2019 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben echt heel blij! Twee maanden was zó lang!
We hebben net lekker staan kijken hoe vier honden aan het genieten waren van het veldje en de Griek verheugt zich echt tot ie zelf mag.
JAAAAquote:Op maandag 1 april 2019 17:41 schreef Greys het volgende:
Even afkloppen maar dit is DAG 4 VAN NIET-MANKE-GRIEK. Ondanks dat ik hem sinds de CT scan dus af en toe even in de tuin laat denderen.
En dan met #DareToDream erbij?quote:Op maandag 1 april 2019 17:48 schreef Greys het volgende:
Zal ik het tweeten dat er een 1 april grap was in ESF waar al onze harten van jubelen en daarna braken? En dan het screenshot erbij en Waylon en Ilse taggen? Wie weet inspireert het ze.
Of is dat stom?
@:Em31 wat vind je?
Gewoon doenquote:Op maandag 1 april 2019 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan met #DareToDream erbij?
Ja? Zal ik? Ik durf niet
Straks wint Griekenlandquote:Op maandag 1 april 2019 18:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gewoon doen
En fijn dat het goed gaat met de GriekMisschien een teken voor het songfestival?
Ik zeg doen!quote:Op maandag 1 april 2019 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Zal ik? Ik durf niet
Klinkt goed.quote:Op maandag 1 april 2019 17:41 schreef Greys het volgende:
Hij is gewoon 100% Hollanderquote:
Aan de ene kant denk ik; gewoon doen, gewoon durvenquote:Op maandag 1 april 2019 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Zal ik? Ik durf niet
Nee ik zou er dan heel duidelijk bij zetten dat het een 1 april grap was waarvan we hoopten dat ie waar was.quote:Op maandag 1 april 2019 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik; gewoon doen, gewoon durven![]()
Maar hoop niet dat Waylon of Ilse dan ineens een camera voor hun snufferd krijgen en er weer vragen over komen. Aan de andere kant; zullen ze niet doen naar aanleiding van 1 tweet.
Ohhh wat fijn!quote:Op maandag 1 april 2019 17:41 schreef Greys het volgende:
twitter:dunclaurence twitterde op maandag 01-04-2019 om 14:46:39Did a bit too much singing lately, sounding like a sick crow, completely lost my voice. No more appearances for the next 2 weeks. Thanks @everyone for the support and the lovely comments! See you soon💪🏻 https://t.co/0r2Hn1nyhv #disappointed #novoice reageer retweet
hmmm... Fake news?quote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:dunclaurence twitterde op maandag 01-04-2019 om 14:46:39Did a bit too much singing lately, sounding like a sick crow, completely lost my voice. No more appearances for the next 2 weeks. Thanks @:everyone for the support and the lovely comments! See you soon💪🏻 https://t.co/0r2Hn1nyhv #disapointed #novoice reageer retweet
Nee magneetert.quote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:dunclaurence twitterde op maandag 01-04-2019 om 14:46:39Did a bit too much singing lately, sounding like a sick crow, completely lost my voice. No more appearances for the next 2 weeks. Thanks @:everyone for the support and the lovely comments! See you soon💪🏻 https://t.co/0r2Hn1nyhv #disapointed #novoice reageer retweet
Dacht dat ik 'm in m'n ninja-edit nog verbeterd had voor jullie het zagenquote:Op maandag 1 april 2019 18:18 schreef Cee het volgende:
D’n Dunc zou disappointed ook nooit verkeerd spellen.
Oh god ik weet niet, als ze echt een pleuris hekel aan elkaar hebben is het misschien wat raarquote:Op maandag 1 april 2019 17:48 schreef Greys het volgende:
Zal ik het tweeten dat er een 1 april grap was in ESF waar al onze harten van jubelen en daarna braken? En dan het screenshot erbij en Waylon en Ilse taggen? Wie weet inspireert het ze.
Of is dat stom?
@:Em31 wat vind je?
quote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:dunclaurence twitterde op maandag 01-04-2019 om 14:46:39Did a bit too much singing lately, sounding like a sick crow, completely lost my voice. No more appearances for the next 2 weeks. Thanks @:everyone for the support and the lovely comments! See you soon💪🏻 https://t.co/0r2Hn1nyhv #disappointed #novoice reageer retweet
Ja nee ik durf het eigenlijk al niet meer. En ik heb geen idee waarom niet.quote:Op maandag 1 april 2019 18:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh god ik weet niet, als ze echt een pleuris hekel aan elkaar hebben is het misschien wat raarmisschien ze niet taggen, of nouja zie maar
Waarom zou ik een melding krijgen als iemand jou quote?quote:Op maandag 1 april 2019 18:22 schreef Em31 het volgende:
Ik krijg geen meldingen meer als iemand me quote etc. Jullie wel?
Ik heb het uit staanquote:Op maandag 1 april 2019 18:22 schreef Em31 het volgende:
Ik krijg geen meldingen meer als iemand me quote etc. Jullie wel?
Grapjasquote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:dunclaurence twitterde op maandag 01-04-2019 om 14:46:39Did a bit too much singing lately, sounding like a sick crow, completely lost my voice. No more appearances for the next 2 weeks. Thanks @:everyone for the support and the lovely comments! See you soon💪🏻 https://t.co/0r2Hn1nyhv #disappointed #novoice reageer retweet
Jaa ik ook, heel graag zelfs!quote:Op maandag 1 april 2019 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ik durf het eigenlijk al niet meer. En ik heb geen idee waarom niet.Maar ik wil zo graag dat het ooit géén fake nieuws meer is.
Je kunt wat Em al zei wel gewoon over de 1 aprilgrap Tweeten zonder Ilse en Waylon erbij te raggen.quote:Op maandag 1 april 2019 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ik durf het eigenlijk al niet meer. En ik heb geen idee waarom niet.Maar ik wil zo graag dat het ooit géén fake nieuws meer is.
Goed nieuwsquote:Op maandag 1 april 2019 17:41 schreef Greys het volgende:
Wat een goed nieuws!quote:Op maandag 1 april 2019 17:41 schreef Greys het volgende:
Gieren om raggen.quote:Op maandag 1 april 2019 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kunt wat Em al zei wel gewoon over de 1 aprilgrap Tweeten zonder Ilse en Waylon erbij te raggen.
Ja, Nederland is onderhand echt wel een belangrijk land op het ESF. Wie had daar 10 jaar geleden nog van durven dromenquote:Op maandag 1 april 2019 18:32 schreef ijs_beer het volgende:
Ik kwam een posting tegen waarin iemand vroeg om de vijf laatste inzendingen te ranken van je land. Eerste lijstjes waren van UK en Spanje, toen ik die NL invulde realiseerde ik me aan wat voor goede streak we bezig zijn.![]()
Oh!quote:
Even mah dm's raggen.quote:Op maandag 1 april 2019 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh!Dat moest taggen zijn, maar mijn autocorrect besliste anders
![]()
quote:
Wat proberen ze hier überhaupt te zeggen joh?quote:Op maandag 1 april 2019 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
"a noledsjed and famous philosopher"
wat is les hebben in slecht Engels toch kut
knowledged, ofzoquote:Op maandag 1 april 2019 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat proberen ze hier überhaupt te zeggen joh?
twitter:JanSmit twitterde op maandag 01-04-2019 om 17:07:21Ook deze 1 april weer in de paling genomen. reageer retweet
@murpquote:Op maandag 1 april 2019 18:45 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:JanSmit twitterde op maandag 01-04-2019 om 17:07:21Ook deze 1 april weer in de paling genomen. reageer retweet
Ik heb ooit iemand dit horen uitspreken als knolletsjt.quote:
Misschien zei die persoon 'acknowledged'?quote:Op maandag 1 april 2019 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand dit horen uitspreken als knolletsjt.Kwam niet meer bij.
Denk het jaquote:Op maandag 1 april 2019 18:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien zei die persoon 'acknowledged'?
ik heb "knowledge" op de middelbare ooit uitgesproken als knoowledsj (dus met harde k)quote:Op maandag 1 april 2019 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand dit horen uitspreken als knolletsjt.Kwam niet meer bij.
Ik had tijdens mijn studie 'gnome' uitgesproken met de g erbij, tot een Engelse student me er in mijn laatste jaar op attendeerde dat je die g niet uit hoorde te sprekenquote:Op maandag 1 april 2019 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb "knowledge" op de middelbare ooit uitgesproken als knoowledsj (dus met harde k)
ik zeg het nog steeds met gquote:Op maandag 1 april 2019 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn studie 'gnome' uitgesproken met de g erbij, tot een Engelse student me er in mijn laatste jaar op attendeerde dat je die g niet uit hoorde te spreken
quote:Op maandag 1 april 2019 19:38 schreef Dave het volgende:
Vroeger, toen je nog single'tjes ging kopen in de platenzaak, had ik als klein Dave-je een plaatje van UB40 op m'n verlanglijstje gezet.
Mama-Dave is toen naar de platenzaak gegaan en heeft gevraagd om het plaatje van "up veertig".![]()
Maar ze kreeg wel wat ze wilde.
Daarom was ik zooo blij dat mijn dochter fan was van Doe Maarquote:Op maandag 1 april 2019 19:38 schreef Dave het volgende:
Vroeger, toen je nog single'tjes ging kopen in de platenzaak, had ik als klein Dave-je een plaatje van UB40 op m'n verlanglijstje gezet.
Mama-Dave is toen naar de platenzaak gegaan en heeft gevraagd om het plaatje van "up veertig".![]()
Kan weinig aan mis gaan inderdaad!quote:Op maandag 1 april 2019 19:40 schreef summer52 het volgende:
[..]
Daarom was ik zooo blij dat mijn dochter fan was van Doe Maar
Wie is dat Doris Day?quote:Op maandag 1 april 2019 19:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tot je “Doris Day” als single moet halen...
Hij is veranderd in een charmeleonquote:Op maandag 1 april 2019 19:43 schreef Dave het volgende:
Jake’s Face Reacts is al een week stil trouwens.
Bløfquote:Op maandag 1 april 2019 19:40 schreef summer52 het volgende:
[..]
Daarom was ik zooo blij dat mijn dochter fan was van Doe Maar
Oké, waarom kom jij op bing.com ?quote:Op maandag 1 april 2019 19:46 schreef Dave het volgende:
Die wallpaper op bing.com![]()
[ afbeelding ]
Ik zag twee beren, hem met een bootje smeren.
Sinds die aanslag in NZ werken de youtube-filters niet meer, dus kijk ik af en toe op bing.com als ik zoek naar 'duncan laurence reaction'.quote:
Niet helemaal stil, drie dagen terug:quote:Op maandag 1 april 2019 19:43 schreef Dave het volgende:
Jake’s Face Reacts is al een week stil trouwens.
quote:I honestly don’t think I can describe to you what this past week has been like for me. I’m very open about my struggles with anxiety and depression. I’m also open about how this channel and the family we’ve created together have helped me and hopefully some of you to try to see the light at the end of the tunnel in the darkest of moments. This has taken a toll on me in almost every conceivable way, and I have pages of journals from each day that I won’t make y’all read. I think the most hurtful part of me deciding to go public is the fact that I don’t feel like we can celebrate all of the incredible things we’ve accomplished together through this channel. We got to 22,000 subscribers (in just one year), making this the most subscribed to American-based Eurovision Reaction channel ever, but it didn’t even feel like something to celebrate after a week of people attacking me in every possible way. Please know I love and appreciate every single one of you. I’m going to need all of your support and encouragement to get back in front of the cameras again. The pic is what ended up happening yesterday when I tried to sit down and react. No matter how much hate exists in this world, I believe that love will always win.💚✌️
https://www.youtube.com/c(...)ed3A3XAwvA/community
Oh, dat had ik nog niet gelezen, zat steeds bij z'n video's te kijken.quote:Op maandag 1 april 2019 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet helemaal stil, drie dagen terug:
[..]
Maar @ijs_beer zei juist vanochtend dat het moet met iets wat men graag wilt, zoals dat bijleggen van die ruzie van Wehlun en Ielze.quote:Op maandag 1 april 2019 19:49 schreef Greys het volgende:
@:Dave 1 april hoort anders!
Niet dat je eerst iemand blij maakt en dat het dan tegenvalt. Dat moet andersom.
Wat hebben YT filters met bing te makenquote:Op maandag 1 april 2019 19:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Sinds die aanslag in NZ werken de youtube-filters niet meer, dus kijk ik af en toe op bing.com als ik zoek naar 'duncan laurence reaction'.
was een geintje, dat nummer van Doe Maar kan ik niet meer horen, zo vaak tegen mijn wil naar moeten luisteren. Ach ja en dan net doen of het zoooooooo'n goed nummer is.quote:Op maandag 1 april 2019 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze denkt dat je weg bent...
Niets, maar op bing werken de periode filters beter.quote:Op maandag 1 april 2019 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat hebben YT filters met bing te maken
STOM!quote:Op maandag 1 april 2019 19:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar @:ijs_beer zei juist vanochtend dat het moet met iets wat men graag wilt, zoals dat bijleggen van die ruzie van Wehlun en Ielze.
Doet me denken aan die reclame van 'ik zoek de nieuwe cd van de podcasts'quote:Op maandag 1 april 2019 19:38 schreef Dave het volgende:
Zeg dat ook maar tegen Emquote:Op maandag 1 april 2019 19:49 schreef Greys het volgende:
@:Dave 1 april hoort anders!
Niet dat je eerst iemand blij maakt en dat het dan tegenvalt. Dat moet andersom.
Ja. Potver. Er worden even wat ESF hartjes gebroken en vertrapt zeg vandaag.quote:
Oh Jakequote:Op maandag 1 april 2019 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet helemaal stil, drie dagen terug:
[..]
Ja, dacht ik ook al aan!quote:Op maandag 1 april 2019 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh JakeHoop dat alles snel beter gaat. Heeft hij Twitter? Hij verdient wel een lief berichtje van ons.
Oeh...Adelequote:
Ik in Ziggo dome.quote:Op maandag 1 april 2019 20:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oeh...Adele![]()
Ben naar haar laatste concert in London geweest![]()
Je posts per pagina op 999 hebben staan, maar wel voor de 3e of 4e keer naar een college moeten.quote:Op maandag 1 april 2019 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien ga ik wel even die Google Calendar game spelen, dit college is nog saaier nu ik m voor de 3e/4e keer hoor
Twitter: @JakesFaceReactsquote:Op maandag 1 april 2019 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh JakeHoop dat alles snel beter gaat. Heeft hij Twitter? Hij verdient wel een lief berichtje van ons.
Nouja, eerste keer: maagdenhuis, tweede keer: ik volg de colleges die ik het jaar daarvoor niet heb gevolgd, derde keer: psychosegenot, vierde keer: nog niet op volle kracht en totaal geen creativiteit, dus nu de vijfde keerquote:Op maandag 1 april 2019 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Je posts per pagina op 999 hebben staan, maar wel voor de 3e of 4e keer naar een college moeten.
Wat was het geweldig hè?quote:
Gaaf! Gelukkig naar één van de eersten dan, echt balen als je voor de laatste concerten kaarten hadquote:Op maandag 1 april 2019 20:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oeh...Adele![]()
Ben naar haar laatste concert in London geweest![]()
Ik zat je te stangen schat.quote:Op maandag 1 april 2019 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, eerste keer: maagdenhuis, tweede keer: ik volg de colleges die ik het jaar daarvoor niet heb gevolgd, derde keer: psychosegenot, vierde keer: nog niet op volle kracht en totaal geen creativiteit, dus nu de vijfde keer
(en bij keer nummer 4 ben ik naar geen enkel college geweest volgens mij, maar zeker weten doe ik het niet)
Je kunt reageren op dat youtube bericht van hem.quote:Op maandag 1 april 2019 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wij kwamen een ander Nederlands stel tegen in het hotel, die kaarten hadden voor het concert van vrijdag dat dus afgelast was (wij waren die avond ervoor geweest). Dan baal je wel jaquote:Op maandag 1 april 2019 20:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gaaf! Gelukkig naar één van de eersten dan, echt balen als je voor de laatste concerten kaarten had![]()
Ik was erbij in Amsterdam, was echt geweldig
Dit lijkt me dan weer wel normaal nieuws, oh, post ge-editquote:Op maandag 1 april 2019 20:16 schreef MaGNeT het volgende:
https://www.telegraaf.nl/entertainment/3378686/songfestival-uit-zorgen-over-veiligheid-in-israel
Deze keer geen 1 april grap.
Oh zo! Nee, dan snap ik het.quote:Op maandag 1 april 2019 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt reageren op dat youtube bericht van hem.
Hij heeft het niet op Twitter gezet dus mss heeft ie daar z'n redenen voor. Geen idee. Dan weet ik niet of het handig is als ik daar een tweet over ga sturen.
Ja sorry, had het niet meteen doorquote:Op maandag 1 april 2019 20:25 schreef Dave het volgende:
Volgens
[..]
Volgens mij wordt er op je gewacht
ESF / Eurovision in Concert 2019 #2
Maar nu heb ik geen inspiratiequote:
L’Institute de Eurovision Song - LIESquote:The Paris-based L’Institute de Eurovision Song - the pan-European body governing the continent’s pop output....chief executive of LIES, said: “It has with a heavy heart that we have decided Britain should no longer compete in Eurovision.
quote:Op maandag 1 april 2019 20:38 schreef Dave het volgende:
Nog een 1 april-grap. UK doet na Brexit niet meer mee.
https://www.express.co.uk(...)test-news-eurovision
[..]
L’Institute de Eurovision Song - LIES
• Isra-Relquote:
Ik weet het serieus echt niet meerquote:Op maandag 1 april 2019 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, dus ik ga nooit te weten komen welk een complimenteuze TT er in dat brein schuilging
Die is wel leuk gevondenquote:Op maandag 1 april 2019 20:38 schreef Dave het volgende:
Nog een 1 april-grap. UK doet na Brexit niet meer mee.
https://www.express.co.uk(...)test-news-eurovision
[..]
L’Institute de Eurovision Song - LIES
Nachtmerrie.......quote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Dave het volgende:
Zul je zien dat net nu Nederland het goed doet, het hele ESF wordt afgeblazen.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er geen plan B is?
Dat moeten wij dan net weer hebben hequote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Dave het volgende:
Eurovision is a losing gamequote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Dave het volgende:
Het is natuurlijk wel 1 aprilquote:Op maandag 1 april 2019 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet het serieus echt niet meerIk verzin wel een nieuw compliment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |