Maatje hoe is het bij de Wal-Mart? Veel Lozano en Guti-shirtjes?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:29 schreef Scarface88 het volgende:
Het loopt bij Overmars en vd Sar nu al dun langs de benen voor zondag. De landskampioen komt langs om ons aller Ajax definitief de genadeslag toe te brengen. Ten Hag raakt altijd in paniek tegen PSV met rare opstellingen en vreemde beslissingen. Heeft nog nooit kunnen winnen van PSV. Ook zondag niet. Het gaat een 0-3 afstraffing worden jongens.
Weer een jaar zonder prijzen in de stinkstad waar de heroine naalden naast de stront in de grachten drijven. Misschien dat ze een beker winnen dit seizoen dat is het hoogst haalbare.
madquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:29 schreef Scarface88 het volgende:
Het loopt bij Overmars en vd Sar nu al dun langs de benen voor zondag. De landskampioen komt langs om ons aller Ajax definitief de genadeslag toe te brengen. Ten Hag raakt altijd in paniek tegen PSV met rare opstellingen en vreemde beslissingen. Heeft nog nooit kunnen winnen van PSV. Ook zondag niet. Het gaat een 0-3 afstraffing worden jongens.
Weer een jaar zonder prijzen in de stinkstad waar de heroine naalden naast de stront in de grachten drijven. Misschien dat ze een beker winnen dit seizoen dat is het hoogst haalbare.
Sinds het WK over is is de hype wat minder moet ik zeggen. Het is ook nog best wel koud. Meeste Mexicanen hebben een dikke winterjas aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Maatje hoe is het bij de Wal-Mart? Veel Lozano en Guti-shirtjes?
Vorig jaar ging het mis omdat Locadia veel te vroeg uitviel. Cocu wilde toen ook niet met 11 man de pot dichthouden, volgens mij. Beetje hetzelfde als Ajax tegen AZ, afgelopen weekend met het uitvallen van Ziyech.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Van Bommel de wedstrijd van vorig seizoen nog wel in gedachten heeft genomen en - in combinatie met de verlieswedstrijden van Ajax - heeft geconcludeerd dat dat inderdaad absoluut niet de tactiek mag en kan zijn aanstaande zondag. Fel erop knallen en als team strijden is volgens mij de enige optie om Ajax te verslaan. Anders tikken ze ons trage blok achterin simpelweg dol.
quote:PSV reist zondag naar Amsterdam met een voorsprong van vijf punten op achtervolger Ajax. "Vijf punten is een groot gat, maar wij zijn in staat om terug te komen. Dat hebben we vaker gedaan", spreekt Onana voor de camera van Ajax TV. "Het blijft onvoorspelbaar. Als we die wedstrijd winnen, zetten we veel druk op PSV en daarna moeten wij alles winnen en hopen dat zij punten verliezen. Voor ons is dit een kans op revanche. We gaan er alles aan doen om dat in Amsterdam te laten zien. We gaan goed spelen en winnen."
Eerder dit seizoen verloor Ajax in het Philips Stadion kansloos met 3-0. Onana is die wedstrijd zeker nog niet vergeten. "Als je weet dat je een plek achter zo'n tegenstander staat, kun je alleen maar hopen dat de thuiswedstrijd snel komt. Godzijdank is het nu zover en kunnen we laten zien dat we beter zijn dan zij. Dan staan we nog niet op één, maar dat is wel een mentale klap. Het is een goed team. Dat hebben ze laten zien. Ze spelen goed en winnen op hun eigen manier, maar wij zijn beter", aldus de zelfverzekerde Onana.
nicequote:januari 2018: "In Eindhoven kampioen worden, dat lijkt me wel wat."
april 2018: "ik weet dat PSV nog punten gaat verspelen, want wij spelen volgende week tegen ze."
september 2018: "We gaan winnen van PSV. Het gaat zwaar worden, voor hen."
Nonitwitter:FootWonderkidz twitterde op donderdag 28-03-2019 om 21:32:58UEFA U17s | 🏴 Noni Madueke (17) had himself a day yesterday vs. Denmark ⤵🔄 56’ Subbed on⚽ 79’ Scored equalizer⚽ 92’ Scored matchwinner🔝 Send 🏴 U17s top of Euro Qualifying Group 3!Top notch from the former Spur & current PSV Midfielder. 🌟 https://t.co/5GMjJIHnW9 reageer retweet
Nope. Speelde tegen VVV tergend slecht.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:34 schreef Bugno2 het volgende:
Wat denken jullie hier: Ihatarren basis?
Perreiro speelt. Dit komt te vroeg voor Ihattaren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:34 schreef Bugno2 het volgende:
Wat denken jullie hier: Ihatarren basis?
Denk ik ook, zeker omdat Perreiro goed gespeeld heeft voor Uruguay. Die heeft dus ook gewoon speeltijd in de benen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Perreiro speelt. Dit komt te vroeg voor Ihattaren.
Ik denk wel met Moquote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:43 schreef Bugno2 het volgende:
Jammer, ik zou zo'n groot talent altijd opstellen.
Pereirootje zal er overigens wel weer twee inleggen.
Lijkt mij dat je de persoon opstelt die er wel twee inlegt...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:43 schreef Bugno2 het volgende:
Jammer, ik zou zo'n groot talent altijd opstellen.
Pereirootje zal er overigens wel weer twee inleggen.
Ik zou Pereiro in de spits zetten. De Ligt neutraliseert De Jong door de lucht en dan speel je dus met 10 man. Pereiro in de spits en die met Bergwijn en Lozano laten afwisselen van positie. Dan moet de organisatie bij Ajax heel goed zijn en daar gaat het nog weleens mis.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je de persoon opstelt die er wel twee inlegt...
Eens dat Pereiro best wat dichter bij de Jong mag spelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik zou Pereiro in de spits zetten. De Ligt neutraliseert De Jong door de lucht en dan speel je dus met 10 man. Pereiro in de spits en die met Bergwijn en Lozano laten afwisselen van positie. Dan moet de organisatie bij Ajax heel goed zijn en daar gaat het nog weleens mis.
Dus je laat 2 spelers spelen op posities waar ze niet op hun sterkst zijn, ik hoop dat Mark naar je luistertquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik zou Pereiro in de spits zetten. De Ligt neutraliseert De Jong door de lucht en dan speel je dus met 10 man. Pereiro in de spits en die met Bergwijn en Lozano laten afwisselen van positie. Dan moet de organisatie bij Ajax heel goed zijn en daar gaat het nog weleens mis.
Lol. Alles behalve dit aub. Jij bent vrij stellig met het feit dat de Ligt de Jong door de lucht gaat neutraliseren, dat moet ik nog maar zien. Ik denk dat dat vooral met een hoop geduw en getrek gaat en dat je daar veel vrije ballen aan over gaat houden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ook daarvoor was het allemaal maar relatief wat hij liet zien natuurlijk. Als je ploeggenoten constant de bal verliezen, geen fatsoenlijke pass afleveren en jij kan wel gewoon de bal aan je voeten houden, vooruit denken én een pass over een paar meter in de voeten geven dan ben je al heel snel heel goed voor het oog.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nope. Speelde tegen VVV tergend slecht.
De Jong klopt De Ligt wel een paar keer in de lucht hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:09 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hij loopt wel echt veel gaten dicht. Hij moet zichzelf in balbezit gewoon niet overschatten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben bang dat Hendrix zal spelen en weer aids is
Soort van, speelde ook gewoon tegen Duitsland toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Is die Dumfries alweer fit bij jullie eigenlijk?
Ik denk dat de selectie van PSV een hoop van jou kan leren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
Ik had als speler die tegen frenkie speelt er ook kei en keihard op geklapt, dat pikkie even laten zien dat hij niks kan beginnen tegen je. In de tweede klasse deden we dat in de eerste 5 minuten met wat tikjes tegen de hieltjes
Volgens mij is dat Huntelaar?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:14 schreef PSVCL het volgende:
Hendrix gaat kleine Frenkie kort houden en temmen.
[ afbeelding ]
Huntelaar is van hetzelfde team als Frenkiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt.
Morgen heeft ie Frenkie in zn broekzak.
Altijd genot als een tweede klasse speler een Barcelona speler het pittig gaat makenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat de selectie van PSV een hoop van jou kan leren.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
Ik had als speler die tegen frenkie speelt er ook kei en keihard op geklapt, dat pikkie even laten zien dat hij niks kan beginnen tegen je. In de tweede klasse deden we dat in de eerste 5 minuten met wat tikjes tegen de hieltjes
quote:Op zondag 31 maart 2019 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huntelaar is van hetzelfde team als Frenkie
FYSIEK STRIJD KRACHT GROOT STERKquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
Dat doen alleen de hele grote spelers, jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
De manier waarop wij streden was wel 100x overtuigender dan hoe psv op dit moment speelt. Alsof ze het allemaal maar best vindenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat de selectie van PSV een hoop van jou kan leren.
Oké dokter.knakworst. ik merk dat het dissen officieel is begonnen. Ik heb hier nog even geen weerwoord op, maar later misschien wel. Maak je borst maar alvast nat, vuile natnek.quote:Op zondag 31 maart 2019 07:10 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Vanavond rond 7 uur zal hij wel weer de calimero uithangen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2019 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké dokter.knakworst. ik merk dat het dissen officieel is begonnen. Ik heb hier nog even geen weerwoord op, maar later misschien wel. Maak je borst maar alvast nat, vuile natnek.
6e klasse reserve*. Lekker schoffelen om z’n motorische beperking te maskeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
Wacht, wat?!quote:Op zondag 31 maart 2019 15:32 schreef Lemming22 het volgende:
Een middenveld met Hendrix, Rosario en Sadilek. Dat gaat weer afgrijselijk veel pijn doen aan de ogen vandaag.
Er is geen punt meer over.quote:
Lijkt me dat je wel een middenvelder nodig hebt die de buitenspelers kan wegsturen in de counter.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Hiermee geef je ook echt een verkeerde boodschap af. Juist nu heb je creativiteit nodig. Zo jammer dit.
quote:Op zondag 31 maart 2019 15:32 schreef Lemming22 het volgende:
Een middenveld met Hendrix, Rosario en Sadilek. Dat gaat weer afgrijselijk veel pijn doen aan de ogen vandaag.
Staat compleet op de verkeerde positie. Op 10 in balbezit kan hij niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is niet de wedstrijd van Sadilek.
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ajax ook niet. Wat dat betreft is de tactiek prima. Jammer van die blunder achterin...
Eens, counteren lukt duidelijk niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:39 schreef Moustachio het volgende:
Tijd voor Pereiro en Guti. Je moet gaan voetballen nu.
Eens. Aanvallend wel weer zo ontzettend en onnodig slordig.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ajax ook niet. Wat dat betreft is de tactiek prima. Jammer van die blunder achterin...
En dan overlopen worden?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:39 schreef Moustachio het volgende:
Tijd voor Pereiro en Guti. Je moet gaan voetballen nu.
Nee joh, alleen bij Schonequote:
Zet jezelf eens niet zo voor lul.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:35 schreef Scarface88 het volgende:
Zeist slaat weer toe. Ajax krijgt weer hulp. Vooraf al duidelijk als je weet dat Kuipers fluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |