He he he, maar míjn TT! En wilde niet eens de TO zijn. Wel even met mij overleggen he?quote:
Ik heb het niet gedaan!quote:Op maandag 1 april 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had echt een printscreen moeten maken, want nu is mijn naam gewoon helemaal uit de TT
Geloof het of niet maar hierin ben ik onschuldig.quote:Op maandag 1 april 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had echt een printscreen moeten maken, want nu is mijn naam gewoon helemaal uit de TT
Het kutte is dat de TO op mijn naam staat, maar de TT heeft niets meer met mijn inbreng te makenquote:
https://bakkerennl.nl/quote:
Wat ben ik blij als deze dag voorbij isquote:Op maandag 1 april 2019 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jaja... Ondertussen heeft @:murp je gewoon modrechten gegeven want 1 april...
Mysteriequote:Op maandag 1 april 2019 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar hierin ben ik onschuldig.
Trust nobody!quote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ben ik blij als deze dag voorbij isLijkt WIDM wel, niemand te vertrouwen
En dat is een losing game met jou? Of is de TT nu weer veranderd?quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor jou altijd schat.never forget...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja geef mij maar de schuldquote:Op maandag 1 april 2019 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gaat wel helemaal los nu.![]()
@:Aoibhin kijk wat je allemaal aanricht.
Crewbash dit dat.quote:
Bing is ook zeer geschikt als je bij Google weer je voorkeuren moet doorgeven en daar even geen zin in hebt, of als je een filmpje met leeftijdsbescherming op Youtube wilt kijken zonder in te loggenquote:
Ben jij dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |