SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dit overkomt ook echt mij weer he?quote:Op maandag 1 april 2019 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
He schiet eens op, ik wil de lapo niet
Edit: Kut
Sorry, ik dacht, ik post expres zodat je de lapo kan krijgen, blijkt ineens dat je de lapo niet wilde hebbenquote:Op maandag 1 april 2019 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit overkomt ook echt mij weer he?![]()
Minutenlang stil, zit ik te wachten tot iemand de lapo neemt, wil ik toch even roeptoeteren dat er gepost moet worden, krijg ik hem toch![]()
Natenaaierquote:Op maandag 1 april 2019 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht, ik post expres zodat je de lapo kan krijgen, blijkt ineens dat je de lapo niet wilde hebben
Oh! Dat had ik vanmiddag gedaan. Hij was weer leukquote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef Greys het volgende:
Ik was ff de Luizenmoeder aan het terugkijken.
Ik ben een beetje druk met dingen atm, zo druk dat ik zelfs in de sociale ruimte hier niet sociaal aan het doen benquote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is het stil ineensIs iedereen eindelijk eens aan het slapen?
Succes ermee dan! Je hebt in ieder geval een levenquote:Op maandag 1 april 2019 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje druk met dingen atm, zo druk dat ik zelfs in de sociale ruimte hier niet sociaal aan het doen ben
Ik keek een programma over de spoedeisende hulp....fascinerend sinds ik zelf in het ziekenhuis ben geweest.....quote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, dat is echt frustrerend; nu wil ik ook weten hoe het afloopt.quote:Op maandag 1 april 2019 21:32 schreef MaGNeT het volgende:
Hele week wachten om te zien hoe het afloopt![]()
Dat snap ik ja! Hoe gaat het nu met je?quote:Op maandag 1 april 2019 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik keek een programma over de spoedeisende hulp....fascinerend sinds ik zelf in het ziekenhuis ben geweest.....
Wel goed maar te langzaamquote:Op maandag 1 april 2019 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat snap ik ja! Hoe gaat het nu met je?
Dat vraag ik me af hoor, vandaag slechts 2 boterhammen en een frietje op. Nu maar een wrap besteld. Ik ben nog op de VU.quote:Op maandag 1 april 2019 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes ermee dan! Je hebt in ieder geval een leven
Ik las weer "fretje".quote:Op maandag 1 april 2019 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af hoor, vandaag slechts 2 boterhammen en een frietje op. Nu maar een wrap besteld. Ik ben nog op de VU.
Ik kijk iets antieksquote:Op maandag 1 april 2019 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik keek een programma over de spoedeisende hulp....fascinerend sinds ik zelf in het ziekenhuis ben geweest.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zo word je nooit groot hequote:Op maandag 1 april 2019 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af hoor, vandaag slechts 2 boterhammen en een frietje op. Nu maar een wrap besteld. Ik ben nog op de VU.
Ik ben inmiddels wel een in rellerige bui. Maarja. Blauw he.quote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
Was denk ik de beste aflevering in de hele serie.quote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef Greys het volgende:
Ik was ff de Luizenmoeder aan het terugkijken.
Alles wel goed hoop ik?quote:Op maandag 1 april 2019 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel een in rellerige bui. Maarja. Blauw he.
Het bouwt wel echt naar een einde op nu. Kijk echt wel uit naar hoe ze volgende week alle eindjes aan elkaar gaan knopenquote:Op maandag 1 april 2019 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was denk ik de beste aflevering in de hele serie.
dus? je bent hier blauw, niet in ONZ/KLBquote:Op maandag 1 april 2019 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel een in rellerige bui. Maarja. Blauw he.
quote:Op maandag 1 april 2019 21:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kijk iets antieksThe Addams FamilySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wel hoor.quote:
Neh.quote:Op maandag 1 april 2019 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus? je bent hier blauw, niet in ONZ/KLB
Oh gelukkigquote:
je had die kaartjes, maar wanneer is dat?quote:Op maandag 1 april 2019 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Even hotel in Londen zoeken. Nog steeds geen slaapplek![]()
Al komen er met een beetje geluk straks wat kamers vrij als Bilal ineens weer afzegt
Ik vond het ook indrukwekkend.quote:Op maandag 1 april 2019 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was denk ik de beste aflevering in de hele serie.
Jij hebt het geluk Bilal de koning te ontmoetenquote:Op maandag 1 april 2019 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Even hotel in Londen zoeken. Nog steeds geen slaapplek![]()
Al komen er met een beetje geluk straks wat kamers vrij als Bilal ineens weer afzegt
Het acteerwerk was ook echt goed. Jennifer Hoffman.quote:
Heerlijk ongemakkelijk, deze afleveringquote:Op maandag 1 april 2019 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het acteerwerk was ook echt goed. Jennifer Hoffman.
Zondag 14 april, precies 1 week en 1 dag na EIC.quote:Op maandag 1 april 2019 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je had die kaartjes, maar wanneer is dat?
Ja dan zie je wat een goede actrice het is. Net zei een vriendin van mij (zelf moeder van 2 kinderen) Luizenmoeder is echt net een afspiegeling van de maatschappij. Ik herken de moeders.quote:Op maandag 1 april 2019 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het acteerwerk was ook echt goed. Jennifer Hoffman.
Wat een gelukquote:Op maandag 1 april 2019 22:04 schreef ato het volgende:
[..]
Jij hebt het geluk Bilal de koning te ontmoeten
Torrent downloadquote:Op maandag 1 april 2019 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leukleuk....waar kijk je dat?
Mijn zusje heeft een half jaar in Londen gezeten, en toen zijn we op bezoek geweest, dus weet wel beetje hoe groot Londen is ja. Ik zit dan trouwens in Sloveniëquote:Op maandag 1 april 2019 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zondag 14 april, precies 1 week en 1 dag na EIC.
Er zijn op zich nog een heleboel hotels in Londen met plek (het is een enorm grote stad, dus er is altijd wel wat), maar ben bang dat ik nu in een hogere prijsklasse moet zoeken en dan een dag korter moet.
Vooral die op-de-brandstapel-voordat-ie-veroordeeld-is-cultuur werd er even goed ingewreven.quote:Op maandag 1 april 2019 22:07 schreef ato het volgende:
[..]
Ja dan zie je wat een goede actrice het is. Net zei een vriendin van mij (zelf moeder van 2 kinderen) Luizenmoeder is echt net een afspiegeling van de maatschappij. Ik herken de moeders.
Ja begrijp ik.quote:Op maandag 1 april 2019 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een geluk![]()
Had liever Seemone gezien.
Ja was wel herkenbaar maar ook triest om te zien, ook wat je ziet op de media tegenwoordig.quote:Op maandag 1 april 2019 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vooral die op-de-brandstapel-voordat-ie-veroordeeld-is-cultuur werd er even goed ingewreven.
We mogen echt heel dankbaar zijn dat die Fransozen geen smaak hebben, want Seemone had maar zo kunnen winnenquote:Op maandag 1 april 2019 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een geluk![]()
Had liever Seemone gezien.
Ja, het is echt zo'n stad waar altijd wel een kamer vrij is ergens. Vandaar dus ook niet echt de haast gehad om snel te boeken, maar nu gaat het toch een beetje dringen met zo'n ticket op zak.quote:Op maandag 1 april 2019 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een half jaar in Londen gezeten, en toen zijn we op bezoek geweest, dus weet wel beetje hoe groot Londen is ja. Ik zit dan trouwens in Slovenië
Couchsurfing een optie, of airbnb ofzo?quote:Op maandag 1 april 2019 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, het is echt zo'n stad waar altijd wel een kamer vrij is ergens. Vandaar dus ook niet echt de haast gehad om snel te boeken, maar nu gaat het toch een beetje dringen met zo'n ticket op zak.
Oh ja, jij ging naar Slovenië!Veel plezier daar! Je ging met studievereniging toch? Inmiddels alweer bijna 9 jaar geleden dat ik daar was; alleen in Ljubljana geweest en kon daar ook niet al te lang blijven.
1 april grapquote:
Dat is inderdaad ook nog een optie! Keuze genoeg dus. Ik zal niet op straat hoeven te slapen.quote:Op maandag 1 april 2019 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Couchsurfing een optie, of airbnb ofzo?
Bedankt alvast, ben nog niet wegEn ja, met studievereniging inderdaad. Aantal dagen vlakbij meer van bohinj en dan aantal dagen in Ljubljana.
Ga je trouwens niet last hebben van de brexit?quote:Op maandag 1 april 2019 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook nog een optie! Keuze genoeg dus. Ik zal niet op straat hoeven te slapen.
Daar heb ik nog even aan gedacht ja; dat er nog relletjes kunnen komen ofzo. Maar laat ik me niet door tegenhouden verder.quote:Op maandag 1 april 2019 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je trouwens niet last hebben van de brexit?
Nja, dat niet, ik bedoel meer met de grens doorkomen ofzoquote:Op maandag 1 april 2019 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb ik nog even aan gedacht ja; dat er nog relletjes kunnen komen ofzo. Maar laat ik me niet door tegenhouden verder.
Nou, ik denk dat @Greys gewoon aan het baggeren is. Of anders @murp ofzo. Ik heb nergens aangezeten (dit keer)quote:Op maandag 1 april 2019 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, @:ijs_beer is z'n knopjes weer aan het gebruiken dus
Ik denk niet dat Aoibhin in het plaatselijke asielzoekerscentrum wordt gezet als ze het land in wil komen.quote:Op maandag 1 april 2019 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, dat niet, ik bedoel meer met de grens doorkomen ofzo
Je weet het niet hoor, gekke jongens, die Engelsen.quote:Op maandag 1 april 2019 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aoibhin in het plaatselijke asielzoekerscentrum wordt gezet als ze het land in wil komen.
Jij weet niet wat ik allemaal uitgevreten hebquote:Op maandag 1 april 2019 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aoibhin in het plaatselijke asielzoekerscentrum wordt gezet als ze het land in wil komen.
quote:Op maandag 1 april 2019 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 april 2019 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je weet het niet hoor, gekke jongens, die Engelsen.
quote:Op maandag 1 april 2019 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
Hé wat is dit met het aanpassen van mijn TT de hele tijd?![]()
Graag gedaan hoor!quote:Op maandag 1 april 2019 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Natenaaier![]()
Kan een mod de TT aanpassen naar 'losing'?
Je kan beter niets uit sluiten inderdaadquote:Op maandag 1 april 2019 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je weet het niet hoor, gekke jongens, die Engelsen.
Joe!quote:Op maandag 1 april 2019 22:18 schreef Dave het volgende:
Kom een mod in de TT Nachtbaggeren even vervangen door Daggeren?
Thanks.
Oh ja dat had ik gezegdquote:
He he he, maar míjn TT! En wilde niet eens de TO zijn. Wel even met mij overleggen he?quote:
Ik heb het niet gedaan!quote:Op maandag 1 april 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had echt een printscreen moeten maken, want nu is mijn naam gewoon helemaal uit de TT
Geloof het of niet maar hierin ben ik onschuldig.quote:Op maandag 1 april 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had echt een printscreen moeten maken, want nu is mijn naam gewoon helemaal uit de TT
Het kutte is dat de TO op mijn naam staat, maar de TT heeft niets meer met mijn inbreng te makenquote:
https://bakkerennl.nl/quote:
Wat ben ik blij als deze dag voorbij isquote:Op maandag 1 april 2019 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jaja... Ondertussen heeft @:murp je gewoon modrechten gegeven want 1 april...
Mysteriequote:Op maandag 1 april 2019 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar hierin ben ik onschuldig.
Trust nobody!quote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ben ik blij als deze dag voorbij isLijkt WIDM wel, niemand te vertrouwen
En dat is een losing game met jou? Of is de TT nu weer veranderd?quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor jou altijd schat.never forget...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja geef mij maar de schuldquote:Op maandag 1 april 2019 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gaat wel helemaal los nu.![]()
@:Aoibhin kijk wat je allemaal aanricht.
Crewbash dit dat.quote:
Bing is ook zeer geschikt als je bij Google weer je voorkeuren moet doorgeven en daar even geen zin in hebt, of als je een filmpje met leeftijdsbescherming op Youtube wilt kijken zonder in te loggenquote:
Ben jij dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |