Hij loopt wel echt veel gaten dicht. Hij moet zichzelf in balbezit gewoon niet overschatten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben bang dat Hendrix zal spelen en weer aids is
Soort van, speelde ook gewoon tegen Duitsland toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Is die Dumfries alweer fit bij jullie eigenlijk?
Ik denk dat de selectie van PSV een hoop van jou kan leren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
Ik had als speler die tegen frenkie speelt er ook kei en keihard op geklapt, dat pikkie even laten zien dat hij niks kan beginnen tegen je. In de tweede klasse deden we dat in de eerste 5 minuten met wat tikjes tegen de hieltjes
Volgens mij is dat Huntelaar?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:14 schreef PSVCL het volgende:
Hendrix gaat kleine Frenkie kort houden en temmen.
[ afbeelding ]
Huntelaar is van hetzelfde team als Frenkiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt.
Morgen heeft ie Frenkie in zn broekzak.
Altijd genot als een tweede klasse speler een Barcelona speler het pittig gaat makenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat de selectie van PSV een hoop van jou kan leren.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
Ik had als speler die tegen frenkie speelt er ook kei en keihard op geklapt, dat pikkie even laten zien dat hij niks kan beginnen tegen je. In de tweede klasse deden we dat in de eerste 5 minuten met wat tikjes tegen de hieltjes
quote:Op zondag 31 maart 2019 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huntelaar is van hetzelfde team als Frenkie
FYSIEK STRIJD KRACHT GROOT STERKquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
Dat doen alleen de hele grote spelers, jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
De manier waarop wij streden was wel 100x overtuigender dan hoe psv op dit moment speelt. Alsof ze het allemaal maar best vindenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat de selectie van PSV een hoop van jou kan leren.
Oké dokter.knakworst. ik merk dat het dissen officieel is begonnen. Ik heb hier nog even geen weerwoord op, maar later misschien wel. Maak je borst maar alvast nat, vuile natnek.quote:Op zondag 31 maart 2019 07:10 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Vanavond rond 7 uur zal hij wel weer de calimero uithangen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2019 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké dokter.knakworst. ik merk dat het dissen officieel is begonnen. Ik heb hier nog even geen weerwoord op, maar later misschien wel. Maak je borst maar alvast nat, vuile natnek.
6e klasse reserve*. Lekker schoffelen om z’n motorische beperking te maskeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |