Kan twee kanten op *BAM OPEN DEUR* maar die gasten weten zich natuurlijk wel onder het vergrootglas. "KAMPIOENSCHAP BESLIST IN VAR-ACHTERKAMER!1!!1", "VAR HOUDT TITELRACE SPANNEND MET DUBIEUZE BESLISSINGEN!1!!", dat soort werkquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, pietlut fluit, dus dat gaat in het voordeel van ajax werken. Ik had liever Nijhuis gezien.
Er vol opklappen, goed verdedigen en hopen op een treffer.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:32 schreef Lyrebird het volgende:
Beste strategie:
1) er vol opklappen;
2) op z’n Cocu’s verdedigen en hopen op een treffer
neem aan dat ze ook afspreken dat ze zo lang mogelijk met 11 man blijven staanquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er vol opklappen, goed verdedigen en hopen op een treffer.
Jij hebt er kijk op.
Dat sowieso. Het plan voor die Brainport reclame is ook ontsproten uit mijn denkraam.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je zou denken dat er met VDL en ASML twee bedrijven in de regio zijn die wel wat meer geld in de club zouden willen steken.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het gaat niet om het te leveren product, maar om het talent dat je aan kunt trekken. Reken maar dat mijn oud-Philips collega's, die nu bijna allemaal bij ASML werken, graag naar PSV toe gaan. Eindhoven/Veldhoven is een dooie bedoening, en PSV blijkt toch maar weer een pareltje te zijn.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ik krijg de indruk dat ASML een beetje meelift op het succes van Philips/PSV, terwijl het ondertussen de belangrijkste werkgever in de regio is, die een gigantische omzet draait. Kijk naar van de Leegte, de eigenaar van VDL. Zit in de RvC, sponsort de club. Van ASML zouden we meer mogen verwachten.
ASML is natuurlijk ook erg internationaal bezig, op zoek naar talent in het buitenland, dus wat dat betreft is het merk PSV misschien niet super. Van de andere kant, als ze het goed doen in de CL dan zou dat ASML geen windeieren leggen.
Waar ik eigenlijk naar toe wil, is dat ik bij PSV een enorme verandering signaleer: ze leggen de lat hoger, willen verder. ASML heeft dat de afgelopen jaren al gedaan, zijn de topper in de wereld in hun vakgebied. Op een miljoen meer of minder hoeven ze niet te kijken. Het past mooi bij elkaar. Denk ik dan.
Oh ja! En geen overtredingen voor de eigen 16!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
neem aan dat ze ook afspreken dat ze zo lang mogelijk met 11 man blijven staan
Dat geklaag over de scheids was ook alweer best kansloos hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
Topic kapen om er zo'n kansloze TT op te gooienTypisch GGMM
Dus omdat één debiel liep te mekkeren over de scheids is elke PSV-er weer een Calimeroquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geklaag over de scheids was ook alweer best kansloos hoor.
We weten allemaal dat GGMM een ontzettende zuiger is af en toe, maar hier heeft hij wel een punt.
Waren meerdere mensen, dat weet je best.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus omdat één debiel liep te mekkeren over de scheids is elke PSV-er weer een Calimerooké oké, rare logica weer.
Dat zie ik nergens staan, maar goedquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus omdat één debiel liep te mekkeren over de scheids is elke PSV-er weer een Calimerooké oké, rare logica weer.
doe jij aan herhalingen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:22 schreef Scarface88 het volgende:
Kuipers is eigenaar van twee Jumbo filialen. Jumbo is de nieuwe sponsor van PSV. Kuipers zal dus anti Jumbo fluiten om schijn van belangenverstrengeling te voorkomen.
Je denkt er gaat niemand op in bij het andere topic, ik probeer het nog eens?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:22 schreef Scarface88 het volgende:
Kuipers is eigenaar van twee Jumbo filialen. Jumbo is de nieuwe sponsor van PSV. Kuipers zal dus anti Jumbo fluiten om schijn van belangenverstrengeling te voorkomen.
Denk ik ook wel. Kans dat Ajax thuis wint is groot. Ajax heeft betere spelers. Als Ajax een goeie dag heeft, is 'n puntje het maximaal haalbare voor PSV.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax gaat winnen. Denk ik. Thuis doen ze het in de topwedstrijden gewoon heel goed. Maar ik schat ook in dat Ajax vervolgens elders weer heel knullig punten laat liggen.
PSV krijgt ook nog W2 uit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk ik ook wel. Kans dat Ajax thuis wint is groot. Ajax heeft betere spelers. Als Ajax een goeie dag heeft, is 'n puntje het maximaal haalbare voor PSV.
Ajax krijgt nog wat wedstrijden kort op elkaar. PSV heeft met VItesse-uit en AZ-uit nog wel lastige wedstrijden. Als PSV zo speelt als de laatste weken, hebben ze ook die wedstrijden nog niet zomaar gewonnen.
PSV kan, incl. Ajax-uit, best nog 'n punt of 5 tot 9 laten liggen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV krijgt ook nog W2 uit.
[ afbeelding ]
quote:
Ik denk ik meld het nog maar eens misschien hebben jullie het gemist. Jullie gaan ook voorbij aan het feit dat PSV rond is met Edson Alvarez.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je denkt er gaat niemand op in bij het andere topic, ik probeer het nog eens?
Dat had je beter dat kunnen posten, dat vind ik wat relevanter. Wat voor speler is het?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk ik meld het nog maar eens misschien hebben jullie het gemist. Jullie gaan ook voorbij aan het feit dat PSV rond is met Edson Alvarez.
Mexicaanse centraal verdediger/verdedigende middenvelder. Was PSV in de zomer ook al mee bezig. Opvolger Viergever/Schwaab.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had je beter dat kunnen posten, dat vind ik wat relevanter. Wat voor speler is het?
En niet het minste duwtje en shirt grijpen binnen de 16.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:18 schreef XL het volgende:
[..]
Oh ja! En geen overtredingen voor de eigen 16!
Heeft het op Reddit gestaan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mexicaanse centraal verdediger/verdedigende middenvelder. Was PSV in de zomer ook al mee bezig. Opvolger Viergever/Schwaab.
Hij zegt ook niet dat het niet kan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:38 schreef Moustachio het volgende:
Ik ben het gedeeltelijk eens met Lange_Lans. Deze wedstrijden staan toch wel op zichzelf. Lozano is weer in vorm. Pereiro doet het vrijwel altijd goed tegen Ajax. Bal is rond enzovoort.
Lozano is weer in vormquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:38 schreef Moustachio het volgende:
Ik ben het gedeeltelijk eens met Lange_Lans. Deze wedstrijden staan toch wel op zichzelf. Lozano is weer in vorm. Pereiro doet het vrijwel altijd goed tegen Ajax. Bal is rond enzovoort.
8 puntenquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen en dan begint het verval van PSV
In tegenstelling tot wat ik vorig jaar zei, ga ik het er toch weer op wagenquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV krijgt ook nog W2 uit.
[ afbeelding ]
Wooooow zieke burn!quote:
Niet zo bescheiden.quote:
quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:31 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Naja "vorm" dan. Tegen VVV en Chili gescoord. Hij weet weer het net te vinden.
Moed of realisme? Dat is alsof een Feyenoorder het zegt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Praat jezelf maar wat moed in jochie, je zal wel moeten.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Moed of realisme? Dat is alsof een Feyenoorder het zegt.
Ajax is op elke positie beter op Luuk de Jong god na.
[..]
Laffin Out Loud.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Lol als je stront in je ogen hebt wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Waar je Angelino zei Dumfries, en waar Tagliafico Mazraoui, stop de tijd, geen jokers.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef Moustachio het volgende:
Aanval van PSV is beter dan Ajax maar Ajax heeft een beter middenveld en verdediging op linksback na. Angeliño is beter dan Tagliafico. Zoet en Onana gelijkwaardig.
Toch vreemd dat ze altijd beter zijn maar steeds 2de staan :Squote:Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Er wordt bij dit soort stellingen toch regelmatig vergeten dat voetbal een teamsport is en een team geen simpele optelsom is van 11 individuen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze altijd beter zijn maar steeds 2de staan :S
Bergwijn, Luuk de Jong en Lozano beter dan Ziyech (beste speler van de Eredivisie), Tadic (topscorder Champions League) en Neresgenot (50 mil waard)quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef Moustachio het volgende:
Aanval van PSV is beter dan Ajax maar Ajax heeft een beter middenveld en verdediging op linksback na. Angeliño is beter dan Tagliafico. Zoet en Onana gelijkwaardig.
Oh ja ik ben Dumbfries vergeten, al die speelt die de laatste tijd wel slecht en moet je maar net zien dat het geen tweede Willems wordt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:14 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Waar je Angelino zei Dumfries, en waar Tagliafico Mazraoui, stop de tijd, geen jokers.
Mentaliteit genot. Psv weet wat winnen is, vooral tegen de kleintjes.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze altijd beter zijn maar steeds 2de staan :S
Iddquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Er wordt bij dit soort stellingen toch regelmatig vergeten dat voetbal een teamsport is en een team geen simpele optelsom is van 11 individuen.
Ja.🖕🏼quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat we dik gaan verliezen?
Wel gelachen hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef Moustachio het volgende:
Tadic goede speler maar ook geen wereldtop. Was een laagvlieger in Engeland. Neres en Ziyech zijn aardig maar niet meer dan dat. Een Bergwijn, Lozano en Luuk ik vorm vind ik dodelijker. Het is afwachten of ze het zondag op hun heupen krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:25 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Bergwijn, Luuk de Jong en Lozano beter dan Ziyech (beste speler van de Eredivisie), Tadic (topscorder Champions League) en Neresgenot (50 mil waard)
[..]
Tadic stond basis bij het beste Southampton ooit, onder leiding van Koeman.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:40 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Tadic goede speler maar ook geen wereldtop. Was een laagvlieger in Engeland. Neres en Ziyech zijn aardig maar niet meer dan dat. Een Bergwijn, Lozano en Luuk ik vorm vind ik dodelijker. Het is afwachten of ze het zondag op hun heupen krijgen.
Ajax heeft een geweldig middenveld en dat voetbalt een stuk makkelijker voorin. Met balletje breed balletje terug Hendrix en zekerheidje Rosario breek je geen potten. Op het middenveld zal het zondag ook beslist gaan worden. Al kan Hendrix zich wel vastbijten in een speler. Moet alleen oppassen dat 'ie geen rood pakt of een gevaarlijke standaardsituatie weggeeft. Een gelijkspel is wel haalbaar denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:54 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Tadic stond basis bij het beste Southampton ooit, onder leiding van Koeman.
Heeft het dit seizoen het tegen alle grote ploegen laten zien, 6 goals uit 8 en aardig wat assists, wat hem most valuable player maakt van de Champions League.
Daar waar Luuk, Bergwijn en Lozano geen vuist konden maken, sloopt Tadic in zijn eentje de halve Champions League samen met Ziyech.
Een middenveld met een Klaassen 2.0 en een ex Nec speler? Ja vast.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:07 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ajax heeft een geweldig middenveld en dat voetbalt een stuk makkelijker voorin. Met balletje breed balletje terug Hendrix en zekerheidje Rosario breek je geen potten. Op het middenveld zal het zondag ook beslist gaan worden. Al kan Hendrix zich wel vastbijten in een speler. Moet alleen oppassen dat 'ie geen rood pakt of een gevaarlijke standaardsituatie weggeeft. Een gelijkspel is wel haalbaar denk ik.
Dat laatste ben ik met je eens. Achterin de Ligt is ook cruciaal voor Ajax. Bij PSV kan er eigenlijk niemand opbouwen. Gaat altijd veel over de flanken en nu Dumfries niet in vorm is valt dat ook weg.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:11 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Een middenveld met een Klaassen 2.0 en een ex Nec speler? Ja vast.
Het grote succes van Ajax ligt voorin en achterin in de opbouw met Tadic en Ziyech en De Jong en De Ligt
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:14 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Waar je Angelino zei Dumfries, en waar Tagliafico Mazraoui, stop de tijd, geen jokers.
Hier ga ik je corrigeren. Dat was verre van "het beste Southampton ooit".quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:54 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Tadic stond basis bij het beste Southampton ooit, onder leiding van Koeman.
Heeft het dit seizoen het tegen alle grote ploegen laten zien, 6 goals uit 8 en aardig wat assists, wat hem most valuable player maakt van de Champions League.
Daar waar Luuk, Bergwijn en Lozano geen vuist konden maken, sloopt Tadic in zijn eentje de halve Champions League samen met Ziyech.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:11 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Een middenveld met een Klaassen 2.0 en een ex Nec speler? Ja vast.
Het grote succes van Ajax ligt voorin en achterin in de opbouw met Tadic en Ziyech en De Jong en De Ligt
Ik heb met beide teams niets, maar ik kan je verzekeren dat buiten Eindhoven om mensen dit toch wat anders zullen zien denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef Moustachio het volgende:
Die vier jaar kan natuurlijk gewoon eens gebeuren, zelfs vijf jaar, dat is verder geen ramp denk ik voor een Nederlandse topclub. En er zijn drie topclubs in Nederland en elk jaar grijpen er dus twee naast de titel. PSV heeft dat ook wel eens een aantal jaar moeten meemaken. Al ben ik het verder helemaal met je eens dat PSV gewoon van Ajax kan winnen en dat onnodige indekken is absoluut niet nodigquote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:51 schreef Gutanoth het volgende:
Een gelijkspelletje moet te halen zijn![]()
Holy fuck, alsof je het over Atletico madrid hebt![]()
Het is Ajax maar, de club die al 4 jaar lang geen prijs gewonnen heeft in de eredivisie (behalve de Veed award voor meest cringey filmpje)
We gaan die Amsterdammers godverdomme een potje voetbal leren!
Een team met Mane, Pelle, Tadic, Long, Schneiderlinn, Wanyama, Van Dijk, Shaw, Lovren, Lannana was niet het beste Southhampton ooit?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier ga ik je corrigeren. Dat was verre van "het beste Southampton ooit".
Ik bedoel met die 4 jaar natuurlijk ook dat je niet te maken hebt met een bayern munchen van de competitie.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:25 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik heb met beide teams niets, maar ik kan je verzekeren dat buiten Eindhoven om mensen dit toch wat anders zullen zien denk ik. Kan je punt van de aanval nog begrijpen, valt ook zeker wat voor te zeggen, maar Angeliño beter dan Tagliafico en Onana en Zoet gelijkwaardig dat lijkt me toch niet.
[..]
Die vier jaar kan natuurlijk gewoon eens gebeuren, zelfs vijf jaar, dat is verder geen ramp denk ik voor een Nederlandse topclub. En er zijn drie topclubs in Nederland en elk jaar grijpen er dus twee naast de titel. PSV heeft dat ook wel eens een aantal jaar moeten meemaken. Al ben ik het verder helemaal met je eens dat PSV gewoon van Ajax kan winnen en dat onnodige indekken is absoluut niet nodig.
Waar ik wel voor vrees is dat MvB de hele boel gaat dichtgooien, en dat je ergens een slot op de deur wil houden valt te begrijpen, maar vorig jaar was al te zien in de Arena dat je dat ook niet teveel moet doen omdat je dan Ajax enkel in de kaart speelt. Daarnaast is een ploeg die enkel wil verdedigen voor de neutrale toeschouwer niet zo leuk.
Het team waar Matt LeTissier in speelde natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:22 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Een team met Mane, Pelle, Tadic, Long, Schneiderlinn, Wanyama, Van Dijk, Shaw, Lovren, Lannana was niet het beste Southhampton ooit?
Wat was het beste Southhampton volgens jou?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het team waar Matt LeTissier in speelde natuurlijk.
mooie speler was dat maar ook in een tijd dat NL clubs het altijd aardig deden tegen de Engelse topquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het team waar Matt LeTissier in speelde natuurlijk.
JR is meestal wat genuanceerder.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
Vollenhoven is de tweelingbroer van JR denk ik, die vindt ook iedere Ajacied beter
Ik neem aan dat Van Bommel de wedstrijd van vorig seizoen nog wel in gedachten heeft genomen en - in combinatie met de verlieswedstrijden van Ajax - heeft geconcludeerd dat dat inderdaad absoluut niet de tactiek mag en kan zijn aanstaande zondag. Fel erop knallen en als team strijden is volgens mij de enige optie om Ajax te verslaan. Anders tikken ze ons trage blok achterin simpelweg dol.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:07 schreef Buitendam het volgende:
Gewoon gaan voetballen. Niet met 11 man lekker professioneel alles gaan dichthouden, want dan ga je er hard af.
Mwoah, ben ik het niet mee eens.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker wel mee eens!
@:JR-style-93
Slijmbal.quote:
Met alle respect LBM, maar ik ben er gans klaar mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het gaat hier weer eens over @:JR-style-93 zo te zien
Waarmee?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met alle respect LBM, maar ik ben er gans klaar mee.
Gans?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat het hier weer over Ajax of Ajax supporters gaat? Dat is altijd in het PSV topic.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een cryptische post maatquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met alle aandacht weer die naar @JR-Style-93 uitgaat. Prima gozer, maar om er nu overal aandacht aan te gaan schenken...quote:
Jouw jaren in Damsco doen je geen goed chef.quote:
Hoge bomen vangen veel wind. Maar de bomen die de wind verdienen staan weer in de schaduw. Om ziek van te wordenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met alle aandacht weer die naar @:JR-Style-93 uitgaat. Prima gozer, maar om er nu overal aandacht aan te gaan schenken...
Ik woon sinds kort weer (even) in Eindje..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw jaren in Damsco doen je geen goed chef.
Maatje hoe is het bij de Wal-Mart? Veel Lozano en Guti-shirtjes?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:29 schreef Scarface88 het volgende:
Het loopt bij Overmars en vd Sar nu al dun langs de benen voor zondag. De landskampioen komt langs om ons aller Ajax definitief de genadeslag toe te brengen. Ten Hag raakt altijd in paniek tegen PSV met rare opstellingen en vreemde beslissingen. Heeft nog nooit kunnen winnen van PSV. Ook zondag niet. Het gaat een 0-3 afstraffing worden jongens.
Weer een jaar zonder prijzen in de stinkstad waar de heroine naalden naast de stront in de grachten drijven. Misschien dat ze een beker winnen dit seizoen dat is het hoogst haalbare.
madquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:29 schreef Scarface88 het volgende:
Het loopt bij Overmars en vd Sar nu al dun langs de benen voor zondag. De landskampioen komt langs om ons aller Ajax definitief de genadeslag toe te brengen. Ten Hag raakt altijd in paniek tegen PSV met rare opstellingen en vreemde beslissingen. Heeft nog nooit kunnen winnen van PSV. Ook zondag niet. Het gaat een 0-3 afstraffing worden jongens.
Weer een jaar zonder prijzen in de stinkstad waar de heroine naalden naast de stront in de grachten drijven. Misschien dat ze een beker winnen dit seizoen dat is het hoogst haalbare.
Sinds het WK over is is de hype wat minder moet ik zeggen. Het is ook nog best wel koud. Meeste Mexicanen hebben een dikke winterjas aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Maatje hoe is het bij de Wal-Mart? Veel Lozano en Guti-shirtjes?
Vorig jaar ging het mis omdat Locadia veel te vroeg uitviel. Cocu wilde toen ook niet met 11 man de pot dichthouden, volgens mij. Beetje hetzelfde als Ajax tegen AZ, afgelopen weekend met het uitvallen van Ziyech.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Van Bommel de wedstrijd van vorig seizoen nog wel in gedachten heeft genomen en - in combinatie met de verlieswedstrijden van Ajax - heeft geconcludeerd dat dat inderdaad absoluut niet de tactiek mag en kan zijn aanstaande zondag. Fel erop knallen en als team strijden is volgens mij de enige optie om Ajax te verslaan. Anders tikken ze ons trage blok achterin simpelweg dol.
quote:PSV reist zondag naar Amsterdam met een voorsprong van vijf punten op achtervolger Ajax. "Vijf punten is een groot gat, maar wij zijn in staat om terug te komen. Dat hebben we vaker gedaan", spreekt Onana voor de camera van Ajax TV. "Het blijft onvoorspelbaar. Als we die wedstrijd winnen, zetten we veel druk op PSV en daarna moeten wij alles winnen en hopen dat zij punten verliezen. Voor ons is dit een kans op revanche. We gaan er alles aan doen om dat in Amsterdam te laten zien. We gaan goed spelen en winnen."
Eerder dit seizoen verloor Ajax in het Philips Stadion kansloos met 3-0. Onana is die wedstrijd zeker nog niet vergeten. "Als je weet dat je een plek achter zo'n tegenstander staat, kun je alleen maar hopen dat de thuiswedstrijd snel komt. Godzijdank is het nu zover en kunnen we laten zien dat we beter zijn dan zij. Dan staan we nog niet op één, maar dat is wel een mentale klap. Het is een goed team. Dat hebben ze laten zien. Ze spelen goed en winnen op hun eigen manier, maar wij zijn beter", aldus de zelfverzekerde Onana.
nicequote:januari 2018: "In Eindhoven kampioen worden, dat lijkt me wel wat."
april 2018: "ik weet dat PSV nog punten gaat verspelen, want wij spelen volgende week tegen ze."
september 2018: "We gaan winnen van PSV. Het gaat zwaar worden, voor hen."
Nonitwitter:FootWonderkidz twitterde op donderdag 28-03-2019 om 21:32:58UEFA U17s | 🏴 Noni Madueke (17) had himself a day yesterday vs. Denmark ⤵🔄 56’ Subbed on⚽ 79’ Scored equalizer⚽ 92’ Scored matchwinner🔝 Send 🏴 U17s top of Euro Qualifying Group 3!Top notch from the former Spur & current PSV Midfielder. 🌟 https://t.co/5GMjJIHnW9 reageer retweet
Nope. Speelde tegen VVV tergend slecht.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:34 schreef Bugno2 het volgende:
Wat denken jullie hier: Ihatarren basis?
Perreiro speelt. Dit komt te vroeg voor Ihattaren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:34 schreef Bugno2 het volgende:
Wat denken jullie hier: Ihatarren basis?
Denk ik ook, zeker omdat Perreiro goed gespeeld heeft voor Uruguay. Die heeft dus ook gewoon speeltijd in de benen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Perreiro speelt. Dit komt te vroeg voor Ihattaren.
Ik denk wel met Moquote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:43 schreef Bugno2 het volgende:
Jammer, ik zou zo'n groot talent altijd opstellen.
Pereirootje zal er overigens wel weer twee inleggen.
Lijkt mij dat je de persoon opstelt die er wel twee inlegt...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:43 schreef Bugno2 het volgende:
Jammer, ik zou zo'n groot talent altijd opstellen.
Pereirootje zal er overigens wel weer twee inleggen.
Ik zou Pereiro in de spits zetten. De Ligt neutraliseert De Jong door de lucht en dan speel je dus met 10 man. Pereiro in de spits en die met Bergwijn en Lozano laten afwisselen van positie. Dan moet de organisatie bij Ajax heel goed zijn en daar gaat het nog weleens mis.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je de persoon opstelt die er wel twee inlegt...
Eens dat Pereiro best wat dichter bij de Jong mag spelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik zou Pereiro in de spits zetten. De Ligt neutraliseert De Jong door de lucht en dan speel je dus met 10 man. Pereiro in de spits en die met Bergwijn en Lozano laten afwisselen van positie. Dan moet de organisatie bij Ajax heel goed zijn en daar gaat het nog weleens mis.
Dus je laat 2 spelers spelen op posities waar ze niet op hun sterkst zijn, ik hoop dat Mark naar je luistertquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik zou Pereiro in de spits zetten. De Ligt neutraliseert De Jong door de lucht en dan speel je dus met 10 man. Pereiro in de spits en die met Bergwijn en Lozano laten afwisselen van positie. Dan moet de organisatie bij Ajax heel goed zijn en daar gaat het nog weleens mis.
Lol. Alles behalve dit aub. Jij bent vrij stellig met het feit dat de Ligt de Jong door de lucht gaat neutraliseren, dat moet ik nog maar zien. Ik denk dat dat vooral met een hoop geduw en getrek gaat en dat je daar veel vrije ballen aan over gaat houden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ook daarvoor was het allemaal maar relatief wat hij liet zien natuurlijk. Als je ploeggenoten constant de bal verliezen, geen fatsoenlijke pass afleveren en jij kan wel gewoon de bal aan je voeten houden, vooruit denken én een pass over een paar meter in de voeten geven dan ben je al heel snel heel goed voor het oog.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nope. Speelde tegen VVV tergend slecht.
De Jong klopt De Ligt wel een paar keer in de lucht hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hij loopt wel echt veel gaten dicht. Hij moet zichzelf in balbezit gewoon niet overschatten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben bang dat Hendrix zal spelen en weer aids is
Soort van, speelde ook gewoon tegen Duitsland toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Is die Dumfries alweer fit bij jullie eigenlijk?
Ik denk dat de selectie van PSV een hoop van jou kan leren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
Ik had als speler die tegen frenkie speelt er ook kei en keihard op geklapt, dat pikkie even laten zien dat hij niks kan beginnen tegen je. In de tweede klasse deden we dat in de eerste 5 minuten met wat tikjes tegen de hieltjes
Volgens mij is dat Huntelaar?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:14 schreef PSVCL het volgende:
Hendrix gaat kleine Frenkie kort houden en temmen.
[ afbeelding ]
Huntelaar is van hetzelfde team als Frenkiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt.
Morgen heeft ie Frenkie in zn broekzak.
Altijd genot als een tweede klasse speler een Barcelona speler het pittig gaat makenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat de selectie van PSV een hoop van jou kan leren.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
Ik had als speler die tegen frenkie speelt er ook kei en keihard op geklapt, dat pikkie even laten zien dat hij niks kan beginnen tegen je. In de tweede klasse deden we dat in de eerste 5 minuten met wat tikjes tegen de hieltjes
quote:Op zondag 31 maart 2019 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huntelaar is van hetzelfde team als Frenkie
FYSIEK STRIJD KRACHT GROOT STERKquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
Dat doen alleen de hele grote spelers, jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
De manier waarop wij streden was wel 100x overtuigender dan hoe psv op dit moment speelt. Alsof ze het allemaal maar best vindenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat de selectie van PSV een hoop van jou kan leren.
Oké dokter.knakworst. ik merk dat het dissen officieel is begonnen. Ik heb hier nog even geen weerwoord op, maar later misschien wel. Maak je borst maar alvast nat, vuile natnek.quote:Op zondag 31 maart 2019 07:10 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Vanavond rond 7 uur zal hij wel weer de calimero uithangen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2019 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké dokter.knakworst. ik merk dat het dissen officieel is begonnen. Ik heb hier nog even geen weerwoord op, maar later misschien wel. Maak je borst maar alvast nat, vuile natnek.
6e klasse reserve*. Lekker schoffelen om z’n motorische beperking te maskeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
Wacht, wat?!quote:Op zondag 31 maart 2019 15:32 schreef Lemming22 het volgende:
Een middenveld met Hendrix, Rosario en Sadilek. Dat gaat weer afgrijselijk veel pijn doen aan de ogen vandaag.
Er is geen punt meer over.quote:
Lijkt me dat je wel een middenvelder nodig hebt die de buitenspelers kan wegsturen in de counter.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Hiermee geef je ook echt een verkeerde boodschap af. Juist nu heb je creativiteit nodig. Zo jammer dit.
quote:Op zondag 31 maart 2019 15:32 schreef Lemming22 het volgende:
Een middenveld met Hendrix, Rosario en Sadilek. Dat gaat weer afgrijselijk veel pijn doen aan de ogen vandaag.
Staat compleet op de verkeerde positie. Op 10 in balbezit kan hij niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is niet de wedstrijd van Sadilek.
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ajax ook niet. Wat dat betreft is de tactiek prima. Jammer van die blunder achterin...
Eens, counteren lukt duidelijk niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:39 schreef Moustachio het volgende:
Tijd voor Pereiro en Guti. Je moet gaan voetballen nu.
Eens. Aanvallend wel weer zo ontzettend en onnodig slordig.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ajax ook niet. Wat dat betreft is de tactiek prima. Jammer van die blunder achterin...
En dan overlopen worden?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:39 schreef Moustachio het volgende:
Tijd voor Pereiro en Guti. Je moet gaan voetballen nu.
Nee joh, alleen bij Schonequote:
Zet jezelf eens niet zo voor lul.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:35 schreef Scarface88 het volgende:
Zeist slaat weer toe. Ajax krijgt weer hulp. Vooraf al duidelijk als je weet dat Kuipers fluit.
En jij jezelf niet door daar nu nog op te reageren.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:42 schreef TehRocks het volgende:
Pingel was terecht, we hebben terecht verloren.
Ik vond het 'n lichte pingel. Er was wel contact, Neres ging veel te makkelijk naar de grond. Je kunt 'm geven, maar je kunt dat natuurlijk ook niet doen.quote:
Spijker.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vond het 'n lichte pingel. Er was wel contact, Neres ging veel te makkelijk naar de grond. Je kunt 'm geven, maar je kunt dat natuurlijk ook niet doen.
Ik vind wel dat PSV het ook aan zichzelf te danken heeft. De 1-0 was een domme fout van Zoet en/of Schwaab. Die pingel was ook dom inkomen van Scwaab, de 3-1 was waardeloos verdedigd van Schwaab. Zoet is zelfs in de Eredivisie een net-niet keeper.
Aanvallend is het elke bal op de Jong. Het is handig als je 'm dan ook een paar keer goed op z'n kop legt in plaats van bijna altijd slechte ballen. Bergwijn had ook moeten scoren, Lozano ook. Op de bank zit ook amper iemand die wat extra kan brengen. Vooral veel jonge spelers die (nog) tekort komen. Als er iemand uitvalt, komt eigenlijk altijd iemand in die veel minder is.
Hij wordt geraakt (ongelofelijk dom verdedigd van Schwaab), maar valt vervolgens heel onnatuurlijk. Geen idee wat de spelregels dan bepalen, eigenlijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:42 schreef TehRocks het volgende:
Pingel was terecht, we hebben terecht verloren.
Hoe? We creëren NIETS.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij wordt geraakt (ongelofelijk dom verdedigd van Schwaab), maar valt vervolgens heel onnatuurlijk. Geen idee wat de spelregels dan bepalen, eigenlijk.
Kwam wel op een uitermate ongelukkig moment. Als die penalty niet gegeven zou zijn, zag ik PSV de punten wel pakken daar.
Ajax ook niet echt. Het stond bij Ajax pas weer een beetje toen Ziyech eraf ging, maar dat doet Ten Hag wsl niet als het 1-1 staat.quote:
Na de 1-1 had PSV eindelijk eens overwicht qua balbezit en veldoverwicht, en won het meer duels. Terwijl Ajax juist zoekende was naar hoe verder. Daar zag ik wel mogelijkheden.quote:
Dit vooral inderdaad, wat een aanfluiting dat hele teamquote:Op zondag 31 maart 2019 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit PSV verdient geen kampioenschap
Lol wat, na die rode kaart hebben we gescoord, en daarna 2/3 100% kansen gehadquote:
Had het meer over het eerste uur. Mn streampie wilde niet echt het laatste halfuur.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lol wat, na die rode kaart hebben we gescoord, en daarna 2/3 100% kansen gehad![]()
Voor die goal ook nog de kans voor Lozano. Maar klopt, we hebben NIETS gecreerd.
Viergever op 3 meter van Onana, en dat schot van Bergwijn (zijnet) Laatste was wellicht geen 100% kans, maar toch een aardige mogelijkheid op z’n minst.quote:
De spelregels zeggen niets over onnatuurlijk vallen.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij wordt geraakt (ongelofelijk dom verdedigd van Schwaab), maar valt vervolgens heel onnatuurlijk. Geen idee wat de spelregels dan bepalen, eigenlijk.
Kwam wel op een uitermate ongelukkig moment. Als die penalty niet gegeven zou zijn, zag ik PSV de punten wel pakken daar.
quote:Een directe vrije schop wordt toegekend, indien een speler één van de hieronder volgende overtredingen begaat ten opzichte van een tegenstander op een wijze die door de scheidsrechter wordt beoordeeld als onvoorzichtig, onbesuisd of als gepaard gaande met buitensporige inzet: • aanvalt; • springt naar; • trapt of probeert te trappen; • duwt; • slaat of probeert te slaan (inclusief een kopstoot); • ten val brengt of een duel aangaat; • laat struikelen of probeert te laten struikelen.
Draait geloof ik alleen om het contact. Was weliswaar licht en daarom misschien zwaar bestraft, maar dat was de rode kaart eigenlijk ookquote:Op zondag 31 maart 2019 18:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat buitenspelmoment was een fout van de grens ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Tja...terecht verloren. Wil nooit de scheids de schuld geven maar 6 minuten? En dat buitenspel geval moet hij ook door laten gaan.kan de var hem nog altijd afkeuren. Daar snapte ik niks van.
Het gaat niet om contact, het gaat erom of Neres door Schwaab ten val wordt gebracht. Als er contact is maar Neres kan blijven staan is er geen penalty.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Draait geloof ik alleen om het contact. Was weliswaar licht en daarom misschien zwaar bestraft, maar dat was de rode kaart eigenlijk ook
Hieruit blijkt maar weer hoe zwak onze achterhoede is. Nu maar gewoon 7 wedstrijden winnnn.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Kansloos. Ook hoe de tegendoelpunten tot stand gekomen. Hoe kut PSV ook was, tegelijkertijd was het ook vrij onnodig om hier te verliezen vandaag. vBommel is me toch tegengevallen vandaag.
Hendrix geen kaart was geen goede beslissingquote:Op zondag 31 maart 2019 19:02 schreef Buitendam het volgende:
Eigenlijk waren alle beslissingen wel goed. De rode kaart, de pingel, ik had het ook allemaal zo beoordeeld.
Bij 11 tegen 10 en 1-1 stand moet je het wel uitspelen, daaraan zie je wel dat bijvoorbeeld Bergwijn en Lozano meer moeten geven.
Lozano ook nog wel een kans die 'n aanvaller van 2530/40/wat dan ook miljoen gewoon moet maken.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Viergever op 3 meter van Onana, en dat schot van Bergwijn (zijnet) Laatste was wellicht geen 100% kans, maar toch een aardige mogelijkheid op z’n minst.
Dat ie op de voet staat van Tadic? Die had ik in het geval van een Ajacied ook niet gegeven. Ik vind dat PSV en Ajax echt niet mogen klagen over de scheids.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hendrix geen kaart was geen goede beslissing
Hij floot prima, liet wat veel gaan naar mijn smaak maar deed dat wel consequent.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat ie op de voet staat van Tadic? Die had ik in het geval van een Ajacied ook niet gegeven. Ik vind dat PSV en Ajax echt niet mogen klagen over de scheids.
Goede post.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vond het 'n lichte pingel. Er was wel contact, Neres ging veel te makkelijk naar de grond. Je kunt 'm geven, maar je kunt dat natuurlijk ook niet doen.
Ik vind wel dat PSV het ook aan zichzelf te danken heeft. De 1-0 was een domme fout van Zoet en/of Schwaab. Die pingel was ook dom inkomen van Scwaab, de 3-1 was waardeloos verdedigd van Schwaab. Zoet is zelfs in de Eredivisie een net-niet keeper.
Aanvallend is het elke bal op de Jong. Het is handig als je 'm dan ook een paar keer goed op z'n kop legt in plaats van bijna altijd slechte ballen. Bergwijn had ook moeten scoren, Lozano ook. Op de bank zit ook amper iemand die wat extra kan brengen. Vooral veel jonge spelers die (nog) tekort komen. Als er iemand uitvalt, komt eigenlijk altijd iemand in die veel minder is.
Dank je wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goede post.
Desalniettemin wel een gemiste kans. Van dit Ajax moet je gewoon winnen.
Het zat niet meequote:Op zondag 31 maart 2019 19:12 schreef PSVCL het volgende:
Prima wedstrijd van psv ,het zat gewoon niet mee.
Angelino,lozano,viergever een dikke voldoende..rosraio goed herpakt.
Schwaab een offday.
Ja eens. Ik zei in de kroeg dat 1-1 prima zou zijn.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dank je wel.
Gemiste kans zeker. Ajax was (ook) niet best en dan nog een behoorlijke tijd met 10 man. Winnen weet ik niet, maar in elk geval niet verliezen.
Jammer. Denk overigens dat beide ploegen nog wel punten laten liggen.
En wat zeiden de mensen in de kroeg toen?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja eens. Ik zei in de kroeg dat 1-1 prima zou zijn.
Rosario goed herpakt? De enige die zich 90 minuten aan de volledige malaise onttrok.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:12 schreef PSVCL het volgende:
Schwaab een offday.
Beginfase een aantal keer slordig balverlies,daarna idd sterk.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Rosario goed herpakt? De enige die zich 90 minuten aan de volledige malaise onttrok.
Waren toch wel een aantal mensen die daar anders over dachten GGMM.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wat zeiden de mensen in de kroeg toen?
Bovenliggende partij zonder echt gevaarlijk te worden ja..quote:Op zondag 31 maart 2019 19:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het zat niet meeTot aan de rode kaart was PSV nergens ouwe reus. Ajax was de bovenliggende partij. Wat voor grote kansen heeft PSV nu zelf gecreeerd? Volgens mij 0.
Bergwijn schijnt ook mee te hebben gedaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Rosario goed herpakt? De enige die zich 90 minuten aan de volledige malaise onttrok.
Valt mee.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waren toch wel een aantal mensen die daar anders over dachten GGMM.
Hoe was het in het livetopic? Flink moeten modden?
Jij vindt serieus dat PSV goed speelde?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:12 schreef PSVCL het volgende:
Schwaab een offday.
Veel Ajacieden die in het stadion zaten ipv posten op fok?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee.
De FOX-stream lag er blijkbaar uit, dus veel mensen die vroegen om een stream. Dat was wel lastig soms.
in elke wedstrijd ben je favoriet, nu zijn het enkel nog 7 finalesquote:Op zondag 31 maart 2019 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Scheelt natuurlijk dat Ajax verloren heeft van AZ waardoor je nu nog in eigen hand hebt.
Thuis zie ik PSV wel alles winnen. Vitesse ligt ons altijd wel maar gaat ook lastig worden.
Ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Veel Ajacieden die in het stadion zaten ipv posten op fok?
We eindigen op AZ uit. Kan nog wel eens een zuur einde wordenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Scheelt natuurlijk dat Ajax verloren heeft van AZ waardoor je nu nog in eigen hand hebt.
Thuis zie ik PSV wel alles winnen. Vitesse ligt ons altijd wel maar gaat ook lastig worden.
0 ja. En hoevaak heeft Zoet zich moeten strekken tot dat moment?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het zat niet meeTot aan de rode kaart was PSV nergens ouwe reus. Ajax was de bovenliggende partij. Wat voor grote kansen heeft PSV nu zelf gecreeerd? Volgens mij 0.
En PSV was na de rode kaart de bovenliggende partij zonder gevaarlijk te worden...quote:Op zondag 31 maart 2019 19:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bovenliggende partij zonder echt gevaarlijk te worden ja..
PSV had het onder controle tot het foutje van Schwaab en het penalty moment.
Willem II uit kijk ik meer tegenopquote:Op zondag 31 maart 2019 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We eindigen op AZ uit. Kan nog wel eens een zuur einde worden
1-2 hing wel in de lucht,tot het penalty momentquote:Op zondag 31 maart 2019 19:26 schreef falling_away het volgende:
[..]
En PSV was na de rode kaart de bovenliggende partij zonder gevaarlijk te worden...
Onder de streep inderdaad niet nee.quote:
Ajax dwong ook niks af. Stomme fout van Zoet/Schwaab achterin, dom weggegeven (en lichte) pingel... 3-1 wel gewoon 'n goede kans, maar laatste tellen van de wedstrijd, PSV neemt risico, etc.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
0 ja. En hoevaak heeft Zoet zich moeten strekken tot dat moment?
Ik vind het moeilijk om hier op te reageren omdat ik ook van F1 hou.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
En veel mensen keken F1
Wat een losers!
Was idd ogenstrelend (quote:Op zondag 31 maart 2019 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onder de streep inderdaad niet nee.
En wat had PSV dan moeten doen volgens die kritische mensen hier, blind op de aanval? Dat was sowieso zelfmoord geweest. Taktiek was prima. We hoeven niet allemaal ogenstrelend voetbal te spelen zoals Ajax dat doet. En zeker niet in uitwedstrijden.
6 minuten was in jullie voordeel.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Tja...terecht verloren. Wil nooit de scheids de schuld geven maar 6 minuten? En dat buitenspel geval moet hij ook door laten gaan.kan de var hem nog altijd afkeuren. Daar snapte ik niks van.
quote:Op zondag 31 maart 2019 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat had PSV dan moeten doen volgens die kritische mensen hier, blind op de aanval? Dat was sowieso zelfmoord geweest. Taktiek was prima. We hoeven niet allemaal ogenstrelend voetbal te spelen zoals Ajax dat doet. En zeker niet in uitwedstrijden.
Eerste helft was erg goedquote:Op zondag 31 maart 2019 19:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was idd ogenstrelend () wat Ajax liet zien.
6 minuten slaat natuurlijk nergens op als je al het oponthoud bij elkaar op zou tellen. Maar dat is meer 'n algemeen dingetje bij voetbal.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
6 minuten was in jullie voordeel.
OF hadden het er nog meer moeten zijn?
Jij wilde nog meer?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
6 minuten slaat natuurlijk nergens op als je al het oponthoud bij elkaar op zou tellen. Maar dat is meer 'n algemeen dingetje bij voetbal.
Men wil er blijkbaar niet 'n minuut of 10 of meer bij optellen.
Pereiro er in i.p.v. Gakpo bijvoorbeeld. Beter in kleine ruimte. Kan een steekpass geven. Scoort makkelijk. Hij had denk ik kunnen brengen wat op dat moment nodig was.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je al het oponthoud op zou tellen, kom je op meer dan 6 minuten uit. En als je elke keer als het spel niet aan de gang is de klok stil zet, dan zou - bij wijze van - de wedstrijd nu nog bezig geweest zijn.quote:
Denk dat je wat overdrijft nu.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je al het oponthoud op zou tellen, kom je op meer dan 6 minuten uit. En als je elke keer als het spel niet aan de gang is de klok stil zet, dan zou - bij wijze van - de wedstrijd nu nog bezig geweest zijn.
Pereiro gaan we niet meer in actie zien vrees ik. Lijkt compleet uit de gratie te zijn gevallen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef Heufd het volgende:
[..]
Pereiro er in i.p.v. Gakpo bijvoorbeeld. Beter in kleine ruimte. Kan een steekpass geven. Scoort makkelijk. Hij had denk ik kunnen brengen wat op dat moment nodig was.
Een scheidsrechter die eens de stoute schoenen aantrekt en gewoon 22 minuten blessuretijd erbij optelt, dat lijkt me wel eens leuk.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je al het oponthoud op zou tellen, kom je op meer dan 6 minuten uit. En als je elke keer als het spel niet aan de gang is de klok stil zet, dan zou - bij wijze van - de wedstrijd nu nog bezig geweest zijn.
Ik denk dat het je vies tegenvalt hoeveel tijd nu echt zuivere speeltijd is en hoeveel tijd niet.quote:
Net als Guitirez!?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pereiro gaan we niet meer in actie zien vrees ik. Lijkt compleet uit de gratie te zijn gevallen.
Je zou er betere regels voor moeten maken. Er is wel 'n regel, maar die lijkt te zijn van "tel er maar paar minuten bij op". Beetje willekeur is het dan.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een scheidsrechter die eens de stoute schoenen aantrekt en gewoon 22 minuten blessuretijd erbij optelt, dat lijkt me wel eens leuk.
Welk moment bedoel je precies? Moment dat Gakpo er in kwam? Mjah.... dat zijn nou niet de details waarop we het uiteindelijk hebben verloren vind ik. Vooraf had ik ook vraagtekens bij Sadilek, maar hij was wel de enige van heel ons elftal overal te vinden op het veld.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef Heufd het volgende:
[..]
Pereiro er in i.p.v. Gakpo bijvoorbeeld. Beter in kleine ruimte. Kan een steekpass geven. Scoort makkelijk. Hij had denk ik kunnen brengen wat op dat moment nodig was.
Die heeft ook al ff niet meer gespeeld neequote:
Hmmm. Ik vond Ajax eigenlijk niet heel erg goed. Vond eigenlijk dat PSV relatief simpel overeind bleef.quote:
https://fivethirtyeight.c(...)ldly-inaccurate/amp/quote:Op zondag 31 maart 2019 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou er betere regels voor moeten maken. Er is wel 'n regel, maar die lijkt te zijn van "tel er maar paar minuten bij op". Beetje willekeur is het dan.
Denk wel dat als je het net zoals ijshockey doet, dat je er dan per helft wel een kwartier extra tijd bij op kunt tellen. Laat staan als er dan nog wat VAR momentjes zijn.
Dat is toch wel apart. Voor PSV begrippen een redelijk dure aankoop en neem aan dat je 'm haalt omdat je 'm nodig denkt te hebben.quote:
Van Bommel wil heel erg vanuit een systeem spelen, afgaande op zijn interviews. En hij stelt de spelers op die dat systeem het beste uit kunnen voeren.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is toch wel apart. Voor PSV begrippen een redelijk dure aankoop en neem aan dat je 'm haalt omdat je 'm nodig denkt te hebben.
En PSV heeft dan niet bepaald een hele sterke bank. Maar weinig spelers die echt iets extra nog kunnen brengen als ze erin komen.
zeer vreemd jaquote:Op zondag 31 maart 2019 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is toch wel apart. Voor PSV begrippen een redelijk dure aankoop en neem aan dat je 'm haalt omdat je 'm nodig denkt te hebben.
En PSV heeft dan niet bepaald een hele sterke bank. Maar weinig spelers die echt iets extra nog kunnen brengen als ze erin komen.
waarom haal je hem danquote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van Bommel wil heel erg vanuit een systeem spelen, afgaande op zijn interviews. En hij stelt de spelers op die dat systeem het beste uit kunnen voeren.
Interessante link. Onderschrijft ook het punt. Een kwartier is dan zelfs nog erg conservatief ingeschatquote:Op zondag 31 maart 2019 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
https://fivethirtyeight.c(...)ldly-inaccurate/amp/
Weet ik niet. Ik denk dat Van Bommel uit is gegaan van een bepaald aanpassingsvermogen wat er niet bleek te zijn ofzo.quote:
Waarom koopt 'ie dan Gutierrez voor 'n bedrag wat voor PSV tegenwoordig redelijk fors is? Achteraf is het makkelijk praten, maar wel zonde natuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van Bommel wil heel erg vanuit een systeem spelen, afgaande op zijn interviews. En hij stelt de spelers op die dat systeem het beste uit kunnen voeren.
vond z'n beginopstelling ook al niet briljantquote:Op zondag 31 maart 2019 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind dat het overigens wel een tactische misser om Malen in te brengen ipv Pereiro. Snelheid is nu juist iets wat je niet per se nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |