Wat was het geweldig hè?quote:
Gaaf! Gelukkig naar één van de eersten dan, echt balen als je voor de laatste concerten kaarten hadquote:Op maandag 1 april 2019 20:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oeh...Adele![]()
Ben naar haar laatste concert in London geweest![]()
Ik zat je te stangen schat.quote:Op maandag 1 april 2019 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, eerste keer: maagdenhuis, tweede keer: ik volg de colleges die ik het jaar daarvoor niet heb gevolgd, derde keer: psychosegenot, vierde keer: nog niet op volle kracht en totaal geen creativiteit, dus nu de vijfde keer
(en bij keer nummer 4 ben ik naar geen enkel college geweest volgens mij, maar zeker weten doe ik het niet)
Je kunt reageren op dat youtube bericht van hem.quote:Op maandag 1 april 2019 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh JakeHoop dat alles snel beter gaat. Heeft hij Twitter? Hij verdient wel een lief berichtje van ons.
Ja, wij kwamen een ander Nederlands stel tegen in het hotel, die kaarten hadden voor het concert van vrijdag dat dus afgelast was (wij waren die avond ervoor geweest). Dan baal je wel jaquote:Op maandag 1 april 2019 20:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gaaf! Gelukkig naar één van de eersten dan, echt balen als je voor de laatste concerten kaarten had![]()
Ik was erbij in Amsterdam, was echt geweldig
Dit lijkt me dan weer wel normaal nieuws, oh, post ge-editquote:Op maandag 1 april 2019 20:16 schreef MaGNeT het volgende:
https://www.telegraaf.nl/entertainment/3378686/songfestival-uit-zorgen-over-veiligheid-in-israel
Deze keer geen 1 april grap.
Oh zo! Nee, dan snap ik het.quote:Op maandag 1 april 2019 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt reageren op dat youtube bericht van hem.
Hij heeft het niet op Twitter gezet dus mss heeft ie daar z'n redenen voor. Geen idee. Dan weet ik niet of het handig is als ik daar een tweet over ga sturen.
Ja sorry, had het niet meteen doorquote:Op maandag 1 april 2019 20:25 schreef Dave het volgende:
Volgens
[..]
Volgens mij wordt er op je gewacht
ESF / Eurovision in Concert 2019 #2
Maar nu heb ik geen inspiratiequote:
L’Institute de Eurovision Song - LIESquote:The Paris-based L’Institute de Eurovision Song - the pan-European body governing the continent’s pop output....chief executive of LIES, said: “It has with a heavy heart that we have decided Britain should no longer compete in Eurovision.
quote:Op maandag 1 april 2019 20:38 schreef Dave het volgende:
Nog een 1 april-grap. UK doet na Brexit niet meer mee.
https://www.express.co.uk(...)test-news-eurovision
[..]
L’Institute de Eurovision Song - LIES
• Isra-Relquote:
Ik weet het serieus echt niet meerquote:Op maandag 1 april 2019 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, dus ik ga nooit te weten komen welk een complimenteuze TT er in dat brein schuilging
Die is wel leuk gevondenquote:Op maandag 1 april 2019 20:38 schreef Dave het volgende:
Nog een 1 april-grap. UK doet na Brexit niet meer mee.
https://www.express.co.uk(...)test-news-eurovision
[..]
L’Institute de Eurovision Song - LIES
Nachtmerrie.......quote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Dave het volgende:
Zul je zien dat net nu Nederland het goed doet, het hele ESF wordt afgeblazen.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er geen plan B is?
Dat moeten wij dan net weer hebben hequote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Dave het volgende:
Eurovision is a losing gamequote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Dave het volgende:
Het is natuurlijk wel 1 aprilquote:Op maandag 1 april 2019 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet het serieus echt niet meerIk verzin wel een nieuw compliment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |