Maar die moeten nog thuis spelen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zenit eveneens maar 1-0, tegen Norsjaland (of hoe spel je dat?). Die zijn natuurlijk niet top, maar kunnen wel stunten.
Lyon thuis maar 1-0 gewonnen van Grasshopper. Hopelijk gaat Grashopper stunten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:39 schreef Thierry92 het volgende:
Heerlijk wedstrijdje gezien ook al is PSV niet mijn club.
Nu hopen op een spannende competitie, en voor PSV een leuke tegenstander in de 4e voorronde!
Zijn allemaal wel te pakken. Arsenal begint nooit sterk aan een seizoen, dat komt vaak na de winterstop. Schalke is gewoon een elftal met grauwe middenmoot m.u.v Draxler, en tegen zowel Milan en Lyon is PSV voetballend sowieso beter. Zenith is de minst voorspelbare, alhoewel die bijeengekochte oostblok-clubs vaak als los zand spelen op het veld. Vooral tegen tactisch sterke tegenstanders.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Schalke en Lyon zijn te pakken. Milan wordt een heel moeilijk verhaal, maar Arsenal is een onmogelijk verhaal.
Zenit kan ik niet zo inschatten, waarschijnlijk ook een kansloos verhaal. Milan heeft naast hun spitsen niet zo gek veel kwaliteit.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zijn allemaal wel te pakken. Arsenal begint nooit sterk aan een seizoen, dat komt vaak na de winterstop. Schalke is gewoon een elftal met grauwe middenmoot m.u.v Draxler, en tegen zowel Milan en Lyon is PSV voetballend sowieso beter. Zenith is de minst voorspelbare, alhoewel die bijeengekochte oostblok-clubs vaak als los zand spelen op het veld. Vooral tegen tactisch sterke tegenstanders.
Het beste scenario blijft natuurlijk Lyon die door Grasshoppers wordt ge-exit.
Draxler is ook pas 19, die kan ook niet altijd shinen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zijn allemaal wel te pakken. Arsenal begint nooit sterk aan een seizoen, dat komt vaak na de winterstop. Schalke is gewoon een elftal met grauwe middenmoot m.u.v Draxler, en tegen zowel Milan en Lyon is PSV voetballend sowieso beter. Zenith is de minst voorspelbare, alhoewel die bijeengekochte oostblok-clubs vaak als los zand spelen op het veld. Vooral tegen tactisch sterke tegenstanders.
Het beste scenario blijft natuurlijk Lyon die door Grasshoppers wordt ge-exit.
Shirtsponsoring in het voetbal lijkt me toch voornamelijk effectief voor bedrijven die zich tenminste deels richten op de consumentenmarkt en niet zozeer voor bedrijven die op jaarbasis pakweg 100-150 producten leveren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:43 schreef Lyrebird het volgende:
Wat een verademing was dat zeg. Geen nare overtredingen, niet klagen bij de scheids, 100% voetbal, aanvallers die meeverdedigen, verdedigers die mee aanvallen... Ik heb in jaren niet zo genoten van PSV.
Wordt 't niet eens tijd dat Philips als shirtsponsor verdwijnt, en dat ASML het stokje overneemt? Dan kan PSV zo'n Rekik gewoon kopen ipv huren.
Het gaat niet om het te leveren product, maar om het talent dat je aan kunt trekken. Reken maar dat mijn oud-Philips collega's, die nu bijna allemaal bij ASML werken, graag naar PSV toe gaan. Eindhoven/Veldhoven is een dooie bedoening, en PSV blijkt toch maar weer een pareltje te zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Shirtsponsoring in het voetbal lijkt me toch voornamelijk effectief voor bedrijven die zich tenminste deels richten op de consumentenmarkt en niet zozeer voor bedrijven die op jaarbasis pakweg 100-150 producten leveren.
Mja, ik betwijfel heel erg of een dergelijke miljoeneninvestering rendeert.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het gaat niet om het te leveren product, maar om het talent dat je aan kunt trekken. Reken maar dat mijn oud-Philips collega's, die nu bijna allemaal bij ASML werken, graag naar PSV toe gaan. Eindhoven/Veldhoven is een dooie bedoening, en PSV blijkt toch maar weer een pareltje te zijn.
Mooi altijd om te lezen die zelfoverschatting...quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:09 schreef TLC het volgende:
Waarom schatten mensen AC Milan nog altijd zo hoog in ??? en Arsenal vind ik ook maar meevallen hoor, Zenit gaat als stront in de Russische PL, en Lyon heeft het altijd moeilijk met Nederlandse ploegen.
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ik krijg de indruk dat ASML een beetje meelift op het succes van Philips/PSV, terwijl het ondertussen de belangrijkste werkgever in de regio is, die een gigantische omzet draait. Kijk naar van de Leegte, de eigenaar van VDL. Zit in de RvC, sponsort de club. Van ASML zouden we meer mogen verwachten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ik betwijfel heel erg of een dergelijke miljoeneninvestering rendeert.
Je geeft zelf al aan dat de meeste van je oud-Philips collega's nu al bij ASML werken. Daar was blijkbaar geen shirtsponsoring voor nodig. Dat geldt kun je volgens mij dan veel beter direct investeren in het aantrekken van nieuw talent.
Tja, alle romantiek ten spijt is ASML gewoon een commerciële partij die ook commercieel belang bij dient te hebben bij een dergelijke investeringen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ik krijg de indruk dat ASML een beetje meelift op het succes van Philips/PSV, terwijl het ondertussen de belangrijkste werkgever in de regio is, die een gigantische omzet draait. Kijk naar van de Leegte, de eigenaar van VDL. Zit in de RvC, sponsort de club. Van ASML zouden we meer mogen verwachten.
ASML is natuurlijk ook erg internationaal bezig, op zoek naar talent in het buitenland, dus wat dat betreft is het merk PSV misschien niet super. Van de andere kant, als ze het goed doen in de CL dan zou dat ASML geen windeieren leggen.
Waar ik eigenlijk naar toe wil, is dat ik bij PSV een enorme verandering signaleer: ze leggen de lat hoger, willen verder. ASML heeft dat de afgelopen jaren al gedaan, zijn de topper in de wereld in hun vakgebied. Op een miljoen meer of minder hoeven ze niet te kijken. Het past mooi bij elkaar. Denk ik dan.
waar zie je me PSV beoordelen dan ??quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:50 schreef habitue het volgende:
[..]
Mooi altijd om te lezen die zelfoverschatting...
Zag vandaag Arsenal spelen en die waren ook niet echt geweldig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:17 schreef sonnyspek het volgende:
Ik ben geen PSV'er, maar ik zie niet waarom PSV geen kans maakt tegen Lyon en Schalke. Het is wel een ander niveau, maar speelde Ajax en Twente tegen die ploegen ook niet goed?
Milan en Arsenal is een ander verhaal, maar toch, het is zeker niet onmogelijk. Ik hoop op een loting tegen Lyon of zelfs Grashoppers.
Ja ik weet niet echt. Heb altijd gevoel dat spelers van PSV door zulke teams geïmponeerd raken en dus slecht spelen. Ik denk wanneer we volgend jaar weer 2e worden en weer tegen zulke teams moeten spelen meer kans maken. Denk dat ervaring in zulke wedstrijden wel van waarde kunnen zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zag vandaag Arsenal spelen en die waren ook niet echt geweldig.
Geen 1 van die ploegen is onmogelijk te verslaan
Trouwens, als Grashopper doorgaat ipv Lyon zit PSV bij de grote clubs en loot een makkelijkere tegenstander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |