abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129530567
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Terug van een mooie avond O+

PSV _O_
Ik ben blij voor je dat je genoten hebt, na jaren aids :).
pi_129530575
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Zenit eveneens maar 1-0, tegen Norsjaland (of hoe spel je dat?). Die zijn natuurlijk niet top, maar kunnen wel stunten.
Maar die moeten nog thuis spelen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_129530582
Heerlijk wedstrijdje gezien ook al is PSV niet mijn club.
Nu hopen op een spannende competitie, en voor PSV een leuke tegenstander in de 4e voorronde!
pi_129530946
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:39 schreef Thierry92 het volgende:
Heerlijk wedstrijdje gezien ook al is PSV niet mijn club.
Nu hopen op een spannende competitie, en voor PSV een leuke tegenstander in de 4e voorronde!
Lyon thuis maar 1-0 gewonnen van Grasshopper. Hopelijk gaat Grashopper stunten.

Zenit lijkt mij wel door.
pi_129531265
Een zege, een belangrijke zege, maar waar nog niet te veel waarde aan gehecht moet worden. Benieuwd hoe PSV speelt tegen tegenstanders die kwalitatief een stuk beter zijn of spelen dan ZW.
  woensdag 31 juli 2013 @ 01:13:18 #131
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_129531433
Schalke en Lyon zijn te pakken. Milan wordt een heel moeilijk verhaal, maar Arsenal is een onmogelijk verhaal.

Zenit kan ik niet zo inschatten, waarschijnlijk ook een kansloos verhaal. Milan heeft naast hun spitsen niet zo gek veel kwaliteit.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 31 juli 2013 @ 01:20:16 #132
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129531576
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 01:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Schalke en Lyon zijn te pakken. Milan wordt een heel moeilijk verhaal, maar Arsenal is een onmogelijk verhaal.

Zenit kan ik niet zo inschatten, waarschijnlijk ook een kansloos verhaal. Milan heeft naast hun spitsen niet zo gek veel kwaliteit.
Zijn allemaal wel te pakken. Arsenal begint nooit sterk aan een seizoen, dat komt vaak na de winterstop. Schalke is gewoon een elftal met grauwe middenmoot m.u.v Draxler, en tegen zowel Milan en Lyon is PSV voetballend sowieso beter. Zenith is de minst voorspelbare, alhoewel die bijeengekochte oostblok-clubs vaak als los zand spelen op het veld. Vooral tegen tactisch sterke tegenstanders.

Het beste scenario blijft natuurlijk Lyon die door Grasshoppers wordt ge-exit. :7
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_129531615
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 01:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zijn allemaal wel te pakken. Arsenal begint nooit sterk aan een seizoen, dat komt vaak na de winterstop. Schalke is gewoon een elftal met grauwe middenmoot m.u.v Draxler, en tegen zowel Milan en Lyon is PSV voetballend sowieso beter. Zenith is de minst voorspelbare, alhoewel die bijeengekochte oostblok-clubs vaak als los zand spelen op het veld. Vooral tegen tactisch sterke tegenstanders.

Het beste scenario blijft natuurlijk Lyon die door Grasshoppers wordt ge-exit. :7
_O-
  woensdag 31 juli 2013 @ 01:22:59 #134
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_129531628
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 01:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Draxler is ook pas 19, die kan ook niet altijd shinen.

Zolang we doorgaan en dan niet Arsenal loten geef ik ons een kansje door te gaan. Mocht Grasshoppers er niet in slagen Lyon eruit te kicken hoop ik op Lyon. Dat team is echt niet heel veel meer. Alles in Frankrijk ging al naar Marseille en nu met PSG en Monaco erbij is er helemaal niets meer over voor Lyon en co.

Edit: Eerlijkheid dient me te zeggen dat Gourcouff wel een speler met klasse is :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_129533371
Waarom schatten mensen AC Milan nog altijd zo hoog in ??? en Arsenal vind ik ook maar meevallen hoor, Zenit gaat als stront in de Russische PL, en Lyon heeft het altijd moeilijk met Nederlandse ploegen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129533556
Wat een verademing was dat zeg. Geen nare overtredingen, niet klagen bij de scheids, 100% voetbal, aanvallers die meeverdedigen, verdedigers die mee aanvallen... Ik heb in jaren niet zo genoten van PSV.

Wordt 't niet eens tijd dat Philips als shirtsponsor verdwijnt, en dat ASML het stokje overneemt? Dan kan PSV zo'n Rekik gewoon kopen ipv huren.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_129536871
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 07:43 schreef Lyrebird het volgende:
Wat een verademing was dat zeg. Geen nare overtredingen, niet klagen bij de scheids, 100% voetbal, aanvallers die meeverdedigen, verdedigers die mee aanvallen... Ik heb in jaren niet zo genoten van PSV.

Wordt 't niet eens tijd dat Philips als shirtsponsor verdwijnt, en dat ASML het stokje overneemt? Dan kan PSV zo'n Rekik gewoon kopen ipv huren.
Shirtsponsoring in het voetbal lijkt me toch voornamelijk effectief voor bedrijven die zich tenminste deels richten op de consumentenmarkt en niet zozeer voor bedrijven die op jaarbasis pakweg 100-150 producten leveren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_129536967
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Shirtsponsoring in het voetbal lijkt me toch voornamelijk effectief voor bedrijven die zich tenminste deels richten op de consumentenmarkt en niet zozeer voor bedrijven die op jaarbasis pakweg 100-150 producten leveren.
Het gaat niet om het te leveren product, maar om het talent dat je aan kunt trekken. Reken maar dat mijn oud-Philips collega's, die nu bijna allemaal bij ASML werken, graag naar PSV toe gaan. Eindhoven/Veldhoven is een dooie bedoening, en PSV blijkt toch maar weer een pareltje te zijn.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_129537031
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het gaat niet om het te leveren product, maar om het talent dat je aan kunt trekken. Reken maar dat mijn oud-Philips collega's, die nu bijna allemaal bij ASML werken, graag naar PSV toe gaan. Eindhoven/Veldhoven is een dooie bedoening, en PSV blijkt toch maar weer een pareltje te zijn.
Mja, ik betwijfel heel erg of een dergelijke miljoeneninvestering rendeert.
Je geeft zelf al aan dat de meeste van je oud-Philips collega's nu al bij ASML werken. Daar was blijkbaar geen shirtsponsoring voor nodig. Dat geldt kun je volgens mij dan veel beter direct investeren in het aantrekken van nieuw talent.
pi_129538838
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 07:09 schreef TLC het volgende:
Waarom schatten mensen AC Milan nog altijd zo hoog in ??? en Arsenal vind ik ook maar meevallen hoor, Zenit gaat als stront in de Russische PL, en Lyon heeft het altijd moeilijk met Nederlandse ploegen.
Mooi altijd om te lezen die zelfoverschatting...
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129539161
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, ik betwijfel heel erg of een dergelijke miljoeneninvestering rendeert.
Je geeft zelf al aan dat de meeste van je oud-Philips collega's nu al bij ASML werken. Daar was blijkbaar geen shirtsponsoring voor nodig. Dat geldt kun je volgens mij dan veel beter direct investeren in het aantrekken van nieuw talent.
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ik krijg de indruk dat ASML een beetje meelift op het succes van Philips/PSV, terwijl het ondertussen de belangrijkste werkgever in de regio is, die een gigantische omzet draait. Kijk naar van de Leegte, de eigenaar van VDL. Zit in de RvC, sponsort de club. Van ASML zouden we meer mogen verwachten.

ASML is natuurlijk ook erg internationaal bezig, op zoek naar talent in het buitenland, dus wat dat betreft is het merk PSV misschien niet super. Van de andere kant, als ze het goed doen in de CL dan zou dat ASML geen windeieren leggen.

Waar ik eigenlijk naar toe wil, is dat ik bij PSV een enorme verandering signaleer: ze leggen de lat hoger, willen verder. ASML heeft dat de afgelopen jaren al gedaan, zijn de topper in de wereld in hun vakgebied. Op een miljoen meer of minder hoeven ze niet te kijken. Het past mooi bij elkaar. Denk ik dan.
pi_129539601
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ik krijg de indruk dat ASML een beetje meelift op het succes van Philips/PSV, terwijl het ondertussen de belangrijkste werkgever in de regio is, die een gigantische omzet draait. Kijk naar van de Leegte, de eigenaar van VDL. Zit in de RvC, sponsort de club. Van ASML zouden we meer mogen verwachten.

ASML is natuurlijk ook erg internationaal bezig, op zoek naar talent in het buitenland, dus wat dat betreft is het merk PSV misschien niet super. Van de andere kant, als ze het goed doen in de CL dan zou dat ASML geen windeieren leggen.

Waar ik eigenlijk naar toe wil, is dat ik bij PSV een enorme verandering signaleer: ze leggen de lat hoger, willen verder. ASML heeft dat de afgelopen jaren al gedaan, zijn de topper in de wereld in hun vakgebied. Op een miljoen meer of minder hoeven ze niet te kijken. Het past mooi bij elkaar. Denk ik dan.
Tja, alle romantiek ten spijt is ASML gewoon een commerciële partij die ook commercieel belang bij dient te hebben bij een dergelijke investeringen.
Je ziet in de voetballerij dat het soort irrationele investeringen zonder effectbejag wordt gedaan door voetbalgekke individuen als Nol Hendriks en Frans van Seumeren, niet door beursgenoteerde bedrijven.
En ik betwijfel ten zeerste dat shirtsponsoring in het voetbal voor een hightech bedrijf nou echt enig significant effect zou hebben op het vermogen om talent te kunnen binden.
  woensdag 31 juli 2013 @ 12:17:37 #143
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_129539613
Ik ben geen PSV'er, maar ik zie niet waarom PSV geen kans maakt tegen Lyon en Schalke. Het is wel een ander niveau, maar speelde Ajax en Twente tegen die ploegen ook niet goed?

Milan en Arsenal is een ander verhaal, maar toch, het is zeker niet onmogelijk. Ik hoop op een loting tegen Lyon of zelfs Grashoppers.
pi_129542702
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 11:50 schreef habitue het volgende:

[..]

Mooi altijd om te lezen die zelfoverschatting...
waar zie je me PSV beoordelen dan ??
pi_129703853
Woensdag dit topic?

Ik denk 1-2 of 1-1 :) PSV vindt het dan wel genoeg.

1 goal en zij moeten er 4 maken, niks mis mee :s)
pi_129703977
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:17 schreef sonnyspek het volgende:
Ik ben geen PSV'er, maar ik zie niet waarom PSV geen kans maakt tegen Lyon en Schalke. Het is wel een ander niveau, maar speelde Ajax en Twente tegen die ploegen ook niet goed?

Milan en Arsenal is een ander verhaal, maar toch, het is zeker niet onmogelijk. Ik hoop op een loting tegen Lyon of zelfs Grashoppers.
Zag vandaag Arsenal spelen en die waren ook niet echt geweldig.
Geen 1 van die ploegen is onmogelijk te verslaan :)

Trouwens, als Grashopper doorgaat ipv Lyon zit PSV bij de grote clubs en loot een makkelijkere tegenstander.
pi_129704146
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zag vandaag Arsenal spelen en die waren ook niet echt geweldig.
Geen 1 van die ploegen is onmogelijk te verslaan :)

Trouwens, als Grashopper doorgaat ipv Lyon zit PSV bij de grote clubs en loot een makkelijkere tegenstander.
Ja ik weet niet echt. Heb altijd gevoel dat spelers van PSV door zulke teams geïmponeerd raken en dus slecht spelen. Ik denk wanneer we volgend jaar weer 2e worden en weer tegen zulke teams moeten spelen meer kans maken. Denk dat ervaring in zulke wedstrijden wel van waarde kunnen zijn.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_129734601
Interne onrust bij ZW + wedstrijd in Brussel =

0-3 PSV
pi_129734648
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 02:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Woensdag dit topic?
Ajacied442 opent er nog wel een.
pi_129734708
Tegen wie kan PSV de volgende ronde allemaal loten? Ik kan het nergens vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')