Komt niet voor niks weleens voorbij in het foute uur van Qmusicquote:Op maandag 1 april 2019 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb cd ESF 2016 erin geknald. Dat Fairytale was ook een gezapig nummer zeg...
De Albanese Fairytale?quote:Op maandag 1 april 2019 10:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Komt niet voor niks weleens voorbij in het foute uur van Qmusic
Haha, nee, vind die wel leuk juistquote:Op maandag 1 april 2019 10:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat je Alexander Rybak bedoelde![]()
Mwah, zouden ze echt als het nog zo slecht zit tussen die twee daar zelf een 1 aprilgrap over maken?quote:
Vast niet.quote:Op maandag 1 april 2019 10:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah, zouden ze echt als het nog zo slecht zit tussen die twee daar zelf een 1 aprilgrap over maken?
Ik denk niet dat ze dat zelf deden.quote:Op maandag 1 april 2019 10:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah, zouden ze echt als het nog zo slecht zit tussen die twee daar zelf een 1 aprilgrap over maken?
Toch een grap?quote:Op maandag 1 april 2019 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat zelf deden.
Mijn hart trapte er vol in.
Potver.
Maar oké. Ik geef toe. Het was een (heel) goeie.
Ja ik ook.quote:Op maandag 1 april 2019 10:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch een grap?![]()
He fuck, had echt gehoopt dat dit echt was
quote:
Van die dingen die graag wilt.quote:
Voelde me serieus al meteen schuldig na de reactiesquote:Op maandag 1 april 2019 10:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Hij was wel geslaagd in ieder geval!
Zelfs het AD heeft het overgenomen!quote:Op maandag 1 april 2019 10:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voelde me serieus al meteen schuldig na de reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |